F3j za allround
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
F3j za allround
Kos je rekel, da si bo nabavil nekaj za "nulce" in včeraj sem bil priča krstnemu poletu Pike-a z podaljšanimi uškami ( 3,8m) .
Kaj ga žene in kakšni servoti so vgrajeni , bo moral povedati pilot .
Vzletna teža je okoli 2200gr.
Leti super , kapo dol Sambi
Pa par slik - f3j Pike Perfect SL ET predelan v elektro
Kaj ga žene in kakšni servoti so vgrajeni , bo moral povedati pilot .
Vzletna teža je okoli 2200gr.
Leti super , kapo dol Sambi
Pa par slik - f3j Pike Perfect SL ET predelan v elektro
- Priponke
-
- IMAG1140.jpg (69.13 KiB) Pogledano 4470 krat
-
- IMAG1141.jpg (69.63 KiB) Pogledano 4470 krat
-
- IMAG1143.jpg (110.48 KiB) Pogledano 4470 krat
Zadnjič spremenil MatejŠ, dne 13 Feb 2012, 21:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Mibo Vision Plus
pa še kosova konkurenca za "nulce"
Sem patriot in zato Mibo
Sem patriot in zato Mibo
- Priponke
-
- IMAG1130.jpg (75.05 KiB) Pogledano 4438 krat
-
- IMAG1126.jpg (46.46 KiB) Pogledano 4438 krat
-
- IMAG1124.jpg (89.01 KiB) Pogledano 4438 krat
Za začetek imam namen, letalo uporabljat v slabih mirnih pogojih,ko se ga navadim , pa tudi na pobočju,iin seveda za akrobacije in divjanje.
Pozneje, pa bom opremil model z močnejšim motorjem, da dosežem težo okoli 3000gr , ker se želim prepričat in dokazat , da so nandanes profili na F3j - dovolj tanki in hitri , da model postane dovolj prodoren , tudi za močnejši veter če ga dovolj "nagvihtaš", tudi za vse vragolije. Seveda mora bit tudi dovolj trdno grajen , tako da f5j (lahke verzije ) ne pridejo v poštev....
Nekaj malega podatkov:
krila so F3j D-box , (želel bi si, da bi bil centroplan celoten iz carbona ), ker , trup je od Rossia , cel ojačan z carbon-kevlar tkanino, stara verzija repa , ki ga je predelal na novi 2 delni v-rep (raje bi imel x-rep, mogoče pozneje nabavim) in seveda je jadralna verzija trupa predelana na elektro , kar mi je posebaj všeč , ker je trup ozek , in ima dvignjeno ležiče krila.
Motor: Kontronik 400-42 5,2:1 z 3s 3300mAh
Vzletna teža bi morali okoli 2200gr.
Pozneje, pa bom opremil model z močnejšim motorjem, da dosežem težo okoli 3000gr , ker se želim prepričat in dokazat , da so nandanes profili na F3j - dovolj tanki in hitri , da model postane dovolj prodoren , tudi za močnejši veter če ga dovolj "nagvihtaš", tudi za vse vragolije. Seveda mora bit tudi dovolj trdno grajen , tako da f5j (lahke verzije ) ne pridejo v poštev....
Nekaj malega podatkov:
krila so F3j D-box , (želel bi si, da bi bil centroplan celoten iz carbona ), ker , trup je od Rossia , cel ojačan z carbon-kevlar tkanino, stara verzija repa , ki ga je predelal na novi 2 delni v-rep (raje bi imel x-rep, mogoče pozneje nabavim) in seveda je jadralna verzija trupa predelana na elektro , kar mi je posebaj všeč , ker je trup ozek , in ima dvignjeno ležiče krila.
Motor: Kontronik 400-42 5,2:1 z 3s 3300mAh
Vzletna teža bi morali okoli 2200gr.
- Priponke
-
- IMAG1118.jpg (85.76 KiB) Pogledano 4398 krat
-
- IMAG1128.jpg (63.44 KiB) Pogledano 4398 krat
-
- IMAG1121.jpg (90.76 KiB) Pogledano 4395 krat
vižn
No lepo lepo...sinčku pa tamalega vižna nabavit pa kr začet letetMatejŠ napisal/-a:bo bo in še več bom poročal
hvala
Razlog, da pa še ni v zraku , je pa viden poleg Vižna na slikah , ime mu je Nejc ,jutri bo dopolnil 2 leti .
