Team Associated RC18 - INFO
Ni hiba, ampak skakanje (do 1 m visoko) s "spuščenim" modelom. Alu polosovine spredaj so zato postale malo bolj "zgrizene". Nič posebnega. Potrebno bi bilo namestiti koščke silikonske cevke na osovine amortizerjev za omejitev hoda na gor.
- Priponke
-
- Zadaj sploh ni kritično
- IMGP1464.jpg (66.01 KiB) Pogledano 8402 krat
-
- IMGP1463.jpg (72.56 KiB) Pogledano 8402 krat
-
- IMGP1462.jpg (63.59 KiB) Pogledano 8402 krat
www.lipo.si
Nastavitve modela:
- koti koles zadaj in spredaj
- stekanje spredaj (in zadaj po "aftermarket" opcijskih kosih)
- olje v blažilcih (tovarniško 30WT; dobro je imeti 20 WT - zelo razgiban teren, 40 WT - kot ugotavljam idelka za tepih pri originalnih gumah na progi z veliko hitrimi šikanami, 60 WT - zelo dober oprijem na večji progi z manj šikanami)
- Trdota vzmeti (originalno - modri, opcijsko mehkejši srebrni in trši "zlati")
- Dvigovanje in spuščanje modela (glej sliko)
- Spreminjanje težišča (omogočeno le pri uporabi BMZ 1100 oz 1600 celic - dolžina akujev 65 mm, prostor pa meri ca 100 mm)
Zadevšna je res nastavljiva in že minimalne spremembe vplivajo na lego in obnašanje modela
Moje nastavitve za tepih z originalnimi gumami:
Spredaj 60 WT
Nekaj stekanja na noter
Pravokotno postavljene gume
2x interni o ringi
Zadaj 40 WT
Nagnjenje gume, dotika se le notranja polovica
2 x interni o ringi
S temi nastavitvami je model "NOŽEK ZA TEPIH"
- koti koles zadaj in spredaj
- stekanje spredaj (in zadaj po "aftermarket" opcijskih kosih)
- olje v blažilcih (tovarniško 30WT; dobro je imeti 20 WT - zelo razgiban teren, 40 WT - kot ugotavljam idelka za tepih pri originalnih gumah na progi z veliko hitrimi šikanami, 60 WT - zelo dober oprijem na večji progi z manj šikanami)
- Trdota vzmeti (originalno - modri, opcijsko mehkejši srebrni in trši "zlati")
- Dvigovanje in spuščanje modela (glej sliko)
- Spreminjanje težišča (omogočeno le pri uporabi BMZ 1100 oz 1600 celic - dolžina akujev 65 mm, prostor pa meri ca 100 mm)
Zadevšna je res nastavljiva in že minimalne spremembe vplivajo na lego in obnašanje modela
Moje nastavitve za tepih z originalnimi gumami:
Spredaj 60 WT
Nekaj stekanja na noter
Pravokotno postavljene gume
2x interni o ringi
Zadaj 40 WT
Nagnjenje gume, dotika se le notranja polovica
2 x interni o ringi
S temi nastavitvami je model "NOŽEK ZA TEPIH"
- Priponke
-
- Zadaj - samo dvignjen za primerjavo z zgornjo sliko.
- IMGP1470.JPG (50.43 KiB) Pogledano 8391 krat
-
- Zadaj
- IMGP1469.JPG (46.37 KiB) Pogledano 8391 krat
-
- Spredaj
- IMGP1468.JPG (45.44 KiB) Pogledano 8391 krat
Zadnjič spremenil mihah, dne 27 Nov 2005, 13:31, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
Nastavitev krmilnika. Lep vzorček.
Motor se segreje na maks okoli 50 st. C, pa če ga še tako "tišim". Pri tem prenosu sem na 70 % plina tako hiter kot Xray na 300tki na 6 GP1100 celic (prenos?).
Čas vožnje še nisem meril. Po občutku gre okoli 20 minut.
Motor se segreje na maks okoli 50 st. C, pa če ga še tako "tišim". Pri tem prenosu sem na 70 % plina tako hiter kot Xray na 300tki na 6 GP1100 celic (prenos?).
