Zračni filter ?

Moderatorji: Nebec, jannyy

Odgovori
Dirkač
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 04 Feb 2005, 00:07
Kraj: dirkališče

Zračni filter ?

Odgovor Napisal/-a Dirkač »

Pozdravljeni,
zanima me vse o zračnih filtrih za 1:8 rally avtomobile tako cena kot kvaliteta in še NAJBOLJ VZDRŽEVANJE
(kako jih perete, s čim, s kakšnim oljem ga namažete, ...)

HVALA ZA ODGOVORE :)
Uporabniški avatar
kokolo
Tekmovalec
Prispevkov: 230
Pridružen: 03 Apr 2005, 13:50
Kraj: koper
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a kokolo »

jst sam uporabljam race filter buggy na mojem mantua eco......
mazem ka z enim oljem ki se ga kupi u trgovini.......
menda ta filter z oljem ne preide cez 4500sit
GM R@c1ng †3@m

RALLY EVO SPORT 2005
FUTABA 3PM
Nebec
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 11 Dec 2004, 00:07
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Nebec »

Čist in pravilno vzdrževan filter je bistvenega pomena, za dobro delovanje motorja. Pri tem oblika in vrsta filtra nista tako pomembni kot čistoča.

Za vožnjo po asfaltu uporabljam filter iz pene, ki je namazan s posebnim lepljivim oljem (cena 1.200,00 SIT), ki zadržuje umazanijo (samo pena, ki ni namazana ne filtrira dovolj). Olja za mazanje filtrov morajo biti namenjena motorjem, ki imajo za gorivo metanol, saj olja ki so namenjena bencinskim motorjem pogosto niso odporna na modelarsko gorivo.

Slika
Filter za asfalt. Cena: 2.400,00 SIT

Ko je filter umazan ga očistimo z vodo in praškom, ga posušimo in na novo namažemo. Pogostost čiščenja je odvisna od čistosti poligona kjer vozimo, zato je za vožnjo po bolj umazanih asfaltih pametno imeti s seboj kakšno rezervno peno(cena: 350,00 SIT), ki jo lahko po potrebi zamenjamo.

Za enkratno uporabo lahko namestimo tudi kartonaste filtre, ki so podobni pravim avtomobilskim filtrom. Ti filtri ne potrebujejo mazanja, ko so umazani pa jih zavržemo.

Slika
Kartonasti filter: cena 950,00 SIT

Za terensko vožnjo cestni filtri niso dovolj dobri, saj se prehitro umažejo, ko so umazani pa ne filtrirajo več, ampak gre svinjarija skoznje v motor. Zato za vožnjo po terenu uporabljamo posebne dvojne ali trojne filtre, ki so sestavljeni iz večih plasti.

filter na spodnji fotografiji je sestavljen iz treh filtrov:


Slika

Prva pena, ki je namazana z oljem filtrira grob prah. Pod njo je še ena bolj fina pena, ki filtrira fin prah. Pred vstopom v motor pa je še klasičen kartonski filter, ki poskrbi za ostanke prahu. Obe peni čistimo po potrebi in ju po čiščenju ponovno namažemo z oljem. Med vožnjo po zelo prašnem terenu (mivka, zelo suha zemlja), redno preverjamo čistočo filtra in po potrebi menjamo peno na njem (včasih je to potrebno že po 15 min. vožnje !).

Filtri za asfalt niso uporabni za terensko vožnjo, Filtre za Off-road pa lahko uporabljamo tudi na šibkejših motorjih za asfalt. Za močnejše motorje za asfalt Off-road filtrov ne priporočam, ker lahko vplivajo na zmanjšanje moči motorja.
Janez Nebec
Odgovori

Vrni se na 1:8 RALLY