Chiken moto team
Moderator: RLogar
Hvala za pohvale.
Moram povedat, da sem točno tak moped imel pri osemnajstih. Takrat sem ga veliko šraufal in od takrat se še veliko spomnim, zato sem imel pri razstavljanju in sestavljanju relativno malo težav.
Tile mopedi so sloveli po kvaliteti in po tem, da se da vse dokaj enostavno popraviti.
Seveda nisem vsega opravil sam. Kromiranje, peskanje, sestavljanje koles, nekaj poliranja in barvanje so mi opravili profesionalci. Nakup novih kosov je vsaj za desetkrat presegel ceno starega mopeda...
Prvič v življenju sem se resno lotil poliranja kovinskih delov. To je eno najbolj umazanih del ki si jih človek lahko zamisli...
Ampak z izdelkom sem hudo zadovoljen in komaj čakam, da uredim papirje, da si bom upal na kakšen izlet.
Še par sličic, kako je potekala obnova
Moram povedat, da sem točno tak moped imel pri osemnajstih. Takrat sem ga veliko šraufal in od takrat se še veliko spomnim, zato sem imel pri razstavljanju in sestavljanju relativno malo težav.
Tile mopedi so sloveli po kvaliteti in po tem, da se da vse dokaj enostavno popraviti.
Seveda nisem vsega opravil sam. Kromiranje, peskanje, sestavljanje koles, nekaj poliranja in barvanje so mi opravili profesionalci. Nakup novih kosov je vsaj za desetkrat presegel ceno starega mopeda...
Prvič v življenju sem se resno lotil poliranja kovinskih delov. To je eno najbolj umazanih del ki si jih človek lahko zamisli...
Ampak z izdelkom sem hudo zadovoljen in komaj čakam, da uredim papirje, da si bom upal na kakšen izlet.
Še par sličic, kako je potekala obnova
- Priponke
-
- Chrom_04.jpg (135.26 KiB) Pogledano 7269 krat
-
- Chrom_03.jpg (179.94 KiB) Pogledano 7269 krat
-
- Chrom_01.jpg (182.71 KiB) Pogledano 7269 krat
IiiiiiHhhhhhhhhhaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Bravo mi!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=H_wbZ7ej ... tube_gdata
Bravo mi!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=H_wbZ7ej ... tube_gdata
Robert
Big A (tvoje ime sem že vedel, vendar sem ga zopet pozabil ...). Koliko "brzinc" je to ??? Dvobrzinc (če so sploh obstajali ???) ali trobrzinc ??? Brzine so se menjavale na levi ročki, skupaj s sklopko. Prav na enem takem sem tudi jaz naredil svje prve moped "korake" se mi zdi, da celo v enem od nižjih razredov OŠ. Bil je rdeče barve, mislim pa, da ni imel takega sedeža, temveč tistega podolgovatega za dva ???
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Tale je garant dvobrzinc, s takimle malo mlajšega letnika, se je začela moja motociklistična kariera. Imel ga je moj ded, začelo se je pa tako, da sem se vozil tako kot s kolesom, da sem gonil. Bilo je zelo fino, ker so delale tudi prestave, tako da si gonil s prvo hitreje z drugo počasneje.
Kaj ne lepšega ko je ded enkrat rekel " sej užgat ga pa na upaš "
Takoj se je videlo da sem talentiran čeprav sem bil tako majhen, da sem se moral s sedeža tako stegniti, da sem dosegel do tal , da sem bil z drugo nogo samo s stegnom na sedežu, sem že prvič povsem neoporečno speljal s sklopko in se odpeljal
Aja BigA, vsa čast za takole zrihtan stroj, a takrat prtljažnika dvobrzinci še niso imeli.
Kaj ne lepšega ko je ded enkrat rekel " sej užgat ga pa na upaš "
Takoj se je videlo da sem talentiran čeprav sem bil tako majhen, da sem se moral s sedeža tako stegniti, da sem dosegel do tal , da sem bil z drugo nogo samo s stegnom na sedežu, sem že prvič povsem neoporečno speljal s sklopko in se odpeljal
Aja BigA, vsa čast za takole zrihtan stroj, a takrat prtljažnika dvobrzinci še niso imeli.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Lih se menim z bjondo na sliki, če zamenja bajk. Brinetka naj kar ostane na harliju, bjondio pa prepričujem, da so trije na harliju preveč in če se preseli na moj moped, zanjo namontiram še en dodaten komforten sedež. Mogoče bo užgalŽivnorc napisal/-a:..ampak ne kot statično...mora bit gor ena fejst bejba v kopalkah, ko na pedale poganja.....samo brisačko na zic...in to je to...
