F3J-Bulgaria Cup 2009
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
F3J-Bulgaria Cup 2009
Končno dobim informacijo,da so se naši fantlje vrnili po 11 urni nočni naporni vožnji iz te dirke uspešno- z dobrimi rezultati (inf.Primož).
Lahko ga najdete tukaj.
http://www.f3j-bulgaria.hit.bg/BULGARIA ... %20OFF.pdf
http://www.f3j-bulgaria.hit.bg/
http://www.f3j-bulgaria.hit.bg/BULGARIA ... %20OFF.pdf
http://www.f3j-bulgaria.hit.bg/
Zdravo!
Kot je že Tone povedal smo prišli v ponedeljek zjutraj domov. Na tekmi je bilo fenomenalno. Pogoji enkrat za prste polizat, drugič pa za znoret. Prve tri turnose je bilo kar lepo, čeprav sem tretjega ponavla in delal 1000. 4 turnos je pa bil kriza. Šlo je samo dol, pa to tako, da kar glava boli. Kolb je odletel slabih 6 minut. Nato sta spet bila v nedeljo dva turnosa lepa, fly off pa odličen! Po 4 min avijona sem z speed pozicijo krožil v termiki in je šlo gor . Je pa res, da je flyoff velik rizik in nad 3 sekundami štarta nimaš kaj iskati. Pristajanje je pa v zadnjih 2 sekundah v 98 ali gor, kar je manj je brezveze (beri enako kot 0). Najbolj imajo štarte in pristanke natrenirane Nemci. Pristajajo zadnjo sekundo 99 ali 100. Starte pa v flyoffu izredno kratke. Primož je bil 8, jaz pa 9 (v juniorjih pa 2, že drugič zapored ). V flyoff sem prišel kot prvi junior in kot 5 absolutni konkurenci, Primož pa kot 6. Spet mi je ušel model, ampak je treba športno prizat, bili so bolši!!!
Slike:
Če že nimajo kaj drugega majo pa krasen razgled!!:o
Malo meditiranja pred štartom:D
Saj ne da bi se hvalil
Druge pridejo ko mi jih Klavdija pošle!
lp Metod
Kot je že Tone povedal smo prišli v ponedeljek zjutraj domov. Na tekmi je bilo fenomenalno. Pogoji enkrat za prste polizat, drugič pa za znoret. Prve tri turnose je bilo kar lepo, čeprav sem tretjega ponavla in delal 1000. 4 turnos je pa bil kriza. Šlo je samo dol, pa to tako, da kar glava boli. Kolb je odletel slabih 6 minut. Nato sta spet bila v nedeljo dva turnosa lepa, fly off pa odličen! Po 4 min avijona sem z speed pozicijo krožil v termiki in je šlo gor . Je pa res, da je flyoff velik rizik in nad 3 sekundami štarta nimaš kaj iskati. Pristajanje je pa v zadnjih 2 sekundah v 98 ali gor, kar je manj je brezveze (beri enako kot 0). Najbolj imajo štarte in pristanke natrenirane Nemci. Pristajajo zadnjo sekundo 99 ali 100. Starte pa v flyoffu izredno kratke. Primož je bil 8, jaz pa 9 (v juniorjih pa 2, že drugič zapored ). V flyoff sem prišel kot prvi junior in kot 5 absolutni konkurenci, Primož pa kot 6. Spet mi je ušel model, ampak je treba športno prizat, bili so bolši!!!
Slike:
Če že nimajo kaj drugega majo pa krasen razgled!!:o
Malo meditiranja pred štartom:D
Saj ne da bi se hvalil
Druge pridejo ko mi jih Klavdija pošle!
lp Metod