F5J POKAL - ČUK GORENJA VAS 8.5.2005
Moderator: Pisaneli
- Priponke
-
- goren12.JPG (73.97 KiB) Pogledano 3498 krat
-
- goren13.JPG (92.56 KiB) Pogledano 3496 krat
-
- goren14.JPG (72.76 KiB) Pogledano 3494 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 09 Maj 2005, 08:13, skupaj popravljeno 2 krat.
Sem včasih mislil da RC letalski modelarji ponavadi v zrak gledajo.....
Le kaj hudiča tile gospodje delajo.... a imajo mogoče RC krte....
Glede tekme....
A je potrebno veliko poveda..... Pač veselice pri Čukih se ne sme zamuditi....
Tale "Chinks" pač zna.... Samo naj še ostalim organizatorjem zaupa koliko je potrebno Trontlu dat, da se super mega odlično vreme zrihta.... Pogoji kot iz sanj..... Veter, močna termika, dež, "zero" termika..... veter in veter in veter..... pobiranje iz podna in tako naprej... mega...
Super pogoji... kjer ti še tako mega setup čist en drek pomaga....
Se vidimo v nasledji vojni......... uporaba čelad je vsaj v 7-celil obvezna.....
Samo še nekaj.... če smo se že potrudili in pravilnik spisali v sloveščini..... vzemite si čas in ga vsaj enkrat preberite.... če že ni prostega časa... pa si ga vsaj na "cekret" enkrat nesite.... preberite in po "potrebi" še za kaj uporabite...
lp, rok
Le kaj hudiča tile gospodje delajo.... a imajo mogoče RC krte....
Glede tekme....
A je potrebno veliko poveda..... Pač veselice pri Čukih se ne sme zamuditi....
Tale "Chinks" pač zna.... Samo naj še ostalim organizatorjem zaupa koliko je potrebno Trontlu dat, da se super mega odlično vreme zrihta.... Pogoji kot iz sanj..... Veter, močna termika, dež, "zero" termika..... veter in veter in veter..... pobiranje iz podna in tako naprej... mega...
Super pogoji... kjer ti še tako mega setup čist en drek pomaga....
Se vidimo v nasledji vojni......... uporaba čelad je vsaj v 7-celil obvezna.....
Samo še nekaj.... če smo se že potrudili in pravilnik spisali v sloveščini..... vzemite si čas in ga vsaj enkrat preberite.... če že ni prostega časa... pa si ga vsaj na "cekret" enkrat nesite.... preberite in po "potrebi" še za kaj uporabite...
lp, rok
- Priponke
-
- pogovor_118.jpg (97.83 KiB) Pogledano 3485 krat
Še moji kratki vtisi.
Tekmoval sem dobesedno v dveh extremih 400 in 7.
400:
Začetni pogoji v prvih turnusih so bili izredni. Potem pa je šlo pred ploho in posebno še po njej (mrzel zrak) samo še na slabše. Čestitke majstrom v klasi 400 v flyoffih, ki so zdržali več kot 6 minut v zraku!
7:
Vsak ima svoje veselje. Samo včasih je bilo res nevarno pri pristajanju. Verjetno bo potreben še kakšen pogovor na to temo (pa ne tu na forumu).
Tekmoval sem dobesedno v dveh extremih 400 in 7.
400:
Začetni pogoji v prvih turnusih so bili izredni. Potem pa je šlo pred ploho in posebno še po njej (mrzel zrak) samo še na slabše. Čestitke majstrom v klasi 400 v flyoffih, ki so zdržali več kot 6 minut v zraku!
7:
Vsak ima svoje veselje. Samo včasih je bilo res nevarno pri pristajanju. Verjetno bo potreben še kakšen pogovor na to temo (pa ne tu na forumu).
Fotoreportaža pove vse !
