Grumman F7F TIGERCAT
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Hmmm tole je tut za razmislt .
http://www.youtube.com/watch?v=xDFHsdXq ... re=related
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=9031
http://www.youtube.com/watch?v=xDFHsdXq ... re=related
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=9031
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
hansmetal napisal/-a:Da se vrnemo k temi
Torej kaj moram dokupit za model
-2xbl motor 6kg+
-2x regulator 100A+
-2x baterije lipo
-2x 3-kraki prop
-13+servotu
-uvljacljivo podvozje
-.......in se milion stvari
Glede na elektriko, ali boš imel ene Li-pote za oba motorja?
Če ckrne napajanje (ena baterija) boš brez dveh motorjev!
Samo sestavljenje modela na pisti bo trajalo kar nekaj časa, en polet za nekaj minut pol pa ena ura polnjenja?
Veš tudi dva elektromotorja imaš. pa dva reglerja, pa dve bateriji, pol pa naredi verjetnostni račun kakšna je možnost, da ostaneš brez enega ali dveh motorjev.
Veš sem dal že te račune skozi (skupaj z izkušnjami) Sem res bolj trot za elektriko, ampak benzinski motor ali pa 4-taktarja dobro nastaviš in skoraj ni možnosti da ne crkne (manj je "zunanjih vplivov)!
Lp
Tomaž
P.S. še ena neumesna pripomba; ali se smartaš za dosti izkušenega za tak model? Veš, že sestava bo zelo zahtevna, kaj šele letenje Bi ti svetoval, pospravi ga za kako leto, da se ti pogledi izjasnijo
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
4-taktarja dobro nastaviš in skoraj ni možnosti da ne crkne
Predvidevam da bo šlo tako za dva ločena sklopa baterija-ESC-motor, tako da če gre kaj od tega ti isto ostane en motor. Možnosti za napake so po mojem nekje enake. Če imaš kvalitetne komponente in stvari ustrezno predimenzionirane, so pri elektru verjetno celo manjše. Sploh pa, če se je odločil za elektro ne vem zakaj ga je treba na vsakem koraku posiljevat z bencinom.
Sicer pa dva kompleta baterij in en konkreten polnilec, pa si lahko kar precej v zraku. Trije kompleti, pa ti mogoče ravno še za čikpavzo vmes ostane.
Fly it like you stole it!
Re: debata
Mojega posta ne razumeš ti, js razumm da on hoče elektro, pa nej ma elektro saj meni je vseeno. Sam sem komentiral bolj ko ne posnetke, ne pa njega prepričeval da naj da motorčka z notranjim izgorevanjem!Nejc-flyer napisal/-a:filius napisal/-a:jo ker zvok Ne pa elektro... ker to ni to...Paps napisal/-a:Pri tem se ti pa že sline cedijo
http://www.youtube.com/watch?v=LP0-9j_7HSo
http://www.youtube.com/watch?v=NCwqwsJcPg8
Zakaj že to ni to?
Tip je jasno povedu, da bo pogon fotr-štrom in mama strela.
Res ne vem zakaj je treba nekoga posiljevat s povsti, ki nimajo nobenega smisla...
Ne rečem, zvezda motor tud mene prepriča kle ni dileme, ampak ne na tolk (sorazmerno) majhen model... Sej bodo motorji večji strošek kot cel avio+ostala oprema...
Nek dober kompromis med pogoni bi lahko bil takole opremljen model:
http://www.youtube.com/watch?v=Ib3Oeqmh ... re=related
Pol pa zaj..i vse servise, pa umazanijo, pa štelanje, pa gorivo, pa razrahlan model od vibracij..... Kmalu zgodovina-exotika
Moje skromno mnenje
Glede zvoka, ja tut elektro ima zvok, vendar nikol taga kot bencinar, kateri je meni veliko bolj všeč.
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
P.S. še ena neumesna pripomba; ali se smartaš za dosti izkušenega za tak model? Veš, že sestava bo zelo zahtevna, kaj šele letenje Bi ti svetoval, pospravi ga za kako leto, da se ti pogledi izjasnijo
Za sabo imam vec kot 10let izkusenj z modeli in glej zlomka lansko leto odletel kar 45h
Vem mislite si da sem pac poba poln denarja brez pameti ki kupuje stvari kar brez da bi premislil ni res
Se kako sem premislil preden sem zasel v tak projekt se pozanimal prebiral ........