Čas vožnje še nisem meril. Po občutku gre okoli 20 minut.
- Priponke
-
- IMGP1467.jpg (33.99 KiB) Pogledano 8390 krat
www.lipo.si
Dosti je bilo splošnih vprašanj glede modelov RC18 v ponudbi Team Associated.
V prvem postu sem omenil
RC18MT INFO
RC18T INFO
V prvem postu sem omenil
RC18B INFORC18 je dobavljiv v naslednjih različicah:
RTR (RV naprava, motor, krmilnik, sestavljen model, itd... potrebujete le 8 AA akumulatorjev za RV napravi)
RC18B
RC18T
RC18MT
Factory Team (kit - predstavljen):
RC18T
RC18MT INFO
RC18T INFO
www.lipo.si
Dodatni in rezervni deli
Katere dele se splača še dokupiti in katere je dobro imeti kot rezervne dele?
Govorim samo glede na RC18T FT.
Model tak kot je je zelo dobro "dopolnjen" z že priloženimi opcijskimi deli, ki jih pri RTR različicah ne dobite v kompletu.
Glavno je, da se prvo poskrbi za obnašanje modela.
Iz ponudbe Team Associated:
21197/21201 in 21199/21203 - Srebrne in zlate vzmeti
Olje 40 (50,60) WT (lahko tudi olja drugih firm, vendar je težko primerjati viskoznosti)
21152, 21157, 21156 Zobčeniki 10, 11 in 15 (priloženi 12,13,14)
21068 Gume - pence (baje odličen oprijem na vseh notranjih čistih podlagah!)
To je dejansko vse zelo na kratko.
Za rezervne dele se splača vzeti:
21133/21035
21191
21189
21027
Govorim samo glede na RC18T FT.
Model tak kot je je zelo dobro "dopolnjen" z že priloženimi opcijskimi deli, ki jih pri RTR različicah ne dobite v kompletu.
Glavno je, da se prvo poskrbi za obnašanje modela.
Iz ponudbe Team Associated:
21197/21201 in 21199/21203 - Srebrne in zlate vzmeti
Olje 40 (50,60) WT (lahko tudi olja drugih firm, vendar je težko primerjati viskoznosti)
21152, 21157, 21156 Zobčeniki 10, 11 in 15 (priloženi 12,13,14)
21068 Gume - pence (baje odličen oprijem na vseh notranjih čistih podlagah!)
To je dejansko vse zelo na kratko.
Za rezervne dele se splača vzeti:
21133/21035
21191
21189
21027
www.lipo.si
Opcijski deli
Opcijski deli so vedno vroča debata avtomobilskih modelarjev.
Katere se splača kupiti? Spet govorim za RC18T FT. Pri ostalih RTR kompletih se splača dokupiti že standardne opcijske dele, ki so pri RC18T FT že priloženi.
Ponudba neposredno od Team Associated.
Izredno mamljivo za oko.
Dejansko je "uporaben" (glede na mnenja uporabnikov) od tega samo caster blok (C-hub)
Zelo priporočljiv - CVD pogon:
Katere se splača kupiti? Spet govorim za RC18T FT. Pri ostalih RTR kompletih se splača dokupiti že standardne opcijske dele, ki so pri RC18T FT že priloženi.
Ponudba neposredno od Team Associated.
Izredno mamljivo za oko.
Dejansko je "uporaben" (glede na mnenja uporabnikov) od tega samo caster blok (C-hub)
Zelo priporočljiv - CVD pogon:
www.lipo.si
Aftermarket opcijski deli
Aftermarket opcijski deli, so opcijskih deli drugih firm, za model, ki ga sami ne izdelujejo.
Konkretno je za model RC18 skoraj neverjetno veliko aftermarket ponudbe.
Dobra stran je http://rc18tonline.com , zelo slabo dopolnjen, vendar zanimiv spisek delov daje vedeti o popularnosti RC18 modela.
Delčki iz karbona, SSG, titana in aluminija... le kaj je sploh pri tem uporabnega? Viri informacij so forumi - npr www.one18th.com , kjer pa je težko ločiti zrno od plevela. Z vztrajnim iskanjem pa se lahko vseeno oblikuje dobro mnenje.
