nove pridobitve
Moderator: tomazslo
Re: nove pridobitve
Gradnja "MALIBU" počasi napreduje ...
- Priponke
-
- Malibu.jpg (270.68 KiB) Pogledano 6103 krat
Re: nove pridobitve
Zdej ga j pa treba sam še v luft spravt...
- Priponke
-
- mustang_D.jpg (261.42 KiB) Pogledano 6016 krat
Re: nove pridobitve
Zdaj se pa že mal vid, kako bo Piper (3 m čez krila) zgledal...
- Priponke
-
- piper delo.jpg (219.1 KiB) Pogledano 5914 krat
Re: nove pridobitve
Evo Piper je na grobo narejen, zdaj pa finese...
- Priponke
-
- piper_.jpg (278.11 KiB) Pogledano 5823 krat
Re: nove pridobitve
Še motor in folijo ter podvozje, pa bo RTF
- Priponke
-
- piper.jpg (241.15 KiB) Pogledano 5750 krat
Re: nove pridobitve
Lepo napreduješ Tomaž,ali bo elektro?....aja,kaj sprašujem bedarije ane
Prlet enkrat u Kranj mal ga pokazat,bi rad od blizu videl zverinico
Prlet enkrat u Kranj mal ga pokazat,bi rad od blizu videl zverinico
Re: nove pridobitve
Čak da poleti...sem ga tehtal, zaenkrat ma brez podvozja in motorja 3.6 kg..bo kar tam nekje vse skupaj kot sem predvidel, okoli 5.5kg.Klemen P napisal/-a:Lepo napreduješ Tomaž,ali bo elektro?....aja,kaj sprašujem bedarije ane
Prlet enkrat u Kranj mal ga pokazat,bi rad od blizu videl zverinico
Re: nove pridobitve
Takole pa izgleda mehanizem za zadnje kolo (rdin vijak moram skrajšati)...Tonetov ročni izdelek...
- Priponke
-
- zadnje kolo.jpg (232.54 KiB) Pogledano 5689 krat
Re: nove pridobitve
Ne komentiram kolo, ampak pogone smernega in višinskega krmila.tomazslo napisal/-a:Takole pa izgleda mehanizem za zadnje kolo (rdin vijak moram skrajšati)...Tonetov ročni izdelek...
Če imaš samo eno povezavo za smer, potem bo to malce slabotno za tako velik model.
Pomigaj krmilo z roko in opazuj če se povezovalna žica in bovden kaj odklanjata pod tlačno silo.
Če se, potem zalepi med bovden in trup lesen trikotnik, da bo preprečil ukrivljanje bovdna in s tem povečal togost povezave.
Pri velikih modelih se bolje obnese pogon smeri na dve jekleni vrvi. Po ena na vsaki strani krmila.
Tudi za pogon višine je bolje, če se uporabi močna povezava.
Bolj ko je bikovsko, manj je možnosti za kake nevšečnosti.
Jaz pri povezavah krmil pod M3 sploh ne bi šel na tri meterskem modelu.
Tudi krmilne ročice bi vzel močnejše in uporabil kovinske vilice z varovanjem proti odpenjanju.
Tisti mali vijakec, ki drži pogonsko jekleno žico na krmilni ročki, samo čaka, da se pod vibracijami v zraku losa....
Tri meterski model ni več "trainer", ampak konkretna "mrcina".
(razen, če prideš z vzletno maso na 3 kile, kot jih ima moj Marabu. )
LP Mitja
Re: nove pridobitve
Mitja imaš prav...sem že prejšnji teden naročil močnejše povezave, jutri jih dobim in jih bom zamenjal. sem že sam ugotovil, da je to prešvoh. Za smer bi še šlo, ker je push pul, za višino pa občutno preslabo, saj laufa, sam če malo z roko bremzaš ni tako sigurno, kot bi moralo biti. Vseeno hvala za nasvet, ker moram obvezno to urediti, škoda modela, da bi ga zaradi tega sesul. Prvotno sem mislil, da bo dovolj močno, ker sem imel take povezave doma in ker ima vsaka stran višinca svoj servo, a sem se pač motil..na napakah se učimo, je dejal jež, ko je zlezel iz krtače, tko da mam sedaj še dodatno delo, odpiranje trupa in zamenjavo...Ultralajt napisal/-a:Ne komentiram kolo, ampak pogone smernega in višinskega krmila.tomazslo napisal/-a:Takole pa izgleda mehanizem za zadnje kolo (rdin vijak moram skrajšati)...Tonetov ročni izdelek...
Če imaš samo eno povezavo za smer, potem bo to malce slabotno za tako velik model.