Tole temo sem odpru v namen da bi mi pomagali in svetovali glede komponent in na ze 2 strani da naj model opremim z bencinskimi motorji
Kot sem ze povedal model bo opremljin z kvalitetnimi komponentami in s tem bo tud kako leto minilo
A mi lahko odg. o servomotorjih
Zanima me vase mnenje
npr lipo 33.3-44.4V 2500/3200Watt
Za sabo imam vec kot 10let izkusenj z modeli in glej zlomka lansko leto odletel kar 45h
Vem mislite si da sem pac poba poln denarja brez pameti ki kupuje stvari kar brez da bi premislil ni res
Se kako sem premislil preden sem zasel v tak projekt se pozanimal prebiral ........
Tole temo sem odpru v namen da bi mi pomagali in svetovali glede komponent in na ze 2 strani da naj model opremim z bencinskimi motorji
Kot sem ze povedal model bo opremljin z kvalitetnimi komponentami in s tem bo tud kako leto minilo
A mi lahko odg. o servomotorjih
Zanima me vase mnenje
npr lipo 33.3-44.4V 2500/3200Watt
Zadnjič spremenil klementercon, dne 12 Okt 2010, 18:21, skupaj popravljeno 2 krat.
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Še ena neumestna pripomba - po vseh teh letih izkušenj bi lahko že razvil en občutek, katerim servotom zaupat ...
Kot elektro privrženec ti svetujem, da pri taki igrači hudo paziš na maso. Bojim se, da je elektro pogon, ekvivalenten dvem "ta malim" bencinarjem precej težji.
Privzamiva, da 26ccm bencinar razvije 2kW, tehta skupaj z gorivom kilo in pol in ti ponuja 20min letenja. Kaj v tej masi dobiš pri elektriki? Ekvivalenten motor tehta cca 650g, regulator vsaj 150g, ostane ti recimo tričetrt kile baterij, v kar spraviš 10S 3Ah paket. Sedaj pa vprašaj elektro akrobate, koliko minut letenja lahko realizirajo iz tega.
Cenovno primerjavo si naredi sam ...
Po mojem skromnem mnenju bi bil model primeren za elektrifikacijo, če bi bil približno pol lažji. Potem bi čudovito shajal z dvema 500w motorjema, vsak na 4S paket ...
Kot elektro privrženec ti svetujem, da pri taki igrači hudo paziš na maso. Bojim se, da je elektro pogon, ekvivalenten dvem "ta malim" bencinarjem precej težji.
Privzamiva, da 26ccm bencinar razvije 2kW, tehta skupaj z gorivom kilo in pol in ti ponuja 20min letenja. Kaj v tej masi dobiš pri elektriki? Ekvivalenten motor tehta cca 650g, regulator vsaj 150g, ostane ti recimo tričetrt kile baterij, v kar spraviš 10S 3Ah paket. Sedaj pa vprašaj elektro akrobate, koliko minut letenja lahko realizirajo iz tega.
Cenovno primerjavo si naredi sam ...
Po mojem skromnem mnenju bi bil model primeren za elektrifikacijo, če bi bil približno pol lažji. Potem bi čudovito shajal z dvema 500w motorjema, vsak na 4S paket ...
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
glede servotov vedno pride prav kak nasvetpegasus napisal/-a:Še ena neumestna pripomba - po vseh teh letih izkušenj bi lahko že razvil en občutek, katerim servotom zaupat ...
Kot elektro privrženec ti svetujem, da pri taki igrači hudo paziš na maso. Bojim se, da je elektro pogon, ekvivalenten dvem "ta malim" bencinarjem precej težji.
Privzamiva, da 26ccm bencinar razvije 2kW, tehta skupaj z gorivom kilo in pol in ti ponuja 20min letenja. Kaj v tej masi dobiš pri elektriki? Ekvivalenten motor tehta cca 650g, regulator vsaj 150g, ostane ti recimo tričetrt kile baterij, v kar spraviš 10S 3Ah paket. Sedaj pa vprašaj elektro akrobate, koliko minut letenja lahko realizirajo iz tega.
Cenovno primerjavo si naredi sam ...
