čoln
Moderator: akodrun
Kalup imam doma, več pa naslednji teden.
p.s.
V bistvu bo to mono z površinsko tunelskim pogonom. Razmerje masa/moč bo 4,5 kg/Kw, kar bo dovolj za okrog 130 km/h.
Doma imam en na pol dokončan trup in kobilico z utežjo za 1 m jadrnico, če te zanima. Za vzorec lahko vidiš tudi eno dokončano. Je sicer jadrnica, a ob pravem vetru vseeno glisira.
Dno čolna (hull) za lušte:
Naprej pa res naslednji teden!
p.s.
V bistvu bo to mono z površinsko tunelskim pogonom. Razmerje masa/moč bo 4,5 kg/Kw, kar bo dovolj za okrog 130 km/h.
Doma imam en na pol dokončan trup in kobilico z utežjo za 1 m jadrnico, če te zanima. Za vzorec lahko vidiš tudi eno dokončano. Je sicer jadrnica, a ob pravem vetru vseeno glisira.
Dno čolna (hull) za lušte:
Naprej pa res naslednji teden!
lp
Sašo
Sašo
čoln
Mislim da bo kar lepo letev po vodi.
Zanima me, če kaj tekmujete s šolni in
še nekaj zanima me, če bi se lahko jas drugo leto vpisal nekako v vaš klup extra.Imam željo tekmovati z mono ali pa eco modeli.Doma jih imam kar nekaj.
Zanima me, če kaj tekmujete s šolni in
še nekaj zanima me, če bi se lahko jas drugo leto vpisal nekako v vaš klup extra.Imam željo tekmovati z mono ali pa eco modeli.Doma jih imam kar nekaj.
Tale bo nekaj med mono in hidro.
Ravno smo nanesli Ledaskin-forlaminat in trenutna masa je 60 kg.
Hec bo izdelan iz quadriax steklene tkanine z jekleno žičko v pramenu. Tkanina ima identične lastnosti kot kevlar/steklo, laminat pa je nekaj lažji.
Za polnilo bo polimerna Atlas pena. Podobna je Rohacelu, le da je bolj kompaktna-70 kg/m3.
Laminiran bo po infuzijskem postopku.
Za dobre drsne lastnosti ima na dnu trupa smučko-pad kell.
Pogon?
- RS Ultra agregat z 400 bhp pri 5.800 min-1
- ZF reduktor-menjalnik 1,58
- MSA površinsko tunelski pogon
- prop Bravo1 ali Maximus okrog 26 pitch, tu bo še nekaj testov.
- končna masa čolna brez tekočin in potnikov 1.400 kg, kar je za okroglo tono manj od ami konkurence!!!
- poraba? Na polno 60-80 l/h, med križarjenjem z 70 km/h pod 30 l/h, verjetno okrog 25 l/h
- končna hitrost? Okrog 130 km/h, odvisno od Chine walkinga
- razmerje masa/Hp je 4, kar je na nivoju dirkalnih P1 čolnov.
- doseg ob potovalni hitrosti z 250 l goriva bo nad 600 km!
Prostora bo:
- postelja v kljunu 2x2,2 m
- postelja pod kokpitom 1,9x1,4m
- kokpit 2,4x2 m
- wc 1,2x1 m z umivalnikom in tušem
- kuhinja z štedilnikom na dva gorilnika, hladilnikom, mikrovalovko in 1,5 m predalnikom. V kuhinji bo stojne višine 1,78 m, spredaj manj.
V glavnem bo nekaj novega v stilu mojih modelov.
Od čolnička pričakujemo naslednje bonuse:
- ne bo ga treba skladiščit v marini - 2.000 do 3.500 evrčkov letno
- poraba goriva 4-6 krat manjša od enako hitre enako velike konkurence.
- bivalnega prostora kot v 13 m konkurenci.
Na vodi bo čez kaka dva meseca, izgledal bo pa tako nekako.
Ravno smo nanesli Ledaskin-forlaminat in trenutna masa je 60 kg.
Hec bo izdelan iz quadriax steklene tkanine z jekleno žičko v pramenu. Tkanina ima identične lastnosti kot kevlar/steklo, laminat pa je nekaj lažji.
Za polnilo bo polimerna Atlas pena. Podobna je Rohacelu, le da je bolj kompaktna-70 kg/m3.
Laminiran bo po infuzijskem postopku.
Za dobre drsne lastnosti ima na dnu trupa smučko-pad kell.
Pogon?