Pomigaj krmilo z roko in opazuj če se povezovalna žica in bovden kaj odklanjata pod tlačno silo.
Če se, potem zalepi med bovden in trup lesen trikotnik, da bo preprečil ukrivljanje bovdna in s tem povečal togost povezave.
Pri velikih modelih se bolje obnese pogon smeri na dve jekleni vrvi. Po ena na vsaki strani krmila.
Tudi za pogon višine je bolje, če se uporabi močna povezava.
Bolj ko je bikovsko, manj je možnosti za kake nevšečnosti.
Jaz pri povezavah krmil pod M3 sploh ne bi šel na tri meterskem modelu.
Tudi krmilne ročice bi vzel močnejše in uporabil kovinske vilice z varovanjem proti odpenjanju.
Tisti mali vijakec, ki drži pogonsko jekleno žico na krmilni ročki, samo čaka, da se pod vibracijami v zraku losa....
Tri meterski model ni več "trainer", ampak konkretna "mrcina".
(razen, če prideš z vzletno maso na 3 kile, kot jih ima moj Marabu. )
LP Mitja
Re: nove pridobitve
Po treh dnevih "drejanja", rezanja, brušenja in lotanja z srebrnim lotom, nama je s Tonetom uspelo dokončati podvozje in oporne palčke kril za "mrcino" Piper 3m.
Aja Mitja..ročice in bovdene za višino sem zamenjal za 3mm, za smer sem pa pustil obstoječe, ker je "pul-push" in odlično funkcionira.
Aja Mitja..ročice in bovdene za višino sem zamenjal za 3mm, za smer sem pa pustil obstoječe, ker je "pul-push" in odlično funkcionira.
- Priponke
-
- podvozje 1.jpg (302.28 KiB) Pogledano 5592 krat
-
- podvozje 2.jpg (301.49 KiB) Pogledano 5592 krat
Re: nove pridobitve
Podvozje boš moral dodelati.
Tako kot imaš sedaj napete vzmeti, nimaš prave povratne sile za postavljanje modela v vodoravnico. Ko se bo model nagnil na stran, bo tako nagnjen tudi ostal.
Bolje bi bilo narediti tako, kot ima originalni Piper. Ni še prepozno za to.
Tudi vzmetenje podvozja z gumo je boljše od vzmeti. Vzmet ima boljši "izkoristek", kar pomeni da vrne več vložene energije kot pa guma in s tem model bolj poskakuje na pristanku in vožnji čez grbine. Zato je bolje, če se med stiskanjem podvozja, energija nekam porazgubi in se vrne nazaj v zmanjšani moči.
Računaj, da bo tvoj model imel vzletno maso okoli 8 kilogramov ali več. 5,5 kil, kot jo ocenjuješ je preveč optimistično. Trup in rep je cel poplankan... to je veliko mase zadaj in jo bo treba nekako v nosu zbalansirati.
Tudi vpetje opornic je pri pravem Piperju v eni točki..na zadnjem delu trikotne noge podvozja. Opornice so spodaj spojene ("V" oblika)..tvoita na glavo obrnjen trikotnik. Trikotnik zagotavlja bolj togo povezavo krila s trupom..(zmanjšuje torzijo in zamikanje krila naprej-nazaj)
Predlagam, da upoštevaš predlagane spremembe, če bi rad imel model, ki bo prepoznaven kot Piper.
Če ti je pa pomembno, da bo model letel in da boš pač ostal pri svoji izvedbi, pa tudi okej.
Marsikdo ne bo opazil razlik. Pri mojem Marabuju tudi mnogi rečejo: "A je to pajper?".
LP Mitja
Tako kot imaš sedaj napete vzmeti, nimaš prave povratne sile za postavljanje modela v vodoravnico. Ko se bo model nagnil na stran, bo tako nagnjen tudi ostal.
Bolje bi bilo narediti tako, kot ima originalni Piper. Ni še prepozno za to.
Tudi vzmetenje podvozja z gumo je boljše od vzmeti. Vzmet ima boljši "izkoristek", kar pomeni da vrne več vložene energije kot pa guma in s tem model bolj poskakuje na pristanku in vožnji čez grbine. Zato je bolje, če se med stiskanjem podvozja, energija nekam porazgubi in se vrne nazaj v zmanjšani moči.
Računaj, da bo tvoj model imel vzletno maso okoli 8 kilogramov ali več. 5,5 kil, kot jo ocenjuješ je preveč optimistično. Trup in rep je cel poplankan... to je veliko mase zadaj in jo bo treba nekako v nosu zbalansirati.
