Stran 1 od 1

F3K CONTEST Mollram 1.5.2005

Objavljeno: 02 Maj 2005, 21:47
Napisal/-a belovic
slike na:
http://flyfreak-hr.org/gallery/Mollram_050501

in kaj je novega na sceni #-o #-o #-o

Slika
satjasti trup :o

Slika
Zachova krila iz rohacella :o

Slika
prerez krila [-X

Slika
full karbon [-o<

Slika
rep XYZNJ #-o

na svidenje, ivica

Objavljeno: 03 Maj 2005, 08:14
Napisal/-a MC GAYVER
:jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:

Objavljeno: 03 Maj 2005, 08:27
Napisal/-a Ultralajt
Se mi zdi da so tole sami neki ekstremisti :D

Vzamejo najboljše metariale, potem pa šparaja na njih, tako da se potem zadeva vseeno zlomi :D

Krilo mi je zelo všeč....kot pomanjšana različica "pravega" krila. Na prelomu (ne na prerezu) se prav lepo vidi kako je narejena struktura. :o :o

Zanimiva (a grda za moje oči) je postavitev višinskega repa pod smernega. Ne vem, kaj se s tem doseže. Bi pa bilo zanimivo videti detajl pogona repa na levi strani slike, ki je očitno pendel. :o

Honeycomb v kokpitu, pa se mi zdi da je le malenkost pretiravanja...res da luft v satovju ne tehta nič, ampak oplata trupa je zato debelejša, kar poveča čelni presek modela, kar zagotovo kvari performanse pri hitrem letu pri metu.

Vsekakor hvala Ivica za link do slik, ki so zanimive, ter v glavi sprožajo mnoga vprašanja, razmišljanja in rojevajo nove ideje, zamisli, ter najpomembneje..željo, imeti čimprej nekaj takega (mislim... SAL model) :D :D :D

LP Mitja

Objavljeno: 03 Maj 2005, 08:51
Napisal/-a rock
Ultralajt napisal/-a:najpomembneje..željo, imeti čimprej nekaj takega (mislim... SAL model) :D :D :D
:jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:

Objavljeno: 03 Maj 2005, 10:45
Napisal/-a Bošti
Ivica napisal/-a:in kaj je novega na sceni
Ivica, a imamo razloge za strah? #-o
Lp,b

Objavljeno: 03 Maj 2005, 12:40
Napisal/-a belovic
Bošti napisal/-a: Ivica, a imamo razloge za strah? #-o
Lp,b
niti ne... :lol: :o rokca se vedno ostaja...

Mitja, kar se pa tice preseka trupa, je to nekaksen trend in ni videti da bi kaj vplivalo na lastnosti pri metu...upajo pa, da pridobijo kaksen cm2 koristne povrsine :roll: :roll: :roll: in zaradi nizkega ovalnega preseka povecajo trdnost (manjsa moznost loma pri metu...) meni osebno je zelo vsec in tudi v nasem timu je nastalo nekaj podobnega :wink:

Objavljeno: 03 Maj 2005, 15:45
Napisal/-a Bošti
Opazil sem Aspirina, a lahko kaj pokomentiraš ( štartno višino, prodornost, pobiranje nulic...)
Lp,B

Objavljeno: 03 Maj 2005, 22:48
Napisal/-a belovic
nazalost ti lahko pomagam samo s skico...nisem ga se videl leteti :-? :-? :-?

Objavljeno: 14 Maj 2005, 00:36
Napisal/-a belovic
Bošti napisal/-a:Opazil sem Aspirina, a lahko kaj pokomentiraš ( štartno višino, prodornost, pobiranje nulic...)
Lp,B
mogoce se ena slikica... 8)

Objavljeno: 14 Maj 2005, 08:57
Napisal/-a Bošti
Hvala, Ivica
Model bratov Herrig poznam zgolj iz literature. Predstavljan je bil kot model, pri katerem so uporabili ogromno teoretičnega znanja iz aerodinamike in tehnike. Zanimalo me je, koliko je model v resnici dober. Uporabili so kar nekaj rešitev, ki v DLG sceni vzbujajo zanimanje že dolgo. Za pogon flaperonov uporabljajo t.i. notranji pogon (znan iz F5B); v nemščini je vse opisano tukaj
http://www.agm-penig.de/Tech.htm#iqa
Prav tako imajo na svojih modelih repne površine napravljene v kalupu, kar se je do sedaj izkazalo za pretežko, vsaj na teh dolžinah trupov, ki jih uporablja večina.
Ajaja, bo treba počakat, da se vidimo v živo.
Lp, Boštjan

Objavljeno: 14 Maj 2005, 13:51
Napisal/-a belovic
ali drugace povedano ''RDS'' system...
se bolj detaljno o tem, kako ga narediti v domaci delavnici:

http://homepage.ntlworld.com/goddo/T%20 ... et-Ups.htm

pa veselo na delo :wink: