Kot motorja?
Moderator: alien2108
Veliko je odvisno od moči motorja, tipa jadralca in velikosti propelerja.Grega1407 napisal/-a:Za jadralni model.
Pri mojem modelu Guppy 2 je kot motorja 3° navzdol (merjeno od osi trupa, ali 5° navzdol, merjeno od tetive profila krila v korenu), vendar je na oddajniku treba še dodatno nastaviti MIX Thr->Elev, da več ko je plina, bolj je krmilo višine odklonjeno navzdol (vendar le manjši procent, ki pa ga je treba nastaviti postopno, na osnovi več poizkusnih poletov).
Mitja
- Priponke
-
- kot motorja Guppy 2.jpg (63.31 KiB) Pogledano 3376 krat
Pri Gupiju in še nekaterih KIT kompletih zadeva lepo pade skupaj in ni treba nič tuhtati, ker sestavni kosi padejo skupaj samo na en možen način. Če delamo sestavne kose modela iz načrta, je seveda zelo zaželjeno, da smo pri tem natančni, tako da je potem vse v redu tudi s koti.T0RN4D0 napisal/-a:Mene bolj zanima kako sploh nastavit kot.
Pri modelih iz kompozita, (plastični trupi) se dostikrat obnese simpl varianta, da v srednjo luknjo nosilca motorja (prvo rebro, ki je običajno močnejše in iz vitroplasta ali laminata) z dvema podložkama in maticama privijemo daljšo navojno palico (ravno seveda!)
Če imamo načrt (stranski ris modela) , mu podaljšamo s svinčnikom linijo osi motorja.
Na načrt položimo trup, v prednji del trupa postavimo nosilec motorja ter toliko potegnemo naprej, da ga konus trupa majčkeno "prime". Navojno palico pri tem opravilu usmerimo v smeri osi motorja na načrtu. Enako lahko nastavimo kot tudi v tlorisu. Ko navojna palica (in s tem seveda nosilec motoja) kažeta, da je usmerjeno kot na načrtu (ali kot zahtevajo podatki) s sekundnim lepilom fiksiramo nosilec motorja v trup.
Odstranimo navojno palico, ter z epoksidnim lepilom zalijemo- "zafugiramo" rob med nosilcem in trupom. Če gre za večje moči, lahko damo v spoj tudi bombažne sekance ali kakšno drugo polnilo, ki poveča moč lepljenega spoja.
Seveda najbrž ni treba povdarjati, da mora notranjost trupa pri spoju biti očiščena preden se lotimo lepljenja nosilca motorja.
Prednji rob trupa je potem treba še obrusiti, da imamo med njim in spinerjem enakomerno zračno režo. Čim manjšo seveda...v kolikor nimamo kakšnih potreb po efikasnem hlajenju motorja... a to že nima več zveze s kotom motorja zato o tem kje drugje, ob kaki drugi priliki...
Mitja
Aha, potem je po istem sistemu kot sem sam reševal zadevo (podaljševanje osi)... Sem mislil da je še kakšna druga fora slučajno.
Pri kitih ni problem ja, pri trdih materialih tudi najbrž ne toliko, če imaš pa nos samo iz stiroporja je pa bolj kriza. Sam sem zato spredaj naredil škatlo in potem montiral na tisto, na začetku je blo kul, po parih pristankih na nos se pa deformira stiropor, poči šper plata in imam vedno razštelanega.
Pri kitih ni problem ja, pri trdih materialih tudi najbrž ne toliko, če imaš pa nos samo iz stiroporja je pa bolj kriza. Sam sem zato spredaj naredil škatlo in potem montiral na tisto, na začetku je blo kul, po parih pristankih na nos se pa deformira stiropor, poči šper plata in imam vedno razštelanega.
Fly it like you stole it!