Sprint pylon 400
Ravnokar sem letel za hišo. Prostora je kar veliko
Hmm, izgleda spet izgubljam občutek za hitrost - Sprint se mi je zdel nekam počasen
Štoparica je pokazala 5 minut in 30 sekund plina - od tega je bil na poln plin sigurno preko 4 minute.
900 mAh celice, recimo da sem porabil okoli ~800 mAh. Če računam za ~4 minute pomeni to okoli 11 - 12 A.
Na koncu je bilo malo pestro. Celice (8 C - 7.2 A trajno) so bile 1 mm napihjene na obeh straneh in blizu 60 st. C (IR termo). Ups! Jih bo treba malo bolj na očeh.
Motor in regler 35 do 40 st. C.
Sem že zamenjal 4.5x4.1 za 4.1 x 4.1 prop in bom prej pomeril štrom (končno mam tokovne klešče).
Vsekakor pa mi hitrost zanimiva za začetek tekmovanj na progi. Odkloni so ravno pravšji (1 rola - malo pod 1 s). Mogoče bom malo manj exp dal na višino (recimo samo 15 %).
Hmm, izgleda spet izgubljam občutek za hitrost - Sprint se mi je zdel nekam počasen
Štoparica je pokazala 5 minut in 30 sekund plina - od tega je bil na poln plin sigurno preko 4 minute.
900 mAh celice, recimo da sem porabil okoli ~800 mAh. Če računam za ~4 minute pomeni to okoli 11 - 12 A.
Na koncu je bilo malo pestro. Celice (8 C - 7.2 A trajno) so bile 1 mm napihjene na obeh straneh in blizu 60 st. C (IR termo). Ups! Jih bo treba malo bolj na očeh.
Motor in regler 35 do 40 st. C.
Sem že zamenjal 4.5x4.1 za 4.1 x 4.1 prop in bom prej pomeril štrom (končno mam tokovne klešče).
Vsekakor pa mi hitrost zanimiva za začetek tekmovanj na progi. Odkloni so ravno pravšji (1 rola - malo pod 1 s). Mogoče bom malo manj exp dal na višino (recimo samo 15 %).
Evo me. Spet iz travnika
S 4.1x4.1 pa že gre bolje!
Ugotavljam, da bo potrebno težišče pomakniti malekost nazaj in podložiti motor - malenkost več kota dol. Potem ma da gre kot po šinah oziroma sem pripravljen za tekmo
Po 4:35 motorja imajo akuji kulturnih 50 st. (čeprav še vedno na meji).
Pristanek je bil malo hitrejši, vendar je elisa še vedno v enem kosu. Travica pa je že ca 10 cm visoka in nekje ni ravno lepa podlaga. CAM karbon bi že bila v kosih...
Jo moram pa uravnovesiti, kajti, če pritegneš začudene poglede sosedov, je že "preglasno"
S 4.1x4.1 pa že gre bolje!
Ugotavljam, da bo potrebno težišče pomakniti malekost nazaj in podložiti motor - malenkost več kota dol. Potem ma da gre kot po šinah oziroma sem pripravljen za tekmo
Po 4:35 motorja imajo akuji kulturnih 50 st. (čeprav še vedno na meji).
Pristanek je bil malo hitrejši, vendar je elisa še vedno v enem kosu. Travica pa je že ca 10 cm visoka in nekje ni ravno lepa podlaga. CAM karbon bi že bila v kosih...
Jo moram pa uravnovesiti, kajti, če pritegneš začudene poglede sosedov, je že "preglasno"
Te bi bile v bistu kot nalašč za zamenjavo mojih 900 mAh 8C.
Setup torej:
Mega 16/7/7
Krmilnik 18 A (JETI, ipd)
PQ 1100 mAh 3S 8 C
APC 4.1x4.1
To bi šlo superca, nekje 5 do 6 minut polnega plina
1200XP - hehe bi bila veselica še malo dlje in bi šlo še malo hitreje!
1200XP 3S
Hacker B20 15L
4.1x4.1
Gremo čez 200...
V Sprinta bi pasale obe, 1200XP čist simpel, pri 1100 mAh pa bi bilo potrebno malo shujšati - odpreti skrčko in razporediti nekoliko ponesrečeno speljane kable.
Setup torej:
Mega 16/7/7
Krmilnik 18 A (JETI, ipd)
PQ 1100 mAh 3S 8 C
APC 4.1x4.1
To bi šlo superca, nekje 5 do 6 minut polnega plina
1200XP - hehe bi bila veselica še malo dlje in bi šlo še malo hitreje!
1200XP 3S
Hacker B20 15L
4.1x4.1
Gremo čez 200...
