PREDELAVA Baje 5T
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
PREDELAVA Baje 5T
Ker vidim, da je pisanje o predelavak kar v modi, sem se odločil, da bom tudi jaz prispeval svoj delež. Po dobrem letu vožnje sem se odločil za obnovo in posodobitev moje Baje 5t. Sem že bolj pri koncu
Zanimivost sprednjega dela Turtle Racing Front HD Shock Brace+RAMTech Shock Tower
Tule sem ravno "polagal" elektriko za sprednje luči
Delujoče sprednje LED luči
Še slikca pogonskega sklopa
Nedokončana razvalina
Vsi aluminijasti deli so bili eluksirani.
Zanimivost sprednjega dela Turtle Racing Front HD Shock Brace+RAMTech Shock Tower
Tule sem ravno "polagal" elektriko za sprednje luči
Delujoče sprednje LED luči
Še slikca pogonskega sklopa
Nedokončana razvalina
Vsi aluminijasti deli so bili eluksirani.
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
Zeloo lepa BAJA
Na ebayu sem našel link če ti bo mogoče prav prišel gre za nekakšni NITRO...
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=hpi&_s ... m270.l1313
Na ebayu sem našel link če ti bo mogoče prav prišel gre za nekakšni NITRO...
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=hpi&_s ... m270.l1313
Cyclone more editione
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
Axial ax10,swx,intigy
micro-t,brushless,lipo, tiuning parts 50%
lrp blast tc
Povečevanje moči motorja je mogoče doseči na več načinov. Lahko gre za mehanske spremembe na motorju, ali spreminjanje goriva oz. njegovih sestavin.severziga napisal/-a:...
gre za nekakšni NITRO
...
Tako se nekateri poslužujejo uporabne nitrometana (CH3NO2) ali dušikovega oksida (N2O) imenovanega tudi smejalni plin, ki imata zaradi kemijskih lastnosti v sebi vezan kisik in posledično za gorenje goriva ni potrebno dovajati toliko kisika (zgolj manjši del v zraku) iz ozračja. Zaradi tega je v motorju omogočeno popolno izgorevanje večje količine goriva kar pomeni, da se pri vsakem taktu sprosti večja količina energije in tako omogoča večjo moč motorja.
Omenjeni kapsuli delujeta kot mehanski dodatek za povečanje moči motorja in z zgoraj opisanima spojinama nimata nikakršne povezave. Vsi dvotaktni motorji imajo določene težave pri zagotavljanju enakomernega zračnega toka skozi uplinjač oz. lahko glede na režim delovanja motorja prihaja do bolj ali manj izrazitega spreminjanja smeri pretoka zraka skozi uplinjač. Zaradi tega prihaja do težav z konsistentnostjo mešanice goriva in zraka, prihaja do povečane porabe,... Omenjeni posodici zaradi podobnih fizikalnih učinkov tistim, ki nastajajo v resonančnih izpušnih sistemih zmanjšujejo zgoraj omenjene lastnosti in tako lahko malenkostno izboljšajo lastnosti motorju.
To izpostavljam predvsem zato, ker ne želim, da se kak mladi nadebudni modelar zaradi nekoliko nerodnega zapisa ustvari popačeno sliko o določeni tehnični rešitvi.
LP
Alex
Hvala Hvala
Trenutno stvar zopet stoji, ker čakam razne dele. Lahko samo rečem EBAY JE ZAKON . Na pošti so RWH sprednji diski ( http://www.a-m-s.ch/shopenams/tuning-gr ... -baja.html ), kupjeni pred par dnevi in še druga drobnarija.
Potem se bom pa lotu predelave amortizerjev. Imam namen skombinirat originalne Hpi Baja amortižerje + RC4WD amortižerje + Threshold VCC Shock (Rezzies).
Trenutno stvar zopet stoji, ker čakam razne dele. Lahko samo rečem EBAY JE ZAKON . Na pošti so RWH sprednji diski ( http://www.a-m-s.ch/shopenams/tuning-gr ... -baja.html ), kupjeni pred par dnevi in še druga drobnarija.
Potem se bom pa lotu predelave amortizerjev. Imam namen skombinirat originalne Hpi Baja amortižerje + RC4WD amortižerje + Threshold VCC Shock (Rezzies).
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
V tole se bom tut enkrat spustu. http://global.ebay.com/15_HPI_KM_RTR_BA ... 05871/item Samo nemorem vse na enkrat, že tko denarnica "škriple"
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 16 Mar 2010, 19:46
Pozdravljeni!
Odločam se med nakupov Baje 5T in Baje 5b, pa bi prosil kakšen nasvet ali izkušnjo, zakaj se odločit za enega ali drugega. Vzdrževanja je pri bencinskem motorčku manj kot pri nitro, je res? Je bencinski motor kaj bolj vzdržljiv od nitro (mislim kar se življenjske dobe tiče)?
