Se ne strinjam. Poleg tega pri teh modelih uporabljaš Nitrometan, velika razlika proti Metanol gorivu o katerem govoriš.N0t0ri0us napisal/-a:Če hočeš imet 100€ dovolj za prvo leto sploh ne glej "bencinskih" modelov. Kot prvo je metanol drag, ko ti bo šla blajerca ali karkoli drugega narobe pri motorju bo stalo 100€+ Potem še nastavljanje vplinjača, umazanija in za moje pojme še nadležen ropot.
Sicer nimam izkušenj z metanolarji, lahko pa rečem da pri elekto bolj kot ne filaš in voziš. Seveda ti tudi tukaj lahko odpove kakšna stvar in si hitro pri 50€ stroška.
Za nitraše je potrebno več časa preždeti med papirji, forumi in še čem da razumeš delovanje in nastavljanje takšnega modela. Kar hitro pa lahko motor uničiš do te mere z znanjem začetnika da bo potreben večji servis ali nakup novega motorja. Je potrebno med vožnjo poslušati motor in spreminjati nastavitev, spremljati temperaturo motorja ...
Zato se začetnikom ponavadi predlaga elektrika, manj stvari lahko gre narobe in manjša verjetnost je da skuriš motor in krmilnik. Veliko več voziš, kot pa nastavljaš in tako imaš od tega hobija več. Vsaj na začetku.
lp