HPI E-10 Mazda Drift RX-7
Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga
HPI E-10 Mazda Drift RX-7
Lep pozdrav!
Nameravam kupiti drift avto HPI E-10 Mazda Drift RX-7 .
Zanimame, če ga kdo že ima in če je to dober nakup
in seveda koliko kilometrov na uro gre.
Jan
Nameravam kupiti drift avto HPI E-10 Mazda Drift RX-7 .
Zanimame, če ga kdo že ima in če je to dober nakup
in seveda koliko kilometrov na uro gre.
Jan
Zdravo, avta si cer nimam vendar sem slišal veliko pohval okoli njega glede na začetnika.Dele za njega dobiš pri manuta model.Na voljo je veliko rezervnih in opcijskih delov.Avto naj bi šel original 50kmh.Seveda se ti splača ža pri nakupu kupit še en ali dva paketa baterij.sicer imam jaz tamiya tt-01 ki je sicer podobna sestava modela in oba sta namenjena začetnikom.Pri njej sicer pogrešam ker ni rezervnih delov v slo.če boš v tvojega dajal močnejše motorje razmisli o opcijskih karbonskih ali aluminjastih delih.
LP Jure
LP Jure
LP Jure
Če znaš dobro ali vsaj malo razumeš angleško si lahko več o tem modelu ki si ga želiš prebereš na www.groovydrift.com.
icer sem našel eno temo v kateri je opisan ta model in tudi prikazan z aluminjastimi deli.
Link:
http://www.groovydrift.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12991
LP Jure
icer sem našel eno temo v kateri je opisan ta model in tudi prikazan z aluminjastimi deli.
Link:
http://www.groovydrift.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12991
LP Jure
LP Jure
jure jaz imm touring model in sicer ford mustang
sam ne gre nikoli 50 km/h ampak krepko počasneje
sedaj sem vgrdail še 30z zobnik in malo močnejšo baterijo tako da gre malo hitrejše
zagijager če bi rad imel mustanga ga prodaja ker se mečem v offroad
sam ne gre nikoli 50 km/h ampak krepko počasneje
sedaj sem vgrdail še 30z zobnik in malo močnejšo baterijo tako da gre malo hitrejše
zagijager če bi rad imel mustanga ga prodaja ker se mečem v offroad
Je bog obljubil ženskam, da bodo na vsakem vogalu našle idealnega moškega...potem je pa zemljo okroglo naredil...
dsdfukgvusd
Takšnega, da bi mi šov okoli 50-70 km/h.
Yo!
Ravnokar sem se lotil brat ta post...
Šasija E-10 NI NAMENJENA za vožnjo pod tako obremenitvijo, kolikor jo daje brezkrtačni motor! Torej toplo priporočam, da se najprej vprašaš kaj bi rad od RC avtomobila imel in kolk si zanj pripravljen odštet.. Tudi modelarski svet je krut
Zadeva je taka, da, če si začetnik in imaš manjši budget je E-10 ali Tamiya TT-01 odličen izbor! Če si si že kaj pogledal po slovenskih trgovinah ali po netu boš naletel še na Mavericka in na Anssmana... ki so tudi dober izbor, vendar je opcijkih delov bolj malo ( glavne stvari se da nadgradit... kar je bistveno)!
Če imaš globji žep, pomisli na HPI sprint 2... Popolnoma nadgradljiv, RTR verzija je zelo "živahna", skratka se splača dat kakih 70, 80 eurou več za eno pametno zadevo! Pa še šasija je dovolj trdna, da prenese moč brezkrtačnikov! Vmes je še kaki Kyosho tc4 ali tc5 poštena konkurenca... vendar ne vem kako je s tuningom...
Če pa bi rad imel nekaj KONKRETNEGA, se boš pa moral tudi pošteno skeširat in v poštev pridelo kaki HB cyclone, Tamiya TA-04 ali TA-05, Team Associated TC-4 ali TC-5 in nato lahko razmišljaš o brezkrtačnikih z 5700 Kw moči... kakor je Mamba, Novak in podobni seti...
Premisli tudi, kolk si pripravljen sedet pred pultom in avto vzdrževat, šraufat, mazat in ker za vsak km/h je potrebno pazljivo nastavit kompleten setup, od zobčenikov, zoniškega razmerja ... pa tja do trdote amortizerjev in viskoznosti olja, ki je v njih... Razen, če misliš vsako poletje nov avto kupit
V glavnem niso vsi avti za nadgradit na slepo in "pokat not" neke hude pogonske sete, ker je rezultat tega samo pobiranje šraufov po parkiriščih in lomljenje diferencialov.. kasneje pa nezadovoljstvo in boš ta lep hobi kar hitro opustil...
Ravnokar sem se lotil brat ta post...
