MSHeli PROTOS
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
MSHeli PROTOS
a to je rep in glava plastika?
Zakaj pa bi rabil kovino?
Na Dinosu imajo precej kovine...
Sicer pa je to politika nekaterih drugih proizvajalcev, da prodajajo helije in upgrejde.
Najprej kupiš heli pa potem še alu glavo pa še alu rep pa še karbonski bum pa še ... in porabiš en kup denarja.
Fantje obstajajo "plastike" in "PLASTIKE", tukaj je v umetno maso vmešanega 30% karbona.
Da se pa dobiti od drugih proizvajalcev tudi alu gripe, karbonski frame, in druge dele ... ampak uporabniki so si enotni, da upgrejdi niso potrebni, ker je heli že v osnovi dovolj dober... če pa nekdo želi porabiti denar za lišpanje pa... cel frame stane 14,40e, karbonski pa 90,00e...
Sicer pa si ga boste lahko ogledali v živo, najkasneje na marčevskem srečanju.
Na Dinosu imajo precej kovine...
Sicer pa je to politika nekaterih drugih proizvajalcev, da prodajajo helije in upgrejde.
Najprej kupiš heli pa potem še alu glavo pa še alu rep pa še karbonski bum pa še ... in porabiš en kup denarja.
Fantje obstajajo "plastike" in "PLASTIKE", tukaj je v umetno maso vmešanega 30% karbona.
Da se pa dobiti od drugih proizvajalcev tudi alu gripe, karbonski frame, in druge dele ... ampak uporabniki so si enotni, da upgrejdi niso potrebni, ker je heli že v osnovi dovolj dober... če pa nekdo želi porabiti denar za lišpanje pa... cel frame stane 14,40e, karbonski pa 90,00e...
Sicer pa si ga boste lahko ogledali v živo, najkasneje na marčevskem srečanju.
lp Melly
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Hja vprašanje kaj je boljše, da gripi zdržijo in plejdi počijo ali da gripi počijo in blejdi ostanejo celi... tukaj bi se dalo veliko debatirat... ali pa ohišje repnega rotorja, ne vem, če ga kar tako počiš... nekam pač energija mora iti ali v plastiko ali v kaj drugega, vprašanje je koliko te stane popravilo.A6_quattro napisal/-a:ze ze vse lepo in prav, sam v primeru kresa zihr vec delov ostane celih kovinskih kakor pa plasticni...popravi me ce se motim.
lp Melly
Spet smo tam, pravi Slovenci, sedaj se bomo kregali za oslovo senco, kaj se razbije in kaj ne, dejstvo je, da se razbije lahko prav vse...
Ne vem, zakaj potem kupujete kitajske kopije Trexov po 35$ saj so iz plastike... ali mislite dati gor alu kose?
Nemci hvalijo heli bolj kot konkurenčnega (tistega, ki dela tudi sesalce), Nizozemci tudi, Angleži, Avstralci, Američani...
Bistvo je le eno, po vseh testih heli leti dobro in odzivnost izdelovalca je na visoki ravni. Rezervni deli bodo na zalogi, ker bom jaz letel z njim in hočem imeti zalogo zase, pa, če prodam 0 ali pa 100 helijev mi je vseeno ker je to moj hobi.
Kateri od domačih prodajalcev še leti helije?
Zato ni zalog in potem kupujemo v Nemčiji, Avstriji, Angliji, sicer poceni vendar s poštnino od 6e navzgor in čakamo in čakamo... dajte enkrat malo poračunat stroške, da o kitajcih, DDVju in carinah ne govorimo. O reklamacijah pa bi se dalo še kakšno temo odpreti...
Škoda cajta. Evo ena na to temo, 6.1.09 je šla roba iz Anglije pa je še vedno ni, poštnina 30e, roba stoji v Avstriji, a bi raje šel do domačega prodajalca mu dal teh 30e več in dobil robo takoj?
Ne vem, zakaj potem kupujete kitajske kopije Trexov po 35$ saj so iz plastike... ali mislite dati gor alu kose?
