TREX 700 konverzija na 26ccm motor
Moderator: Parky
TREX 700 konverzija na 26ccm motor
Zanima me, če je kdo ob poplavi konverzij na elektro razmišljal tudi o bencinskem motorju Zenoah (kopije od 200e naprej, od 2KM do 4 in več)... in helibug.com kitu (300e)... seveda FBL z novimi 2s lipo servoti MKS...
http://www.conceptcopters.com/store/pro ... roduct=596
Trex 700 kit z blejdi v fastladu 600e... pa 600e za motor in helibug... župca pa je praktično zastonj napram nitro in elektro.
Mnenja, ideje...
http://helifreak.com/showthread.php?t=148810&page=1
http://www.conceptcopters.com/store/pro ... roduct=596
Trex 700 kit z blejdi v fastladu 600e... pa 600e za motor in helibug... župca pa je praktično zastonj napram nitro in elektro.
Mnenja, ideje...
http://helifreak.com/showthread.php?t=148810&page=1
lp Melly
Kaj pa vem, Toni Clark ima heli verzijo motorja:
Double counterbalanced crankshaft, very accurately aligned for the necessary concentric running, supported in three ballbearings. Needle roller bearings in conrod.
http://www.toni-clark.com/index_en.htm
Titan ZG 231SLH
Titan ZG 26SLH
http://www.youtube.com/watch?v=1n2xnnNr ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=R68vwDJg ... re=related
Double counterbalanced crankshaft, very accurately aligned for the necessary concentric running, supported in three ballbearings. Needle roller bearings in conrod.
http://www.toni-clark.com/index_en.htm
Titan ZG 231SLH
Titan ZG 26SLH
http://www.youtube.com/watch?v=1n2xnnNr ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=R68vwDJg ... re=related
lp Melly
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Z bencincem 29 ccm prideš do max. 5KM (cca. 3,5kW).
Če prav razumem, ti predeluješ nitro v elektro (torej nisi kupil trex700 elektro).
Moje razmišljanje gre v smer:
1. kupiti T-REX 700LE brez opreme (600e) ali najti rabljenega
2. kupiti servote ciklika MKS BLS 950 in rep MKS BLS 980 in BEC, za začetek Spartan Quark ALU.
3. kupiti zobnike za bencinca (helibug)
4. zrisati in izdelati nove frame...
5. kupiti bencinca CY-29 za dobrih 200e.
V skrajnem primeru lahko vržem ven bencinca in dam notri elektro.
Če prav razumem, ti predeluješ nitro v elektro (torej nisi kupil trex700 elektro).
Moje razmišljanje gre v smer:
1. kupiti T-REX 700LE brez opreme (600e) ali najti rabljenega
2. kupiti servote ciklika MKS BLS 950 in rep MKS BLS 980 in BEC, za začetek Spartan Quark ALU.
3. kupiti zobnike za bencinca (helibug)
4. zrisati in izdelati nove frame...
5. kupiti bencinca CY-29 za dobrih 200e.
V skrajnem primeru lahko vržem ven bencinca in dam notri elektro.
lp Melly
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Hja, tud men je mal pipca potekla, masterkard se e zabil do konca, tako da bo treba kot pri teb malce počakat z nadajnim nabavljanjem.
Kupil bom tale conversion, potem ga bom pa še sam malček začinil z ojačitvami med motorjem, ter ležaji axe, tam kjer najbolj nuca.
http://www.xperience3d.com/store/dettview.php?id=5223
Ma da gre kot TDR Rigid ob "Sixstrema "
Tudi razmišljam o 12S 4000, sej Timo pa Sixt tud furata 12S4000.
Pozdrav
Kupil bom tale conversion, potem ga bom pa še sam malček začinil z ojačitvami med motorjem, ter ležaji axe, tam kjer najbolj nuca.
http://www.xperience3d.com/store/dettview.php?id=5223
Ma da gre kot TDR Rigid ob "Sixstrema "
Tudi razmišljam o 12S 4000, sej Timo pa Sixt tud furata 12S4000.
Pozdrav
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Scorpion 4035-500 - 430g (3500W), ICE 160 HV 140g, baterija Turnigy 6s4000 40C, 694g (x2).... skupaj cca. 2000g. o cenah raje nebi, ker lahko tudi žene berejo ...
Motor CY 31 (brez rezervoarja, resonance, governorja in servo za gas), teža cca. 1600g.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4518/.f
5,5KM z resonanco... cena v Ameriki za motor brez resonance 300$, 209$ za šibkejši CY29 (3,5KM) motor...
Motor CY 31 (brez rezervoarja, resonance, governorja in servo za gas), teža cca. 1600g.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4518/.f
5,5KM z resonanco... cena v Ameriki za motor brez resonance 300$, 209$ za šibkejši CY29 (3,5KM) motor...
lp Melly
Saj je mogoče bencinc brca v temo, ne vem, mogoče pa tudi ni.
Dejstvo je, da je nitro počasi v zatonu, elektro se vzpenja... bencinc pa nekje v ozadju neki miga.
