Phoenix Models 63" Yak-54
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
glej si ta video kaj tip dela z yakcem
http://www.youtube.com/watch?v=eBvkVqQh ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=eBvkVqQh ... re=related
Tega sem si že parkrat prej ogledalA6_quattro napisal/-a:glej si ta video kaj tip dela z yakcem
http://www.youtube.com/watch?v=eBvkVqQh ... re=related
Ja ni kej,hud model....no ja ,pa pilot tud
Sedaj je prišel tudi motor.Najprej sem se malo zaje****al s tankom,potem pa še z motorjem.
Sedaj me pa čaka samo še utekanje motorja.Spet me bodo sosedje vesel
Me pa zanima neki glede težišča.
Motor sem pomaknil naprej kar se da,celo sprejemniške baterije sem moral prestavit in sicer takoj za tank,tank je čisto naprej,pa imam težišče za skoraj 5.5cm preveč nazaj.Merjeno je bilo seveda s praznim tankom kakor se to dela,manjka mi pa samo še kaputaža,propeler in spiner,kar pa tudi ne doda take velike teže da bi bilo težišče na pravem mestu
.
@quattro,ali si ti moral dodajat kaj svinca spredaj,al kako si to rešil??
Sedaj me pa čaka samo še utekanje motorja.Spet me bodo sosedje vesel
Me pa zanima neki glede težišča.
Motor sem pomaknil naprej kar se da,celo sprejemniške baterije sem moral prestavit in sicer takoj za tank,tank je čisto naprej,pa imam težišče za skoraj 5.5cm preveč nazaj.Merjeno je bilo seveda s praznim tankom kakor se to dela,manjka mi pa samo še kaputaža,propeler in spiner,kar pa tudi ne doda take velike teže da bi bilo težišče na pravem mestu
.
@quattro,ali si ti moral dodajat kaj svinca spredaj,al kako si to rešil??
- Priponke
-
- DSC08220.JPG (42.24 KiB) Pogledano 2491 krat
-
- DSC08222.JPG (60.16 KiB) Pogledano 2491 krat
-
- DSC08210.JPG (64.71 KiB) Pogledano 2491 krat
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Kaputaža, propeler in spiner, niso tako zanemarljiv faktor. Na svojem 87 colskem Yaku 54 moram samo zaradi (težkega) spinerja dajati 1,2 kg težke baterije 3cm bolj nazaj. Sem pa danes, ta težki spiner zamenjal z bistveno lažjim (znebil sem se kar 80 g teže v nosu) , potem, ko je bilo treba it sprobat, je začel pa dež
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Tele ho!Offshore napisal/-a:Sedaj je prišel tudi motor.Najprej sem se malo zaje****al s tankom,potem pa še z motorjem.
Sedaj me pa čaka samo še utekanje motorja.Spet me bodo sosedje vesel
Me pa zanima neki glede težišča.
Motor sem pomaknil naprej kar se da,celo sprejemniške baterije sem moral prestavit in sicer takoj za tank,tank je čisto naprej,pa imam težišče za skoraj 5.5cm preveč nazaj.Merjeno je bilo seveda s praznim tankom kakor se to dela,manjka mi pa samo še kaputaža,propeler in spiner,kar pa tudi ne doda take velike teže da bi bilo težišče na pravem mestu
.
@quattro,ali si ti moral dodajat kaj svinca spredaj,al kako si to rešil??
jaz bi ti predlagal da prideš do mene, mislim da se mi doma valja še kak ALU nosilec za motor. če že moraš dodajati težo naj bo vsaj uporabna .
Sicer pa spiner tudi lahko daš alu pa boš že bližje pravemu težišču.
potem pa ti lahko še pokažem kako imam na FWju rešen nosilec za svinec - v tvojem primeru lahko tja daš baterije pa ti na koncu ne bo treba dodajat prav nič svinca. Škoda bi bilo da dodatno obtežuješ model če ni nujno potrebno, dasiravno jaz "dodatke" do 50g mirno prebavim...
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
Sicer se pa zaradi malenkost nazaj pomaknjenega težišča, ni vredno sekirati, doodaš nekaj svinca spredaj (če bo sploh treba), ko pa model dobiš malo v roke, ko se ga navadiš, pa to neželeno obtežitev postopno odstranjuješ.
Model s težiščem zadaj zmore več, v začetku je to morda neprijetno kasneje pa ne, predvsem pa je tako nastavljen, bolj primeren za 3D letenje.
Kar se tiče 3D letenja, je treba vedeti, da je tisto o scale letenju, tako kot to nekateri razumejo, že davno mimo. Kaj je scale letenje, je to striktno F3A style letenje, je to dirkanje med piloni, je to obešanje modela na propeler in prevlečeno letenje (3D letenje). Vse to se počne s pravimi akrobati, edino eno smolo imajo ta pravi, za orenk 3D so zaenkrat motorno še nekoliko podhranjeni, modeli pa niso in popolnega obvladovanja zmogljivega akrobatskega modela, brez znanja 3D letenja NI, pa če je nekaj starih mačkov še tako prepričanih, da jim tega ni treba znati.