Odkrito rečeno bolj malo, vendar so nekateri deli vredni omembe, če vozite z brezkrtačnim motorjem 5400 Kv in več ter na 3 Lipo celice
Najboljši vir nakupa je www.ebay.com. Na nemškem www.ebay.de ali avstrijskem www.ebay.at se raje ne trudite z iskanjem.
Znati je potrebno poiskati.
RC18T iskanje daje preko 400 zadetkov. Urejanje po vrednosti nakupa, daje lepši pregled.
Vseeno se mešajo tu rabljene in nove zadeve. Boljši prodajalci imajo svoje trgovine. Pregled po RC18T zadetkih daje kar bogato ponudbo.
Konkretno je za model RC18 skoraj neverjetno veliko aftermarket ponudbe.
Dobra stran je http://rc18tonline.com , zelo slabo dopolnjen, vendar zanimiv spisek delov daje vedeti o popularnosti RC18 modela.
Delčki iz karbona, SSG, titana in aluminija... le kaj je sploh pri tem uporabnega? Viri informacij so forumi - npr www.one18th.com , kjer pa je težko ločiti zrno od plevela. Z vztrajnim iskanjem pa se lahko vseeno oblikuje dobro mnenje.
Odkrito rečeno bolj malo, vendar so nekateri deli vredni omembe, če vozite z brezkrtačnim motorjem 5400 Kv in več ter na 3 Lipo celice
Najboljši vir nakupa je www.ebay.com. Na nemškem www.ebay.de ali avstrijskem www.ebay.at se raje ne trudite z iskanjem.
Znati je potrebno poiskati.
RC18T iskanje daje preko 400 zadetkov. Urejanje po vrednosti nakupa, daje lepši pregled.
Vseeno se mešajo tu rabljene in nove zadeve. Boljši prodajalci imajo svoje trgovine. Pregled po RC18T zadetkih daje kar bogato ponudbo.
www.lipo.si
Nekatere trgovine imajo celo svoj oddelek za RC18T.
Zanimivejši del je adapter za 1/10 kolesa.
Luka je svoj model že opremil z 1/10 pencami, ki so lažje dobavljive:
Zanimivejši del je adapter za 1/10 kolesa.
Luka je svoj model že opremil z 1/10 pencami, ki so lažje dobavljive:
- Priponke
-
- adapters.jpg (8.36 KiB) Pogledano 8515 krat
www.lipo.si
Med bolj uporabnimi deli so: Zaščita za zobčenike, dodatek k zavijalnemu sistemu in tudi adapterji firme Driven Productions.
RPM odbijač je primeren za zaščito sprednjih delov pri izvajanju skokov.
RPM odbijač je primeren za zaščito sprednjih delov pri izvajanju skokov.
www.lipo.si
No, pa je šlo
Na progi 1:18, sem hitro našel "pravi" setup za še vedno originalne gume in hkrati spoznal še eno od malih neprijetnostih na modelu. Beri dalje.
Torej olje je enako kot prej 60 WT spredaj, 40 WT zadaj.
Spredaj sem namestil trde "zlate" vzmeti, zadaj pa mehke srebrne. Originalne modre so ravno nekje vmes" po trdoti.
Poigral sem se s koti, spredaj malo bolj noter nagnjene gume, zadaj poravnane.
12/60 razmerje sem zamenjal z 10/60. Motor se je res razvrtel do konca že pred 1 sekundo, ampak pospeški so bili pa res hudi.
Filmček.
Neprijetnost, ki so jo omenjali tudi ostali uporabniki. Predolgi titanski deli z navoji za nastavljanje kotov koles in koloteka.
Rešitev: Dremel
Če slučajno pritisne navoj v kroglični zglob, se plastika notri deformira. Imate na voljo, da 2x "zafrknete", torej na dveh rokah. Tiste plastične dele date na zavijalni sistem in lufta skorajda ne bo več Problemček je, ker rata vse skupaj res tesno in vzmetenje ne deluje več lahkotno. Se zelo opazi v obnašanju modela!
