Phoenix Models 63" Yak-54

Pogovori o akrobatskih modelih in letenju
Uporabniški avatar
andrej007
Profesor
Prispevkov: 1331
Pridružen: 06 Okt 2006, 12:43
Kraj: Domžale

Odgovor Napisal/-a andrej007 »

Lepo zgleda =D> Naj tudi leti tako :wink:
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika :lol: :roll: :lol:


lp Andrej
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

dons sm na yakcu pozgal 1l .... prlozen nosilc motorja je edin v k... pa spiner.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Spinerja ne bom dajal gor originalnega,imam že naročenega boljšega in malo večjega,kaj pa je z nosilcem narobe??
Enak nosilec imam tudi na Tukanu ki je istega proizvajalca pa je čist vredu..
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

fajn, a motor bo 2 al 4 takt?
Men .91 OS FX iz huvra komi potegne...tak da 4takt 15ccm zihr ne bo.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Motor bo ASP 91 zweitakt z metts propom 15x8
Aja,glede huvra.......se ga morm še prvo naučit,čeprav mi 3D letenje ne diši.Raje letim tako kot je možno s pravim,torej akrobacije vseh sort :wink:
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Mislim da nam 3D ponuja večji spekter akrobacij kakor, scale letenje_drugače pa:
Sem te hotel že prej potolažiti glede kabine, da je vredu in tako naprej...
In sedaj, ko si jo popravil pa izgleda mnogo bolje 8) Naj leti tudi tako lepo kakor izgleda =D>
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

15x8 ? A ni to prehudo. JSt sm mel 14x6 pa se mi bolj zvrti iz 13x6.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Kolega je imel enak model,enak motor enako eliso pa mu je šel neskončno u vertikalo
bomo videli...
Uporabniški avatar
airforce
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 27 Okt 2006, 12:13
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a airforce »

Živjo

Pohvale Klemen za nov model =D> =D>

A6quatro, meni se ne zdi čudno da ti ga iz hoveringa ne potegne, če pa imas prop taksen kot je na 10ccm motorju...
Sem imel 15ccm pa sem imel gor 15x8.

Pa tudi do sedaj kar sem gledal imajo vsi 15x6 ali 15x8
Zgleda ga nisi dobro nastavil.
Lep pozdrav
Medard
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

ja 13x8 svetujejo pri OSu. Zanimivo. Pol pa treba probat 15x4W
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

glej si ta video kaj tip dela z yakcem
http://www.youtube.com/watch?v=eBvkVqQh ... re=related
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

A6_quattro napisal/-a:glej si ta video kaj tip dela z yakcem
http://www.youtube.com/watch?v=eBvkVqQh ... re=related
Tega sem si že parkrat prej ogledal :wink:
Ja ni kej,hud model....no ja ,pa pilot tud :lol: 8)
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Sedaj je prišel tudi motor.Najprej sem se malo zaje****al s tankom,potem pa še z motorjem.
Sedaj me pa čaka samo še utekanje motorja.Spet me bodo sosedje vesel :lol: #-o
Me pa zanima neki glede težišča.
Motor sem pomaknil naprej kar se da,celo sprejemniške baterije sem moral prestavit in sicer takoj za tank,tank je čisto naprej,pa imam težišče za skoraj 5.5cm preveč nazaj.Merjeno je bilo seveda s praznim tankom kakor se to dela,manjka mi pa samo še kaputaža,propeler in spiner,kar pa tudi ne doda take velike teže da bi bilo težišče na pravem mestu :(
.
@quattro,ali si ti moral dodajat kaj svinca spredaj,al kako si to rešil??
Priponke
DSC08220.JPG
DSC08220.JPG (42.24 KiB) Pogledano 2491 krat
DSC08222.JPG
DSC08222.JPG (60.16 KiB) Pogledano 2491 krat
DSC08210.JPG
DSC08210.JPG (64.71 KiB) Pogledano 2491 krat
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

jp isti problem sem imel ,baterije mam 5celic pri tanku,pol sem pa moral dati se cca 80g svinca. Sedaj vozim brez svinca in imam tezisce 3 cm za bajonetom. Rep ima tezek pa se 2 servota sta uzadi.
Kako si resil pritrditev tanka?
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Kaputaža, propeler in spiner, niso tako zanemarljiv faktor. Na svojem 87 colskem Yaku 54 moram samo zaradi (težkega) spinerja dajati 1,2 kg težke baterije 3cm bolj nazaj. Sem pa danes, ta težki spiner zamenjal z bistveno lažjim (znebil sem se kar 80 g teže v nosu) , potem, ko je bilo treba it sprobat, je začel pa dež :^o
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g »