Nazaj k težišču, brez skrbi, tisti na filmčku, ki si ga pogledal že petkrat, ima težišče bistveno bolj zadaj, kot to piše v načrtu
Model s težiščem zadaj zmore več, v začetku je to morda neprijetno kasneje pa ne, predvsem pa je tako nastavljen, bolj primeren za 3D letenje.
Kar se tiče 3D letenja, je treba vedeti, da je tisto o scale letenju, tako kot to nekateri razumejo, že davno mimo. Kaj je scale letenje, je to striktno F3A style letenje, je to dirkanje med piloni, je to obešanje modela na propeler in prevlečeno letenje (3D letenje). Vse to se počne s pravimi akrobati, edino eno smolo imajo ta pravi, za orenk 3D so zaenkrat motorno še nekoliko podhranjeni, modeli pa niso in popolnega obvladovanja zmogljivega akrobatskega modela, brez znanja 3D letenja NI, pa če je nekaj starih mačkov še tako prepričanih, da jim tega ni treba znati.
Nazaj k težišču, brez skrbi, tisti na filmčku, ki si ga pogledal že petkrat, ima težišče bistveno bolj zadaj, kot to piše v načrtu
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Kolikor sem jaz razumel, je bilo to pred vgradnjo kaputaže, propelerja in spinerja, ki pa, kot sem že napisal, niso zanemarljiv faktor.3g napisal/-a:tele ho!
tudi jaz se strinjam z vsem kar je zapisal brane, vendar ali je 5,5cm malenkost (sorazmerno z velikostjo modela je to kar precej?)
lp
3g
Kar bo ostalo, če bo ostalo, se brez greha reši z nekaj svinca, ki itak ne bo ostal notri, ko model pride malo v prste.
Nekoliko je seveda odvisno od tega, kje je težišče v osnovi postavljeno, oz predpisano, a običajno je to na varni strani (kar pomeni, da je raje bolj spredaj kot na idealnem mestu, oz na takem mestu, da je model primeren za klasično letenje in ni preveč živčen oz zahteven za upravljanje).
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
težišče
Težišče zadaj je mogoče res boljše za izvajanje harrierjev in hooveringa, ampak za moj okus preveč popači klasične akrobacije. Zato imam na mojih modelih (od depronov naprej) težišče na prvi tretjini krila ali celo še bolj naprej. Neke grozne razlike pa pri izvajanju klasičnih 3D manevrov sploh ne opazim. Zame mora model v ravnem pozitivnem letu malenkostno izgubljati višino, tako da ga moram podpirati in enako v ravnem negativnem letu, tako, da model stalno "čutim" ob rahlo premaknjeni ročki za višino gor oz. dol. Skratka, model nastavim za "f3a" letenje in več delam z ročkami pri 3D letenju.
Sto ljudi, sto čudi.
LP
Sto ljudi, sto čudi.
LP
Vedno je relativno, kaj pomeni za nekoga težišče spredaj in kaj zadaj.
Običajno za osnovo vzamemo težišče, ki je predpisano v načrtu oz navodilih.
Model o katerem je tu govora prav gotovo ne sodi v ozko skupino modelov, ki s svojim razmerjem teža velikost, sodi med superiorne in tak model, dokler težišče ni dovolj zadaj, nekaterih extremnih (3D) akrobacij, enostavno ne zmore, pa če ga upravlja še tak maček.
Eno od teh akrobacij vidimo na (petkrat pregledanem ) filmčku malo nazaj, za tak let na nož, kot ga vidimo takoj na začetku, mora biti na takem modelu težišče pomaknjeno precej nazaj, sicer ga ni junaka, ki bi zmogel zasukati kljun tako visoko
Sicer je pa res, da je najbolje, da si vsak težišče rihta po svojih željah, a v tem primeru, o katerem je sedaj govora, mene nebi že v naprej po nepotrebnem skrbelo
Običajno za osnovo vzamemo težišče, ki je predpisano v načrtu oz navodilih.
Model o katerem je tu govora prav gotovo ne sodi v ozko skupino modelov, ki s svojim razmerjem teža velikost, sodi med superiorne in tak model, dokler težišče ni dovolj zadaj, nekaterih extremnih (3D) akrobacij, enostavno ne zmore, pa če ga upravlja še tak maček.
