KATERI SAL?
Moderator: samo3d
KATERI SAL?
Pozdravljeni!
auuu, koliko ponudbe...
http://www.noerskov.eu/dlg.html
http://www.f3k.com.au/index.php/compone ... -which-dlg
Katerega bi si izbrali Vi ?
Kakšen so vaša mnenja,izkušnje?
LP S
auuu, koliko ponudbe...
http://www.noerskov.eu/dlg.html
http://www.f3k.com.au/index.php/compone ... -which-dlg
Katerega bi si izbrali Vi ?
Kakšen so vaša mnenja,izkušnje?
LP S
Najraje poslušam:
http://www.wix.com/radiovojnik/radiovojnik
http://www.wix.com/radiovojnik/radiovojnik
nič drugega kot modificaran Supergee... ,razkent napisal/-a:Tale je zanimiv. Štirje servoti v krilu ?
http://www.jonesprototypes.com/photo-video%20.htm
Mesd drugim 4 servote prakticirajo tudi na novem KiSal-u, model je boljši predvsem pri kroženju saj eleroni ustvarjajo bistveno manj upora kakor flaperoni.
Jaz sem imel pred začetkom sezone podobne skrbi, na koncu sem se zaradi omejenega proračuna odločil za Salonit ker model ponuja največ za svoj denar (mislim predvsem na stopnjo izgotovljenosti modela)
Sal izbor
Najraje poslušam:
http://www.wix.com/radiovojnik/radiovojnik
http://www.wix.com/radiovojnik/radiovojnik
Bo kar držalo. Najprej je potrebno odkrito pogledat letnico načrta ki je pripisana na načrt Super Gee I. Pa kmalu vsem postane jasno od katerega modela naprej gre razvoj strmo navzgor. Super Gee II nima veliko sprememb, so predvsem povezane s večjo togostjo in lažjo izdelavo modela.razkent napisal/-a:Tloris krila, dolžino, konfiguracijo repa (pendel višinc, simetričen smernik - pod in nad trupom), glavne značilnosti profilov - vse to je za moderne SALe razvil in utemeljil Drela. Tudi avtorji Aspirina so mu to svojčas priznali.
Nato pridejo več ali manj podobni modeli. Popolnoma tudi drži da so Herrigi priznali spogledovanje z Super Gee-jem. Če je kdo imel čas in podrobno pregledal podatke modelov je kaj kmalu opazil neverjetne podobnosti. Mene so šokirale predvsem dobesedno enake površine, repov, kril in enaka razmerja raznih razdalj (krilo-rep, itd).
Na žalost so amerikanci ostali v srednjem veku, kar se tiče izdelave modelov. Kalupi so jim na žalost zaradi meni neznanega razloga nedostopna stvar. No, verjetno je razlog cena in porabljen čas. Na evropejce gledajo kot na "čudake" koliko so pripravljeni dati v razvoj orodij in posledično v en leteč model. Za njih to enostavno ni toliko vredno. Je pa res da zdaj na veliko naročajo precej drage evropske modele
Kakorkoli, če si kdo zaželi izdeladi SAL model v domači delavnici naj kar brez odvečnih skrbi poseže po načrtih Super Gee-ja. Vsekakor bo imel odličen model. Da pa bo iz njega potegnil to kar ponuja bo pa tako ali tako potreboval nekaj sezon. Tudi nekaj izdelanih modelov predno bo naredil takega kot mora biti po načrtu
No tudi nekaj je potrebno priznat. Rezkent je podal res zanimiv link do Vandala.
Model v ameriki "kotira"" tako visoko kot v evropi SALpetr ali Aspirin. Je trenutno najbolj doteran "vakumiran" model. Sem ga imel možnost videti v nemčiji na tekmi. Ko pogledaš krilo izgleda kot iz kalupa. Leti odlično in višine metov amerikanca, ki ga je letel so bile primerljive evropskim težko kategornikom. Če mene kdo vpraša model ni po ničemer zaostajal. To, da ima štiri serve? Ja lepo je biti drugačen, lepo je imeti čas za vgradjo štirih še posebej z RDS-om. In ne pozabiti da na nekaterih tekmah v ameriki še vedno letijo po svojih nacionalnih pravilih, ki so nekoliko drugačna od naših. Predvsem pristanki v zadnji sekundi...
