Pred kratkim je Charles (everydayflyer) na RC Groups objavil opombo, ki sem jo tule prevedel za vse ostale.
Vprašanje:
Ali bo 65C akumulator (v kolikor si ga lahko privoščim) pri obremenitvah 15 - 20C deloval bolje kot 20C akumulator? Zaradi manjše notranje upornosti bi moral imeti daljšo življensko dobo kot 20C akumulator, moč pa bi morala biti večja, kajne?
Odgovor se sicer ne nanaša direktno na to primerjavo, vendar je podan glede na izkušnje 65C proti 30C:
There 45c packs are priced ok and are wonderful packs.. the 65c are the best out there. But high priced and you may loss performance if you setup doesn't pull enough amps to heat up the packs. I've seen this happen with 65c packs in a Habu... it lost preformace over a 30c pack... they just couldn't get hot enough to make good power
Če povzamemo, 30C se med obremenitvijo v podanem modelu (predvidevam da okoli 25-30C) segrejejo več kot 65C akumulatorji in imajo zato višjo napetost.
Zato bi bilo zanimivo od proizvajlcev dobiti odvisnosti Ri(T) oziroma to bolje izmeriti. Verjetno bi prišli do zanimivih rezultatov v slogu XYZ 20C ima pri 30 st. C nižji Ri kot ZYX 35C pri 20 st. C.
Zato se splača pri večjih obremenitvah akumulatorje pogreti pred uporabo, ampak seveda na koncu (oz s telemetrijo) kontrolirati temperaturo...
- Uporabljam jih pri temperaturah nad 25°C , pazim, da jih ne pregrejem preko 50°C
- Nikoli ne praznim mrzlih lipo paketov pod 20 st. C - če je mrzlo jih prej segrejem na vsaj 30 st. C.