Eno od teh akrobacij vidimo na (petkrat pregledanem ) filmčku malo nazaj, za tak let na nož, kot ga vidimo takoj na začetku, mora biti na takem modelu težišče pomaknjeno precej nazaj, sicer ga ni junaka, ki bi zmogel zasukati kljun tako visoko
Sicer je pa res, da je najbolje, da si vsak težišče rihta po svojih željah, a v tem primeru, o katerem je sedaj govora, mene nebi že v naprej po nepotrebnem skrbelo
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Dons sem letu u primusa še po propeler pa spiner,katerega sem premjhnga naroču čeprav je večji kot je bil originalni ki je bil zravn modela.Pri mehankarju sem uzel še uteži in jih nalimal kar se da spredaj na nosilec motorja,tako da je zdaj težišče še kar vredu.Mogu bi bit po podatkih na 10cm od prednjega roba krila,jest imam pa na 11cm...dobr je
Popoldan sem pa še utekal motor,nastavil sem dost bogato mešanco ,tko da je na polovičnem gasu laufal kot en 4 takter.Po četrtem kestlnu sem začel počasi zapirat iglo da je lepo zapel in ga parkrat navrl do konca.
Vžiga pa s prve,pa tud štantgas je lepo nizek.
Zdele pa BOG,jebela,dej tolk vremena da grem u "lft"
.filmček vtekanja
http://www.webtv.si/video/index/id/31295
par slik...
Popoldan sem pa še utekal motor,nastavil sem dost bogato mešanco ,tko da je na polovičnem gasu laufal kot en 4 takter.Po četrtem kestlnu sem začel počasi zapirat iglo da je lepo zapel in ga parkrat navrl do konca.
Vžiga pa s prve,pa tud štantgas je lepo nizek.
Zdele pa BOG,jebela,dej tolk vremena da grem u "lft"
.filmček vtekanja
http://www.webtv.si/video/index/id/31295
par slik...
- Priponke
-
- privezal sem ga s štrikom,pa še spredi sem dal gajbe....zihr je zihr
- DSC08231.JPG (79.92 KiB) Pogledano 2471 krat
-
- svinc 160g
- DSC08227.JPG (77.72 KiB) Pogledano 2471 krat
-
- @quattro,tkole imam montirane baterije ,takoj za tankom,pritrjene so pa z ježkom in letvico zadaj
- DSC08237.JPG (63.64 KiB) Pogledano 2471 krat
Živjo
Klemen, sam sem mnenja da bi lahko baterije pomaknil še 10cm naprej, glede na to da je trup ogromen in da je se kar nekaj prostora spredaj... pa ko bo kaputaza gor, pa bo slo brez svinca
Ce pa jih ne mores tako spraviti, pa lahko na sprednjem delu, tam kjer sem označil na sliki, naredis nekaksen "predalcek" in jih tja das... Toneta vprašaj, on je specialist za takšne izvedbe...
Sliši se komplicirano, samo zakaj bi nosil 160g za brezveze... Pa sedaj je še grdo vreme, tako da imaš čas...
Klemen, sam sem mnenja da bi lahko baterije pomaknil še 10cm naprej, glede na to da je trup ogromen in da je se kar nekaj prostora spredaj... pa ko bo kaputaza gor, pa bo slo brez svinca
Ce pa jih ne mores tako spraviti, pa lahko na sprednjem delu, tam kjer sem označil na sliki, naredis nekaksen "predalcek" in jih tja das... Toneta vprašaj, on je specialist za takšne izvedbe...
Sliši se komplicirano, samo zakaj bi nosil 160g za brezveze... Pa sedaj je še grdo vreme, tako da imaš čas...
- Priponke
-
- dsc08227_257.jpg (222.17 KiB) Pogledano 2452 krat
Lep pozdrav
Medard
Medard
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Klemen pozdravljen,
veš da imam isti model, le z to razliko, da imam gor 20 ccm 4T. Baterije imam postavljene za servo za smer. Z to postavitvijo mi je prišlo težišče cca 1,5 cm za predvidenim, pa z modelom ni nobenih težav pri letenju.
Z tako razporeditvijo teže kot je pri meni gre let na nož čudovito, pri hrbtnrm letu pa malenkost odklanjam višino.
Moj nasvet je, da najprej avion opremi kompet z vso opremo, tudi z kaputažo, spinerjem in vsemi pritrdilnimi vijaki, šele potem dodajaj svinec.
Vso srečo
Peter
veš da imam isti model, le z to razliko, da imam gor 20 ccm 4T. Baterije imam postavljene za servo za smer. Z to postavitvijo mi je prišlo težišče cca 1,5 cm za predvidenim, pa z modelom ni nobenih težav pri letenju.
Z tako razporeditvijo teže kot je pri meni gre let na nož čudovito, pri hrbtnrm letu pa malenkost odklanjam višino.
Moj nasvet je, da najprej avion opremi kompet z vso opremo, tudi z kaputažo, spinerjem in vsemi pritrdilnimi vijaki, šele potem dodajaj svinec.
Vso srečo
Peter
LP Peter