Mibo e-osa
Mibo e-osa
Odločil sem se da naredim manjši hotline model,zato sem uporabil kar Mibovo E-oso
Noter sem vgradil:
Motor: HET1W30
Prenos: KPG 5.2:1
Baterija:Fullymax 4S 2200 40C
Regler: YGE100A
Propeler:RFM12.8x13
Servoti:D60,nagib HS65MG,višina
Vmesnik:navaden,stisk HM 40mm.
Poraba pri polni moči je okoli 130A cca1800W nato okoli 110A.hitrost v ravnem letu ocenjujem da je blizu 200km/h dviganje pa do 40 m/s,ko bo kakšna možnost ,da bi to izmeru ,bom prilepil podatke.
Noter sem vgradil:
Motor: HET1W30
Prenos: KPG 5.2:1
Baterija:Fullymax 4S 2200 40C
Regler: YGE100A
Propeler:RFM12.8x13
Servoti:D60,nagib HS65MG,višina
Vmesnik:navaden,stisk HM 40mm.
Poraba pri polni moči je okoli 130A cca1800W nato okoli 110A.hitrost v ravnem letu ocenjujem da je blizu 200km/h dviganje pa do 40 m/s,ko bo kakšna možnost ,da bi to izmeru ,bom prilepil podatke.
- Priponke
-
- Slika069.jpg (33.13 KiB) Pogledano 13182 krat
-
- Slika071.jpg (32.98 KiB) Pogledano 13180 krat
-
- Slika060.jpg (29.47 KiB) Pogledano 13179 krat
Re: Mibo e-osa
skymaster napisal/-a:
Poraba pri polni moči je okoli 130A cca1800W nato okoli 110A.hitrost v ravnem letu ocenjujem da je blizu 200km/h dviganje pa do 40 m/s,ko bo kakšna možnost ,da bi to izmeru ,bom prilepil podatke.
To je bolj sršen kot osa.
Ob 1,8 kw bi moralo iti hudo čez 50 m/s.
Koliko tehta?
lp
Sašo
Sašo
Mibo e-osa
LP
Nameril sem 1040gramov.vzlet je enostaven, pristajanje s spoileroni
je pa dokaj hitro.pri poskusu pristajanja brez spoilerov,je model kar vlekel in vlekel,bi rabil res veliko prostora za pristanek.
Model drži linijo.
Je pa tko,pri tem pogonskem setu s prenosom je edino ta problem ker 4S baterije nemoreš ven dati,vgradiš jo skupaj z motorjem in reglerjem,nato ostane noter.pravilno jo moraš postavit da potem lahko polneš in balansiraš skozi luknjo pod krilom,ali pa mogoče tudi odspredaj.
3S baterija 2200 ki je ožja, pa gre v model in nato tudi ven.
Pri pogonih brez prenosa pa tega problema ni, (krajši motor)
Lep dan
Nameril sem 1040gramov.vzlet je enostaven, pristajanje s spoileroni
je pa dokaj hitro.pri poskusu pristajanja brez spoilerov,je model kar vlekel in vlekel,bi rabil res veliko prostora za pristanek.
Model drži linijo.
Je pa tko,pri tem pogonskem setu s prenosom je edino ta problem ker 4S baterije nemoreš ven dati,vgradiš jo skupaj z motorjem in reglerjem,nato ostane noter.pravilno jo moraš postavit da potem lahko polneš in balansiraš skozi luknjo pod krilom,ali pa mogoče tudi odspredaj.
3S baterija 2200 ki je ožja, pa gre v model in nato tudi ven.
Pri pogonih brez prenosa pa tega problema ni, (krajši motor)
Lep dan
Mibo e-osa
Bo potrebno še prej posneti.
Upam da bomo utegnil kmalu,da bo vsaj tega dežja konc.hehe
Upam da bomo utegnil kmalu,da bo vsaj tega dežja konc.hehe
Helou!
Osa je fajn avion, samo Mibovci (Kitajci) šparajo ful..
Skoraj potrebne so ojačitve trupa (v primeru lepih pristankov ne, ampak kdo pa vseskozi pristaja lepo)
Črna ji paše odznotraj:
Pa vijak za krilo zamenjaj z plastičnim.. Čene ti grejo pri krešu še krila v maloro (ne sprašuj iz kje vem)
LP!
Osa je fajn avion, samo Mibovci (Kitajci) šparajo ful..
Skoraj potrebne so ojačitve trupa (v primeru lepih pristankov ne, ampak kdo pa vseskozi pristaja lepo)
Črna ji paše odznotraj:
Pa vijak za krilo zamenjaj z plastičnim.. Čene ti grejo pri krešu še krila v maloro (ne sprašuj iz kje vem)
LP!