Razlike med sodobnimi SALi so tako majhne, da o njih razen o tem kateri je lepši, kateri je bolj trd in kateri komu bolj paše nima smisla izgubljati besed. Če bi tri sezone tekmovalno letel samo z Blasterjem bi tudi kako tekmo zmagal z njim Že vsaj nekaj sezon ne zmagujejo modeli ampak piloti.....
Mislim, da noben ne oporeka, da je Drela nekak oce modernega SALa. Z svojim SuperGee-jem je postavil nekaksen referencni model kar pa se zdalec ne pomeni, da so zdaj vsi modeli izpeljanke SuperGee-ja. Pri tlorisu krila ni kaj dosti za experimentirat, povrsina se je obnesla tudi tam 21-23dm3, dolzina trupa Drela+-10%, visinci so bili pendel se predej se je Drela odlocil za njega a tudi vsi ga nimajo. Kaj si tice profilov za visinca in smer je on z HTji podal neke vrste referenco, ki so jo nekateri drzijo drugi spet ne enako povrsina visinca in smernika. Pri SALih ni kaj dosti maneverskega prostora, da bi nek model zdaj naredil totalno revolucijo. Vsi modeli se razlikujejo v detailih, ki jih tekmovalec obcuti, rekreativni pilot pa vecinoma ne.Tloris krila, dolžino, konfiguracijo repa (pendel višinc, simetričen smernik - pod in nad trupom), glavne značilnosti profilov - vse to je za moderne SALe razvil in utemeljil Drela. Tudi avtorji Aspirina so mu to svojčas priznali.
Americani vedno znova dokazujejo, da so z njihovimi bagged wings in skoraj 1:1 kopijami SuperGee-ja konkurencni. Pac pravi pilot je potrebenen!
še eno kazalo
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=728735
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=728735
Nebi se ravno strinjal z vsem napisanim o Dreli in Supergee-ju
Leta 2003 ko je Drela konstruiral Supergee-ja so fantje iz starega FF teama že izdelovali in leteli s takrat po moje najsodobnejšimi FF1 modeli Da njegovem predhodniku tj. DLG modelu "Kahu" ne govorim koliko je zaostajal s svojo obliko.
Je pa res, da je Drela s svojo objavo modela Supergee ter serijo profilov AG sprožil pravo revolucijo, močno populariziral F3K (DLG) in nam mnogim, ki smo do takrat tavali v temi, podal prave smernice kako izdelati konkurenčen F3K model.
Leta 2003 ko je Drela konstruiral Supergee-ja so fantje iz starega FF teama že izdelovali in leteli s takrat po moje najsodobnejšimi FF1 modeli Da njegovem predhodniku tj. DLG modelu "Kahu" ne govorim koliko je zaostajal s svojo obliko.
Je pa res, da je Drela s svojo objavo modela Supergee ter serijo profilov AG sprožil pravo revolucijo, močno populariziral F3K (DLG) in nam mnogim, ki smo do takrat tavali v temi, podal prave smernice kako izdelati konkurenčen F3K model.
Gremo k osnovnem vprašanju; Kateri model.
Odvisno od tega, kaj od modela pričakujemo in kakšno je naše znanje letenja.
V vsakem primeru menim, da izkušen pilot, ki je že bil na parih tekmah točno ve, kaj hoče oz kaj od modela pričakuje. Prav tako je imel takšen modelar priložnost pobližje pogledat in morda celo preskusit več modelov, slišat mnenja uporabnikov itd.
Začetniki v tej, vsaj po mojem mnenju najlepši kategoriji jadralnega letenja pa je v zadnjem času, ko je ponudba res bogata lahko zmeden. Moje mnenje je, da je najbolje kupit rabljen tekmovalni SAL na osnovi Super Gee. Najbolje takšnega s polnimi krili. Takšni so namreč najbolj odporni na trda srečanja. Kljub temu, da so vsi zbunkani in res ne zgledajo najbolje po večini letijo povsem konkurenčno najboljšim novim modelom. Imajo pa kup prednosti;
Lastnik ga bo brez težav posodil za poskusni let.
Nastavitve, kot so hodi krmil in težišče so točno znani, brez problemov se dajo prilagodit tudi modelarjem z manj izkušnjami.