- RS Ultra agregat z 400 bhp pri 5.800 min-1
- ZF reduktor-menjalnik 1,58
- MSA površinsko tunelski pogon
- prop Bravo1 ali Maximus okrog 26 pitch, tu bo še nekaj testov.
- končna masa čolna brez tekočin in potnikov 1.400 kg, kar je za okroglo tono manj od ami konkurence!!!
- poraba? Na polno 60-80 l/h, med križarjenjem z 70 km/h pod 30 l/h, verjetno okrog 25 l/h
- končna hitrost? Okrog 130 km/h, odvisno od Chine walkinga
- razmerje masa/Hp je 4, kar je na nivoju dirkalnih P1 čolnov.
- doseg ob potovalni hitrosti z 250 l goriva bo nad 600 km!
Prostora bo:
- postelja v kljunu 2x2,2 m
- postelja pod kokpitom 1,9x1,4m
- kokpit 2,4x2 m
- wc 1,2x1 m z umivalnikom in tušem
- kuhinja z štedilnikom na dva gorilnika, hladilnikom, mikrovalovko in 1,5 m predalnikom. V kuhinji bo stojne višine 1,78 m, spredaj manj.
V glavnem bo nekaj novega v stilu mojih modelov.
Od čolnička pričakujemo naslednje bonuse:
- ne bo ga treba skladiščit v marini - 2.000 do 3.500 evrčkov letno
- poraba goriva 4-6 krat manjša od enako hitre enako velike konkurence.
- bivalnega prostora kot v 13 m konkurenci.
Na vodi bo čez kaka dva meseca, izgledal bo pa tako nekako.
lp
Sašo
Sašo
Laminat za spodnji del je položen skupaj z abrajzo in mrežo za pretok smole, ki zaenkrat prav grdo štrli. Manjkajo le še kanali za infuzijo, pvc vrečka in seveda infuzija sama.
V laminatu je quax tkanina, atlas trda pena in satasto polnilo Soric za vodni-drsni del čolna. Zadeva bo resnično bikovska in lahka. Zaenkrat kaže, da bomo precej pod načrtovano končno maso, kar je seveda dobrodošlo.
V spodnjem delu je 60 kg Ledaskina in Gel-coata, 135 kg stekla, 25 m2 Sorica in 10 m2 Atlas pene. Lastnik Aerovaca, ki nas uvaja v infuzijo trdi, da bo za1 kg tkanine šlo le 0,5 kg smole, v 1 m2 Sorica gre 1,9 kg smole in v peno okrog 1 kg smole/m2. Skupna masa bo torej nekje med 300 in 350 kg in ob palubi z realno maso pod 160 kg, bo končna masa "dirkalnega" prototipa pičlih 1,1 tone, družinskega čolna z štedilnikom, mikrovalovko, hladilnikom..., pa med 1,3 in največ 1,4 tone.
"Paluba z kokpitom" ima nanešen gel-coat, kit v režah in Ledaskin kot vorlaminat. Do srede bo padla čez tkanina in polnilo, kar bom poslikal in obelodanil, v sredo pa smolo v laminat!
Paluba in kokpit sta zaradi trdnostnih zahtev izdelana v enem kosu, čeprav je polaganje laminata precej napornejše kot pri ločeni gradnji.
V laminatu je quax tkanina, atlas trda pena in satasto polnilo Soric za vodni-drsni del čolna. Zadeva bo resnično bikovska in lahka. Zaenkrat kaže, da bomo precej pod načrtovano končno maso, kar je seveda dobrodošlo.
V spodnjem delu je 60 kg Ledaskina in Gel-coata, 135 kg stekla, 25 m2 Sorica in 10 m2 Atlas pene. Lastnik Aerovaca, ki nas uvaja v infuzijo trdi, da bo za1 kg tkanine šlo le 0,5 kg smole, v 1 m2 Sorica gre 1,9 kg smole in v peno okrog 1 kg smole/m2. Skupna masa bo torej nekje med 300 in 350 kg in ob palubi z realno maso pod 160 kg, bo končna masa "dirkalnega" prototipa pičlih 1,1 tone, družinskega čolna z štedilnikom, mikrovalovko, hladilnikom..., pa med 1,3 in največ 1,4 tone.
"Paluba z kokpitom" ima nanešen gel-coat, kit v režah in Ledaskin kot vorlaminat. Do srede bo padla čez tkanina in polnilo, kar bom poslikal in obelodanil, v sredo pa smolo v laminat!
Paluba in kokpit sta zaradi trdnostnih zahtev izdelana v enem kosu, čeprav je polaganje laminata precej napornejše kot pri ločeni gradnji.
lp
Sašo
Sašo