Nekaj dni nazaj, sem izpod kupa sare potegnil svojo staro Tamiyo, natancneje model FF01.
Malce sem si ogledal zadevo, preveril po medmrezju in ugotovil, da gre za model s pricetkom izdelave leta 1993.
Torej gre za t.i. Vintage model oz. "RC oldtimer".
Model so izdelovali v verzijah:
- Idemitsu Motion Mugen Civic
- Castrol Honda Civic VTI
- Toyota Tom's Levin
- Jaccs Civic
- Renault Clio Williams (Limited)
- Ford Mondeo BTCC Touring Car
- Castrol Nissan Primera JTCC
- Calsonic Nissan Primera JTCC
- HKS Opel Vectra JTCC
- Volkswagen Golf VR6
- Toyota Toms EXIV JTCC
- Volvo 850 BTCC
- PIAA Accord VTEC
- Honda Jaccs Accord
- Volkswagen Golf V5
- Volkswagen New Beetle
Verjamem, da ima marsikdo se kaj starejsega doma, vendar je kljub vsemu malo lepo ohranjenih starih modelov.
Ker se je model kar nekaj casa povaljeval okrog, je na njem seveda potrebno marsikaj zamenjati oz. marsikaj najti, saj je nekaj delov zagotovo izgubljenih. Zaradi starosti modela, pa je ta naloga nekoliko bolj zahtevna.
Torej mogoce ne gre za pravo restavracijo, saj prvotne karoserije ni mogoce spraviti v pravo stanje, tudi nekaj stvari ne bo cisto enakih kot je bilo na originalu, vendar se bom potrudil, da ohranim model cim bolj originalen.
Naj omenim posebnost modela, zadeva ima le 2-kolesni pogon. To sicer nebi bilo nic posebnega, ce bi bila zadeva gnana na zadnji kolesi. Torej ja, gre za model z gnanim prednjim kolesnim parom - pogon na prednja kolesa - FWD (Front Wheel Drive).
Ker sem model ze dobil bolj kot ne nevozen, ga pravzaprav se nikoli nisem peljal. Defenitivno bo zadeva imela nekaj podkrmarjenja - understeer, bomo videli kako se bo izkazalo. To pa se ni vse, je eden redkih modelov (in prvi Tamiyin), ki ima motor in "menjalnik" namescen pred prvo osjo, torej tezav z trakcijo ne bi smelo biti.
Takole je izgledala zadeva, ko sem jo privlekel na plano:
Prva stvar, ki je manjkala so bili pini, ki pa so seveda standardni, zato sem jih ze nadomestil z drugimi:
Opaziti je tudi, da je zadeva brez amortizerjev. Slucajno sem imel doma nekaj amortizerjev z nekega drugega modela in sem jih zmontiral na FF01. Zal zadeva niti nima videza originala, niti ne deluje tako kot sem si zamislil in jih bom verjetno ob priliki zamenjal. Pri prednjem delu manjka izhodni del diferenciala na eni strani in pa zgornje rocice oz. upper arms, ki se jih posebaj ne dobi.
Model je imel vcasih karoserijo Renault Clio Williams, ki je bil ze takrat omejena verzija - Limited Edition. Dvomim, da mi bo uspelo najti ta model karoserije za pametno ceno. Sicer mu bom pac nadel nekaj iz tistega obdobja.
Vidi se, da so jo leta dotolkla. Prejsni lastnik, pa je naredil se to napako, da je zadevo pobarval od zunaj in z barvami, ki niso bile primerne za lexan. Rezultat je sledec:
Nekaj delov je ze narocenih, nekaj jih se iscem. Vec, ko pride kaksen del.
Restavracija Tamiya FF01
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Restavracija Tamiya FF01
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Restavracija Tamiya FF01
Ne me basat, moj bivši FF01 v katerih rokah že? S tem modelom sem tekmoval, notri dal prvi BK pogon v Sloveniji.... Če rabiš nasvete samo povej!
www.lipo.si
Re: Restavracija Tamiya FF01
Glede na starost modela, ni nic nenavadnega, da je zamenjal kar nekaj lastnikov. Pri meni je prakticno od zacetka moje modelarske poti oz. sem ga kupil v prvih mesecih, zal pa je bil ze takrat nevozen.
Model ima originalno vgrajen krtacni motor, krtacni regulator, ter seveda sprejemnik.
Obstajajo tudi verzije, ki imajo krtacni motor, krtacni regulator in sprejmnik pa sta v enem ohisju.
Seveda zadeva nova precej predraga (cez 150€), rabljeno se dobi zelo tezko.
Prav zaradi tega bo model zelo verjetno imel modernejsi, brezkrtacni sistem.
Model ima originalno vgrajen krtacni motor, krtacni regulator, ter seveda sprejemnik.
Obstajajo tudi verzije, ki imajo krtacni motor, krtacni regulator in sprejmnik pa sta v enem ohisju.
Seveda zadeva nova precej predraga (cez 150€), rabljeno se dobi zelo tezko.
Prav zaradi tega bo model zelo verjetno imel modernejsi, brezkrtacni sistem.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Restavracija Tamiya FF01
Po dolgem premoru, se je na modelu nekaj malega naredilo.
Docakal sem posiljke v katerih so bili sledeci deli:
- manjkajoci deli za prenos moci iz diferenciala
- originalni Tamiya amortizerji
- vrecka z orodjem in puse, ter ostala drobnarija
- rezervni deli z zgornjimi rokami - "upper arms" na celu
Ob delih je prisla tudi mast za diferenciale:
Takole izgleda diferencial v ohisju, preden se vstavi v del sasije:
Zmontirani so tudi ze prvi in zadnji amortizerji. Seveda so polnjeni z oljem.
