Polikarpov I-16
Polikarpov I-16
Lep pozrav.
Torej zadeva je sledeča. Dokončujem omenjeno letalo, ki je samogradnja. Zanima pa me glede teže letala, ki bo okoli 6 kil . Ja pa še podatki: 180 cm razpona, motor bo super tiger 23, profil pa je clark Y in pa seveda teža ki mi de da miru 6 kg . Ali je to preveč za tako letalo z takimi merani . Res sem bil kar malo presenečen, ko sem včeraj dal na vago dodal opremo in se mi je veliko zdelo. Kako naj bi to letelo. Ali lahko še drugi napišete kakšne letala imate ter malo podatkov. Hvala.
Lp,Klemen
Torej zadeva je sledeča. Dokončujem omenjeno letalo, ki je samogradnja. Zanima pa me glede teže letala, ki bo okoli 6 kil . Ja pa še podatki: 180 cm razpona, motor bo super tiger 23, profil pa je clark Y in pa seveda teža ki mi de da miru 6 kg . Ali je to preveč za tako letalo z takimi merani . Res sem bil kar malo presenečen, ko sem včeraj dal na vago dodal opremo in se mi je veliko zdelo. Kako naj bi to letelo. Ali lahko še drugi napišete kakšne letala imate ter malo podatkov. Hvala.
Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Re: Polikarpov I-16
Pri razpetini 180 cm, bo imelo tvoje letalo okoli 63,4 dm2 krilne površine.peugeot1 napisal/-a:Lep pozrav.
Torej zadeva je sledeča. Dokončujem omenjeno letalo, ki je samogradnja. Zanima pa me glede teže letala, ki bo okoli 6 kil . Ja pa še podatki: 180 cm razpona, motor bo super tiger 23, profil pa je clark Y in pa seveda teža ki mi de da miru 6 kg . Ali je to preveč za tako letalo z takimi merani . Res sem bil kar malo presenečen, ko sem včeraj dal na vago dodal opremo in se mi je veliko zdelo. Kako naj bi to letelo. Ali lahko še drugi napišete kakšne letala imate ter malo podatkov. Hvala.
Lp,Klemen
To pomeni da bo pri masi 6000gr imelo krilno obremenitev ~95 gr/dm2.
Pri Re številu 350.000 bo profil dajal največji vzgon CL=1,35, kar po grobem izračunu da vrednost mimimalne hitrosti letenja nekaj pod 40 km/h.
Mislim, da to niti ne bo tako hudo, zna pa se zakomplicirati pristanek zaradi konfiguracije podvozja...prevračanje na nos, ali pa ringlšpil....
LP Mitja
- Priponke
-
- i-16.jpg (18.15 KiB) Pogledano 6921 krat
HUDO LETALO!!
Zelo lepo izgleda. 6 kg za tako veliko letalo ni ravno malo, ni pa tudi preveč, tako, da bo po mojem mnenju v redu letelo. Ultralajtova ocena nosilne površine in obremenitve kril bo kar držala. Vsekakor pa ni primerno za začetnike . Ker ima precej masiven trup, ga bo po mojem malo matral upor, kar mu bo pokvarilo fineso (drsni količnik) in se bo zadeva najbrž pri pristajalnem naletu kar odločno približevala tlom - rel. visoka hitrost vert. spusta, podobno kot to dela Pitts.
Malo stresa bo vsaj pri prvih nekaj poletih zagotovo povzročil, odvisno od pilota, , vendar če boš pazljivo letel, bo zagotovo hvaležno letalo. Težišče naj bo rajši malenkost bolj spredaj, kot pa za predvideno točko - vsaj za začetek
lp
Aleš
Zelo lepo izgleda. 6 kg za tako veliko letalo ni ravno malo, ni pa tudi preveč, tako, da bo po mojem mnenju v redu letelo. Ultralajtova ocena nosilne površine in obremenitve kril bo kar držala. Vsekakor pa ni primerno za začetnike . Ker ima precej masiven trup, ga bo po mojem malo matral upor, kar mu bo pokvarilo fineso (drsni količnik) in se bo zadeva najbrž pri pristajalnem naletu kar odločno približevala tlom - rel. visoka hitrost vert. spusta, podobno kot to dela Pitts.
Malo stresa bo vsaj pri prvih nekaj poletih zagotovo povzročil, odvisno od pilota, , vendar če boš pazljivo letel, bo zagotovo hvaležno letalo. Težišče naj bo rajši malenkost bolj spredaj, kot pa za predvideno točko - vsaj za začetek
lp
Aleš
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
LP.