Lepa negotova tekma (nikoli nisi vedel KAM bi vrgel )
Čestitke vsem zmagovalcem
Ne spomnim se tekme na kateri bi bilo toliko vsega, od pristankov v drugi minuti do fenomenalnega pobiranja iz višine marjetic ( Robi, Rok v paru) pol turnusa v dežju (držalo je pa k¨pr norcih )
Čestitke klubslemu kolegu Tomažu za 5 mesto
V Gorenjo vas še pridemo
Lepa negotova tekma (nikoli nisi vedel KAM bi vrgel )
Čestitke vsem zmagovalcem
Ne spomnim se tekme na kateri bi bilo toliko vsega, od pristankov v drugi minuti do fenomenalnega pobiranja iz višine marjetic ( Robi, Rok v paru) pol turnusa v dežju (držalo je pa k¨pr norcih )
Čestitke klubslemu kolegu Tomažu za 5 mesto
V Gorenjo vas še pridemo
Pozdravljeni vsi na forumu - sem novinec tukaj!
Glede tekme moram reči da je bila res lepa in raznolika, pa tudi težka z močno konkurenco.
Bila je to šele moja druga "tazaresna". Lani sem prišel na Krtino nepripravljen, z nepreizkušenim materialom, pa sem si rekel nikoli več, raje ne tekmujem...
McGajver hvala za čestitke, res se je lepo znajti med temi imeni - sem zares počaščen.
Tukaj pa se zahvalim tebi in Krokotu za ves know-how in tehnično podporo.
Enostavno je skopirati preizkušene recepte, dobiti še kup nasvetov od "mačkov", ki so morali iti skozi fazo razvoja in na lastni koži preizkušati material. Nekaj malega potreniraš, na tekmi se pa samo osredotočiš na vožnjo in je!
LP,
Tomaž
Glede tekme moram reči da je bila res lepa in raznolika, pa tudi težka z močno konkurenco.
Bila je to šele moja druga "tazaresna". Lani sem prišel na Krtino nepripravljen, z nepreizkušenim materialom, pa sem si rekel nikoli več, raje ne tekmujem...
McGajver hvala za čestitke, res se je lepo znajti med temi imeni - sem zares počaščen.
Tukaj pa se zahvalim tebi in Krokotu za ves know-how in tehnično podporo.
Enostavno je skopirati preizkušene recepte, dobiti še kup nasvetov od "mačkov", ki so morali iti skozi fazo razvoja in na lastni koži preizkušati material. Nekaj malega potreniraš, na tekmi se pa samo osredotočiš na vožnjo in je!
LP,
Tomaž
Vse to je zakuhal Newton
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 142
- Pridružen: 09 Dec 2004, 12:30
Zdravo.
Zelo zanimiva in poučna tekma. Čestitke zmagovalcem in vsem tekmovalcem za njihove uvrstitve, prav tako čestitke organizatorju.
Je pa nekaj novih obrazov, ki dobro mešajo štrene in pri marsikaterem tekmovalcu je viden napredek . Se bo treba bolje uletet model in malo več trenirat če hočem konkurirat danemu tempu.
Kar se tiče pristankov v kategoriji 7celic…
LP Matej
P.S.: Že berem pravila
Zelo zanimiva in poučna tekma. Čestitke zmagovalcem in vsem tekmovalcem za njihove uvrstitve, prav tako čestitke organizatorju.
Je pa nekaj novih obrazov, ki dobro mešajo štrene in pri marsikaterem tekmovalcu je viden napredek . Se bo treba bolje uletet model in malo več trenirat če hočem konkurirat danemu tempu.
Kar se tiče pristankov v kategoriji 7celic…
LP Matej
P.S.: Že berem pravila
Kolikor sem mimo interneta izvedel o dogajanju na tekmi, (ustno izročilo) se je pokazalo, da si nismo vsi enotni okoli pravilnika...
Za naslednje tekme bo treba še malo pogledati vanj (tako organizatorji in sodniki, kot tudi tekmovalci), da se ne bo treba pri pristajanjih umikati nevarnoletečim modelom.
V pravilniku smo odredili varnostni koridor ravno zaradi morebitnih neljubih dogodkov.
Za naslednje tekme bo treba še malo pogledati vanj (tako organizatorji in sodniki, kot tudi tekmovalci), da se ne bo treba pri pristajanjih umikati nevarnoletečim modelom.
V pravilniku smo odredili varnostni koridor ravno zaradi morebitnih neljubih dogodkov.
