Karbonska vlakna - Proton hydro

Debate o Hydro & Mono colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm

coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Karbonska vlakna - Proton hydro

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

Evo upam da je upravičeno blo tole temo odpret. Namenjena naj bi bila tehniki izdelave s karbonskih vlaken in pa tudi vaše izkušnje z delom s karbona. Vglavnem vse o karbonu. Sam prilagam slike mojega protona, ki je še v izdelavi, namreč trega je še vgraditi os in motor. Je pa v celoti iz karbona.
http://www.shrani.si/f/u/vK/2g6Pqb6i/pict0033.jpg

http://www.shrani.si/f/f/6q/3rEGfunC/pict0029.jpg
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Potem pa malo več slik in besed...

Ali prav vidim. Ali imaš kabino privijačeno na trup modela??

Uvauuu. Karbooon :o

Za kabino se se pa lepo potrudil :^o
www.okarbon.eu
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

Ja cel zgornji pokrov ima vspodaj tesnilo in pa se privijači z 6 vijakim m3 velikosti.

Evo da napišem mal več o tem:

čoln ima karbonska rebra ki so narejena z dvem plastim impregniranega karbona. Impregniru sem z araldite smoli model smole ne vem čist na pamet. Gre za epoksi smola od proizvajalca huntsman. Kupi se pri mirniku.
Prav tako so vse stranice in dveh plasi karbona. Plovsi so narejeni iz stirodurja in oblečeni s posebnim karbonom ki ima vspodaj že nekakšno talilno lepilo in se samo polika po stirodurju (temperaturo je treba nastavit na minimalno, čene stirodoru stali. Nato je ta karbon ki je nalikan zopet inpregniran s smolo. Nato sledi še ena plast karbona. Kabinski del je narejen enako, samo da sem stirodur nato z spodnje strani polil z razredčilom da ga kabina votla. Cel čoln je zlepljen z poliuretanskim lepilom ( izredno kvaliteten lepil). Čista konica čolna je narejena iz lesa. Palice ki povezujejo so ogljikove oz karbon. Krmilo in stabilizator je lastne izdelave iz več plasti karbona. Več slik še sledi k bo vgrajen motor. Sam model ima 300 gramov, kar pa večina predstavlja smole, lepilo in lak.

Za več info pa kr prašanja al pa vaše izkušnje
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

karbon karbon karbon :). Zelo pazljiv bodi pri sami napeljavi antene od sprejemnika, ker lahko kaj hitro narediš kratek stik in gre sprejemnik k vragu, prav tako bodi pozoren za vse povezave :).
Hmm način pritrditve pokrova dokaj nepoznana stvar predvsem iz naše strani. Problem bo le v tem, če bo kaj narobe z modelom, boš potreboval nekaj časa, da prideš v notranjost, zato obvezno naredi izklop, vendar ponovno pazi, na stik! kajti karbon preveč dobro prevajal...

V torek boš že lahko napredoval naprej ;)
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

Kok pa vi pritrdite pokrov? Sem sam študiral kok pa kj pa mi ni jasn najbol kak bi še lahko bil drug postopek
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

z izolircem
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Izolirni trak, če je še kakšna opcija se poslužuj izolirnega traka!
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

aja kr tko vi to naredite sam potem če se model obrne v vodi ni vodotesen. Zanima me še neki kok je sigurna vodna napeljava če naredim uzadi cev za propelerjem, tko kot je v večini. Kako vem da je zadosten pretok skozi cevi?
In pa kakšne so možnosti oz kaj lahko gre vse narobe pri takem modelčku?
naj povem da je model narejen zgolj za zabavo oz hobi ne za tekomavnje.
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Ja seveda je vodotesen, sej ne lepiš z pleskarskim selotejpom, ampak z izolircem, ki zdrži več kot katerikoli drugi.

Glede napeljave, enostavno napelješ ukrivljeno alu cevko v notranjost modela, nato pa preko silikonske cevke do hladilnika motorja....
Slika

Narobe gre lahko praktično vse :), kot pr vsaki stvari. Bolj natančno povej kaj te zanima. Vsekakor je tukaj dobro, da imaš čolnu primeren pogonski setup, od motorja, do krmilnika in seveda baterij. Vse ostalo je več ali manj odvisno od kvalitete tvoje gradnje...
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

torej js mam motor vodno hlajen in pa regulator 60 amperski tud vodno hlajen in pa baterije 7.2 3000 mha in pa mirko servo s kovinskim zobnikim.
Recimo če je gradnja čolna ok kaj se lahko se zgodi tko kritičnega oz kaj se pogosto zna zgodit? Torej tale napeljava s tole cevko je preverjena zadeva in deluje ane?
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Po mojem najbolj preverjena zadeva... so še drugi načini, vendar s tem nimaš kaj falit. Pravim le, da izredno pazi pri stikih, ker karbon je prevoden, in se lahko kaj hitro pokadi iz čolna...
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

torej vsi stiki morjo bit s konektorji brez kakšnega odprtegaa kabla ane. Sj bom še poroču k bom nadaljeval vse do same vožnje da bomo vidl kk bo šlo to. Ti k maš več izkušenj mi lahko poves kok prblizno bo to šlo na uro motor ma 3900 obratov na min pa 7.2 v baterije? tko ene prblizna ocena?
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Že kaj napredka :)?
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

Da os vgrajena zalotana, stojalo za motor notr, motor tud, konc tedna oz k bo lepo vreme bo testna voznja. edino kar se manka je povezava krmila z servotom. Slike bom pa nalozu
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

evo dans je bla pa prva voznja colna. Po enem krogu se je os pr polnem gasu začela sukat nekoliko v prazno. Sedaj sem os pobrusil pri vijaku tako da upam da nebo več problemov. Pa video še danse pride pa povejte kaj je potrebno se spremenit, mnenja...
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

video slikce...
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

evo ker nism js snemo še niam vide ga je pa kolega objavu na FB torej link od fb pa upam da vam bo odprl, čene prosm napište
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Enostavno jeklenico le malo pobrusiš s smirkovim papirjem ali pa na lahko vrežeš vtorček, da vijak bolj prime. KAteri propeler si uporabil?
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

propeler je graupner 32 mam pa še 36 sam še nism mel šanso sprobat oz kj nastavlat model. Kak nasvet?
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

aja kok nj regulator nastavim na dovajanje elektrike po stopinjah osi oz pač karkoli ze je to.
matic_h
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 26 Sep 2010, 11:32

Odgovor Napisal/-a matic_h »

Kaj to voziš na Žovneku?



LP Matic :D
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

toko je žolnek je ja ti tud furaš kj
matic_h
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 26 Sep 2010, 11:32

Odgovor Napisal/-a matic_h »

Ja tut ja mal. :)
coolfrog
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 26 Feb 2010, 19:32

Odgovor Napisal/-a coolfrog »

ka pa furaš? kj hitrega?
Odgovori

Vrni se na Hydro & Mono