Re: vižn
Lepo napisanozerdoner napisal/-a:No lepo lepo...sinčku pa tamalega vižna nabavit pa kr začet letetMatejŠ napisal/-a:bo bo in še več bom poročal
hvala
Razlog, da pa še ni v zraku , je pa viden poleg Vižna na slikah , ime mu je Nejc ,jutri bo dopolnil 2 leti .
http://www.slometeo.net/bezina/
.....3 kile to pa moram videt. Glede na to da sem mel Vižna z malimi uhi full carbon teže 2200g in je zdržal pikiranje iz 400m navzdol direkt BP (kakšen zvok), pol tistih tvojih 3000g ne vem kako boš sploh ustavu...
Maksimalna teža ki sem jo kdaj koli imel na Vižnu je bila 2400g in to v Turčiji ko je pihalo čez 16m/s .....letenje brez problema.
Maksimalna teža ki sem jo kdaj koli imel na Vižnu je bila 2400g in to v Turčiji ko je pihalo čez 16m/s .....letenje brez problema.
rossi napisal/-a:.....3 kile to pa moram videt. Glede na to da sem mel Vižna z malimi uhi full carbon teže 2200g in je zdržal pikiranje iz 400m navzdol direkt BP (kakšen zvok), pol tistih tvojih 3000g ne vem kako boš sploh ustavu...
.
Ni blema. Ves utrujen bo dahnil:"Frrrrrrr" in nekaj za tem bo potrebna čistilna, če ne celo gasilska akcija.
Tak model ob 3 kg brez konkretne ful karbon nima šans z 400 m v piko!
lp
Sašo
Sašo
Haha, verjamem.raktivec napisal/-a:rossi napisal/-a:.....3 kile to pa moram videt. Glede na to da sem mel Vižna z malimi uhi full carbon teže 2200g in je zdržal pikiranje iz 400m navzdol direkt BP (kakšen zvok), pol tistih tvojih 3000g ne vem kako boš sploh ustavu...
.
Ni blema. Ves utrujen bo dahnil:"Frrrrrrr" in nekaj za tem bo potrebna čistilna, če ne celo gasilska akcija.
Tak model ob 3 kg brez konkretne ful karbon nima šans z 400 m v piko!
Hvala obema opozorilo, na to sem že sam mislil, na netu nisem nikjer našel, predpisane max. teže. Ne želim sa se model razpara po šivih.
Nisem pa še nobenega vprašal, ki ima izkušnje
Torej, "meje" moram iskat z občutkom in postopoma..... Za dosego cilja pa bo treba očitno Mibo klicat, zanima me če mi izdelajo centroplan, ki ima "dupli" karbon, in še kako ojačitev.
Lp
Z tem modelom konkretno nimam nobenih izkušenj, imam pa jih z nekaj manjši elipso. Čeprav ima sledja deelejši profil je o 3,2 kg VEDNO zaflatrala, če ni bila čisto cela iz karbona. Dovolj je zunanja oplata iz 163 g karbona, ali pa nad in pod polnilom en 90 g karbon. Tudi nosilec mora imeti vsaj do 32 rovingov tex1600 na vsaki strani, da je krilo dovolj togo. Če ni ti tudi 240 g oplata ne pomaga.
Vsaka gradnja, tudi tista za F5J preživi vsaj do kakih 200 km/h. Za okrog 220-240 km/h je dovolj karbon centroplan, ostalo steklo. Za le malce višje hitrosti pa odpade prav vse razen čiste karbonske gradnje in dobrih servotov povsem brez zračnosti.
Če 3 kg model, ki je vsaj tako aerodinamičen kot so F3J modeli, po malce nažiganja napodiš še navpično navzdol za nekaj 100 m, bo hitro čez 200 km/h. Najprej slišiš brnenje z nizko frekvenco in to so eleroni, ali flapi. Tu je še rešitev, če ga spraviš vsaj v vodoravni let, če ne nazaj navzgor. Ko ti zabrši z nižjo frekvenco navadno ni več rešitve, saj je to zvok flatra za celo krilo in takrat navadno nekaj pošteno raztrešči. Menim, da flater večinoma sprovocirajo krilca in ga prenesejo na cel model ne le na krilo.
Za iskanje mej nekega modela bi jaz najprej poskrbel za resnično dobre servote, trdno vgradil ves mehanizem za premikanje krilc in z velike višine nažigal model levo in desno. Vsaj na 200 m bi ga pičil zlagoma najprej pod kotom 10o proti zemlji, nato pa vsako "pikiranje" stopnjeval kot planiranja. Ob dovolj počasnem provociranju spoznaš znake flatra že pred brnenjem, saj začne model delat nekakšne sunkovite gibe. Nekako se ti zazdi, da ga od hitrosti premika sem in tja in to je njegova končna hitrost.
