ECO start motor

Debate o el. motorjih in krmilnikih.

Moderator: Coil

Odgovori
webmaster
Razpravljalec
Prispevkov: 89
Pridružen: 23 Apr 2001, 01:00
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a webmaster »

JozeS
1. ECO start motor


Zivijo,
debata o ECO start lepo tece. Colni so ze narejeni, vse je notri se motor priklopimo in bo "letelo", aja kateri motor ?

Miha je ze nekje malo omenil izbiro med Graupner 600, Hopf Viper 600/20, kaj pa Viper 600 ECO race? Izgleda malo mocnejsi. Kje se v SLO dobi Viper, ce se?

LP,
Joze

Date: 01 Feb, 2001 on 02:52

jholc
2. Re:ECO start motor


Zivijo,
Hopfe se ne splaca uvazati, oz. so stroski preveliki (posta, DDV..). Dobis pa Permax motor - Multiplex pri Petru, cena je cca 2500 SIT(kdo ve bolj natancno ceno?) in pa v stacuni Mibo v Logatcu, Graupner 600, cena 3200 SIT. Hopf prodaja Johnson motorje, Graupner motor pa je prav tako iz tega "gnezda".

Vsi motorji imajo obroc, ki ga lahko po zelji zaradi zmanjsanja teze ali da povecamo obrate motorja, tudi odstranimo. Vsi imajo malo kratko os (cca 8 mm) in je potrebno uporabiti sklopko, ki ima vijak M3 zelo blizu roba. Motorji so ze blokirani (imajo pricinjene kondezatorje in sicer v notranjosti). Teza motorja brez obroca cca 190 g. Glede na pricakovane obremenitve motor ni potrebno hladiti (RC 2000 ali RC 2400 celice).

pozdrav,

JanezH

Date: 01 Feb, 2001 on 02:52

JozeS
3. Re:ECO start motor


Kategorija ECO start
Graupner 600 motor za 3200 SIT je daaaaalec najvec, kar se dobi za ta denar.
Se zanimivost, scetke ima hlajene z notranjim ventilatorjem, ki zal pobere 5 % izkoristka.

Kaksni so rezultati v modelu? Je kdo ze preizkusil?

LP,
JozeS

Date: 01 Feb, 2001 on 02:52

jholc
4. Re:ECO start motor


Ziveli,
Motor 600 caka v lesenem modelu ECO colna na preiskus. To je model letnik 93, ki mu bova dodala se spojler, da se bo lahko zaobrnil. Slike modela sledijo malo kasneje.
S tem modelom in motorjem 540 (17 ovojni), 6 celicami Sanyo RC 1700 se je dalo narediti 23 krogov.

pozdrav,

JanezH

Date: 01 Feb, 2001 on 02:53

Miha Holc
5. Re:ECO start motor


Moram popravit oceta:
Celice so bile SCRC1700 (se jih kdo spomni?) in ne RC 1700, ki so malce "oskubljene" RC 2000.

Miha

Date: 01 Feb, 2001 on 02:53

sasox
6. Re:ECO start motor


Miha jaz se spomnim SCRC1700 Za avto so se vedno dobe (za treninge)

Webmaster [saso.cc.st]

Date: 01 Feb, 2001 on 02:54

JozeS
7. Re:ECO start motor


Zivijo,
meril sem dva motorja s skarajsano letalsko eliso APC 7x4 in prikljuceno direktno na
7 celic. Dobil sem naslednje vrednosti, vrtljaji so preracunani na 7,5V:

Tok v prostem teku brez elise,
vrtljaji/minuto z eliso,
Tok z eliso

ECO start: Robbe 500/21 katalog 4465:

z obrocem:
1,9 A,
16100 rpm,
17,1 A,

brez obroca:
1,9 A,
16700 rpm,
22,4 A,

ECO standard: LRP super ECO katalog 5622:

z obrocem:
3,1 A,
19900 rpm,
20,7 A

brez obroca:
2,9 A,
20900 rpm,
27 A

Graupner 600 RACE katalog 6370 je nekje vmes.