Zmontirane pa so tudi dolgo pogresane zgornje roke - "upper arms":
Modelu sedaj manjka se vsa elektronika, nastavek za zapiranje prostora za akumulator, potem pa bo zadeva pripravljena na prvo voznjo po dolgem casu.
Docakal sem posiljke v katerih so bili sledeci deli:
- manjkajoci deli za prenos moci iz diferenciala
- originalni Tamiya amortizerji
- vrecka z orodjem in puse, ter ostala drobnarija
- rezervni deli z zgornjimi rokami - "upper arms" na celu
Ob delih je prisla tudi mast za diferenciale:
Takole izgleda diferencial v ohisju, preden se vstavi v del sasije:
Zmontirani so tudi ze prvi in zadnji amortizerji. Seveda so polnjeni z oljem.
Zmontirane pa so tudi dolgo pogresane zgornje roke - "upper arms":
Modelu sedaj manjka se vsa elektronika, nastavek za zapiranje prostora za akumulator, potem pa bo zadeva pripravljena na prvo voznjo po dolgem casu.
Zadnjič spremenil kurnt29, dne 20 Jan 2013, 01:43, skupaj popravljeno 1 krat.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Restavracija Tamiya FF01
Ta model smo še mi vozili - Od tukaj RCkit nalepka
Prav spomnim se, da ni bilo 2min vožnje ko smo že limali selotejp na zadnja kolesa, da smo se šli driftat okoli kanalizacijskega kanala
www.okarbon.eu
Re: Restavracija Tamiya FF01
Prispelo je se nekaj delov, med drugimi taksen, ki je pri modelu lahko zelo pomemben.
Govorim o zaticu na koncu akumulatorja, da le ta med voznjo ne zdrsne iz modela.
Zmontiral pa sem tudi servo motor za zavijanje. Uporabil sem kar Ansmann-ovega 6kg-ca.
Verjetno bo zadostoval, saj v model ne mislim tlacih kaksnega visokozmogljivega motorja.
Sedaj modelu manjka se motor, regulator, kaksne gume na platiscih in pa seveda karoserija.
Sicer sem nasel nekaj takega, kar bi lahko namestil na model, vendar moram prvo poskusno spricnit kaksno karoserijo preden narocim kaj boljsega..
Govorim o zaticu na koncu akumulatorja, da le ta med voznjo ne zdrsne iz modela.
Zmontiral pa sem tudi servo motor za zavijanje. Uporabil sem kar Ansmann-ovega 6kg-ca.
Verjetno bo zadostoval, saj v model ne mislim tlacih kaksnega visokozmogljivega motorja.
Sedaj modelu manjka se motor, regulator, kaksne gume na platiscih in pa seveda karoserija.
Sicer sem nasel nekaj takega, kar bi lahko namestil na model, vendar moram prvo poskusno spricnit kaksno karoserijo preden narocim kaj boljsega..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Restavracija Tamiya FF01
Po mesecnem cakanju, je domov koncno prispel motor.
Gre za brezkrtacnik TrackStar 12T - 3300kV. Mislim, da bo za ta model povsem dovolj zmogljiv.
Ko sem motor dobil, sem bil izredno presenecen kako so kitajci napredovali pri pakiranju.
Sicer pa se rdeca barva lepo poda med vso crnino na modelu. Motor je vgrajen v model, regulator hitrosti je tudi pripravljen, potrebno ga je le se namestiti. Vec ko bo cas dopuscal..
Gre za brezkrtacnik TrackStar 12T - 3300kV. Mislim, da bo za ta model povsem dovolj zmogljiv.
Ko sem motor dobil, sem bil izredno presenecen kako so kitajci napredovali pri pakiranju.
Sicer pa se rdeca barva lepo poda med vso crnino na modelu. Motor je vgrajen v model, regulator hitrosti je tudi pripravljen, potrebno ga je le se namestiti. Vec ko bo cas dopuscal..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Restavracija Tamiya FF01
Takole, zadeva je dobila novo crevesje. Regulator bi lahko bil sibkejsi, vendar je bil ravno pri roki.
Dal sem ga v lezec polozaj, bomo videli kako se bo obnesel, namrec v pokoncnem polozaju je izredno visok.
Takole je motor dobil svojega partnerja.. Prva izmenjava elektrine je ze stekla.
Model je prakticno koncan, manjkajoci del pa je se vedno karoserija. Ta bo namrec precej draga, zato bom z njo se malo pocakal.
Vsec mi je pri modelu, da ima na sasijo vgrajeno stikalo za vklop/izklop od spodaj. Da ni potrebe vseskozi odstranjevati karoserije.. Sicer ta zadeva ne pride v postev pri off-road modelih, tukaj pa bi se znala obnesti.
Takole vse skupaj izgleda. Platisca in gume sem nataknil le za probo, ko bo karoserija taksna kot mora biti, se bodo tudi platisca ujemala z njo..
Dal sem ga v lezec polozaj, bomo videli kako se bo obnesel, namrec v pokoncnem polozaju je izredno visok.
Takole je motor dobil svojega partnerja.. Prva izmenjava elektrine je ze stekla.
Model je prakticno koncan, manjkajoci del pa je se vedno karoserija. Ta bo namrec precej draga, zato bom z njo se malo pocakal.
Vsec mi je pri modelu, da ima na sasijo vgrajeno stikalo za vklop/izklop od spodaj. Da ni potrebe vseskozi odstranjevati karoserije.. Sicer ta zadeva ne pride v postev pri off-road modelih, tukaj pa bi se znala obnesti.
Takole vse skupaj izgleda. Platisca in gume sem nataknil le za probo, ko bo karoserija taksna kot mora biti, se bodo tudi platisca ujemala z njo..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.