Šasija E-10 NI NAMENJENA za vožnjo pod tako obremenitvijo, kolikor jo daje brezkrtačni motor! Torej toplo priporočam, da se najprej vprašaš kaj bi rad od RC avtomobila imel in kolk si zanj pripravljen odštet.. Tudi modelarski svet je krut
Zadeva je taka, da, če si začetnik in imaš manjši budget je E-10 ali Tamiya TT-01 odličen izbor! Če si si že kaj pogledal po slovenskih trgovinah ali po netu boš naletel še na Mavericka in na Anssmana... ki so tudi dober izbor, vendar je opcijkih delov bolj malo ( glavne stvari se da nadgradit... kar je bistveno)!
Če imaš globji žep, pomisli na HPI sprint 2... Popolnoma nadgradljiv, RTR verzija je zelo "živahna", skratka se splača dat kakih 70, 80 eurou več za eno pametno zadevo! Pa še šasija je dovolj trdna, da prenese moč brezkrtačnikov! Vmes je še kaki Kyosho tc4 ali tc5 poštena konkurenca... vendar ne vem kako je s tuningom...
Če pa bi rad imel nekaj KONKRETNEGA, se boš pa moral tudi pošteno skeširat in v poštev pridelo kaki HB cyclone, Tamiya TA-04 ali TA-05, Team Associated TC-4 ali TC-5 in nato lahko razmišljaš o brezkrtačnikih z 5700 Kw moči... kakor je Mamba, Novak in podobni seti...
Premisli tudi, kolk si pripravljen sedet pred pultom in avto vzdrževat, šraufat, mazat in ker za vsak km/h je potrebno pazljivo nastavit kompleten setup, od zobčenikov, zoniškega razmerja ... pa tja do trdote amortizerjev in viskoznosti olja, ki je v njih... Razen, če misliš vsako poletje nov avto kupit
V glavnem niso vsi avti za nadgradit na slepo in "pokat not" neke hude pogonske sete, ker je rezultat tega samo pobiranje šraufov po parkiriščih in lomljenje diferencialov.. kasneje pa nezadovoljstvo in boš ta lep hobi kar hitro opustil...
Alt + Ctrl + Middle figer
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 09 Avg 2009, 02:44
kr3ature napisal/-a:Yo!
Ravnokar sem se lotil brat ta post...
Šasija E-10 NI NAMENJENA za vožnjo pod tako obremenitvijo, kolikor jo daje brezkrtačni motor! Torej toplo priporočam, da se najprej vprašaš kaj bi rad od RC avtomobila imel in kolk si zanj pripravljen odštet.. Tudi modelarski svet je krut
Zadeva je taka, da, če si začetnik in imaš manjši budget je E-10 ali Tamiya TT-01 odličen izbor! Če si si že kaj pogledal po slovenskih trgovinah ali po netu boš naletel še na Mavericka in na Anssmana... ki so tudi dober izbor, vendar je opcijkih delov bolj malo ( glavne stvari se da nadgradit... kar je bistveno)!
Če imaš globji žep, pomisli na HPI sprint 2... Popolnoma nadgradljiv, RTR verzija je zelo "živahna", skratka se splača dat kakih 70, 80 eurou več za eno pametno zadevo! Pa še šasija je dovolj trdna, da prenese moč brezkrtačnikov! Vmes je še kaki Kyosho tc4 ali tc5 poštena konkurenca... vendar ne vem kako je s tuningom...
Če pa bi rad imel nekaj KONKRETNEGA, se boš pa moral tudi pošteno skeširat in v poštev pridelo kaki HB cyclone, Tamiya TA-04 ali TA-05, Team Associated TC-4 ali TC-5 in nato lahko razmišljaš o brezkrtačnikih z 5700 Kw moči... kakor je Mamba, Novak in podobni seti...
Premisli tudi, kolk si pripravljen sedet pred pultom in avto vzdrževat, šraufat, mazat in ker za vsak km/h je potrebno pazljivo nastavit kompleten setup, od zobčenikov, zoniškega razmerja ... pa tja do trdote amortizerjev in viskoznosti olja, ki je v njih... Razen, če misliš vsako poletje nov avto kupit
V glavnem niso vsi avti za nadgradit na slepo in "pokat not" neke hude pogonske sete, ker je rezultat tega samo pobiranje šraufov po parkiriščih in lomljenje diferencialov.. kasneje pa nezadovoljstvo in boš ta lep hobi kar hitro opustil...
JS se tut zanimam za nakup novega gledal sem v avstriji pa je mal več izbire ampak še vedno nevem kaj kupit.
koliko ovojni motor pa maš noter?
bil si ustvarjen zato ustvarjaj
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 09 Avg 2009, 02:44
Evo... Če bo še kdo bral poste glede vprašanj o HPI E10, se mu splača prebrat še to... http://forum.msm-rc.net/viewtopic.php?f=2&t=17153
Model je postal dosti bolj zanimiv
LP & počez
Model je postal dosti bolj zanimiv
LP & počez
Alt + Ctrl + Middle figer