DLG E - F5J
Dobro sta tole našla.......
Si ne morem kaj, da nebi razmišljal...
... če že SAL-a vržeš v sekundi na 50m.... potem pa še motor..........
A sta kje našla..... kaj ga dol pripelje....
Madona "Ä�unijor" tvoj videlo se pa širi po svetu........ ..... kolk boš dobu za avtorske......
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=44786
Sicer pa vidim, da smo spet nekaj zaje**l s pravili.... tole pri nas vsaj na tekmah ne more leteti....
lp, rok
Hvala, Mitja...... sem si oddahnil.... šem že mislil, da bo naša ekipa edina, ki jo bodo nagnali....Ultralajt napisal/-a:Andrej, kaj naju je zmotilo, da lani nisva dokončala tale projekt? Nekaj z velikostjo baterij ali kaj....
Bi bila danes "revolucionarja".... Cutting edge of RC models development
Komaj čakam prvo tekmo.....
lp, rok
Superca!
Teoretično z moje strani gledano po štromu in majhni masi za tak model v F5J-7 ni problema.
Masa pogona (motor+krmilnik+akumulatorji) z nekoliko "custom propom" ca 120 do 140 g. Vleka je 400 do 500 g pri hitrosti pretoka okoli 13 do 15 m/s.
Predivdevanja:
Motor se po štartu vklopi na ca ~20 do 30 m višine.
Teoretično z moje strani gledano po štromu in majhni masi za tak model v F5J-7 ni problema.
Masa pogona (motor+krmilnik+akumulatorji) z nekoliko "custom propom" ca 120 do 140 g. Vleka je 400 do 500 g pri hitrosti pretoka okoli 13 do 15 m/s.
Predivdevanja:
Motor se po štartu vklopi na ca ~20 do 30 m višine.
Zadnjič spremenil CINX, dne 30 Mar 2005, 12:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Boštjan, te slike so bile narejene kak dan po tistem ko sem od tebe odšel s tem trupom (saj si ga prepoznal?).Bošti napisal/-a:Pri prvem metu na vso moč, bi motor in spiner "odšla" na svojeRock napisal/-a:... če že SAL-a vržeš v sekundi na 50m.... potem pa še motor..........
Jao, Ultralajt
Lp, Boštjan
Kar se tiče obremenitev, se pa ne bat, saj pod slikami piše HLG in ne SAL , tako da bi pri startu sile na pogonu delovale v osi trupa in ne bočno.
Sicer je pa to bil le en preblisk, ko sva s kolegom občudovala 20 gramsko konstrukcijo trupa in razpravljala o tem kako bi se tak trup dal uporabiti tudi v F5J, pa sva nekaj scimprala in jaz sem posnel slike za spomin.
LP Mitja
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 21 Jun 2005, 20:42
- Kraj: Šmarje-Sap
@ROCK
50m v 1 sekundi;
- to pomeni povprečno hitrost 50m/s
- hitrost modela ne pada linearno ampak po kvadratni funkciji, kar pomeni da je začetna hitrost preko 100m/s
-če vzameš, da imaš roko dolgo 90cm+1m ročice krila do sredine modela(težišča) ter da si nekoliko sklonjen, lahko rečeš, da se vse skupaj zgodi na ročici manjši od 2,5m
-če vzameš stran 10m/s hitrosti zaradi teka pomeni, da si moral dati modelu z rotacijo 90m/s začetne hitrosti.
-če predpostavimo, da se rotacija dogaja na 2,5m, pa se na manjšem premeru, dobimo ven, da se moramo vrteti z 5,73 s-1, kar pomeni ~345min-1 obrati.
Ali se res tako hitro vrtimo? Ali je res da nimamo daljših rok kot orangutan? Ali je res, da gre model 50m/s v višino?
Hopla hopla, kaj pa če je vse to res?
P.S. Upam da ne bo kakšne zamere; to je bilo samo moje razmišljanje ko sem prebral podatek 50m v 1 sekundi; vem da nisem upošteval marsičesa.
50m v 1 sekundi;
- to pomeni povprečno hitrost 50m/s
- hitrost modela ne pada linearno ampak po kvadratni funkciji, kar pomeni da je začetna hitrost preko 100m/s
-če vzameš, da imaš roko dolgo 90cm+1m ročice krila do sredine modela(težišča) ter da si nekoliko sklonjen, lahko rečeš, da se vse skupaj zgodi na ročici manjši od 2,5m
-če vzameš stran 10m/s hitrosti zaradi teka pomeni, da si moral dati modelu z rotacijo 90m/s začetne hitrosti.
-če predpostavimo, da se rotacija dogaja na 2,5m, pa se na manjšem premeru, dobimo ven, da se moramo vrteti z 5,73 s-1, kar pomeni ~345min-1 obrati.
Ali se res tako hitro vrtimo? Ali je res da nimamo daljših rok kot orangutan? Ali je res, da gre model 50m/s v višino?
Hopla hopla, kaj pa če je vse to res?
P.S. Upam da ne bo kakšne zamere; to je bilo samo moje razmišljanje ko sem prebral podatek 50m v 1 sekundi; vem da nisem upošteval marsičesa.
Babooni so ponovno med nami !
Hojla!
Danes smo spet intenzivno leteli, tudi SAL. Nobene potrebe ni po tiščanju motorjev nos. Tehnično je gotovo izvedljivo, a treba se je vprašati ZAKAJ!. Če imaš SAL jadraj na višini marjetic, išči dviganja pri zemlji, uživaj prvinske užitke jadranja.
Če koga vidim z elektro motorjem na SAL-u, bom zelo jezen nanj.
Sicer bi hardcore metalci SAL- ov tele dodatke prav kvalitetno pri prvem metu izstrelili v orbito
LP Samo
Danes smo spet intenzivno leteli, tudi SAL. Nobene potrebe ni po tiščanju motorjev nos. Tehnično je gotovo izvedljivo, a treba se je vprašati ZAKAJ!. Če imaš SAL jadraj na višini marjetic, išči dviganja pri zemlji, uživaj prvinske užitke jadranja.
Če koga vidim z elektro motorjem na SAL-u, bom zelo jezen nanj.
Sicer bi hardcore metalci SAL- ov tele dodatke prav kvalitetno pri prvem metu izstrelili v orbito
LP Samo