Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Če meriš napetost z Jeti MU potem povežeš kot si narisal (vendar Jeti MU na PLUS vejo ne na MINUS)in še plus in minus napetostnega merilca Jeti MU na baterijo, če pa želiš meriti napetost z Eagletree, potem pa poveži najprej Eagletree na baterijo pa Jeti MU za njim na PLUS!!! vejo... razlika (zaradi padca napetosti na MU ali Eagletree tokovnem merilcu HAL) v meritvah napetosti ne bo velika ampak vseeno.
Tako imam na Protosu, vendar sem sedaj Eagletree odklopil, ker ga ne rabim. Mogoče bi kupil raje expander in meril tok in napetost z Jeti moduli, ker manj navlake pomeni manj odpovedi...
Če misliš imeti fiksno vse skupaj na modelu (malo težko bo odčitavati eagletree) potem se splača kar pospajkati merilce med sabo brez konektorjev ali celo direkt zaspajkat MU na eagle tree...
Tako imam na Protosu, vendar sem sedaj Eagletree odklopil, ker ga ne rabim. Mogoče bi kupil raje expander in meril tok in napetost z Jeti moduli, ker manj navlake pomeni manj odpovedi...
Če misliš imeti fiksno vse skupaj na modelu (malo težko bo odčitavati eagletree) potem se splača kar pospajkati merilce med sabo brez konektorjev ali celo direkt zaspajkat MU na eagle tree...
lp Melly
Me je že Melly prehitel . Če sem te zadnjič preko telefona pravilno razumel so tebi važni podatki v realnem času. Torej je MUI na pravilnem mestu -> baterija -> MUI -> logger -> ESC -> motor. Samo v plus vejo daj MUI (obarval si jo rdečo). MUI ti bo v tem primeru meril vso porabo, ki je med njim in vključno motorjem. Seveda ti pa ne bo prikazal porabljene moči na samem MUI.
EC je baje že na poti domov. Komplet zajema dele:
1320 Rumpfbausatz EC 135 fĂĽr Benzin-Mechanik
1002/80 Elektro-Mechanik, ohne Motor
35/40 Hauptrotorwelle 10 x 194 mm
404/41 4-Blatt-Satz 1680 mm
134/37 Heckabtrieb fĂĽr Fenestron
704/30 4-Blatt-Kopf 10 mm
70/50-4 Gestänge 2,5 x 50 mm
59/40 Motorträger für HP 370/40/A2
133/5 TĂĽr-Beschlagsatz EC 135 und EC 145
20/21 Klappscharniere
707/2 Scale-Abdeckkappe
30/36 TĂĽrmagnete
20/36 TurbinenauslaĂź UH-1D und EC 135
107/17 Kugelgelenke für 2,5 mm Gestänge
060/2 Kugelbolzen 5,0 mm - M 3,0 x 3,0
Iz kompleta sem vzel fenestron, saj sem naročil boljšega, in namesto 8 krakov ima 10 krakov, kot pravi EC135. Večja težava je, da vario fenestron naj nebi bil kos štirikrakemu rotorju in turbinskim modelom(težji), kar v praksi pomeni, da modelu kaj kmalu zmanjka leve komande smri. Neprijetna situacija ko je kak veter.
Fenestron sem našel v Cine Scale. Gre za francoskega navdušenca, ki je iz super scale modelov naredil vsakdanji kruh. Pri njem sem naročil vse dodatke, za katere bi sicer sam porabil veliko preveč časa.
Dodatki:
Kar mi je najbolj zanimivo... čisto mimogrede sem vprašal za kak popust, saj je s temi dodatki kar lepa številka (4 mestna) in glej ga slomka, podaril mi je kokpit, kamero in reflektor - najdražje predmete.