Po mojem skromnem mnenju bi bil model primeren za elektrifikacijo, če bi bil približno pol lažji. Potem bi čudovito shajal z dvema 500w motorjema, vsak na 4S paket ...
Po dolgem iskanju
No ce si kdo zeli prebrat
Kar zanimivo branje:
http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... le_id=1140
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Glej predvsem to, da ne bo zadeva zastala podobno kot še par tvojih prejšnjih projektov, ki si jih zastavil in odprl na forumu.
Ravno zaradi velikega zagona in nenadne zaustavitve projekta zaradi "novega", mislim, da je mnogo forumašev skeptičnih, in odtod tudi taki komentarji, kot jih lahko prebereš.
Rogožarski IK-3: viewtopic.php?t=48643&postdays=0&postorder=asc&start=0 "status quo"
Panoptikov Spitfire: viewtopic.php?t=52037&postdays=0&postorder=asc&start=0 "status quo"
Vsekakor ti želim volje in moči ter znanja, da spelješ najnovejši projekt do konca.
Moram priznati, da tudi sam poznam tako imenovan "butterfly efekt" ko nikoli za kak mesec vnaprej ne moreš vedeti, kaj novega te bo prijelo.
Sam sem tudi načel kar nekaj projektov na forumu, ki jih nisem speljal do konca zaradi kakšnih novih, bolj zanimivih stvari.
Vendar se tolažim s tem, da sem vseeno izpeljal več zastavljenih stvari, kot je tistih, pri katerih se mi je ustavilo za nedoločen čas.
Je pa seveda vsekakor bolje, če se projekt ustavi že v fazi snovanja in oblikovanja zamisli, kot pa kasneje, ko je vanj vloženega veliko časa, truda, materiala in opreme.
Mitja
Ravno zaradi velikega zagona in nenadne zaustavitve projekta zaradi "novega", mislim, da je mnogo forumašev skeptičnih, in odtod tudi taki komentarji, kot jih lahko prebereš.
Rogožarski IK-3: viewtopic.php?t=48643&postdays=0&postorder=asc&start=0 "status quo"
Panoptikov Spitfire: viewtopic.php?t=52037&postdays=0&postorder=asc&start=0 "status quo"
Vsekakor ti želim volje in moči ter znanja, da spelješ najnovejši projekt do konca.
Moram priznati, da tudi sam poznam tako imenovan "butterfly efekt" ko nikoli za kak mesec vnaprej ne moreš vedeti, kaj novega te bo prijelo.
Sam sem tudi načel kar nekaj projektov na forumu, ki jih nisem speljal do konca zaradi kakšnih novih, bolj zanimivih stvari.
Vendar se tolažim s tem, da sem vseeno izpeljal več zastavljenih stvari, kot je tistih, pri katerih se mi je ustavilo za nedoločen čas.
Je pa seveda vsekakor bolje, če se projekt ustavi že v fazi snovanja in oblikovanja zamisli, kot pa kasneje, ko je vanj vloženega veliko časa, truda, materiala in opreme.
Mitja
No lepo, da si od mojega posta prebral samo neumesno pripombo.
Čestitam, ti za naletenih 450 ur, jaz jih toliko ne bom imel še dolgo.
Leto ima 52 tednov od tega jih je za letenje primerno cca 45 kar pomeni 10 ur na teden. Povprečen polet traja cca 8 min. to znaša 75 poletov vsak teden ali dobrih 10 poletov na dan .
Meni jih na teden ne uspe narediti več kot 4 polete (pa še to ne vsak teden). Za tako količino poletov, kot si jih naredil v lanskem letu, še gorivo ne zaslužim
Tudi sam sem spremljal tvoje teme in se popolnoma strinjam z Ultralajtom.
Za tak model so potrebne izkušnje ne pa nasveti po forumu..
Želim ti mnogo užitka pri gradnji in upam, da se morda srečava z modeloma in primerjava izdelavo pa letalne lastnosti. NE bom ti več smetil teme, zato je dosti bolj "izkušenih" modelarjev v tekmo za čim večje število postov
P.S. Servomotorji pri takemu modelu so pač odvisni od funkcije:
Pri Streli imam takole:
gas 2x 3 kg
Zakrilca 2x 10 kg MG
Flapi 2x 13 kg MG
Višina 2x 6 kg MG
Smer 2x 5 kg - 1x kolo spredaj 13 kg MG
podvozje (pneumatika) 1x 2,5 kg
P.S. Če te karkoli zanima; vprašanja na ZS
Čestitam, ti za naletenih 450 ur, jaz jih toliko ne bom imel še dolgo.