V Sprinta bi pasale obe, 1200XP čist simpel, pri 1100 mAh pa bi bilo potrebno malo shujšati - odpreti skrčko in razporediti nekoliko ponesrečeno speljane kable.
Zadnjič spremenil mihah, dne 08 Sep 2005, 18:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Intruder napisal/-a:torej 1200 so majke + da ne rabim preveč čuvat na obremenitev. Ker Hacker B20 15L bo kar stokal
Povej mio še nekaj... predlagaš 2 servota na elerone ali enega?
Regler bo Jeti Advance 30 plus
Jan
Predlagam 2 servota na elerone! Če imaš možnost vzemi D47 ali pa digitalce MG B1044!
Regler bo OK, mild timing!
APC 4.1x4.1 - balansiranje obvezno!
4.1x4.1 a? Te bom zaprosil, da mi ga kupiš, pa ko se bomo videli (če) ti ga odkupim. Bom kar 2 ali 3 vzel. Niso tak občutljivi kot graupnerji, ne? Imam 6,5x5 na Megi na Tucanu, pa še ga nisem uspel zlomiti
P.S.
Mi znala skrajšana aksa na Hackerju (zaradi prenosov Maxon) vplivati na to, da ne bom spravil spinerja gor!? :S Kr zmrazi me ko pomislim na to!
Jan
P.S.
Mi znala skrajšana aksa na Hackerju (zaradi prenosov Maxon) vplivati na to, da ne bom spravil spinerja gor!? :S Kr zmrazi me ko pomislim na to!
Jan
mihah napisal/-a:Uporabil sem TESA Crystal Clear Tape.
Dobi se ga z malo srečo po Baubauih, če pa nimate sreče pa v eni izmed naših modelarskih trgovin.
Danes sem po čistem naklučju zadevo dobil v MĂĽlerju, ko sva z punco kupovala stvari potrebne za šolo. Pakiran je v treh rolicah in stane 470 SIT
Jan
P.S.
Res je totalno prosojen.
Dal sem nori 3 konionke 1100 mAh. Še vedno 4.1 x 4.1 prop - vrtelo je na ca 24.000 obr/min.
Prvi met je bil Premalo plina in zadeva je šla v tla. Hja, 60 g več se kar pozna. No v drugo sem tudi bolj švoh vrgel vendar sem potegnil jedva, jedva.
Prop je definitivno premajhen, naslednjič gre gor kar 4.7 x 4.7 Graupner CAM.
Bom pa podložil motor, ker imam še vedno dol trim, da zadeva leti naravnost. Mogoče bom tudi malo zmanjšal vpadni kot krila (podložka).
Prvi met je bil Premalo plina in zadeva je šla v tla. Hja, 60 g več se kar pozna. No v drugo sem tudi bolj švoh vrgel vendar sem potegnil jedva, jedva.
Prop je definitivno premajhen, naslednjič gre gor kar 4.7 x 4.7 Graupner CAM.
Bom pa podložil motor, ker imam še vedno dol trim, da zadeva leti naravnost. Mogoče bom tudi malo zmanjšal vpadni kot krila (podložka).
Hehe, Rok!
Evo, sedajle sem imel spet obiske. 2 modelarska pacienta in da ne bi nič demonstriral... Hop polne Konionke v model, prej pa še zamenjava propa na CAM 4.7 x 4.7
In smo šli. Vzlet uspel bolje! Potem pa pišuka Poldi! Elisa je mnogo tišja (je tudi zbalansirana) hitrost pa orenk vredi! Več žvižganja se sliši. Obiskovalca sta bila prevzeta
Potem pa jaz bebo, pogledam na cagarje na napravo, 3:19 ok, pogledam nazaj gor, modela ne vidim. No potem se je le prikazal nekam visoko gor. In da bi bil šok še večji, sem ga zgubil še 2x za nekaj sekund. Ma je res bit potrebno bolje zbran. Skratka modelček je ratal hiter
Skratka pristanek pa sledeč - pacienta nujna za moj hrbet, potem pa smo vlekli. 200 m No, na koncu je le zmagala trava in elisa šla rakom žvižgat (ni bila pri kumaricah).
Skratka pestro 200 na uro
Evo, sedajle sem imel spet obiske. 2 modelarska pacienta in da ne bi nič demonstriral... Hop polne Konionke v model, prej pa še zamenjava propa na CAM 4.7 x 4.7
In smo šli. Vzlet uspel bolje! Potem pa pišuka Poldi! Elisa je mnogo tišja (je tudi zbalansirana) hitrost pa orenk vredi! Več žvižganja se sliši. Obiskovalca sta bila prevzeta
Potem pa jaz bebo, pogledam na cagarje na napravo, 3:19 ok, pogledam nazaj gor, modela ne vidim. No potem se je le prikazal nekam visoko gor. In da bi bil šok še večji, sem ga zgubil še 2x za nekaj sekund. Ma je res bit potrebno bolje zbran. Skratka modelček je ratal hiter
Skratka pristanek pa sledeč - pacienta nujna za moj hrbet, potem pa smo vlekli. 200 m No, na koncu je le zmagala trava in elisa šla rakom žvižgat (ni bila pri kumaricah).