- Priponke
-
- bionda.jpg (207.72 KiB) Pogledano 7580 krat
Roberto, Brane,
Moped je seveda dvobrzinec. Se spomnim, da sem leta 1969 s takim napravil lep potep do Skopja v Makedoniji. Kar lepa pot po jadranski magistrali, pa preko Črne gore in Kosova v Skopje, nazaj pa preko Niša, Beograda po cesti bratsva in edinstva nazaj..
lp
Andrej
Moped je seveda dvobrzinec. Se spomnim, da sem leta 1969 s takim napravil lep potep do Skopja v Makedoniji. Kar lepa pot po jadranski magistrali, pa preko Črne gore in Kosova v Skopje, nazaj pa preko Niša, Beograda po cesti bratsva in edinstva nazaj..
lp
Andrej
- Priponke
-
- _AND0158_retus_800.jpg (85.51 KiB) Pogledano 7574 krat
Pravkar sejm to zopet spoznal Andreju P. ! Me prav zanima koliko časa bo najino poznanstvo trajalo z moje strani ???Big A napisal/-a:Roberto, Brane,
se spomnim da sem leta 1969 s takim napravil lep potep do Skopja v Makedoniji.
Andrej
Pa povej čisto po reasici, kolikokrat si na poto do Skopja nočio ??? Verjetno si bil v tistih časih, eden največjih frikov ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Roberto prijatelj,
nazadnje sva govorila na neki F5J tekmi...
Takrat se nisem imel glih za nekega velikega frika. Poleti si je takrat veliko pobov nataknilo nahrbtnik pa hajd na avtoštop po Evropi. Jaz sem šel pa z mopedom po Jugi. Trajalo je kake tri tedne in največ časa sem se zadržal v Makarski, ker sem tam imel dobro družbo in morje..
nazadnje sva govorila na neki F5J tekmi...
Takrat se nisem imel glih za nekega velikega frika. Poleti si je takrat veliko pobov nataknilo nahrbtnik pa hajd na avtoštop po Evropi. Jaz sem šel pa z mopedom po Jugi. Trajalo je kake tri tedne in največ časa sem se zadržal v Makarski, ker sem tam imel dobro družbo in morje..
Hvala Andrej. Zelo upam, da se bova v bližnji (?) prihodnosti videla tudi kaj v živo. Glede mopedizma pa se celo še vedno spominjam, kako sem nekje v osnovnošolskih (?) letih sestrični "sposodil" Pony Ekspress in kakšen frik sem se zdel samemu sebi, ko sem se odpeljal do Cerkna in nazaj ... Kar veliko spominov na raznorazne moje mopede in dogodivščine z njmi imam še vedno, zato ni niti čudno, da me je na stara (?) leta zopet potegnilo IN ,,,Big A napisal/-a: Roberto prijatelj,
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Roberto, ko me bo pot zanesla v tvoj konec, te kontaktiram.
Z mopedi sem imel veliko zabave ampak čim sem se zaposlil, sem si kupil večji motocikel. Potem pa me so me začele zanimati druge reči. Krajši čas sem imel tudi trajka s volksvagnovim zadnjim delom in spredaj privarjenimi vilicami motocikla.
Z mopedi sem imel veliko zabave ampak čim sem se zaposlil, sem si kupil večji motocikel. Potem pa me so me začele zanimati druge reči. Krajši čas sem imel tudi trajka s volksvagnovim zadnjim delom in spredaj privarjenimi vilicami motocikla.
- Priponke
-
- Andrej_800.jpg (49.88 KiB) Pogledano 7236 krat
He, he.. takrat je bila čupa letom primerna. Imam kar nekaj slik brez čelade. Na tejle sedim na motociklistični legendi izpred 50 let - motor na sliki je kustomiziran Vincent HRD 1200 ccm. Motor na sliki ni bil moj, sem pa z njim napravil hudo adrenalinski džiro.Roberto napisal/-a:Jur vlkam ... (piši kao govoriš ..)
Ali lahko prosim snameš čelado z glave, da bom videl kakšno "čupo" si takrat imeo ...
Tisti, ki ne veste, kaj je to Vincent HRD.. takrat še ni bilo Japoncev na sceni. na njej so kraljevale danes malo znane znamke. Stroj Vincent HRD 1200 je 1955 postavil svetovni hitrostni rekord - skoraj 300 km/h.. Bil je najhitrejši serijski motocikel na svetu.