Leto ima 52 tednov od tega jih je za letenje primerno cca 45 kar pomeni 10 ur na teden. Povprečen polet traja cca 8 min. to znaša 75 poletov vsak teden ali dobrih 10 poletov na dan .
Meni jih na teden ne uspe narediti več kot 4 polete (pa še to ne vsak teden). Za tako količino poletov, kot si jih naredil v lanskem letu, še gorivo ne zaslužim
Tudi sam sem spremljal tvoje teme in se popolnoma strinjam z Ultralajtom.
Za tak model so potrebne izkušnje ne pa nasveti po forumu..
Želim ti mnogo užitka pri gradnji in upam, da se morda srečava z modeloma in primerjava izdelavo pa letalne lastnosti. NE bom ti več smetil teme, zato je dosti bolj "izkušenih" modelarjev v tekmo za čim večje število postov
P.S. Servomotorji pri takemu modelu so pač odvisni od funkcije:
Pri Streli imam takole:
gas 2x 3 kg
Zakrilca 2x 10 kg MG
Flapi 2x 13 kg MG
Višina 2x 6 kg MG
Smer 2x 5 kg - 1x kolo spredaj 13 kg MG
podvozje (pneumatika) 1x 2,5 kg
P.S. Če te karkoli zanima; vprašanja na ZS
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Sprva se vam opravijujem ker sem napisal 450h in ne 45h
ni da se bi z tem hvail
Tako je fantje
model sem nabavil v ta namen da model sestavim v par letih in ne v mesecu ali dveh z slabimi komponentami samo da leti
Glede prejsnih projektov pa se bodo prej ali slej koncali kot vsi moji projekti do sedaj
Kot sami veste je to kar precej velik in drag projekt zahteva obilo znanja in izkusenj za to sem tudi odpru temo na forumu ker pac forumi so za to da se skupaj pokomentira in pomaga
Dandanes je na trziscu toliko novih izdelkov da te boli glava in vem da tud najboljsi modelarji ne vedo vsega
Tudi najboljsi imajo vedno kako vprasanje al ne
Tako bom zacel
sprva bom zacel z izbiro servomotorjev
nato z izbiro uvlacljivega podvozja nato sele z motorji in elektroniko
Kladu pa ultralajt zahvaljujem se vama za pomoc ki sete mi jo z veseljem dala
Vsi projekti se bodo prej ali slej koncali saj nas caka se dolgo zivljenje
ni da se bi z tem hvail
Tako je fantje
model sem nabavil v ta namen da model sestavim v par letih in ne v mesecu ali dveh z slabimi komponentami samo da leti
Glede prejsnih projektov pa se bodo prej ali slej koncali kot vsi moji projekti do sedaj
Kot sami veste je to kar precej velik in drag projekt zahteva obilo znanja in izkusenj za to sem tudi odpru temo na forumu ker pac forumi so za to da se skupaj pokomentira in pomaga
Dandanes je na trziscu toliko novih izdelkov da te boli glava in vem da tud najboljsi modelarji ne vedo vsega
Tudi najboljsi imajo vedno kako vprasanje al ne
Tako bom zacel
sprva bom zacel z izbiro servomotorjev
nato z izbiro uvlacljivega podvozja nato sele z motorji in elektroniko
Kladu pa ultralajt zahvaljujem se vama za pomoc ki sete mi jo z veseljem dala
Vsi projekti se bodo prej ali slej koncali saj nas caka se dolgo zivljenje
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Da še pristavim piskrček, ko tudi jaz vozim elektro na 10s in nekje ~3500W. Taka mašina potegne gotovo okrog 10kg oz. odvisno od propa. Dvomim da rabiš torej dva taka motorja. Govorim o 650gr AXI 5330. Sam uporabljam 10s celice 4200 mah in pokurim za kar pošteno Freestylanje in 3D-janje nekje 2000mah / 7min. To tudi ni pretirano. Je pa dejstvo, da je moj avion težek komaj 5,5kg, medtem ko bo tvoj 2x težji!! PS: v razponu ni neke bistvene razlike.