Toliko zaenkrat, sedaj pa moram polakirat še nekaj slojev, da bo lesk na AS355... moram čim prej dokončat
1320 Rumpfbausatz EC 135 fĂĽr Benzin-Mechanik
1002/80 Elektro-Mechanik, ohne Motor
35/40 Hauptrotorwelle 10 x 194 mm
404/41 4-Blatt-Satz 1680 mm
134/37 Heckabtrieb fĂĽr Fenestron
704/30 4-Blatt-Kopf 10 mm
70/50-4 Gestänge 2,5 x 50 mm
59/40 Motorträger für HP 370/40/A2
133/5 TĂĽr-Beschlagsatz EC 135 und EC 145
20/21 Klappscharniere
707/2 Scale-Abdeckkappe
30/36 TĂĽrmagnete
20/36 TurbinenauslaĂź UH-1D und EC 135
107/17 Kugelgelenke für 2,5 mm Gestänge
060/2 Kugelbolzen 5,0 mm - M 3,0 x 3,0
Iz kompleta sem vzel fenestron, saj sem naročil boljšega, in namesto 8 krakov ima 10 krakov, kot pravi EC135. Večja težava je, da vario fenestron naj nebi bil kos štirikrakemu rotorju in turbinskim modelom(težji), kar v praksi pomeni, da modelu kaj kmalu zmanjka leve komande smri. Neprijetna situacija ko je kak veter.
Fenestron sem našel v Cine Scale. Gre za francoskega navdušenca, ki je iz super scale modelov naredil vsakdanji kruh. Pri njem sem naročil vse dodatke, za katere bi sicer sam porabil veliko preveč časa.
Dodatki:
Kar mi je najbolj zanimivo... čisto mimogrede sem vprašal za kak popust, saj je s temi dodatki kar lepa številka (4 mestna) in glej ga slomka, podaril mi je kokpit, kamero in reflektor - najdražje predmete.
Toliko zaenkrat, sedaj pa moram polakirat še nekaj slojev, da bo lesk na AS355... moram čim prej dokončat
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 07 Nov 2009, 15:17, skupaj popravljeno 4 krat.
Krake bom sam pobrusil na mero, čeprav debelina pofila varira 2,1mm +0,3/-0,1. Baje se da urediti stvar, zato bom kar sam uredil.
Začel sem z mazanjem vseh 20 ležajev, seveda z Melljevo pripravico. Zanimivo, ravno to se je izkazalo za najbolj vitalno opravilo. V dveh ležajih sem odkril dva mala opilka, ki bi po vsej verjetnosti ovirala spremembo koraka če že ne blokirala - pravi Murphy. Ju kdo najde?
Novica o fakturi in ceni variota mi je vlila optimizma, saj naj bi dejansko končno prispel, v materialni obliki brez vilinskih bitij. Zaradi tega sem se lotil sestave fenestrona. Bolj kot gledam, bolj se mi zdijo delčki čudež tehnike. Tolerance so tako dobro ujete, da paše skupaj kot lego kocke.
Korak se spreminja zvezno brez kakršne koli zračnosti, skratka presenetljivo. Končno se dogaja
Začel sem z mazanjem vseh 20 ležajev, seveda z Melljevo pripravico. Zanimivo, ravno to se je izkazalo za najbolj vitalno opravilo. V dveh ležajih sem odkril dva mala opilka, ki bi po vsej verjetnosti ovirala spremembo koraka če že ne blokirala - pravi Murphy. Ju kdo najde?
Novica o fakturi in ceni variota mi je vlila optimizma, saj naj bi dejansko končno prispel, v materialni obliki brez vilinskih bitij. Zaradi tega sem se lotil sestave fenestrona. Bolj kot gledam, bolj se mi zdijo delčki čudež tehnike. Tolerance so tako dobro ujete, da paše skupaj kot lego kocke.
Korak se spreminja zvezno brez kakršne koli zračnosti, skratka presenetljivo. Končno se dogaja
CF bom po vsej verjetnosti prebarval s primerjem za plastiko in dal v barve kot je pravi. Fenestron kot kanaliziran rotor za razliko od odprtega repnega rotorja ni podvržen spremembam hitrosti na napredujoči in nazadujoči strani (ker je rotor v kanalu), zato sploh ne potrebuje osi za prehitevanje in zaostajanje. Tudi pravi fenestron ima krake togo vpete, brez kakršnega koli mahanja ali prehitevanja/zaostajanja.
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33