V silni gužvi je prišlo do manjše nezgode, ven je potegnilo plastični kroglični zglob iz amortizerjeve osovine. Poiskal sem izgubljeno vzmet, namestil nazaj in smo se peljali vselo naprej.
Naslednja modifikacija bo home-made karbonski odbijač, ki bo ščitil amortizerje.
Sicer pa sem dosedaj zelo zadovoljen z vzdržljivostjo. Je bilo včeraj res nekaj hudih trkov in krešev, prevalov in vsega mogočega... zadeva se je peljala, peljala in peljala.
Na progi 1:18, sem hitro našel "pravi" setup za še vedno originalne gume in hkrati spoznal še eno od malih neprijetnostih na modelu. Beri dalje.
Torej olje je enako kot prej 60 WT spredaj, 40 WT zadaj.
Spredaj sem namestil trde "zlate" vzmeti, zadaj pa mehke srebrne. Originalne modre so ravno nekje vmes" po trdoti.
Poigral sem se s koti, spredaj malo bolj noter nagnjene gume, zadaj poravnane.
12/60 razmerje sem zamenjal z 10/60. Motor se je res razvrtel do konca že pred 1 sekundo, ampak pospeški so bili pa res hudi.
Filmček.
Neprijetnost, ki so jo omenjali tudi ostali uporabniki. Predolgi titanski deli z navoji za nastavljanje kotov koles in koloteka.
Rešitev: Dremel
Če slučajno pritisne navoj v kroglični zglob, se plastika notri deformira. Imate na voljo, da 2x "zafrknete", torej na dveh rokah. Tiste plastične dele date na zavijalni sistem in lufta skorajda ne bo več Problemček je, ker rata vse skupaj res tesno in vzmetenje ne deluje več lahkotno. Se zelo opazi v obnašanju modela!
V silni gužvi je prišlo do manjše nezgode, ven je potegnilo plastični kroglični zglob iz amortizerjeve osovine. Poiskal sem izgubljeno vzmet, namestil nazaj in smo se peljali vselo naprej.
Naslednja modifikacija bo home-made karbonski odbijač, ki bo ščitil amortizerje.
Sicer pa sem dosedaj zelo zadovoljen z vzdržljivostjo. Je bilo včeraj res nekaj hudih trkov in krešev, prevalov in vsega mogočega... zadeva se je peljala, peljala in peljala.
- Priponke
-
- IMGP1638.jpg (115.84 KiB) Pogledano 8287 krat
www.lipo.si
Nova obutev - Enneti pence za 1/10 dež! Zelo mehka penca zna biti zanimiva.
Bom videl kako se bodo zadaj obnesli sprednji mehki srebrni amortizerji. Verjetno bo problem prevračanja zaradi višje lege.
Bom videl kako se bodo zadaj obnesli sprednji mehki srebrni amortizerji. Verjetno bo problem prevračanja zaradi višje lege.
- Priponke
-
- MH007.jpg (48.04 KiB) Pogledano 9350 krat
-
- MH004.jpg (61.49 KiB) Pogledano 9350 krat
-
- MH001.jpg (53.03 KiB) Pogledano 9350 krat
www.lipo.si
Ponovno nekaj experimentiranja. V petek sem v Mekinjah bil zelo zadovoljen z naslednjimi nastavitvami:
Spredaj
40 olje, zlate vzmeti
Zadaj
40 olje, modre vzmeti
Vse gume bolj ali manj pravokotno na površino. Originalne gume (ki že kažejo sledi obrabo, ampak še vedno super primejo).
Avto mora biti res spuščen. Omejevalci so čisto zgoraj (na sliki še offroad setup za skakanje, model na desni je od Tadeja in ima Monster Truck gume)
Spredaj
40 olje, zlate vzmeti
Zadaj
40 olje, modre vzmeti
Vse gume bolj ali manj pravokotno na površino. Originalne gume (ki že kažejo sledi obrabo, ampak še vedno super primejo).
Avto mora biti res spuščen. Omejevalci so čisto zgoraj (na sliki še offroad setup za skakanje, model na desni je od Tadeja in ima Monster Truck gume)
- Priponke
-
- MH002.jpg (102.83 KiB) Pogledano 9256 krat
www.lipo.si