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 16 Maj 2005, 19:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Mitja, lahko ti povem, da ni bilo lahko pristajati, ko so ti sodniki stali v pristajalnem koridorju. Meni se je to zgodilo 1x. Od časa do časa se mi je zdelo, da je v pristajalni coni malce več sodnikov, kot je bilo potrebno. Kot se lahko na slikah vidi, so si nekateri prinesli tudi ležalne stole.
Sicer pa: Če moj sodnik ni bil "čisto pri stvari" pri pristanku, sem ga venomer opomnil, naj stopi za menoj.
Čukci: Koliko so bile narazen pristajalne točke? Meni se je nekam malo zdelo, ali res samo meni?
Pa prosim brez zamere.
Sicer pa: Če moj sodnik ni bil "čisto pri stvari" pri pristanku, sem ga venomer opomnil, naj stopi za menoj.
Čukci: Koliko so bile narazen pristajalne točke? Meni se je nekam malo zdelo, ali res samo meni?
Pa prosim brez zamere.
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Miha pike se bile narazen približno 9 metrov, namreč smo omejeni z dolžino piste 100m. Zemljo imamo v najemu in ga ne moremo srat po kompletnem travniku Že tako nam lastnik dela velike usluge in nam pred košnjo pokosi tudi del zemljišča, kjer so parkirani avtomobili in kjer je logistični center Če bi pike dali bolj narazen bi jih lahko postavili od 7 do 8 to pa pomeni, da bi morali imeti 4 skupine v kategoriji 400 in 2 v kategoriji 7 celic. Štirje turnusi za obe kategoriji + flyoffa . Preostalo bi mi samo še nekaj, omejiti število tekmovalcev Tekme drugače nebi bilo mogoče izpeljat!!!
Glede sodnikov: Svoje delo so opravili odlično. Razen napake v finalu (glede ponavljanja) ni bilo napak. Imeli smo tudi dodaten nadzor sodnikov, tako kot sem obljubil, glavnega sodnika in njegovega pomočnika, ki sta si izbrala po dva tekmovalca v vsakem turnusu in preverila rezultate, mogoče si zato imel občutek o nasičenosti terena, ker je poleg sodnika stal še glavni sodnik ali njegov pomočnik. Bili so strogi in nobenemu niso pogledali skozi prste!!!!!!!Glede "ležalnikov" stolov, te smo prvič videli letos v Krtini in sploh niso slaba ideja Sodnik pa je vedno stal za mano, normalno se mi pa zdi, da ga moreš pred pristankom opozorit o nameri!!!
Mitja "tvoje ustno izročilo je upravičeno lahko razočarano", napovedi so bile veliko večje, kot je bilo razvidno iz enega od povstov Glede varnostne cone v primeru pristankov in njene določitve sem se pa odločil, da je ob pisti nebo, namreč v naši ljubi Poljanski dolini veter menja smer tudi na pol ure in predstavljaj si Mihovo špico, ki leti "nekontrolirano" v pristanek z vetrom. Verjemi pa, da je včeraj na trenutke močno pihalo in da je veter zamenjal smer vsaj štirikrat. Kaj je bolj varno o tem pa naj razmisli vsak sam Imeli pa smo določeno varnostno cono nad parkiriščem, šotorom in "logističnim centrom", isto je bilo v Krtini!!!!!
Mislim, da je bila tekma zgledno organizerana in vodena. Vem, da je prišlo do manjših napak, tako kot vedno, do sedaj, fantje so se maksimalno potrudili in se jim vsem zahvaljujem!!!!!
Glede sodnikov: Svoje delo so opravili odlično. Razen napake v finalu (glede ponavljanja) ni bilo napak. Imeli smo tudi dodaten nadzor sodnikov, tako kot sem obljubil, glavnega sodnika in njegovega pomočnika, ki sta si izbrala po dva tekmovalca v vsakem turnusu in preverila rezultate, mogoče si zato imel občutek o nasičenosti terena, ker je poleg sodnika stal še glavni sodnik ali njegov pomočnik. Bili so strogi in nobenemu niso pogledali skozi prste!!!!!!!Glede "ležalnikov" stolov, te smo prvič videli letos v Krtini in sploh niso slaba ideja Sodnik pa je vedno stal za mano, normalno se mi pa zdi, da ga moreš pred pristankom opozorit o nameri!!!