Lep pozdrav,
JozeS

Date: 08 Feb, 2001 on 19:12

Andrej
Zacetnik
in [saso.cc.st]

posts: 12
since: 04 Apr, 2001 8. Re:ECO start motor


Pozdravljeni!
Po priblizno 15 voznjah sem malo bolje pregledal motor v colnu in opazil, da se je v notranjosti pri scetkah nabralo polno prahu - ostanka scetk. Kolektor pa nima vec lepe, svetlece kovinske barve, ampak zgleda nekako oksidiran (temnejsi). Motor se med voznjami ni hudo segreval. Poraba je bila okrog 25A, morda kak amper vec.

Lep pozdrav,
Andrej

Date: 09 Apr, 2001 on 09:56

Andrej
Zacetnik
in [saso.cc.st]

posts: 12
since: 04 Apr, 2001 9. Re:ECO start motor



--------------------------------------------------------------------------------
Andrej (09 Apr, 2001 09:56):
Pozdravljeni!
Po priblizno 15 voznjah sem malo bolje pregledal motor v colnu in opazil, da se je v notranjosti pri scetkah nabralo polno prahu - ostanka scetk. Kolektor pa nima vec lepe, svetlece kovinske barve, ampak zgleda nekako oksidiran (temnejsi). Motor se med voznjami ni hudo segreval. Poraba je bila okrog 25A, morda kak amper vec.

Lep pozdrav,
Andrej


--------------------------------------------------------------------------------

Hotel sem vprasati, ce je to se normalno. Ali je potrebno motor ocistiti, kako se ga ocisti...?
Sem pa zelo pazil in skrbel, da na kolektor in scetke ni prislo olje z zadnjega lezaja.

Lep pozdrav,
Andrej

Date: 09 Apr, 2001 on 10:27

JanezH
Razpravljalec
in [saso.cc.st]

posts: 31
since: 02 Apr, 2001 10. Re:ECO start motor


Zivijo,
Vse je vec kot normalno. Kolektor bo pri takem toku pocasi postajal vedno bolj temen - oksidiran, krtack bo vedno manj, iskrenja bo vedno vec, sem pa tja bo motor pricel "cukati" in koncno sledi zamenjava motorja.

Lahko odpres motor in rotor postruzis. To bo resilo motor se nekaj vozenj, vprasanje pa je, v kaksnem stanju so krtacke.

Ja, tak zaprt motor je potrosen material, to ni motor, ki ga bos uporabljal nekaj let. Mogoce se za pogon kaksnega ventilatorja toda za pogon modela colna zagotovo ne. Nasvet, cim prej presedljaj v naslednjo kategorijo...

pozdrav,

JanezH

Date: 09 Apr, 2001 on 14:12

Andrej
Zacetnik
in [saso.cc.st]

posts: 12
since: 04 Apr, 2001 11. Re:ECO start motor



--------------------------------------------------------------------------------
JanezH (09 Apr, 2001 14:12):
Zivijo,
Vse je vec kot normalno. Kolektor bo pri takem toku pocasi postajal vedno bolj temen - oksidiran, krtack bo vedno manj, iskrenja bo vedno vec, sem pa tja bo motor pricel "cukati" in koncno sledi zamenjava motorja.

pozdrav,

JanezH


--------------------------------------------------------------------------------

Zivijo!

Dejstvo je, da tak motor v colnu precej trpi.

Proces "staranja" motorja je najbrz podoben zacaranemu krogu. Ko kolektor oksidira se mu veca upornost, zato se vecajo izgube na njem, kar povisa temperaturo kolektorja in pospesi oksidacijo...

Zanima pa me, koliko vozenj (vsaj priblizno) naj bi zdrzal.