Če misliš začet to resno sestavlat, potem preden karkoli začneš po modelu šarit predvidi vse komplet... servoti so še tamanjš šmorn katere noter dat. Okrog pogona in napajanja pa je zmerom sranje.... kam kej dat, da ne bo treba pol leta sestavlat, da ne bodo predolgi kabli... bla bla bla. Zato to predvidi ZDAJ, pa magari pol leta razmišljaš samo to in zrežeš 10 različnih lipotov iz pene in jih prekladaš po modelu gor in dol.
kar se tiče zanesljivosti, ti lahko garantiram da ob uporabi kvalitetnih komponent, pazljivega ravnanja in predvsem strokovne vgradnje ne boš ostal brez motorja v zraku, pa tudi zelo simetrično bo zadeva šla. Najverjetneje dosti bolj kot nitro/benz. Sicer obstajajo pripomočki ki merijo obrate levo/desno in potem preko gasa izenačujejo etc. ampak nevem kako daleč se boš spuščal.
In za vse ostale... če se on odloči da bo dal noter dizel, ga bo dal. To je njegova stvar... koliko pa kaj tehta, koliko kaj vleče, je zanesljivo... bo pa tako sam pretuhtal, naračunal itd.
Tudi če bo ta projekt dokončan je gotovo njegova stvar, se pa strinjam da je brez veze da naredim študijo o servotih, če potem ne bo iz vsega skupaj nič.
Veliko sreče uglavnem!
P.S.: Podvozja raje nisem omenjal.
LP!
Jure
Če misliš začet to resno sestavlat, potem preden karkoli začneš po modelu šarit predvidi vse komplet... servoti so še tamanjš šmorn katere noter dat. Okrog pogona in napajanja pa je zmerom sranje.... kam kej dat, da ne bo treba pol leta sestavlat, da ne bodo predolgi kabli... bla bla bla. Zato to predvidi ZDAJ, pa magari pol leta razmišljaš samo to in zrežeš 10 različnih lipotov iz pene in jih prekladaš po modelu gor in dol.
kar se tiče zanesljivosti, ti lahko garantiram da ob uporabi kvalitetnih komponent, pazljivega ravnanja in predvsem strokovne vgradnje ne boš ostal brez motorja v zraku, pa tudi zelo simetrično bo zadeva šla. Najverjetneje dosti bolj kot nitro/benz. Sicer obstajajo pripomočki ki merijo obrate levo/desno in potem preko gasa izenačujejo etc. ampak nevem kako daleč se boš spuščal.
In za vse ostale... če se on odloči da bo dal noter dizel, ga bo dal. To je njegova stvar... koliko pa kaj tehta, koliko kaj vleče, je zanesljivo... bo pa tako sam pretuhtal, naračunal itd.
Tudi če bo ta projekt dokončan je gotovo njegova stvar, se pa strinjam da je brez veze da naredim študijo o servotih, če potem ne bo iz vsega skupaj nič.
Veliko sreče uglavnem!
P.S.: Podvozja raje nisem omenjal.
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
JKSniper hvala za nasvete
Tudi če bo ta projekt dokončan je gotovo njegova stvar, se pa strinjam da je brez veze da naredim študijo o servotih, če potem ne bo iz vsega skupaj nič
vsako stvar speljem do konca
Da ne izgubim
Regulator:
Phoenix HV-85 Brushless Motor Control
http://www.castlecreations.com/products ... eries.html
Tudi če bo ta projekt dokončan je gotovo njegova stvar, se pa strinjam da je brez veze da naredim študijo o servotih, če potem ne bo iz vsega skupaj nič
vsako stvar speljem do konca
Da ne izgubim
Regulator:
Phoenix HV-85 Brushless Motor Control
http://www.castlecreations.com/products ... eries.html
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
No če pustimo ostale stvari ob strani, tudi mene že nekoliko moti , da nekateri kar nekoliko napadalni ratate, ko nekdo omeni, da bo model opremljal z elektriko, ni scale...v redu a bula od avspuha in cilindra, ki ne gre pod kaputažo pa je scale...vraga saj danes gre vse na elektriko, zmogljivosti elektro pogonov so najmnj že izenačene z bencinarji, razlike v ceni skoraj ni, realnost, ko bomo na cesti začeli redno videvati elektro avtomobile ni več tako oddaljena.