Mitja "tvoje ustno izročilo je upravičeno lahko razočarano", napovedi so bile veliko večje, kot je bilo razvidno iz enega od povstov Glede varnostne cone v primeru pristankov in njene določitve sem se pa odločil, da je ob pisti nebo, namreč v naši ljubi Poljanski dolini veter menja smer tudi na pol ure in predstavljaj si Mihovo špico, ki leti "nekontrolirano" v pristanek z vetrom. Verjemi pa, da je včeraj na trenutke močno pihalo in da je veter zamenjal smer vsaj štirikrat. Kaj je bolj varno o tem pa naj razmisli vsak sam Imeli pa smo določeno varnostno cono nad parkiriščem, šotorom in "logističnim centrom", isto je bilo v Krtini!!!!!
Mislim, da je bila tekma zgledno organizerana in vodena. Vem, da je prišlo do manjših napak, tako kot vedno, do sedaj, fantje so se maksimalno potrudili in se jim vsem zahvaljujem!!!!!
Niko, hvala za pojasnila. Kot prvo, da ne bo pomote, vsi ste se res potrudili.
Pri medsebojni razdalji pristajalnih točk 9 m je v neki meri pri spremenljivih pogojih pričakovati večjo rizičnost pri pristankih. Zato se ne moremo upravičeno pritoževati nad "piloti kamikazami" in neupoštevanju pravilnika.
Sem šel gledat pravilnik. Iskreno je bilo enkrat pri meni tesno:
5. Brisanje leta in/ali diskvalifikacija
d) Let je vreden nič točk, če noben del modela po pristanku ne sega vsaj 75 m od pristajalne točke tega tekmovalca
________
Tisto glede pripetljaja pri Rokovem pristanku pa bom lahko pojasnil malo kasneje. Še marsikaj se moramo naučiti
Pri medsebojni razdalji pristajalnih točk 9 m je v neki meri pri spremenljivih pogojih pričakovati večjo rizičnost pri pristankih. Zato se ne moremo upravičeno pritoževati nad "piloti kamikazami" in neupoštevanju pravilnika.
Sem šel gledat pravilnik. Iskreno je bilo enkrat pri meni tesno:
5. Brisanje leta in/ali diskvalifikacija
d) Let je vreden nič točk, če noben del modela po pristanku ne sega vsaj 75 m od pristajalne točke tega tekmovalca
________
Tisto glede pripetljaja pri Rokovem pristanku pa bom lahko pojasnil malo kasneje. Še marsikaj se moramo naučiti
Iskreno se opravičujem vsem tistim gledalcem, sodnikom ali karkoli so že bili (približno 5 oseb), ki so v enem od turnusov stali točno v pristajalnem koridorju na robu pokošenega in sem jih tako nadrl, da sem se ob tem še jaz malo stresel. Opazil sem, da sta bila med njimi vsaj dva gospoda, ki bi bila lahko moja očeta in si moje reakcije nista ravno zaslužila. Vendar so bile v tistem trenutku v igri tri pomebne stvari: njihova varnost, ogroženost modela in ogroženost razultata pristanka. V tistih parih sekundah ni bilo časa za prijaznost. Pristanek je bil vseeno uspešen v moje veliko zadovoljstvo, upam pa, da so gospodje dojeli resnost situacije in jim nisem ostal v spominu kot nekulturni prepotentnež.
V enem od turnusov me je pri pristajanju nenadni sunek vetra pri tleh obrnil v nasprotno smer od točke, tako da je Polde pristal v travi. Sodnik je vprašal, če je to več kot 75 m. Kako to izmerit? Šel sem iskat model in štel korake. Bilo jih je točno 70. Ali je bilo to znotraj 75 ali izven 75 m pa ne vem. Sodnik se je odločil, da je let veljaven. Osebno nisem imel nič proti ... Je pa to ena od stvari, katerim bo na naslednjih tekmah nameniti več pozornosti in priskrbeti ustrezno merilno napravo.