Nemci hvalijo heli bolj kot konkurenčnega (tistega, ki dela tudi sesalce), Nizozemci tudi, Angleži, Avstralci, Američani...
Bistvo je le eno, po vseh testih heli leti dobro in odzivnost izdelovalca je na visoki ravni. Rezervni deli bodo na zalogi, ker bom jaz letel z njim in hočem imeti zalogo zase, pa, če prodam 0 ali pa 100 helijev mi je vseeno ker je to moj hobi.
Kateri od domačih prodajalcev še leti helije?
Zato ni zalog in potem kupujemo v Nemčiji, Avstriji, Angliji, sicer poceni vendar s poštnino od 6e navzgor in čakamo in čakamo... dajte enkrat malo poračunat stroške, da o kitajcih, DDVju in carinah ne govorimo. O reklamacijah pa bi se dalo še kakšno temo odpreti...
Škoda cajta. Evo ena na to temo, 6.1.09 je šla roba iz Anglije pa je še vedno ni, poštnina 30e, roba stoji v Avstriji, a bi raje šel do domačega prodajalca mu dal teh 30e več in dobil robo takoj?
lp Melly
@Melly. Predvidevam, da si kar "načitan" o Protosu. In da ne bom iskal po tujih forumih, je moje vprašanje, kako je z obrabo samega modela (vitalni deli) gledano na število letov proti konkurenci. Seveda je tu govora o hardcore 3D letenju. Nekako se mi zdi vse skupaj "švoh" proti T-Rexu.
Tvoje mnenje?
lp,S
Tvoje mnenje?
lp,S
fly it like u stole it
kaj češ boljšega, se usedeš v avto in maš rezervne dele v 10minutahMelly napisal/-a:Zato ni zalog in potem kupujemo v Nemčiji, Avstriji, Angliji, sicer poceni vendar s poštnino od 6e navzgor in čakamo in čakamo... dajte enkrat malo poračunat stroške, da o kitajcih, DDVju in carinah ne govorimo. O reklamacijah pa bi se dalo še kakšno temo odpreti...
Škoda cajta. Evo ena na to temo, 6.1.09 je šla roba iz Anglije pa je še vedno ni, poštnina 30e, roba stoji v Avstriji, a bi raje šel do domačega prodajalca mu dal teh 30e več in dobil robo takoj?
RTF je 0,88 teže trex500. Vsak, ki je malo strojnika lahko oceni kako se bo to poznalo pri obrabi in zakaj lahko zgleda bolj "švoh". Predvsem ni klasičnih zobnikov z izgubami... ampak zobati jermen, krepko manj sestavinih delov... Ležaji (trije na glavni gredi) so velikosti hurrija 550 (ki ima rtf krepko čez 2kg). Servoti direktno premikajo swash... po mojem je tale heli oskubljen do konca vseh nepotrebnih reči in to je to.Saphir napisal/-a:Nekako se mi zdi vse skupaj "švoh" proti T-Rexu.
lp,S
lp Melly
Vidim oprečna mišljenja o protosu!!!plastika ili aluminij!!
bez obzira što neka riješenja nisu baš super i što je trex 500 robusniji i čvršči kod padova,mislim da je protos daleko bolji heli po performansama a i po težini .Trex 500 mi je bio težak sa 2400 6s (flybarles) 1860g,a protos (isto flybarless) samo 1640 g!Razlika je ogromna!
bez obzira što neka riješenja nisu baš super i što je trex 500 robusniji i čvršči kod padova,mislim da je protos daleko bolji heli po performansama a i po težini .Trex 500 mi je bio težak sa 2400 6s (flybarles) 1860g,a protos (isto flybarless) samo 1640 g!Razlika je ogromna!
Če imaš kakšen link za tvoj video ali fotografije...robi1 napisal/-a:Vidim oprečna mišljenja o protosu!!!plastika ili aluminij!!
bez obzira što neka riješenja nisu baš super i što je trex 500 robusniji i čvršči kod padova,mislim da je protos daleko bolji heli po performansama a i po težini .Trex 500 mi je bio težak sa 2400 6s (flybarles) 1860g,a protos (isto flybarless) samo 1640 g!Razlika je ogromna!
lp Melly
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ja tkole je fantje.
