raktivec napisal/-a:Ne, upogib redko dela probleme pri pylonih!
Zaradi torzije in trših pristankov. To ni SAL model in vsak kamenček bo ostal v krilu, vsaka težja travna bilka bo globoko odtisnila svoj profil v oplato, ko jo krilo da na pol...
Jaz bi dal 80 g steklenko namesto 50 g. 25 ali 30 g itak ne prideta v poštev, ker imata enake niti kot 50 g, le da jih je manj. Posledično je ob dobri gradnji masa krila enaka ali večja kot pri 50 g steklenki, ker prazen prostor požre več epoxija. Dodatnih 20 ali 30 g krila se pri pylonu ne bo nikjer poznalo, ob 4 dm2 in dobro posnetem MH32 pa ga še pri 300 g mase ne bo mogoče vreči v dinamični kovit.
p.s.
Iz česa so panti eleronov?
ja, vem da bi debelše staklo bilo bolše, ampak sam prišel problemu z druge strane....
napraviti modelček čim lažji, ko bo "dojadral" brez motorja, tako da nebo grubih sletanj....
bom ga dobro stestiral čim prej, ampak mislim da bo teško z modelom postizat velike brzine, recimo čez 150km/h iz enog edinog razloga, ker je majhen in ga bo problem videt....
ampak če se pokaže da bo ga mogoče videt in kontrolirat pri večjih hitrosti, to bo zahtevalo težji setup, grublja sletanja, pa če bo potrebe bo šla "hard" verzija modelčka za one debelih živaca i dobrog vida
za prvi polet sam zel lanzam pristup, 2100kv motor prvo na 2 celice, da se upoznamo modelček i ja, pa onda prebacim na 3 celice....
če bo šlo hitreje (če se bo dobro videl), bi zel nekaj sa več KV-a, recimo več sam gledal motore za micro helikopterje ki imajo i prek 4000kv
prije sam sa Bulletom imal drugačnejši pristop, model je bil trd kot kamen, in gdaj isklopiš motor,
je padal kot kamen, sa 100g/dm2 je to edina opcija
ampak zdaj obvladam drugačno tehniko gradnje, in krila so okoli 5 put lažja kot bi bila prej.....
tako da grem z druge strane zdaj.....