Sama tekma je bila izredno naporna, hkrati pa tudi lepa. Treba je bilo izkoristiti vse svoje letalne izkušnje in jih zliti v celoto z letalnimi lastnostmi svojega modela. Odločitve pilota in njegova roka so bile v danih pogojih pomembnejše od letalnih lastnosti modelov. Prvi finalni let v kategoriji 400, ko sva z Rokom iz nule, v istem stebru, pobrala pod oblake in se obdržala do konca turnusa, mi bo še dolgo ostal v spominu ... Za take trenutke se splača hodit na tekme ...
Še nekaj besed o Poldetu. Polde je soliden model, ki pa prav nič ne izstopa v letalnih sposobnosti od večine modelov na tekmah. Model je celo precej živčen med letenjem (na račun boljših sposobnosti), tako da ga je treba zelo aktivno vozit in ves čas kontrolirati njegovo hitrost. Zakaj to pišem? V zakulisju je bilo slišati, da je Polde prinesel pokal Klemenu. Polde sam od sebe tega ne zna... Klemen je odličen pilot, zato sem mu tudi pomagal zgraditi ta model, ker takim jadralcem po srcu privoščim dobro uvrstitev ...
Tekme postajajo vse zanimivejše, konkurenca je vse močnejša vse več je kandidatov za odličja in vse težje se bo prebiti do finala. To so prave tekme. Škoda, da imajo nekateri še vedno tehnične težave, tako da njihove letalne sposobnosti ne morejo priti do izraza. Upam, da se bojo tudi te težave uredile in da se že na naslednji pomerimo v polnem številu z brezhibno tehniko.
Zahvala še Čukcem za lepo pripravljeno tekmo, lepe pokale, diplome za vse finaliste in seveda tudi za "aktivator" Aktivatorja bom hranil za tekmo na Slovaškem ...
Robi
V enem od turnusov me je pri pristajanju nenadni sunek vetra pri tleh obrnil v nasprotno smer od točke, tako da je Polde pristal v travi. Sodnik je vprašal, če je to več kot 75 m. Kako to izmerit? Šel sem iskat model in štel korake. Bilo jih je točno 70. Ali je bilo to znotraj 75 ali izven 75 m pa ne vem. Sodnik se je odločil, da je let veljaven. Osebno nisem imel nič proti ... Je pa to ena od stvari, katerim bo na naslednjih tekmah nameniti več pozornosti in priskrbeti ustrezno merilno napravo.
Sama tekma je bila izredno naporna, hkrati pa tudi lepa. Treba je bilo izkoristiti vse svoje letalne izkušnje in jih zliti v celoto z letalnimi lastnostmi svojega modela. Odločitve pilota in njegova roka so bile v danih pogojih pomembnejše od letalnih lastnosti modelov. Prvi finalni let v kategoriji 400, ko sva z Rokom iz nule, v istem stebru, pobrala pod oblake in se obdržala do konca turnusa, mi bo še dolgo ostal v spominu ... Za take trenutke se splača hodit na tekme ...
Še nekaj besed o Poldetu. Polde je soliden model, ki pa prav nič ne izstopa v letalnih sposobnosti od večine modelov na tekmah. Model je celo precej živčen med letenjem (na račun boljših sposobnosti), tako da ga je treba zelo aktivno vozit in ves čas kontrolirati njegovo hitrost. Zakaj to pišem? V zakulisju je bilo slišati, da je Polde prinesel pokal Klemenu. Polde sam od sebe tega ne zna... Klemen je odličen pilot, zato sem mu tudi pomagal zgraditi ta model, ker takim jadralcem po srcu privoščim dobro uvrstitev ...
Tekme postajajo vse zanimivejše, konkurenca je vse močnejša vse več je kandidatov za odličja in vse težje se bo prebiti do finala. To so prave tekme. Škoda, da imajo nekateri še vedno tehnične težave, tako da njihove letalne sposobnosti ne morejo priti do izraza. Upam, da se bojo tudi te težave uredile in da se že na naslednji pomerimo v polnem številu z brezhibno tehniko.
Zahvala še Čukcem za lepo pripravljeno tekmo, lepe pokale, diplome za vse finaliste in seveda tudi za "aktivator" Aktivatorja bom hranil za tekmo na Slovaškem ...
Robi
Robi!