Sicer pa 3 kg ni nič takšnega za tak model. Letel bo kot puščica in odlično jadral, le z težiščem nikamor ne pretiravaj. Tudi termiko pobira navkljub taki masi, po drugi strani pa ima tak drsni kot, da je veselje in iz vsakega abvinda lahko pobegneš. Le pri akrobacijah ne smeš do konca.
Ne vem kako bi se obnašal ka Xplorer ob taki masi, saj mu profil verjetno ne bi dovoljeval večje hitrosti, ampak profil na Visionu plus je v bistvu ustvarjen za nažigancijo in resnično zaživi šele nad 250.000 Re, torej ob tvojih 3 kg plus.
Tale model je bil izdelan za čim boljšo prodornost ob majhni masi in bo tudi z 2,2 kg presneto hiter.
Vsaka gradnja, tudi tista za F5J preživi vsaj do kakih 200 km/h. Za okrog 220-240 km/h je dovolj karbon centroplan, ostalo steklo. Za le malce višje hitrosti pa odpade prav vse razen čiste karbonske gradnje in dobrih servotov povsem brez zračnosti.
Če 3 kg model, ki je vsaj tako aerodinamičen kot so F3J modeli, po malce nažiganja napodiš še navpično navzdol za nekaj 100 m, bo hitro čez 200 km/h. Najprej slišiš brnenje z nizko frekvenco in to so eleroni, ali flapi. Tu je še rešitev, če ga spraviš vsaj v vodoravni let, če ne nazaj navzgor. Ko ti zabrši z nižjo frekvenco navadno ni več rešitve, saj je to zvok flatra za celo krilo in takrat navadno nekaj pošteno raztrešči. Menim, da flater večinoma sprovocirajo krilca in ga prenesejo na cel model ne le na krilo.
Za iskanje mej nekega modela bi jaz najprej poskrbel za resnično dobre servote, trdno vgradil ves mehanizem za premikanje krilc in z velike višine nažigal model levo in desno. Vsaj na 200 m bi ga pičil zlagoma najprej pod kotom 10o proti zemlji, nato pa vsako "pikiranje" stopnjeval kot planiranja. Ob dovolj počasnem provociranju spoznaš znake flatra že pred brnenjem, saj začne model delat nekakšne sunkovite gibe. Nekako se ti zazdi, da ga od hitrosti premika sem in tja in to je njegova končna hitrost.
Sicer pa 3 kg ni nič takšnega za tak model. Letel bo kot puščica in odlično jadral, le z težiščem nikamor ne pretiravaj. Tudi termiko pobira navkljub taki masi, po drugi strani pa ima tak drsni kot, da je veselje in iz vsakega abvinda lahko pobegneš. Le pri akrobacijah ne smeš do konca.
Ne vem kako bi se obnašal ka Xplorer ob taki masi, saj mu profil verjetno ne bi dovoljeval večje hitrosti, ampak profil na Visionu plus je v bistvu ustvarjen za nažigancijo in resnično zaživi šele nad 250.000 Re, torej ob tvojih 3 kg plus.
Tale model je bil izdelan za čim boljšo prodornost ob majhni masi in bo tudi z 2,2 kg presneto hiter.
lp
Sašo
Sašo
Če želiš jadralno raketo za nažiganje in za pobočje (brez strahu), potem si moraš omisliti F3F/F3B model s pogonom kot je naprimer Viking2_E (http://f3x.cz/viking2-e.html) ali E-Ceres (http://www.baudismodel.com/ceres.php).
Kaj zmore 3-metrski model si lahko ogledaš na:
http://vimeo.com/18364718
http://vimeo.com/10427651
http://www.youtube.com/watch?v=zXiqdAJC8-Q
Ta dva modela sta tudi močno grajena, tako da preneseta tudi kakšen malo trši pristanek. Pri pristanku je predvsem pomembna trdnost trupa. Sam imam trenutno Simprop BigExcela s HQW 2.1/11 profilom. Krila so styro/abachi gradnja, trup GFK. Odličen allrounder vendar z zelo šibko točko - trup je primeren le za perfektne pristanke. Rahel boom na pobočju in trupa je konec. Trenutno sem na tem, da bom moral kupiti že tretji trup, krila pa so perfektna. Kako zadeva leti, si lahko ogledaš na:
http://www.youtube.com/watch?v=qk2ZnT42sGk
LP Tomaž
Kaj zmore 3-metrski model si lahko ogledaš na:
http://vimeo.com/18364718
http://vimeo.com/10427651
http://www.youtube.com/watch?v=zXiqdAJC8-Q
Ta dva modela sta tudi močno grajena, tako da preneseta tudi kakšen malo trši pristanek. Pri pristanku je predvsem pomembna trdnost trupa. Sam imam trenutno Simprop BigExcela s HQW 2.1/11 profilom. Krila so styro/abachi gradnja, trup GFK. Odličen allrounder vendar z zelo šibko točko - trup je primeren le za perfektne pristanke. Rahel boom na pobočju in trupa je konec. Trenutno sem na tem, da bom moral kupiti že tretji trup, krila pa so perfektna. Kako zadeva leti, si lahko ogledaš na:
http://www.youtube.com/watch?v=qk2ZnT42sGk
LP Tomaž
bigexcel napisal/-a:Če želiš jadralno raketo za nažiganje in za pobočje (brez strahu), potem si moraš omisliti F3F/F3B model s pogonom kot je naprimer Viking2_E (http://f3x.cz/viking2-e.html) ali E-Ceres (http://www.baudismodel.com/ceres.php).