Res je, z motornim modelom lahko letiš 20 minut, ampak, kdo rabi 20 min dolg polet s tovrstnim modelom. Saj če si sam na letališču, ti tega nihče ne brani, če pa je na letališču več modelarjev, te pa prav dolgo ne bodo lepo gledali, če ob štirih ali petih po šihtu prideš letet in čaka 5 modlarjev na svoj polet, ti si pa privoščiš 20 min dolge polete, tudi nima nobenega smisla, 8 min dolg polet povsem zadostuje.
Potem je tu hrup, kdo pa pravi, da pri nas še dolgo ne bo omejitve hrupa na letališčih, tako kot povsod po Nemčiji in ponekod po Avstriji.
Kakorkoli je v Lescah na letališču sedaj itak sranje z letenjem, pa že nekaj časa velja, da po osmi zvečer ni več dovoljeno leteti z motornimi modeli. To pomeni kar nekaj letenja po osmi zvečer samo za elekraše (če bo tam sploh še kaj z modelarstvom).
Kdo pa pravi, da boste drugod imeli kar se tiče hrupa še dolgo mir
No sam že nekaj časa letim na elekriko, pa mi je kar všeč, ko sem prd kratkim po dolgem času spet malo prepihal kanale na ZDZju 80 ki je vgrajen na 2,3 metrsko extro, se mi je vse skupaj zdlo precej jamrno, v primerjavi s podobno velikim elektro gnanim Yakom 54, pa sem jo spet postavil v kot. Ne oziraje na ostalo, raje letim na elektriko
Res je, z motornim modelom lahko letiš 20 minut, ampak, kdo rabi 20 min dolg polet s tovrstnim modelom. Saj če si sam na letališču, ti tega nihče ne brani, če pa je na letališču več modelarjev, te pa prav dolgo ne bodo lepo gledali, če ob štirih ali petih po šihtu prideš letet in čaka 5 modlarjev na svoj polet, ti si pa privoščiš 20 min dolge polete, tudi nima nobenega smisla, 8 min dolg polet povsem zadostuje.
Potem je tu hrup, kdo pa pravi, da pri nas še dolgo ne bo omejitve hrupa na letališčih, tako kot povsod po Nemčiji in ponekod po Avstriji.
Kakorkoli je v Lescah na letališču sedaj itak sranje z letenjem, pa že nekaj časa velja, da po osmi zvečer ni več dovoljeno leteti z motornimi modeli. To pomeni kar nekaj letenja po osmi zvečer samo za elekraše (če bo tam sploh še kaj z modelarstvom).
Kdo pa pravi, da boste drugod imeli kar se tiče hrupa še dolgo mir
No sam že nekaj časa letim na elekriko, pa mi je kar všeč, ko sem prd kratkim po dolgem času spet malo prepihal kanale na ZDZju 80 ki je vgrajen na 2,3 metrsko extro, se mi je vse skupaj zdlo precej jamrno, v primerjavi s podobno velikim elektro gnanim Yakom 54, pa sem jo spet postavil v kot. Ne oziraje na ostalo, raje letim na elektriko
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Kot si napisal Brane, večinoma je 7-10 min dolg polet najbolj ugoden za pilota, kot tudi za ostale. Vse, kar traja dlje, zna hitro privesti do izgube koncentracije in posledično konca za model. Govorim seveda o raznih hitrih modelih, heli modelih, maketah.
Jadralni modeli so tu seveda izključeni.
Kot sta Mitja in Kladu napisala, dokončaj prvo stare projekte.
Sam imam tudi naletenih več kot 350 ur v zadnih treh letih (pač pomanjkanje prostega časa mi ne omogoča več) vsega skupaj pa več ne štejem, zato pa preživim vsaj 5x več ur v delavnici, kot na letališču.
Glede izbire opreme pa je sledeče. Servomotorje ponavadi proizvajalec priporoča za omenjeni model. Na tebi je, pa da se odločiš ali boš uporabil te ali pa boš iskal po lastnostih podobno opremo.
Pri pogonu pa je treba najti kompromis. Močnejši pogon potegne za seboj kup dodatne mase, ki jo moraš upoštevati pri končni masi modela. Če vzameš podhranjene motorje, je spet veselica. Konkretno pri tvojem modelu je dodatni faktor še cena pogona. Vsak dodatni W na pogonu, pomeni dodatni strošek v €, uprašanje je, kje je meja? Izbira je tu velika, recimo Hyperion, Scorpion, AXI, HK motorji, pri regulatorjih pa so tu YGE, CC,.... vglavnem pestra ponudba.