Pa še čist konkretno vprašanje glede zgoraj omenjenih modelov: delujeta obe Baji (5B in 5T) na 2,4GHz? Kateri način upravljanja je bolje izbrat: 2,4GHz ali oni drugi (am... kvarčni ali nekaj takega...)?
Sta ta dva modela dvo- ali štiripogonca?
Veliko vprašanj za začetek, ampak rad bi se dobro informiral, predn zapravim kakšnega "jurčka" za tole igračko...
Hvala!
Lp
Odločam se med nakupov Baje 5T in Baje 5b, pa bi prosil kakšen nasvet ali izkušnjo, zakaj se odločit za enega ali drugega. Vzdrževanja je pri bencinskem motorčku manj kot pri nitro, je res? Je bencinski motor kaj bolj vzdržljiv od nitro (mislim kar se življenjske dobe tiče)?
Pa še čist konkretno vprašanje glede zgoraj omenjenih modelov: delujeta obe Baji (5B in 5T) na 2,4GHz? Kateri način upravljanja je bolje izbrat: 2,4GHz ali oni drugi (am... kvarčni ali nekaj takega...)?
Sta ta dva modela dvo- ali štiripogonca?
Veliko vprašanj za začetek, ampak rad bi se dobro informiral, predn zapravim kakšnega "jurčka" za tole igračko...
Hvala!
Lp
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 16 Mar 2010, 19:46
Razlika med 5B in 5T je samo oblika karoserije in nekaj dodatnih plastičnih delov! Če bo delal na 2,4? Delal bo na tistem, kr boš od elektronike not utaknu. Še en nasvet tele Hpi-jeve komane, so direkt samo za v smeti. Motor bo pa delu tako dolgo kokr ga boš vzdržvol in če ga boš previlno uteku še tok dle.
Drugače sta pa oba RWD, samo zaden pogon!!!
Send from Htc Touch HD
Drugače sta pa oba RWD, samo zaden pogon!!!
Send from Htc Touch HD
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
Spet nekaj novega Danes so prišli težko pričakovane RHW Disk zavore
Zaenkrat sem zmontiral samo desni del, saj sem se odločil, da bom zamenjal vsa tesnila na glavnem cilindru, in da bom T člen, ki vse skupaj povezuje zamenjal s Y členom. Upam, da bodo tesnila čim prej pri meni.
Zaenkrat sem zmontiral samo desni del, saj sem se odločil, da bom zamenjal vsa tesnila na glavnem cilindru, in da bom T člen, ki vse skupaj povezuje zamenjal s Y členom. Upam, da bodo tesnila čim prej pri meni.
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
Projekt se je zopet pričel malo premikati. Prišli so še zadnji deli katere sem potreboval.
Vse alu dele sem rastvil, ker bodo v prihodnjem tednu romali na eloksacijo.
Kot prvo sem namestil nov Kill Switch Combo od Killer RC-ja.
Ko sem odprl pokrov motorja sem zagledal na vztrajniku odrgnino. Očitno se mi je enkrat nekaj zataknilo in mi je pobiralo material. Sedaj pa sledi vrašanje. Kako hudo je to, bi bilo potrebno menjat vztrajnik? Za kvaliteto spodnjih slik se opravičujem. Očitni moj fotoaparat ali pa jaz nisem sposoben zajet teh detailov. Odrgnina je globoka dobre pol milimetra.
Vse alu dele sem rastvil, ker bodo v prihodnjem tednu romali na eloksacijo.
Kot prvo sem namestil nov Kill Switch Combo od Killer RC-ja.
Ko sem odprl pokrov motorja sem zagledal na vztrajniku odrgnino. Očitno se mi je enkrat nekaj zataknilo in mi je pobiralo material. Sedaj pa sledi vrašanje. Kako hudo je to, bi bilo potrebno menjat vztrajnik? Za kvaliteto spodnjih slik se opravičujem. Očitni moj fotoaparat ali pa jaz nisem sposoben zajet teh detailov. Odrgnina je globoka dobre pol milimetra.
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
Par novih slikc. Ravno kar sem domov prinesel prvo pošilko črno eloksiranih delov. Bom probu čim prej sestavi in zmontirat, če bo le faks dopustu.
Teli so res slabo ratal, ker so bili po navojih rahlo mastni. Jih bo treba ponovno eloksirat, samo potem rata problem, da nebo preveč navoja požrl.
Teli so res slabo ratal, ker so bili po navojih rahlo mastni. Jih bo treba ponovno eloksirat, samo potem rata problem, da nebo preveč navoja požrl.
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R