Če je to o teži res, potem tale helikopter pelje rexa scat na ta prvem ovinku.
Dejstvo je da je T500 pretežak za svojo velikost vsaj 0,5 Kg
Tisti ki je že vozil helikopter ki je v isti velikosti 0,5 Kg lažji ve o čem govorim.
Sam sem imel možnost peljat Acrobata SE ki je lažji ne za pol kile ampak kar za eno kilo ( s tem da ima rotorje še mace večje 450mm če se ne motim )
Rezultati: z eno celico manj dela še enkrat več časa
Performance občutno drugačne, v pozitivnem smislu.
Če je to o teži res, potem tale helikopter pelje rexa scat na ta prvem ovinku.
Dejstvo je da je T500 pretežak za svojo velikost vsaj 0,5 Kg
Tisti ki je že vozil helikopter ki je v isti velikosti 0,5 Kg lažji ve o čem govorim.
Sam sem imel možnost peljat Acrobata SE ki je lažji ne za pol kile ampak kar za eno kilo ( s tem da ima rotorje še mace večje 450mm če se ne motim )
Rezultati: z eno celico manj dela še enkrat več časa
Performance občutno drugačne, v pozitivnem smislu.
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
S strojniškega stališča je rešitev pogona s tako speljanim jermenom zelo dobra.A6_quattro napisal/-a:Zanima me kako se v tem primeru jermen obnese ker je cez tavelik zobnik in na motor .... jermeni mi ne delujejo zanesljivo?
1. Nikjer ni ujemenja dveh (togih) zobnikov, kar pomeni manj težav pri nastavljanju zračnosti, manjšo obrabo, bolj miren in bolj tih tek.
2. Pri padcu se zobnik bistveno težje poškoduje (motor ga ne "poje"). Škodo prevzame jermen, ali pa še ta ne, ker pade z zobnika.
3. Enosmerna sklopka je v pastoku na gredi motorja in prenaša samo moment. Za radialne sile skrbita dva kroglična ležaja. Konstrukcija je tako zelo robustna in trajna.
Mipo
- Priponke
-
- Protos frame 1.jpg (150.07 KiB) Pogledano 10492 krat
-
- Začetnik
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 27 Jun 2005, 20:08
- Kraj: Poljane nad Škofjo Loko
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Kaj pa kadar na Rexu crkne jermen?Master Frey napisal/-a:Ko jermen crkne -> crkne vse ...
potem pa
Meni se je vidl'o kot da je crknilo vse.
Ali se ga da rešiti z avtorotacijo?
Mipo
Zadnjič spremenil Mipo, dne 13 Jan 2009, 11:03, skupaj popravljeno 1 krat.
zdravo!
Naj na začetku povem da nimam helija, sem pa strojik..
vse skupi zgleda preštudirano in narejeno po principu KISS. Še obstaja nekdo, ki začne z nule, kar se tuki vidi že od daleč. izhajali so iz osnovnega principa (predvsem swash mi je všeč, vsak kugelgelenk je potencialni vir težav)
vsekakor zanimiv izdelek
lp, boris
Naj na začetku povem da nimam helija, sem pa strojik..
vse skupi zgleda preštudirano in narejeno po principu KISS. Še obstaja nekdo, ki začne z nule, kar se tuki vidi že od daleč. izhajali so iz osnovnega principa (predvsem swash mi je všeč, vsak kugelgelenk je potencialni vir težav)
vsekakor zanimiv izdelek
lp, boris
Povzeto po wiki...borisk napisal/-a:zdravo!
Naj na začetku povem da nimam helija, sem pa strojik..
vse skupi zgleda preštudirano in narejeno po principu KISS. Še obstaja nekdo, ki začne z nule, kar se tuki vidi že od daleč. izhajali so iz osnovnega principa (predvsem swash mi je všeč, vsak kugelgelenk je potencialni vir težav)
vsekakor zanimiv izdelek
lp, boris
The KISS principle ("Keep it Simple, Stupid") states that design simplicity should be a key goal and unnecessary complexity avoided.
lp Melly