Po večini so ti modeli že preživeli ognjeni krst in so na najšibkejših mestih primerno ojačani.
Vsekakor pa bi se ognil nakupu modela neznanega proizvajalca oz takšnega, s katerim ni izkušenj. Lahko da leti prav v redu, a pri SAL je še en faktor, ki ga je potrebno upoštevat in to je met. Večina modelov ki se polomi se polomi na štartu. In če gre kaj narobe pri metu, je v večini primerov TOTALKA.
LP Samo
Odvisno od tega, kaj od modela pričakujemo in kakšno je naše znanje letenja.
V vsakem primeru menim, da izkušen pilot, ki je že bil na parih tekmah točno ve, kaj hoče oz kaj od modela pričakuje. Prav tako je imel takšen modelar priložnost pobližje pogledat in morda celo preskusit več modelov, slišat mnenja uporabnikov itd.
Začetniki v tej, vsaj po mojem mnenju najlepši kategoriji jadralnega letenja pa je v zadnjem času, ko je ponudba res bogata lahko zmeden. Moje mnenje je, da je najbolje kupit rabljen tekmovalni SAL na osnovi Super Gee. Najbolje takšnega s polnimi krili. Takšni so namreč najbolj odporni na trda srečanja. Kljub temu, da so vsi zbunkani in res ne zgledajo najbolje po večini letijo povsem konkurenčno najboljšim novim modelom. Imajo pa kup prednosti;
Lastnik ga bo brez težav posodil za poskusni let.
Nastavitve, kot so hodi krmil in težišče so točno znani, brez problemov se dajo prilagodit tudi modelarjem z manj izkušnjami.
Po večini so ti modeli že preživeli ognjeni krst in so na najšibkejših mestih primerno ojačani.
Vsekakor pa bi se ognil nakupu modela neznanega proizvajalca oz takšnega, s katerim ni izkušenj. Lahko da leti prav v redu, a pri SAL je še en faktor, ki ga je potrebno upoštevat in to je met. Večina modelov ki se polomi se polomi na štartu. In če gre kaj narobe pri metu, je v večini primerov TOTALKA.
LP Samo
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Jaz pa izbiram model glede na dobavljivost rezervnih delov. Bližje ko je proizvajalec, bolj ga lahko gnjavim za rezervne dele..
Verjetno jaz nikoli nebi letel s sal-om, če jih ne bi proizvajali v sloveniji. In to zelo dobre (salonit). Letijo pa lahko vsi odlično, je pa seveda odvisno kateri ga ima v roki
lp, Matej
Verjetno jaz nikoli nebi letel s sal-om, če jih ne bi proizvajali v sloveniji. In to zelo dobre (salonit). Letijo pa lahko vsi odlično, je pa seveda odvisno kateri ga ima v roki
lp, Matej
plp, Matej
tule se dobi ta flis
http://shop.ezentrum.de/4DCGI/ezshop?hid=27&sprachnr=2
Imam en rep iz tega materiala. Svojemu namenu služi že četrto sezono tako da očitno je OK. Edino malo težji rep je takrat prišel. Pač karbon pije malo več smole. Vendar koncu koncev to ni nek hud problem. Kot sem prej povedal že četrto sezono je na modelu in po nekem čudežu nepoškodovan. Ultralahki repi so ponavadi še pred koncem sezone poškodovani In zelo hitro po vseh plikarijah na teži malo težjega. Če kdo tega ne razume naj povem, da pri vsem skupaj govorim o enemu do dva grama razlike.
lp, rok
http://shop.ezentrum.de/4DCGI/ezshop?hid=27&sprachnr=2
Imam en rep iz tega materiala. Svojemu namenu služi že četrto sezono tako da očitno je OK. Edino malo težji rep je takrat prišel. Pač karbon pije malo več smole. Vendar koncu koncev to ni nek hud problem. Kot sem prej povedal že četrto sezono je na modelu in po nekem čudežu nepoškodovan. Ultralahki repi so ponavadi še pred koncem sezone poškodovani In zelo hitro po vseh plikarijah na teži malo težjega. Če kdo tega ne razume naj povem, da pri vsem skupaj govorim o enemu do dva grama razlike.
lp, rok