Kaj zmore 3-metrski model si lahko ogledaš na:
http://vimeo.com/18364718
http://vimeo.com/10427651
http://www.youtube.com/watch?v=zXiqdAJC8-Q
Ta dva modela sta tudi močno grajena, tako da preneseta tudi kakšen malo trši pristanek. Pri pristanku je predvsem pomembna trdnost trupa. Sam imam trenutno Simprop BigExcela s HQW 2.1/11 profilom. Krila so styro/abachi gradnja, trup GFK. Odličen allrounder vendar z zelo šibko točko - trup je primeren le za perfektne pristanke. Rahel boom na pobočju in trupa je konec. Trenutno sem na tem, da bom moral kupiti že tretji trup, krila pa so perfektna. Kako zadeva leti, si lahko ogledaš na:
http://www.youtube.com/watch?v=qk2ZnT42sGk
LP Tomaž
Poznam zelo dobro te in še več podobnih modelov, v klasi f3b/f3f in vem da so veliko močneje grajeni kod f3j ....zatakne se pri ceni
Bo že Vižn vredu, ...pač teh kril ne morem obrementi z tako težo kod bi jaz žežel. Bo pa tudi z 2400 , zeloooo hiter .
Več o tem ko ga spravim v zrak ......
lp
Za normalno nažiganje brez želja po kakih specifičnih rekordih je vižn povsem dovolj močan. Imej v mislih, da je recimo Vižn plus ravno prav hiter za F5J z maso 1,5-1,6 kg, z 1,9 kg pa že prehiter. Z 2,4 kg bo mnogo hitrejši od recimo Big Excela ob 3 kg. Posebej, če imaš V rep boš hudo presenečen. Ima namreč zelo majhen EWD in za normalno letenje ga je treba precej podlagat. Za foro sem lani izdelal približno kopijo tega krila in ga nataknil na tak trup. Po dvigu na 100 m sem rabil kar nekaj časa, da sem prišel k sebi tako je švigal po zraku in to z 2 kg mase.
Model ima relativno tanek laminaren profil, ki se je še ne tako daleč nazaj uspešno uporabljal v F3B in ob 2,4 kg mase prideš na okrog 35 g/dm2, kar je za pikiranje zelo podobno kot 50 g/dm2 ob 11% laminarnem profilu iz rezkanega kalupa, oziroma vsaj 60 g/dm2 ob sendvič krilu z furnir oplato.
Do kakih 220-240 km/h bo šlo, naprej boš pač previdno opazoval in ukrepal. Tudi to je kar huda hitrost in rabiš dober vzgon in dobre živce, da jo lahko nekaj časa vzdržuješ. Za recimo 300 km/h pa navadno pikiranje tudi z 500 m ni dovolj, jih z nobenim ne boš dosegel. Osnovo za kaj takega je treba nabrat na kak drug način in to potem realizirat z pikiranjem ali DSanjem.
Model ima relativno tanek laminaren profil, ki se je še ne tako daleč nazaj uspešno uporabljal v F3B in ob 2,4 kg mase prideš na okrog 35 g/dm2, kar je za pikiranje zelo podobno kot 50 g/dm2 ob 11% laminarnem profilu iz rezkanega kalupa, oziroma vsaj 60 g/dm2 ob sendvič krilu z furnir oplato.