Skratka pestro 200 na uro
Pozdravljeni!
Končno sem vgradil še en servo v Sprinta. Za pristanek uporabljam ca. 6mm odklona krilc navzdol. Letalo se precej upočasni, prisotni so ocenili zmanjšanje minimalne hitrosti za 20%. Model se pri pristanku lepo obnaša, zaenkrat ni kazal tendence k zvračanju na krilo pri izvlečenih flaperonih.
Elisa (tista mehka graupner speed 4x3) je enkrat za spremembo ostala cela. Upam da to ni bila zgolj sreča, ter bom končno zmanjšal stroške letenja s tem modelom.
Končno sem vgradil še en servo v Sprinta. Za pristanek uporabljam ca. 6mm odklona krilc navzdol. Letalo se precej upočasni, prisotni so ocenili zmanjšanje minimalne hitrosti za 20%. Model se pri pristanku lepo obnaša, zaenkrat ni kazal tendence k zvračanju na krilo pri izvlečenih flaperonih.
Elisa (tista mehka graupner speed 4x3) je enkrat za spremembo ostala cela. Upam da to ni bila zgolj sreča, ter bom končno zmanjšal stroške letenja s tem modelom.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Zdravo;
Je mogoče kdo zasledoval kolikšna je tokovna razlika med meritvami na mestu in dejansko porabo med letom. Katero amperažo naj upoštevam pri izbiri obremenitve motorja?
Pri meni je npr. razlika:
- na mestu 28A
- med letom okrog 22A
Motor prenese 28 amperov, sedaj pa ne vem ali je to tistih na mestu ali onih med letom. Kdo ve, kako to firme predpisujejo?
lp
Sašo
Je mogoče kdo zasledoval kolikšna je tokovna razlika med meritvami na mestu in dejansko porabo med letom. Katero amperažo naj upoštevam pri izbiri obremenitve motorja?
Pri meni je npr. razlika:
- na mestu 28A
- med letom okrog 22A
Motor prenese 28 amperov, sedaj pa ne vem ali je to tistih na mestu ali onih med letom. Kdo ve, kako to firme predpisujejo?
lp
Sašo
MC GAYVER napisal/-a:Kako si to meril ?
Mi smo nekaj merili z avtom kot vtrovnikom in do 110km/h ni bilo nobene opazne razlike ne v toku ne v št. obratov!
Dobili ste čudne rezultate. Že po frekvenci zvoka se sliši, da ima med letom prop precej višje vrtljaje. Tak rezultat lahko dobiš edino z zanič nastavljenim eksplozijskim motorjem, na katerega v osnovi natakneš premali prop. Da je bilo nekaj v vaših meritvah hudo narobe, ti da mislit:
- že omenjena frekvenca zvoka
- med letom je potisk propa manjši kot na mestu, torej se lahko hitreje zavrti.
- našpičeni motorji v hotlinerjih imajo med vzpenjanjem vrtljaje malenkost pod največjimi dovoljenimi. Če z takim modelom zapikiraš in odpreš poln plin, se lahko posloviš najmanj od motorja, ki ga hudi vrtljaji enostavno raztrgajo. Z takim pogonom niti vodoravno ne smeš letet.
- piloni F5D imajo na mestu ravno pravšnje vrtljaje za polet z okoli 240 km/h, med letom pa 300 km/h ni noben problem.
Izmeril sem takole.
- na mestu sem ga priključil na instrument in odčital amperažo in voltažo.
- med letom nisem meril. Enostavno sem letel točno štiri minute pod polnim plinom. Nato sem napolnil li-po aku in na polnilniku odčital za koliko ga je bilo potrebno napolnit.
Zadnja meritev z APC 4,5x4,2:
- na mestu 32A
- aku v 4 minutah spraznjen za 1 600 mA
- 1,6 x 60/4=24A
Z tem propom mi torej med letom vleče 24A pri 10V. Hitrost je tolikšna, da je štiri minute dovolj. Navpično gre še enkrat hitreje kot moj hotliner, navzdol pa dobesedno zatuli kot sirena. Čeprav imam zelo rad brisance kak meter visoko, si z to motorizacijo za enkrat nisem upal nižje od kakih petih metrov. kdor je že kdaj videl kak moj pravi brisanec si bo predstavljal kaj to pomeni.
Kaj bo šele z novim manjšim modelom
lp
Sašo