Wikipedia..
http://en.wikipedia.org/wiki/Vincent_Black_Lightning
http://en.wikipedia.org/wiki/Vincent_Motorcycles
- Priponke
-
- Vincent_800.jpg (86.58 KiB) Pogledano 7852 krat
Ja Big A zdaj pa le pamet v roke, 20 minut nazaj sem govoril s starejšim možakarjem, ki ima kar nekaj zrihtanih Tomosov, veteranov.
Z enim od njih se je prvega peljal (ni važno kje) mimo radarja komunalnega redarstva z 61 na uro= 300eur +3točke
Resda se z avtom vozi kot polž, a kot pravijo nekateri zagovorniki novega prometnega zakona, "red mora bit, norce je treba spravit s cest"
Z enim od njih se je prvega peljal (ni važno kje) mimo radarja komunalnega redarstva z 61 na uro= 300eur +3točke
Resda se z avtom vozi kot polž, a kot pravijo nekateri zagovorniki novega prometnega zakona, "red mora bit, norce je treba spravit s cest"
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane, ja mi je znano. Na asfaltni džungli se je poleg kamijonov in avtobusov treba bati še marsikaj drugega.
S 1.7. je stopilo v veljavo kar nekaj novih predpisov glede ureditve prometa. Kar nekaj novosti je pri starodobnikih.
Na primer vozilo postane starodobnik šele pri 30 in ne več pri 25 letih kot je veljalo prej. Verjetno bojo imeli posebne registrske tablice, pa tudi v novem zakonu je določilo, da se ne smejo uporabljati za vsakodnevne prevoze. Ne vem, kaj bo to pomenilo v praksi. Mogoče kot v Avstriji, kjer greš z veteranom na navadno cesto le, če imaš dokazilo, da se pelješ na srečanje veteranov. Okrog novosti mi še ni jasno, pa tudi pristojnim ne.
S 1.7. je stopilo v veljavo kar nekaj novih predpisov glede ureditve prometa. Kar nekaj novosti je pri starodobnikih.
Na primer vozilo postane starodobnik šele pri 30 in ne več pri 25 letih kot je veljalo prej. Verjetno bojo imeli posebne registrske tablice, pa tudi v novem zakonu je določilo, da se ne smejo uporabljati za vsakodnevne prevoze. Ne vem, kaj bo to pomenilo v praksi. Mogoče kot v Avstriji, kjer greš z veteranom na navadno cesto le, če imaš dokazilo, da se pelješ na srečanje veteranov. Okrog novosti mi še ni jasno, pa tudi pristojnim ne.
Jah, meni je pa povsem jasno poanta je v čim večjem kasiranju
registracija ( in ostale dajatve povezane s tem) starodobnika je relativno cenovno ugodna, primerljivo z normalno registracijo.
Ampak prjatu, potem z njim ne smeš na šiht ali v štacuno, ampak le na ture, ki so opravičljive s kakim dogodkom povezanim s starodobniki.
Saj kaki detajli teh pristojnih majstrov niti ne zanimajo, detajli se bodo itak razlagali subjektivno, kot jim bo pasalo.
Če ga hočeš normalno uporabljat ga normalno registriraj in ko bo to sprejeto bodo šli ta plavi na tečaj, kjer jih bodo poučili kako in kaj, naslednji dan se pa pazite starodobniki
registracija ( in ostale dajatve povezane s tem) starodobnika je relativno cenovno ugodna, primerljivo z normalno registracijo.
Ampak prjatu, potem z njim ne smeš na šiht ali v štacuno, ampak le na ture, ki so opravičljive s kakim dogodkom povezanim s starodobniki.
Saj kaki detajli teh pristojnih majstrov niti ne zanimajo, detajli se bodo itak razlagali subjektivno, kot jim bo pasalo.
Če ga hočeš normalno uporabljat ga normalno registriraj in ko bo to sprejeto bodo šli ta plavi na tečaj, kjer jih bodo poučili kako in kaj, naslednji dan se pa pazite starodobniki
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
No, pa poglej kako se spomin igra z mano. Imena Vincent in njegove povezave z mopedi, tudi rekorda, se še vedno spominjam, tega kaj sem včeraj čez dan njamsal, pa kakor vsak dan tudi danes ne ...Big A napisal/-a: Tisti, ki ne veste, kaj je to Vincent HRD..
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.