Mibo e-osa
LP
Men je tudi že počil trup pri krilu,zaradi enga mal slabšega pristanka.sm že porihtal.
mucy, kaj pa uporabljaš ti za en setup v Osi?
Men je tudi že počil trup pri krilu,zaradi enga mal slabšega pristanka.sm že porihtal.
mucy, kaj pa uporabljaš ti za en setup v Osi?
Mibo e-osa
LP
E-osa testirana tudi na pogonu:
-HET 2W25
-Bat. FULLYMAX 4S 2200 40C
-YGE 100A
-Propeler APC 6x5.5
Maksimalna izmerjena napetost pri polni bateriji je 94A 1390W.
Po doplerju je pokazala hitrost vsaj 230km/h če ne kaj več,po klancu navzdol.
Model brez problema vzdrži to hitrost.
Lep dan
E-osa testirana tudi na pogonu:
-HET 2W25
-Bat. FULLYMAX 4S 2200 40C
-YGE 100A
-Propeler APC 6x5.5
Maksimalna izmerjena napetost pri polni bateriji je 94A 1390W.
Po doplerju je pokazala hitrost vsaj 230km/h če ne kaj več,po klancu navzdol.
Model brez problema vzdrži to hitrost.
Lep dan
Pred kratkim se je Osa znašla tudi pri meni!
Krstni let je že bil, žal pa nimam še nobenih slik . Jih pripnem, ko bo kak fotograf v bližini...
Opremil sem jo z Hyperion GS-2218/10 1300kV outrunnerjem, 60A Turnigy Plush krmilnikom, 3S 2200mAh 40C celicami in Aeronaut 36mm spinerjem, 42mm 2,5° alu vmesnikom in pa zaenkrat z Graupner kraki 9x6. Tu je max. poraba 35A oz. nekje 385W moči, kar sicer povsem zadostuje za neomejeno vertikalo, a bom počasi stopnjeval moč tja do 700W, kolikor motor lahko prenese. Mislim da bo z kraki 11x10 kar veselo ... Masa polno opremljene pa je 840g!
Model leti odlično, krila cvilijo, da je veselje, tako da sem z njo več kot zadovoljen . Pristanki so z dvignjenimi krilci relativno enostavni in zadostuje že malce večji travnik.
Glede izdelave nimam pripomb, je pa res da za ceno kakršno ima tudi ni za pričakovat kakšnih večjih pomanjkljivosti. Je moj prvi hotliner, sem pa pred tem vozil že Pylone, tako da mi hitrost ni tuja...
Slike in kakšen video bo sledil v nadaljevanju...
Krstni let je že bil, žal pa nimam še nobenih slik . Jih pripnem, ko bo kak fotograf v bližini...
Opremil sem jo z Hyperion GS-2218/10 1300kV outrunnerjem, 60A Turnigy Plush krmilnikom, 3S 2200mAh 40C celicami in Aeronaut 36mm spinerjem, 42mm 2,5° alu vmesnikom in pa zaenkrat z Graupner kraki 9x6. Tu je max. poraba 35A oz. nekje 385W moči, kar sicer povsem zadostuje za neomejeno vertikalo, a bom počasi stopnjeval moč tja do 700W, kolikor motor lahko prenese. Mislim da bo z kraki 11x10 kar veselo ... Masa polno opremljene pa je 840g!
Model leti odlično, krila cvilijo, da je veselje, tako da sem z njo več kot zadovoljen . Pristanki so z dvignjenimi krilci relativno enostavni in zadostuje že malce večji travnik.
Glede izdelave nimam pripomb, je pa res da za ceno kakršno ima tudi ni za pričakovat kakšnih večjih pomanjkljivosti. Je moj prvi hotliner, sem pa pred tem vozil že Pylone, tako da mi hitrost ni tuja...
Slike in kakšen video bo sledil v nadaljevanju...
Nastal je kratek video včerajšnjega letenja z E-Oso.
http://vimeo.com/13540640
Posnet je z "key chain" kamero, katero sem prilepil na vizir kape. Slika je primerna ceni kamere, a nekaj malega se vidi.
Cviljenja kril se praktično ne sliši, zato sem dodal glasbo, da ni povsem monotono.
Bom v prihodnosti posnel tudi kaj bolj kvalitetnega, oz. bo to storil kdo drug.
Zaenkrat letim z 500W moči (Aeroaut 11x6), ko pa se ozračje malce ohladi, pa bom namontiral krake z večjim korakom in s tem pridobil še kakšnih dodatnih 100W. Sedaj bi motor preveč "švical"...
http://vimeo.com/13540640
Posnet je z "key chain" kamero, katero sem prilepil na vizir kape. Slika je primerna ceni kamere, a nekaj malega se vidi.
Cviljenja kril se praktično ne sliši, zato sem dodal glasbo, da ni povsem monotono.
Bom v prihodnosti posnel tudi kaj bolj kvalitetnega, oz. bo to storil kdo drug.
Zaenkrat letim z 500W moči (Aeroaut 11x6), ko pa se ozračje malce ohladi, pa bom namontiral krake z večjim korakom in s tem pridobil še kakšnih dodatnih 100W. Sedaj bi motor preveč "švical"...
Tudi jaz sem kupil mibo oso ki je imela zbit trup, čez zimo sem ga popravil, čaka me samo še barvanje. Zmotil me je precej velik upadni kot, ki znaša debele 2°, preden grem letet ga bom zagotovo popravil. Že z Banditom imam izkušnje da z manj vpadnega kota leti boljše, ne sili tako navzgor, kar je za hitro vožnjo super.
Moti me edino ker v trupu ni skoraj nič prostora, mogoče bom stlačil 4S2200mAh celice.
Nisem se tudi še odločil glede pogona, plyon ali hotliner?
Ko bo kaj napredka bom prilepil kakšno slikico.
Moti me edino ker v trupu ni skoraj nič prostora, mogoče bom stlačil 4S2200mAh celice.
Nisem se tudi še odločil glede pogona, plyon ali hotliner?
Ko bo kaj napredka bom prilepil kakšno slikico.
4s 2200 grejo not za šalo.Coil napisal/-a:Tudi jaz sem kupil mibo oso ki je imela zbit trup, čez zimo sem ga popravil, čaka me samo še barvanje. Zmotil me je precej velik upadni kot, ki znaša debele 2°, preden grem letet ga bom zagotovo popravil. Že z Banditom imam izkušnje da z manj vpadnega kota leti boljše, ne sili tako navzgor, kar je za hitro vožnjo super.
Moti me edino ker v trupu ni skoraj nič prostora, mogoče bom stlačil 4S2200mAh celice.
Nisem se tudi še odločil glede pogona, plyon ali hotliner?
Ko bo kaj napredka bom prilepil kakšno slikico.
Ko bo kaj znanega o pogonu le napiši.. Ima mene tudi da bi jo dal na steroide..
LP!
LP
jst sem imel tudi oso,zdaj imam še samo trup kr sem s krilom zadel ob štango.
Ugradil sem hotline ter pylon pogon pa je vse zdržala brez problema,edino zategnit višino preveč se pa nisem upal.
Edino kar je skoraj potrebno je jačanje trupa pri krilu,rad napoka pri slabšem pristanku najraje ob pristajanu v večjo travo.
Če bom lahko kdaj dobil samo krilo ga takoj kupim in nazaj sestavim model
Hotline pogon s prenosom je ob 4s bateriji 2200 potrebno ugraditi skupaj z vsemi komponentami,ker potem se neda dobiti notr baterijo.
lep pozdrav
jst sem imel tudi oso,zdaj imam še samo trup kr sem s krilom zadel ob štango.
Ugradil sem hotline ter pylon pogon pa je vse zdržala brez problema,edino zategnit višino preveč se pa nisem upal.
Edino kar je skoraj potrebno je jačanje trupa pri krilu,rad napoka pri slabšem pristanku najraje ob pristajanu v večjo travo.
Če bom lahko kdaj dobil samo krilo ga takoj kupim in nazaj sestavim model
Hotline pogon s prenosom je ob 4s bateriji 2200 potrebno ugraditi skupaj z vsemi komponentami,ker potem se neda dobiti notr baterijo.
lep pozdrav
Hitri in drzni
Odgovor na vprašanje v temi "previjanje bk motorja"mucy napisal/-a:@MC
Kako boš motor fi35mm spravil vOSO?
LP!
Motor gre brez večjih težav v Oso, le kabli moraj izhajati na spodnjem delu, kjer ima trup izboklino, da se ne drsajo po rotorju.
Z Turnigy 3542-1250kV motorjem in Aeronautovimi kraki 11x10 sem napravil kar nekaj letov (tja do 190km/h v vodoravnem letu), dokler ga nisem predolgo teral v vertikalo (na ca. 500m), kar je bilo preveliko breme zanj in ga je skurilo
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Re: Mibo e-osa
Osa sedaj navoljo tudi v HobbyKingu, le z drugim imenom (Reverb)...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html