V skupini, ki je govorila o Klemenovem Poldetu sem stal tudi sam in moram reči, da je bilo vse povedano v šali in da ni nihče s tem hotel Klemena podcenjevati oziroma povedati "S Poldetom bi tudi jaz zmagal", sem pa tudi sam mnenja, da je Polde zelo dober model, kot tak pa potrebuje tudi pilota z rokco in tvoj "študent" jo ima.
Pa še nekaj o mojem "pristanku". V bistvu je bil to čisto navaden crash, ki bi bil brez problema objavljen v rubriki CRASH TEAM SLOVENIJA, vendar je na mojo srečo model tla zadel natančno pod pravim koto, tako da se je v tla le zapičil. Poškodovana je bila le plastična roka na servo motorju, zmečkal se je spiner in trup je dobil manjšo razpoko ob kabini. Zakaj se je to zgodilo ne vem. Verjetno mi je model prijel sunek vetra, zaradi modelove velikosti in dokaj velike hitrosti pa se je dvignil cca. 8m in preko krila omahnil na tla. Verjetno se je kaj takega pripetilo še komu, vendar je boljše odreagiral in model nekako rešil. Vsekakor zadeve nisem planiral in si takih "pristankov" v prihodnje ne želim. Če se je kdo čutil ogroženega, se mu iskreno opravičujem, sicer pa kot je že Rok napisal NABAVITE SI ČELADE
V skupini, ki je govorila o Klemenovem Poldetu sem stal tudi sam in moram reči, da je bilo vse povedano v šali in da ni nihče s tem hotel Klemena podcenjevati oziroma povedati "S Poldetom bi tudi jaz zmagal", sem pa tudi sam mnenja, da je Polde zelo dober model, kot tak pa potrebuje tudi pilota z rokco in tvoj "študent" jo ima.
Pa še nekaj o mojem "pristanku". V bistvu je bil to čisto navaden crash, ki bi bil brez problema objavljen v rubriki CRASH TEAM SLOVENIJA, vendar je na mojo srečo model tla zadel natančno pod pravim koto, tako da se je v tla le zapičil. Poškodovana je bila le plastična roka na servo motorju, zmečkal se je spiner in trup je dobil manjšo razpoko ob kabini. Zakaj se je to zgodilo ne vem. Verjetno mi je model prijel sunek vetra, zaradi modelove velikosti in dokaj velike hitrosti pa se je dvignil cca. 8m in preko krila omahnil na tla. Verjetno se je kaj takega pripetilo še komu, vendar je boljše odreagiral in model nekako rešil. Vsekakor zadeve nisem planiral in si takih "pristankov" v prihodnje ne želim. Če se je kdo čutil ogroženega, se mu iskreno opravičujem, sicer pa kot je že Rok napisal NABAVITE SI ČELADE
HA HA
Priznati je treba da na tekme hodi veliko modelarjev, ki jim pristajanje ni ravno najboljša akrobacija, ki jo znajo izvesti s svojim modelom
Več treninga dečki pa ne samo v lepem in brezvetrnem vremenu (na tekmah takega ni )
Organizatorjem naslednjih tekem pa : postavite varnostni koridor sodniki naj ga dosledno upoštevajo diskvalifikacija ali dve bosta rešili več glav kot vse čelade tega sveta
PAZZZIIIIIIIII !!!!!!!! naj bo res izjema ne pa pravilo kot je bilo to pot
Pred 2,5+ kg te čelada varuje ravno toliko kot gradbenega delavca ki pade iz petega nadstropjasicer pa kot je že Rok napisal NABAVITE SI ČELADE
Priznati je treba da na tekme hodi veliko modelarjev, ki jim pristajanje ni ravno najboljša akrobacija, ki jo znajo izvesti s svojim modelom
Več treninga dečki pa ne samo v lepem in brezvetrnem vremenu (na tekmah takega ni )
Organizatorjem naslednjih tekem pa : postavite varnostni koridor sodniki naj ga dosledno upoštevajo diskvalifikacija ali dve bosta rešili več glav kot vse čelade tega sveta
PAZZZIIIIIIIII !!!!!!!! naj bo res izjema ne pa pravilo kot je bilo to pot