Pa se počasi začenja dolgotrajen projekt gradnje dveh katamaranov maxcat v1 L (V2 verzija ima malo sprememb v obliki dna, višini čolna ter načrt ni objavljen) konstruktorja Marcela.
Najprej je bilo potrebno poiskati cnc mojstra in tako so puzzli za otroke počasi priromali (sam za velike otroke-25 puzlov ).
Pa da se nebo samo besedičilo,gdo še pa dons bere..
Nekaj slik osvobojenih ter zloženih delov:
Ostale slike so na tem naslovu http://s782.photobucket.com/albums/yy10 ... cat%20v1L/ se bo tudi sprotno posodabljalo.
Za tavlke otroke bodo na voljo puzzli,več info bo tako objavil cnc majster ali pa na zs.
Maxcat v1L
Maxcat v1L
Zadnjič spremenil mihec87, dne 20 Maj 2010, 21:18, skupaj popravljeno 2 krat.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
lep pozdrav vsem skupej!
Po večmesečni pripravi programa za rezkanje, sem končno uspel udejanjiti projekt. Vsa rebra so iz 3mm topolove vezane plošče (ali 4mm, odvisno od želje kupca)
Vsi tisti, ki vas zanima kompleplet mi pišite na zs.
Pa še eno vprašanje, ker nisem nikoli delel čolnov, me zanima s čem prekrivate osnovo (rebra)?
Po večmesečni pripravi programa za rezkanje, sem končno uspel udejanjiti projekt. Vsa rebra so iz 3mm topolove vezane plošče (ali 4mm, odvisno od želje kupca)
Vsi tisti, ki vas zanima kompleplet mi pišite na zs.
Pa še eno vprašanje, ker nisem nikoli delel čolnov, me zanima s čem prekrivate osnovo (rebra)?
V originalu je zadeva prekrita spodnji del ter tunel z 1,5mm letalsko vp, ob straneh ter pokrov pa z 3mm topolovo vezano.
Nato pa položeno od zunaj z 50gr stekleno tkanino ter po vogalih dodaten pas 50gr ter znotraj z 80gr stekleno tkanino, po tunelu dodatna plast ter v predelu motorja z 160gr tkanino.
Nato pa položeno od zunaj z 50gr stekleno tkanino ter po vogalih dodaten pas 50gr ter znotraj z 80gr stekleno tkanino, po tunelu dodatna plast ter v predelu motorja z 160gr tkanino.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Zelo pohvalno, lep način gradnje. Upam, da bo projekt tudi dokončan.
Nikjer ne zasledim opreme, ki bo vgrajena v ta lep čolniček. Priporočljivo je, da imaš pred gradnjo vso opremo na kupu, saj lahko sprotno kontroliraš možne odstopke in vršiš korekture. Ko je enkrat vse skupaj zalepljeno je zelo težko kaj popravljati.
Tukaj sem še našel nekaj upam, da koristnih slik za gradnjo.
LINK
Nikjer ne zasledim opreme, ki bo vgrajena v ta lep čolniček. Priporočljivo je, da imaš pred gradnjo vso opremo na kupu, saj lahko sprotno kontroliraš možne odstopke in vršiš korekture. Ko je enkrat vse skupaj zalepljeno je zelo težko kaj popravljati.
Tukaj sem še našel nekaj upam, da koristnih slik za gradnjo.
LINK
Zadnjič spremenil tornado, dne 03 Apr 2010, 14:05, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Rado
Jst sem imel željo not porinat RCMK S-254 evo .Speedmaster skeg strut,ter krmilo(z vgrajenim zajemom vode).S tem bi bla zadeva konkretna ter tudi luft v denarnici.
Za prve lušte zna bit notr mašina od motorke,kosilnce(ni najbol...) Precej ugodneje za tošl..
Bi se lahk s tem modelom pojavil na tekmah FSR-O26?
Za prve lušte zna bit notr mašina od motorke,kosilnce(ni najbol...) Precej ugodneje za tošl..
Bi se lahk s tem modelom pojavil na tekmah FSR-O26?
Zadnjič spremenil mihec87, dne 12 Apr 2010, 12:38, skupaj popravljeno 2 krat.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Moje mišljenje je, da je škoda v tako lep čoln vgrajevati motor iz kosilnice.
Mislim, da je tudi finančno vprašljiva investicija. V čolnu boš pripravil vse priključke za kosilnico in potem ugotovil, da je to navadna kanta, kupil boš pravi motor in potem vse popravljal?
Kar se tiče udeležbe na tekmah FSR-O ni omejitve. Klasa je predvidena za bencinske motorje do prostornime 35ccm, druge omejitve praktično ni.
Dejan je v zelo dober čoln vgradil motor od kosilnice in poglej rezultat. Zanima me ali bi Dejan še enkrat šel na isto varijanto sedaj, ko je videl kaj napravi ''pravi'' motor.
http://www.youtube.com/watch?v=ybzXp30z3mQ&NR=1
Mislim, da je tudi finančno vprašljiva investicija. V čolnu boš pripravil vse priključke za kosilnico in potem ugotovil, da je to navadna kanta, kupil boš pravi motor in potem vse popravljal?
Kar se tiče udeležbe na tekmah FSR-O ni omejitve. Klasa je predvidena za bencinske motorje do prostornime 35ccm, druge omejitve praktično ni.
Dejan je v zelo dober čoln vgradil motor od kosilnice in poglej rezultat. Zanima me ali bi Dejan še enkrat šel na isto varijanto sedaj, ko je videl kaj napravi ''pravi'' motor.
http://www.youtube.com/watch?v=ybzXp30z3mQ&NR=1
Lp Rado
Za krmilo obvezno vsaj 10kg, raje več kot manj. Hitrost ne rabi (celo ne sme) biti prevelika, tam nekje od 0.18 navzgor je dovolj.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... g_/_.16sec
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... 5kg/.16sec
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... g_/_.20sec
Jaz uporabljam tega:
http://www.robotshop.ca/hitec-hs755mg-servo.html
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... g_/_.16sec
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... 5kg/.16sec
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... g_/_.20sec
Jaz uporabljam tega:
http://www.robotshop.ca/hitec-hs755mg-servo.html
Lp Rado