YAK 55 3D za vsak žep
2 kile, toliko MVVS58 tehta, če ga stran odviješ bo najbrž napakaMelly napisal/-a:
Eno malenkost, recimo 2000 gramčkov bi se prišparalo. (z DL50).
Kar se mi zdi bolj pomembno MVVSa 58 ne moreš primerjat z DL 50.
DL 50 je klasičen povprečen sodoben 50 ccm motor, MVVS 58 pa je s težo in močjo, postavljen nekam tik pod ne čisto ta nove 80 ccm motorje.
Za normalno težkega 3D akrobata z 230cm razpona, je DL 50 tudi z resonanco , preslaboten motor.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- peter jelenc
- Tekmovalec
- Prispevkov: 281
- Pridružen: 01 Jan 2007, 12:42
- Kraj: dražgoše
Nisem ravno to mislil če smo že prešaltali na DA, se marsikdo ne bo strinjal, da je DA manj zanesljiv od MVVSa , osebno poznam tudi take, ki MVVSa niso mogli ukrotiti, jim je prekipelo, pa so prešaltali na DA in imajo sedaj končno mir.peter jelenc napisal/-a:58 mvvs je mašina je zanesliva!!!se ne more kosasat z nekim DA motorjem,ce ma mvvsa ves kaj ims
Bistvo je, da sem hotel reči, da je MVVS 58 bistveno težji in močnejši, od normalnih 50ccm motorjev.
Za 9kg težkega 3D akrobata so vsi običajni 50 ccm motorji ( sem pašejo ZDZ 50, DA 50, DL 50 ali 55... še bi lahko našteval, v glavnem motorji s težo do 1,5kg ) prešvoh, MVVS 58 pa je močan dovolj, a je tudi občutno težji od vseh.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ne pretiravajmo, včasih me hudo moti, ko skušam na osnovi svojih izkušenj komu kaj svetovati ali pa samo pomagati s svojim mnenjem, kaj se mi zdi primerno in kaj ne, pa se vedno najde kdo, ki bo besede tako obrnil, da bo izpadlo tako kot dejansko nisem hotel reči.Štuki-5 napisal/-a:...to pol pomeni da lahk z mojo extro 300 88" (teža 8,5kg) in z DLE55 motorjem ter demferjem samo sanjam 3D letenje?? ???Brane napisal/-a: Za normalno težkega 3D akrobata z 230cm razpona, je DL 50 tudi z resonanco , preslaboten motor.
Prvič 8,5 kg je pol kile manj kot model o katerem govorimo in drugič, tudi z 9 kil težkim modelom bi bilo 3D letenje brez problema mogoče tudi z DL 55 in demfarjem, a za današnje razmere, bi bil to šibak 3D model.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
- peter jelenc
- Tekmovalec
- Prispevkov: 281
- Pridružen: 01 Jan 2007, 12:42
- Kraj: dražgoše
...evo je virtualni modelar zmodelirov en virtalni video yakca:
http://www.youtube.com/watch?v=tIMDbv9_Ib4
lp
http://www.youtube.com/watch?v=tIMDbv9_Ib4
lp
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Pozdravljeni.
Letošnja zima je bila, kar se tiče gradnje kar uspešna. Zgradil sem nov model. Pogon je električni na 8S lipo. Razpon 195cm, masa pa, z težkim od večjega modela vzetim podvozjem 5.3kg. Ene 300g bo šlo še dol, ko naredimo novo podvozje. Tako, da 5kg bo pa kar realno. Danes sem imel v mislih prvi let, pa je normalo takrat dež . Model je narejen iz stiroporja in lipovega furnirja. Ko vidim, če je vredu, bo naslednji iz balze. Tukaj bi se dalo kar nekaj privarčevati na masi. Potrebno bo tudi podalšati krila v korenu, da bo bolj podoben pravemu letalu, potem pa mislim, da bo kar vredu. Ko bo pa šel v zrak, pa javim kako se obnese
Lp,klemen
Letošnja zima je bila, kar se tiče gradnje kar uspešna. Zgradil sem nov model. Pogon je električni na 8S lipo. Razpon 195cm, masa pa, z težkim od večjega modela vzetim podvozjem 5.3kg. Ene 300g bo šlo še dol, ko naredimo novo podvozje. Tako, da 5kg bo pa kar realno. Danes sem imel v mislih prvi let, pa je normalo takrat dež . Model je narejen iz stiroporja in lipovega furnirja. Ko vidim, če je vredu, bo naslednji iz balze. Tukaj bi se dalo kar nekaj privarčevati na masi. Potrebno bo tudi podalšati krila v korenu, da bo bolj podoben pravemu letalu, potem pa mislim, da bo kar vredu. Ko bo pa šel v zrak, pa javim kako se obnese
Lp,klemen
- Priponke
-
- Slika 019.jpg (98.14 KiB) Pogledano 4552 krat
-
- Slika 017.jpg (116.57 KiB) Pogledano 4552 krat
-
- Slika 018.jpg (87.58 KiB) Pogledano 4552 krat
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
LP.
Kot sem rekel je šlo v zrak . Kar se letenja tiče nič posebnega. Brez problemov. Par klikov v desno. To je vse. Dokaj hitro sem preiskusil hoovering. In nič preteslivega. Zelo stabilen. Tudi let na nož ok. Kaže se prijazen profil in dokaj nizka masa. Motor pri 22*8 metts propelerju, na 8S, razvije dobrih 6100 obratov, 75 amperov in 2300watov. Gre pa za 5065/270SK verzijo. Ko bom letel na polno mogoče zmanjšam na 21*8 in to bo to. Sedaj pa po balzo in ponovno graditi naprej. Če slučajno potolčem
Slike še pridejo. Sedaj sem naredil 2 leta. Najprej sam, drugič pa nihče ni imel fotoaparata.
LP,klemen
Kot sem rekel je šlo v zrak . Kar se letenja tiče nič posebnega. Brez problemov. Par klikov v desno. To je vse. Dokaj hitro sem preiskusil hoovering. In nič preteslivega. Zelo stabilen. Tudi let na nož ok. Kaže se prijazen profil in dokaj nizka masa. Motor pri 22*8 metts propelerju, na 8S, razvije dobrih 6100 obratov, 75 amperov in 2300watov. Gre pa za 5065/270SK verzijo. Ko bom letel na polno mogoče zmanjšam na 21*8 in to bo to. Sedaj pa po balzo in ponovno graditi naprej. Če slučajno potolčem
Slike še pridejo. Sedaj sem naredil 2 leta. Najprej sam, drugič pa nihče ni imel fotoaparata.
LP,klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!