Lep pozdrav,
Andrej

Date: 09 Apr, 2001 on 14:49

JanezH
Razpravljalec
in [saso.cc.st]

posts: 31
since: 02 Apr, 2001 12. Re:ECO start motor


Zivijo,
Z zaprtimi motorji nimam ravno velike izkusnje toda na kaj vec kot 50 vozenj ne racunaj (idealno, pa se kaksen cudez se bo moral utrniti).
Odprti motorji so bolj prijazni, saj jim lahko postruzis rotor, po potrebi pa ga tudi zamenjas. Dober tak motor ti bo zdrzal vsaj dve sezoni.

Se enkrat pa bi poudaril, zaprti motorji v modelih colnov so potrosni material!!! Zato kakasen motor na rezervi ne skodi.


JanezH

Date: 09 Apr, 2001 on 15:15

Miha
Razpravljalec
in [saso.cc.st]

posts: 129
since: 03 Feb, 2001 13. Re:ECO start motor


Andrej, to kar je oce napisal kar drzi. 50 solidnih vozenj, potem gre pa navzdol.
Motor lahko ocistis s stisnjenim zrakom, potem pa das na kolektor nekaj kapljic tekocine za vtekavanje krtack. Kaj je spet to? Avtomobilisti imajo blazno radi te tekocinice za vtekavanje krtack in za povecevanje moci - manj trenja.

Sem ze prej hotel napisati, vendar lahko nekaj preberes na airage Car Action online clankih, kjer v najnovejsi stevilki pisejo o "Supercharge that Stocker".

Kje bi se dalo to tekocino dobiti. Poglej pri GM Racing in se pozanimaj pri Mibo ali Gasilcu.


--------------------------------------------------------------------------------
Miha Holc
[email protected]

Date: 09 Apr, 2001 on 18:06

AnžeS
Zacetnik
in [saso.cc.st]

posts: 6
since: 06 Apr, 2001 14. Re:ECO start motor


Pozdravljeni
Malo sem brskal po Graupnerjevem katalogu in zagledal dva motorja, ki se mi zdita zelo zanimiva predvsem v podatku o številu vrtljajev. To sta motorja:
- SPEED 500 BB BUGGY RACE 2WD (kataloška št. 6301)
- SPEED 500 SP RACE (kataloška št. 6307)
Prvi je naj bi se zavrtel tja do 34000 obr/min, drugi pa do 32000 obr/min. Kaj mislite ostali? Bi bila primerna za vgradnjo v model ECO?
lp
Anže
Date: 11 Apr, 2001 on 17:22

Miha
Razpravljalec
in [saso.cc.st]

posts: 129
since: 03 Feb, 2001 15. Re:ECO start motor


Anže!
Govorimo o ECO Start motorjih!!! To kar si ti navedel sta "odprta" motorja! Sta pa solidna kandidata za ECO Standard kategorijo - 8 minut.


--------------------------------------------------------------------------------
Miha Holc
[email protected]

Date: 11 Apr, 2001 on 20:04

AnžeS
Zacetnik
in [saso.cc.st]

posts: 6
since: 06 Apr, 2001 16. Re:ECO start motor


Hello!
Ja oprostite!!! Prišlo je do pomote, ker sem gledal samo razpredelnico, tam pa nič ne piše ali je motor odprt ali zaprt ali bolje povedano mogoče to piše sam jaz ne razumem nemško. Pa vseeno mogoče kdo ve ceno??
LP Anže

Date: 11 Apr, 2001 on 20:37

Miha
Razpravljalec
in [saso.cc.st]

posts: 129
since: 03 Feb, 2001 17. Re:ECO start motor


Povprasaj pri Mibo Modeli, telefon je med "Trgovinami".
--------------------------------------------------------------------------------
Miha Holc
[email protected]

Date: 12 Apr, 2001 on 07:13
Odgovori

Vrni se na Motorji in krmilniki