Gledam in študiram, prebiram... bo pa 700tka (ali kakšna druga 90tka) sigurno kmalu v moji "floti".
Okoli teže pa sprašujem, da vidim v kakšnih mejah je potrebno narediti konverzijo (če je sploh možno narediti soliden heli).
Dejstvo je, da je nitro počasi v zatonu, elektro se vzpenja... bencinc pa nekje v ozadju neki miga.
Gledam in študiram, prebiram... bo pa 700tka (ali kakšna druga 90tka) sigurno kmalu v moji "floti".
Okoli teže pa sprašujem, da vidim v kakšnih mejah je potrebno narediti konverzijo (če je sploh možno narediti soliden heli).
lp Melly
Hja vibracije... ne vem, pojma nimam kako je z bencinci.
Toni Clark trdi, da jih je veliko manj saj ima motor še tretji ležaj na gredi in gred je zbalansirana...ampak dokler en ne proba ni bomo vedli
Saj pravim v skrajni sili gre gor Scorpion in ICE HV160... raje kot metanol.
Bencinski motor bi se dalo tudi prodati, saj enakega uporablja Baja in drugi 1:5 avti. Tako nisi na prevelik izgubi.
Toni Clark trdi, da jih je veliko manj saj ima motor še tretji ležaj na gredi in gred je zbalansirana...ampak dokler en ne proba ni bomo vedli
Saj pravim v skrajni sili gre gor Scorpion in ICE HV160... raje kot metanol.
Bencinski motor bi se dalo tudi prodati, saj enakega uporablja Baja in drugi 1:5 avti. Tako nisi na prevelik izgubi.
lp Melly
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Hoj !
Meli k bi ti vidu kaj daje od sebe TDR od Sixsta, o mama mia- surova moč.
Tukaj sploh ne gre za moč motorja in Kw, ampak exsplozivnost motorja, koliko časa rabi motor da pobere obrate ko jih izgubi ( boging ).
Če gledaš s te plati je elektrika daleč v ospredju je pa res da je cena sitnica.
Ampak tudi ne tolk, če pomislim da sem leto nazaj dal za HZ-ja s pumpo in regulatojem tlaka ter hatorija SB20 reci piši 500 republiških in da galona 30 nitro cvička kušta 38 republiških, sprazniš jo pa v enem dnevu.
Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.
Da pa pridete malce na okus prilagam video od T -rexa ki je na stereoidih - brutalno.
http://www.youtube.com/watch?v=mQVIgNBgOw0
Meli k bi ti vidu kaj daje od sebe TDR od Sixsta, o mama mia- surova moč.
Tukaj sploh ne gre za moč motorja in Kw, ampak exsplozivnost motorja, koliko časa rabi motor da pobere obrate ko jih izgubi ( boging ).
Če gledaš s te plati je elektrika daleč v ospredju je pa res da je cena sitnica.
Ampak tudi ne tolk, če pomislim da sem leto nazaj dal za HZ-ja s pumpo in regulatojem tlaka ter hatorija SB20 reci piši 500 republiških in da galona 30 nitro cvička kušta 38 republiških, sprazniš jo pa v enem dnevu.
Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.
Da pa pridete malce na okus prilagam video od T -rexa ki je na stereoidih - brutalno.
http://www.youtube.com/watch?v=mQVIgNBgOw0
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Turbinski motorji ne bodo nikoli dostavili "instant navor", kot ga lahko elektro. Konje imajo, kdaj jih dostavijo je pa drugo... počasi, torej edino za scale aplikacije.THE DOCTOR napisal/-a: Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.
Bi jo pa skoz na polno furu do blokade
btw: Fora je tudi v teži ... Nemci gradijo lahke helikopterje, gor dajejo pa močno elektroniko zakaj ... imajo daljše lete, večje baterije, boljše razmerje teža moč ... tega načela sem se tudi sam držal pri svojem elektroju
btw: Fora je tudi v teži ... Nemci gradijo lahke helikopterje, gor dajejo pa močno elektroniko zakaj ... imajo daljše lete, večje baterije, boljše razmerje teža moč ... tega načela sem se tudi sam držal pri svojem elektroju
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Ta KDE konverzija z NEU motorjem tudi ubija. Motor ima 12 konjev.THE DOCTOR napisal/-a:Hoj !
Meli k bi ti vidu kaj daje od sebe TDR od Sixsta, o mama mia- surova moč.
Tukaj sploh ne gre za moč motorja in Kw, ampak exsplozivnost motorja, koliko časa rabi motor da pobere obrate ko jih izgubi ( boging ).
Če gledaš s te plati je elektrika daleč v ospredju je pa res da je cena sitnica.
Ampak tudi ne tolk, če pomislim da sem leto nazaj dal za HZ-ja s pumpo in regulatojem tlaka ter hatorija SB20 reci piši 500 republiških in da galona 30 nitro cvička kušta 38 republiških, sprazniš jo pa v enem dnevu.
Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.
Da pa pridete malce na okus prilagam video od T -rexa ki je na stereoidih - brutalno.
http://www.youtube.com/watch?v=mQVIgNBgOw0
http://www.youtube.com/watch?v=K4u-4_77Ylo