Do kakih 220-240 km/h bo šlo, naprej boš pač previdno opazoval in ukrepal. Tudi to je kar huda hitrost in rabiš dober vzgon in dobre živce, da jo lahko nekaj časa vzdržuješ. Za recimo 300 km/h pa navadno pikiranje tudi z 500 m ni dovolj, jih z nobenim ne boš dosegel. Osnovo za kaj takega je treba nabrat na kak drug način in to potem realizirat z pikiranjem ali DSanjem.
lp
Sašo
Sašo
Super podatki, in čisto dovolj zame za enkrat ......pri vsakodnevnem letenje bo več kod dovol....na veh področjih (termika , akro , nažiganje)..skratka za prosto letenje in meditacijo bo dovolj....raktivec napisal/-a:Za normalno nažiganje brez želja po kakih specifičnih rekordih je vižn povsem dovolj močan. Imej v mislih, da je recimo Vižn plus ravno prav hiter za F5J z maso 1,5-1,6 kg, z 1,9 kg pa že prehiter. Z 2,4 kg bo mnogo hitrejši od recimo Big Excela ob 3 kg. Posebej, če imaš V rep boš hudo presenečen. Ima namreč zelo majhen EWD in za normalno letenje ga je treba precej podlagat. Za foro sem lani izdelal približno kopijo tega krila in ga nataknil na tak trup. Po dvigu na 100 m sem rabil kar nekaj časa, da sem prišel k sebi tako je švigal po zraku in to z 2 kg mase.
Model ima relativno tanek laminaren profil, ki se je še ne tako daleč nazaj uspešno uporabljal v F3B in ob 2,4 kg mase prideš na okrog 35 g/dm2, kar je za pikiranje zelo podobno kot 50 g/dm2 ob 11% laminarnem profilu iz rezkanega kalupa, oziroma vsaj 60 g/dm2 ob sendvič krilu z furnir oplato.
Do kakih 220-240 km/h bo šlo, naprej boš pač previdno opazoval in ukrepal. Tudi to je kar huda hitrost in rabiš dober vzgon in dobre živce, da jo lahko nekaj časa vzdržuješ. Za recimo 300 km/h pa navadno pikiranje tudi z 500 m ni dovolj, jih z nobenim ne boš dosegel. Osnovo za kaj takega je treba nabrat na kak drug način in to potem realizirat z pikiranjem ali DSanjem.
Pomoje ga bom to leto največ letel.
Zato bom za extreme, raje nabavil še kak model (bol zanimivo je nabavit kaj novega , kod pa ojačano krilo za obstoječega)... v prihodnjem letu ali dveh ....
Rabljeno ali novo , to bomo še vidli .... paradni konj je Shark XL od LOGO-TEAM (trži ga Stratair), al pa leskycomposite -Pace Competiton H ali E verzija (ni mi pa čakat na model 2 leti) ..zaekrat so še samo snaje...
lp
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Vem da ravno ne spada v isto kategorijo, je pa 300km/h in to na ravnini
http://www.youtube.com/watch?v=D-pef0X8mwA
Treba videti v živo, vabljeni v Ptuj aprila
lp, Matej
http://www.youtube.com/watch?v=D-pef0X8mwA
Treba videti v živo, vabljeni v Ptuj aprila
lp, Matej
plp, Matej
če bo čas bom prišel ...matej rozman napisal/-a:Vem da ravno ne spada v isto kategorijo, je pa 300km/h in to na ravnini
http://www.youtube.com/watch?v=D-pef0X8mwA
Treba videti v živo, vabljeni v Ptuj aprila
lp, Matej
v mislih sem imel to
http://www.youtube.com/watch?v=w7W4pz6jD78
A jebo te tele vaše superce, sam živce mi kravžlaš! Če ne nehaš bom moral eno nabavit.matej rozman napisal/-a:Vem da ravno ne spada v isto kategorijo, je pa 300km/h in to na ravnini
http://www.youtube.com/watch?v=D-pef0X8mwA
Treba videti v živo, vabljeni v Ptuj aprila
lp, Matej
lp
Sašo
Sašo
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Še en da ornk zasmetim
http://www.youtube.com/watch?v=DdZn7Nlz5-w
@ kos
Ja, Marco pride v Ptuj in prav gotovo bomo videli kaj podobnega od njega
@muha
nimamo vsi enakih ambicij in izzivov, eni raje to drugi pa ono, mislim pa da smo si vsi enotni ker uživamo v tem hobiju
lp, Matej
http://www.youtube.com/watch?v=DdZn7Nlz5-w
@ kos
Ja, Marco pride v Ptuj in prav gotovo bomo videli kaj podobnega od njega
@muha
nimamo vsi enakih ambicij in izzivov, eni raje to drugi pa ono, mislim pa da smo si vsi enotni ker uživamo v tem hobiju
lp, Matej
plp, Matej