Stran 3 od 3

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 18 Sep 2015, 20:48
Napisal/-a freak
Jp

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 19 Sep 2015, 14:34
Napisal/-a marolt55
Tako sploh ne vzge.. vse sem ze probal, pa ne laufa, ce mi pa uspe da laufa lepo v prostem teku potem pa crkne ko dodas gas, in tudi v prostem teku nima enakomernih obratov..
Je kaksna moznost da je kaj na motroju zanic? Ima mogoce kdo kaksne izkusnje ali pa bi bil pripavljen pomagat nastavit, lahko pridem na kaksno progo ali pa kamorkoli v okolici lj?

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 19 Sep 2015, 16:12
Napisal/-a freak
Povej, kateri motor imaš.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 19 Sep 2015, 16:44
Napisal/-a victoor
Bilo je pred leti z podobnimi težavami. Brez cevke iz izpuha na rezervoar motorček ni delal ... Aja plin dodajaj ko je glava motorja topla na otip

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 19 Sep 2015, 17:37
Napisal/-a Rocher
marolt55 napisal/-a:Potrebujem pomoč pri nastavitvi motorja. Najprej sem nastavljal LSN, dokler ni motor vžgal normalno. Ko si dodal več gasa je motor crknil in takrat sem šel nastavljat main speed needle. Ko malo obrneš vijak za main speed needle motor sploh ne vžge več. Zdi se kot da bi ga zalilo ker preden ugasne močno kadi.

Malo mi je čudno, ker obrati v prostem teku zelo nihajo. Vsa navodila imajo Low speed needle in High speed needle, v navodilih od avtomobila pa sta low speed in main speed. Nitrometanol je nov in svečka tudi. Zdaj me zanima če bi bil kdo pripravljen pomagat da se to nastavi ali pa predlagat kaj sploh lahko še poizkusim. Poizkusil sem že tudi nastavljati main speed needle najprej in šele nato low speed ampak takrat sploh ne vžge.

Motor je bil vsakič ogret pred nastavljanjem. Ko se ohladi zalaufa na tovarniških nastavitvah, ko pa je ogret pa ga zelo težko pripraviš do normalnega prostega teka.

Hvala in lep pozdrav
Marolt
Tole kliče po premalo odprti LSN igli. Saj ko dodajaš gas in dokler motor ni v višjih obratih za mešanico skrbi LSN. Malo bolj jo odpri in poskusi znova. Odpiraj jo v četrtinskih obratih.

lp

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 20 Sep 2015, 06:46
Napisal/-a victoor

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 20 Sep 2015, 09:57
Napisal/-a marolt55
Motor je Z.25R avtomobilcek pa LRP Rebel s8 BX. Nimam več idej kaj še lahko poizkusim. Kaj je sploh razlika med main speed needle in high speed needle. Ker nikjer ne najdem navodil za nastavljanje motorcka z main speed needle.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 20 Sep 2015, 10:30
Napisal/-a Rocher
Sem tudi sam najprej nastavljal ta motorček pri sebi potem ga je pa zamenjal močnejši brat. Navodila za stock nastavitve imaš na LRPjevi strani ali v navodilih od modelčka. Ti pa svetujem da poskusi takole:
- HSN to je tista igla kamor je nataknjena cevka za gorivo odvij čisto do roba ohišja v katerem je,
- LSN to je tista igla ki je pri uplinjaču tam kamor se natakne vzvod od servota za gas/bremzo privijači čisto notri, pazi da vijačiš nežno da ne uničiš sedišča potem pa odvijači 8 polnih ovojev ven,
- iglo za prosti tek nastavi tako da pri spuščenem gasu loputica ostane odprta 2-3 mm. Iztakni filter in poglej koliko prostora je med loputico.

S temi nastavitvami bi moral vžgati.

p.s: Kakšno gorivo uporabljaš ker so nastavitve dosti odvisne tudi od goriva.

lp

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 20 Sep 2015, 10:57
Napisal/-a marolt55
Bom probal še tako. Gorivo je tornado 25% novo

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 20 Sep 2015, 21:06
Napisal/-a Rocher
Še Factory nastavitve uplinjača.

Slika

lp

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 22 Nov 2016, 13:33
Napisal/-a gregas
Kupil sem motor sh m21-p3 in nikjer ne najdem default settings za vplinjač. Obstaja še kakšen način, kako bi ugotovil default nastavitve?

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 22 Nov 2016, 17:10
Napisal/-a Rocher
V tem manualu jih imaš. 15s iskanja z googlom.

http://www.sylkamodell.hu/sylka_letolte ... manual.pdf

p.s: Še tema o iskanju stock nastavitev igel.

https://www.rcnitrotalk.com/forum/threa ... -28.77811/

lp

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 04 Dec 2016, 15:47
Napisal/-a gregas
Še eno vprašanje, ki mogoče ni sploh povezano z nastavitvami vplinjača. Imam 2 motorja in sicer sh .21 in lrp z.28r.
Motor sh .21 je nov (skurjeno 3 tanki goriva). Pri obeh motorjih mi po eni vožnji drsi kurbl (pull start).
Sklepam da ni pri obeh motorjih kar naenkrat zanič enosmerni ležaj. Če starter vzamem dol in ga očistim je potem spet ok za 1 ali 2 vožnji. Je mogoče da sta oba motorja nastavljena prebogato in zato preveč olja steče do ležaja in zato začne drseti? Zadeva je zelo neprijetna, ker moram vsakič vzeti dol motor.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 06 Dec 2016, 13:33
Napisal/-a Rocher
Pobrusi os štarterja s ta finim brusnim papirjem (vodobrusni papir granulacije 800 za primer) ampak le tam kamor nasede enosmerni ležaj. Nato os fajn sčisti z alkoholom da slučajno ne bo kakšen delček kovine zašel na pušo ki je znotraj backplatea. Seveda brusi os štarterja ko jo imaš zunaj motorja!

Noben motor (puša) ne tesni tako dobro, da nebi nekaj neizgorjenega goriva prešlo do enosmernega ležaja. To vzameš v zakup pri vzdrževanju nitro motorjev.

lp

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 06 Dec 2016, 21:14
Napisal/-a gregas
Ok, mi je čisto jasno da je treba zadeve čistit in vzdrževat, ampak po 2-3 vžigih se mi zdi pa malo ekstremno.
Bom poskusil pobrusit pa poročam o napredku.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 06 Dec 2016, 21:22
Napisal/-a Rocher
Pri vseh motorjih je tako. Pri enih bolj pogosto kot pri drugih. Jaz do sedaj še nikjer nisem imel težav z drsenjem enosmernega ležaja, pa sem imel LRP, GO Engine in HPI motorje. Nekatere z rotostart sistemom, ostale z vrvico na poteg. Vse je v vzdrževanju in pravilni nastavitvi uplinjača. Pomaga pa brušenje ta problem izničit, če rad poganjaš motor bolj bogato nastavljen.

Je pa za LRP motorje značilno da začne enosmerni ležaj prej spodrsavati. Seveda govorimo tukaj o hobby motorjih, ne dirkalnih ki imajo čisto svojstveno zasnovo in materiale.

lp