Jadralni modeli so tu seveda izključeni.
Kot sta Mitja in Kladu napisala, dokončaj prvo stare projekte.
Sam imam tudi naletenih več kot 350 ur v zadnih treh letih (pač pomanjkanje prostega časa mi ne omogoča več) vsega skupaj pa več ne štejem, zato pa preživim vsaj 5x več ur v delavnici, kot na letališču.
Glede izbire opreme pa je sledeče. Servomotorje ponavadi proizvajalec priporoča za omenjeni model. Na tebi je, pa da se odločiš ali boš uporabil te ali pa boš iskal po lastnostih podobno opremo.
Pri pogonu pa je treba najti kompromis. Močnejši pogon potegne za seboj kup dodatne mase, ki jo moraš upoštevati pri končni masi modela. Če vzameš podhranjene motorje, je spet veselica. Konkretno pri tvojem modelu je dodatni faktor še cena pogona. Vsak dodatni W na pogonu, pomeni dodatni strošek v €, uprašanje je, kje je meja? Izbira je tu velika, recimo Hyperion, Scorpion, AXI, HK motorji, pri regulatorjih pa so tu YGE, CC,.... vglavnem pestra ponudba.
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Poleg polno dela v gostilni sem si dobil urco zase in pobrskal po netu
Mal sem premisljeval glede pogona in prisel do tega da bom nabavil kar Axi motor npr:5330/18 GOLD LINE ni pa se receno
Za regulator sem pa ze prej podal link
glede lipo pa kar na 10s
Za uvlacljivo podvozje pa:
Pregledal sem si stran eurokit in ugotovil da njihova podvozja so kar precej vecja tako da bi bilo treba model predelat in potem spet nastanejo problemi
Poleg drugega z eurokitovimi podvozji ne bo letalo vec scale
Odlocil sem se da bom kar kupil original podvozje in mu dokupil par stvari od eurokita npr tank zraka,ventil........
tako da bo podvozje scale in z dodatno opremo primerno za letalo
treba pa premislit se za miljon stvari poleg tega
krist pa Brane se popolnoma strinjam razen za dokoncanje mojih prejsnih projektov (al jim tako dost manjka za izgotovitev sam narocim komponente pa ze letita)
Mal sem premisljeval glede pogona in prisel do tega da bom nabavil kar Axi motor npr:5330/18 GOLD LINE ni pa se receno
Za regulator sem pa ze prej podal link
glede lipo pa kar na 10s
Za uvlacljivo podvozje pa:
Pregledal sem si stran eurokit in ugotovil da njihova podvozja so kar precej vecja tako da bi bilo treba model predelat in potem spet nastanejo problemi
Poleg drugega z eurokitovimi podvozji ne bo letalo vec scale
Odlocil sem se da bom kar kupil original podvozje in mu dokupil par stvari od eurokita npr tank zraka,ventil........
tako da bo podvozje scale in z dodatno opremo primerno za letalo
treba pa premislit se za miljon stvari poleg tega
krist pa Brane se popolnoma strinjam razen za dokoncanje mojih prejsnih projektov (al jim tako dost manjka za izgotovitev sam narocim komponente pa ze letita)
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Za servomotorje pa bom uporabil kar hitekove ker do sedaj so mi vsi servomotorji delovali odlicno in so vredni zaupanjaKladu napisal/-a:No lepo, da si od mojega posta prebral samo neumesno pripombo.
Čestitam, ti za naletenih 450 ur, jaz jih toliko ne bom imel še dolgo.
Leto ima 52 tednov od tega jih je za letenje primerno cca 45 kar pomeni 10 ur na teden. Povprečen polet traja cca 8 min. to znaša 75 poletov vsak teden ali dobrih 10 poletov na dan .
Meni jih na teden ne uspe narediti več kot 4 polete (pa še to ne vsak teden). Za tako količino poletov, kot si jih naredil v lanskem letu, še gorivo ne zaslužim
Tudi sam sem spremljal tvoje teme in se popolnoma strinjam z Ultralajtom.