Najlepša hvala za spodbudne besede . Trenutno letim z huricanom 150 razpona pa je prav lepo leteti . Tako nekako mislim da bo prav dobro za trening saj je tudi to maketa in ima svoje muhe . Normalno pa da ima vsako letalo svoje značilnosti in težave.
Ko bo vse nared bom poročal o tresočih kolenih Bom upošteval navodila. Hvala
Lp,Klemen
Najlepša hvala za spodbudne besede . Trenutno letim z huricanom 150 razpona pa je prav lepo leteti . Tako nekako mislim da bo prav dobro za trening saj je tudi to maketa in ima svoje muhe . Normalno pa da ima vsako letalo svoje značilnosti in težave.
Ko bo vse nared bom poročal o tresočih kolenih Bom upošteval navodila. Hvala
Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Re: Polikarpov I-16
Ultralajt napisal/-a:Pri razpetini 180 cm, bo imelo tvoje letalo okoli 63,4 dm2 krilne površine.peugeot1 napisal/-a:Lep pozrav.
Torej zadeva je sledeča. Dokončujem omenjeno letalo, ki je samogradnja. Zanima pa me glede teže letala, ki bo okoli 6 kil . Ja pa še podatki: 180 cm razpona, motor bo super tiger 23, profil pa je clark Y in pa seveda teža ki mi de da miru 6 kg . Ali je to preveč za tako letalo z takimi merani . Res sem bil kar malo presenečen, ko sem včeraj dal na vago dodal opremo in se mi je veliko zdelo. Kako naj bi to letelo. Ali lahko še drugi napišete kakšne letala imate ter malo podatkov. Hvala.
Lp,Klemen
To pomeni da bo pri masi 6000gr imelo krilno obremenitev ~95 gr/dm2.
Pri Re številu 350.000 bo profil dajal največji vzgon CL=1,35, kar po grobem izračunu da vrednost mimimalne hitrosti letenja nekaj pod 40 km/h.
Mislim, da to niti ne bo tako hudo, zna pa se zakomplicirati pristanek zaradi konfiguracije podvozja...prevračanje na nos, ali pa ringlšpil....
LP Mitja
Lep pozdrav.
Mitja ali mi lahko navedeš oz. izračunaš minimalno hitrost še za model hawker hurricane. Razpon je 150 cm, teža 3.7kg, profil pa prav tako clark Y. Tukaj gre zgolj za primerjavo oz. občutek koliko se minimalna hitrost razlikuje po izračunih glede na oba modela.
Hvala lepa.
Lp,KLemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Nimam dovolj podatkov! Potrebujem tudi točno površino krila.Lep pozdrav.
Mitja ali mi lahko navedeš oz. izračunaš minimalno hitrost še za model hawker hurricane. Razpon je 150 cm, teža 3.7kg, profil pa prav tako clark Y. Tukaj gre zgolj za primerjavo oz. občutek koliko se minimalna hitrost razlikuje po izračunih glede na oba modela.
Hvala lepa.
Lp,KLemen
Recimo da ima površino krila okoli 35 dm2.
Pri Re 170000 ima Clark Y CLmax malo nad 1,3
Ploskovna obremenitev bi bila 105,7 g/dm2
Predvidevam da letalo ne bo moglo leteti počasneje (na pristajanju) od 40 km/h.
Sicer je možno na pristanek leteti celo z 0,9 minimalne hitrosti, kar bi v tem primeru pomenilo 36km/h, vendar je to na meji varnega in letalo lahko mimogrede omahne na krilo...
LP Mitja
Re: I 15
robin24 napisal/-a:Srečno v novem letu!
Zanima me ali je Polikarpov poletel ali je projekt odšel na stranski tir...
LP Robi
Hvala enako.
Polikarpov je na podstrehi. In sameva . Na modelu je dela samo še za 2 dni, samo ni interesa in tako je leto okrog. Že kar nekajkrat. Če ga kdo hoče ga prodam Razpon je 180cm
LP,klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
ne obupaj
Kar sem prebral iz člankov,bi bilo res škoda tako hvaležen projekt opustit.Tudi jaz sem ga izdelal lansko leto.Zgornje krilo je približno6x pomanjšano in meri cca1860mm.Tehtnica je pokazala cca6500 g z motorjem metanol15ccm.Vzletel je, vendar zelo majhen vspon.Zamenjal sem motor z mvvs-26ccm .Pridobil sem še nekaj na teži,kar pa je bilo dobrodošlo za težišče.lahko rečem da model leti enkratno klub večji teži. l.p Franc
- Priponke
-
- polikarpov.jpg (49.08 KiB) Pogledano 3625 krat