Tudi vpetje opornic je pri pravem Piperju v eni točki..na zadnjem delu trikotne noge podvozja. Opornice so spodaj spojene ("V" oblika)..tvoita na glavo obrnjen trikotnik. Trikotnik zagotavlja bolj togo povezavo krila s trupom..(zmanjšuje torzijo in zamikanje krila naprej-nazaj)
Predlagam, da upoštevaš predlagane spremembe, če bi rad imel model, ki bo prepoznaven kot Piper.
Če ti je pa pomembno, da bo model letel in da boš pač ostal pri svoji izvedbi, pa tudi okej.
Marsikdo ne bo opazil razlik. Pri mojem Marabuju tudi mnogi rečejo: "A je to pajper?".
LP Mitja
Re: nove pridobitve
Mitja meni je to drugo važno, ne toliko da bo kopija modela. Tudi krila ne bodo v barvi piperja, sredina, kjer se vidijo reberce bo prozorna folija, da se vidi les, metem ko bodo površine prekrite z balzo v barvi foliji. Vseeno hvala za nasvet in sliko, imam tudi načrt original podvozja, je tudi zgrajeno v velikosti kot je na načrtu, edino križ sem zamenjal z vzmetmi in dodal dodatno ojačitev v vsak trikotnik.
Re: nove pridobitve
Tud motor, regler inUBEC je naštiman...
- Priponke
-
- p_m.jpg (298.11 KiB) Pogledano 5471 krat
Re: nove pridobitve
tomazslo napisal/-a:Tud motor, regler inUBEC je naštiman...
smem vprašat, kakšen motor je na modelu?
Re: nove pridobitve
Motor je Turnigy C6354-250, 2400W...na 10 S da pri prop trikrakii 20x10 potega okoli 7KG pri tem pa vleče okoli 70 A.Priporočljiv regler je 90A, jaz sem dal 120 A.NDagarin napisal/-a:tomazslo napisal/-a:Tud motor, regler inUBEC je naštiman...
smem vprašat, kakšen motor je na modelu?
Re: nove pridobitve
uf to pa bo vleka.
morda šlep?
morda šlep?
Re: nove pridobitve
Zdej se pa že mal več vid, kako bo zgledal PIPER SUPERCUB
- Priponke
-
- pp.jpg (208.45 KiB) Pogledano 5342 krat
-
- p4.jpg (242.24 KiB) Pogledano 5317 krat
-
- p6.jpg (232.71 KiB) Pogledano 5317 krat
Re: nove pridobitve
Si že kaj pomerjal težišče? Me zanima, če bo treba vso pogonsko drobovje postaviti čisto k nosu modela.
Re: nove pridobitve
Nikjer ne najdem v načrtu težišča, tko da sem predvidel na prvi tretjini kril, za kar je potrebno dati obe bateriji skoraj do požarne stene, ene dva cm je še lufta in glede na to da pride še 3S za komande, bo kar polno spredaj... Model je brez bateri težak 5.9 kg in če prištejem še baterije bo malo preko 7 kg... potega mam pa tem propelerjem 5.8kg ..a misliš, da bo dovolj...nekako za piperje priporočajo vsaj 60% teže. Maš kaj izkušenj s tem ..Ultralajt napisal/-a:Si že kaj pomerjal težišče? Me zanima, če bo treba vso pogonsko drobovje postaviti čisto k nosu modela.
Re: nove pridobitve
Tri dni sem se mučil z bovdeni za višinsko krmilo, prav v vseh primerih mi ni delalo idealno, nikoli se ni prav postavilo v nevtralno lego, tako da sem nazadnje kljub zamenjavi bovdenov obupal, jih opustil in namontiral oba serva v rep..sedaj funkcionira kot je treba....
Re: nove pridobitve
Kaj je Tine naredil iz mojega bivšega čolna...s tem bi že drva žagal...
http://www.youtube.com/watch?v=0cufXNat ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=0cufXNat ... e=youtu.be
Re: nove pridobitve
A je "piper" že poletel??
Re: nove pridobitve
Nabiram korajžo in prave vremenske pogoje čakam...Klemen P napisal/-a:A je "piper" že poletel??
Re: nove pridobitve
Najboljše je preizkusiti nov model zgodaj dopoldne, še preden začne pihat veter.
Če je oblačno, še toliko bolje, ker potem sonce ne moti, niti termika..
Pa obvezno še enkrat preveriti, če je nastavljen pravi model na oddajniku, ter preveriti odklone krmil (pravilna smer, in max. odklon).
Srečno!
Če je oblačno, še toliko bolje, ker potem sonce ne moti, niti termika..
Pa obvezno še enkrat preveriti, če je nastavljen pravi model na oddajniku, ter preveriti odklone krmil (pravilna smer, in max. odklon).
Srečno!