Za tak model so potrebne izkušnje ne pa nasveti po forumu..
Želim ti mnogo užitka pri gradnji in upam, da se morda srečava z modeloma in primerjava izdelavo pa letalne lastnosti. NE bom ti več smetil teme, zato je dosti bolj "izkušenih" modelarjev v tekmo za čim večje število postov
P.S. Servomotorji pri takemu modelu so pač odvisni od funkcije:
Pri Streli imam takole:
gas 2x 3 kg
Zakrilca 2x 10 kg MG
Flapi 2x 13 kg MG
Višina 2x 6 kg MG
Smer 2x 5 kg - 1x kolo spredaj 13 kg MG
podvozje (pneumatika) 1x 2,5 kg
P.S. Če te karkoli zanima; vprašanja na ZS
Zakrilca 2x 10 kg HS5645
Flapi 2x 13 kg HS5625
Višina 2x 6 kg HS5645
Smer 2x 5 kg - 1x kolo spredaj 13 kg HS5645
podvozje (pneumatika) 1x 2,5 kg HS5454
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Bravo za izbiro model!
Sam uporabljam kar v treh avijonih EMCOTEC-ove izdelke, mogoče bi bilo v tvojem primeru za razmisliti o JETI-ju sploh če še vedno uporabljaš 35-40Mhz območje? Tko bi lahko dosti prihranil na teži, JETI na svojih boljših sprejemnikih ponuja direkten priklop z MPX konektorjem in mislim da omogoča do 15 A obremenitve, toliko pa z srvoti, ki so zgoraj navedeni sigurmo ne boš presegl.
Na mojemu Yaku imam 5 požrešnih digitalcev HS-5955TG + gas in ob največjih obremenitvah električni tok poskoči do 9,5A
Sam uporabljam kar v treh avijonih EMCOTEC-ove izdelke, mogoče bi bilo v tvojem primeru za razmisliti o JETI-ju sploh če še vedno uporabljaš 35-40Mhz območje? Tko bi lahko dosti prihranil na teži, JETI na svojih boljših sprejemnikih ponuja direkten priklop z MPX konektorjem in mislim da omogoča do 15 A obremenitve, toliko pa z srvoti, ki so zgoraj navedeni sigurmo ne boš presegl.
Na mojemu Yaku imam 5 požrešnih digitalcev HS-5955TG + gas in ob največjih obremenitvah električni tok poskoči do 9,5A
Sam ne vidim potrebe po digitalnih servotih, pa še požrešni so. Analogni HS645MG bodo čisto dovolj, pa še cenejši so.
Kar se tiče podvozja. Z original podvozji imajo ljudje kar dosti problemov. Puščajo ali pa se hitro skrivijo.
Ne vem koliko misliš porabiti denarja, pa vseeno poglej si še to (najbojlši izdelovalci podvozij):
http://www.shindinmachine.com/
http://www.sierraprecision.com/products.html
http://www.centuryjet.com/
http://www.robart.com/ (ne vem če jih imajo)
Kar se tiče podvozja. Z original podvozji imajo ljudje kar dosti problemov. Puščajo ali pa se hitro skrivijo.
Ne vem koliko misliš porabiti denarja, pa vseeno poglej si še to (najbojlši izdelovalci podvozij):
http://www.shindinmachine.com/
http://www.sierraprecision.com/products.html
http://www.centuryjet.com/
http://www.robart.com/ (ne vem če jih imajo)
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
No sem nekaj dobil od proizvajalca sierragiantPaps napisal/-a:Sam ne vidim potrebe po digitalnih servotih, pa še požrešni so. Analogni HS645MG bodo čisto dovolj, pa še cenejši so.
Kar se tiče podvozja. Z original podvozji imajo ljudje kar dosti problemov. Puščajo ali pa se hitro skrivijo.
Ne vem koliko misliš porabiti denarja, pa vseeno poglej si še to (najbojlši izdelovalci podvozij):
http://www.shindinmachine.com/
http://www.sierraprecision.com/products.html
http://www.centuryjet.com/
http://www.robart.com/ (ne vem če jih imajo)
- Priponke
-
- Tigercat_Build2 (600 x 414).jpg (64.54 KiB) Pogledano 8864 krat
-
- Tigercat_Build3.jpg (32.17 KiB) Pogledano 8864 krat
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt: