Stran 1 od 1

Predelava Raptor 50 na elektro

Objavljeno: 16 Nov 2011, 08:53
Napisal/-a JUREM
Pozdravljeni,

Zanima me, če je že kdo med vami naredil predelavo Raptorja 50 na elektro.
Sicer se na YouTube vidi nekaj bolj testnih posnetkov predelanih Raptorjev, vendar nikjer kaj bolj zaresnega.
Torej, če je kdo že bil tak fanatik naj prosim malo napiše (opiše) kakšno konfiguracijo je sestavil, da je zadeva delala ok. Predvsem me zanima ali se kje že dobi nosilec za elektro motor, moč motorja, reglerja in Lipotov.

V končni fazi mi je jasno, da je Raptor že sam po sebi težek in kakšnega presežka se zagotovo ne da stisnit iz njega.

Objavljeno: 16 Nov 2011, 09:54
Napisal/-a Bor00
Na heli freak forumu je en predelu. Predelava pride okoli 100$ + elektronika.
Poganja ga pa z 12S baterijami.

Še link

http://helifreak.com/showthread.php?t=1 ... conversion

Objavljeno: 16 Nov 2011, 10:20
Napisal/-a Parky
12S je čisto preveč ... 10S bi blo vrh glave ;)

Objavljeno: 16 Nov 2011, 11:37
Napisal/-a Boeing
Točno to trenutno počnem.

Pogon bo scorpion 4025-550 s 6mm osjo, 8S 5000mAh lipo in 80A CC ICE HV regler.

Ker bom poganjal 3 krako scale glavo z asimetričnimi blade-i potrebujem nižjo hitrost glave, cca 1600, zato sem nabavil R30 zobniški par (9T/86T) kar da razmerje 9.56 napram 8.5 v R50.


Isti motor na 8S z originalnim zobniškim parom 10T/85T ti da okoli 2000 obratov na glavi, kar je ravno prav.


Nisem se odločil za predelavo v E620 kot z linka na helifreaku, ker to pomeni praktično novo šasijo, kar pa ni namen - hočem klasičnega R50, ker imam doma že ogromno delov, zadeva pa gre v scale body.

Uporabiš vse original dele oz. dodatno potrebuješ samo adapter za pogonski zobnik in ploščo za pritrditev motorja. To dvoje si lahko narediš sam oz. ti nekdo postruži/porezka.



Z opisano kombinacijo boš s težo prišel zelo blizu nitro verziji... OS50hyper + servo + tanki vse skupaj pride cca dober kg, 2x 4S 5000mah + scorpion + regler + bec pa okoli 1300, 1400g.

edit: typo - 9/86 zob

Objavljeno: 16 Nov 2011, 12:12
Napisal/-a Bor00
A lahko malo poslikaš in predstaviš svojo predelavo. Predvsem montažo motorja.

Objavljeno: 16 Nov 2011, 12:38
Napisal/-a Boeing
Zaenkrat je še vse na papirju, financminister ne da soglasja :)

Vmes bom pofotkal vsak korak, brez skrbi...

Objavljeno: 16 Nov 2011, 12:40
Napisal/-a Bor00
Haha. Zajebana situacija.

Objavljeno: 16 Nov 2011, 14:13
Napisal/-a Bor00
Kaj misliš o 6S bateriji?
Tale motor ma 880obr/V
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 80kv_.html

Se pravi izračun pride 880obr/V*22,2V=19500obr
Trenutno razmerje zobnikov je 1:8,5
Torej 19500/8,5= 2200 obratov na glavi.

A bi to šlo al sem kaj pozabil upoštevati v izračunih. Vrjetno bi bili časi letenja precej kraši ker pač teče večji tok, ker je napetost nižja.

Objavljeno: 16 Nov 2011, 14:18
Napisal/-a Bor00
Evo sem se še mal poigral z teorijo.

Recimo, da ima motor max moč 2kW to pomeni.
Za izračun sem vzel 5000mAh baterijo
~90A@22,2V (6S) čas letenja 3,3min
~55A@37V(10S) čas letenja 5,5min

To je seveda v teoriji pri polni moči.

Objavljeno: 16 Nov 2011, 14:28
Napisal/-a Boeing
Moj nasvet (ki ga samo prodajam naprej takšnega, kot sem ga slišal ob začetku tega projekta in se mi zdi pameten) je, da za tako predelavo, kjer si ZELO omejen pri izbiri, kupiš takšen motor, za katerega dobiš točne in korektne podatke, ki jih lahko uporabiš za preračun in potem stvar špila.

Tako da bi ti svetoval da poglej za kakšnimi scorpioni, axi-ji ipd kjer dobiš kup podatkov, pri ceni pa boš pač fejst mižal na oba uča :)

Glede moči pa, kot pravi Parky, 12S bo prehuda + moraš iti s kV-jem zelo nizko in izgubiš pri izkoristku, 6S bi pa znalo biti rahlo malo... tako da razmisli okoli 8S variante -> 4S paketi so poceni in se jih hitro menjuje in še hitreje polni...