Offshore napisal/-a:Sedaj je prišel tudi motor.Najprej sem se malo zaje****al s tankom,potem pa še z motorjem.
Sedaj me pa čaka samo še utekanje motorja.Spet me bodo sosedje vesel :lol: #-o
Me pa zanima neki glede težišča.
Motor sem pomaknil naprej kar se da,celo sprejemniške baterije sem moral prestavit in sicer takoj za tank,tank je čisto naprej,pa imam težišče za skoraj 5.5cm preveč nazaj.Merjeno je bilo seveda s praznim tankom kakor se to dela,manjka mi pa samo še kaputaža,propeler in spiner,kar pa tudi ne doda take velike teže da bi bilo težišče na pravem mestu :(
.
@quattro,ali si ti moral dodajat kaj svinca spredaj,al kako si to rešil??
Tele ho!

jaz bi ti predlagal da prideš do mene, mislim da se mi doma valja še kak ALU nosilec za motor. če že moraš dodajati težo naj bo vsaj uporabna ;).

Sicer pa spiner tudi lahko daš alu pa boš že bližje pravemu težišču.

potem pa ti lahko še pokažem kako imam na FWju rešen nosilec za svinec - v tvojem primeru lahko tja daš baterije pa ti na koncu ne bo treba dodajat prav nič svinca. Škoda bi bilo da dodatno obtežuješ model če ni nujno potrebno, dasiravno jaz "dodatke" do 50g mirno prebavim...


lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Sicer se pa zaradi malenkost nazaj pomaknjenega težišča, ni vredno sekirati, doodaš nekaj svinca spredaj (če bo sploh treba), ko pa model dobiš malo v roke, ko se ga navadiš, pa to neželeno obtežitev postopno odstranjuješ.
Model s težiščem zadaj zmore več, v začetku je to morda neprijetno kasneje pa ne, predvsem pa je tako nastavljen, bolj primeren za 3D letenje.
Kar se tiče 3D letenja, je treba vedeti, da je tisto o scale letenju, tako kot to nekateri razumejo, že davno mimo. Kaj je scale letenje, je to striktno F3A style letenje, je to dirkanje med piloni, je to obešanje modela na propeler in prevlečeno letenje (3D letenje). Vse to se počne s pravimi akrobati, edino eno smolo imajo ta pravi, za orenk 3D so zaenkrat motorno še nekoliko podhranjeni, modeli pa niso in popolnega obvladovanja zmogljivega akrobatskega modela, brez znanja 3D letenja NI, pa če je nekaj starih mačkov še tako prepričanih, da jim tega ni treba znati.

Nazaj k težišču, brez skrbi, tisti na filmčku, ki si ga pogledal že petkrat, ima težišče bistveno bolj zadaj, kot to piše v načrtu 8)
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g »

tele ho!


tudi jaz se strinjam z vsem kar je zapisal brane, vendar ali je 5,5cm malenkost (sorazmerno z velikostjo modela je to kar precej?)


lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

3g napisal/-a:tele ho!


tudi jaz se strinjam z vsem kar je zapisal brane, vendar ali je 5,5cm malenkost (sorazmerno z velikostjo modela je to kar precej?)


lp
3g
Kolikor sem jaz razumel, je bilo to pred vgradnjo kaputaže, propelerja in spinerja, ki pa, kot sem že napisal, niso zanemarljiv faktor.
Kar bo ostalo, če bo ostalo, se brez greha reši z nekaj svinca, ki itak ne bo ostal notri, ko model pride malo v prste.
Nekoliko je seveda odvisno od tega, kje je težišče v osnovi postavljeno, oz predpisano, a običajno je to na varni strani (kar pomeni, da je raje bolj spredaj kot na idealnem mestu, oz na takem mestu, da je model primeren za klasično letenje in ni preveč živčen oz zahteven za upravljanje).
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
deepo
Profesor
Prispevkov: 1405
Pridružen: 02 Maj 2005, 11:49
Kraj: Deskle
Kontakt:

težišče

Odgovor Napisal/-a deepo »

Težišče zadaj je mogoče res boljše za izvajanje harrierjev in hooveringa, ampak za moj okus preveč popači klasične akrobacije. Zato imam na mojih modelih (od depronov naprej) težišče na prvi tretjini krila ali celo še bolj naprej. Neke grozne razlike pa pri izvajanju klasičnih 3D manevrov sploh ne opazim. Zame mora model v ravnem pozitivnem letu malenkostno izgubljati višino, tako da ga moram podpirati in enako v ravnem negativnem letu, tako, da model stalno "čutim" ob rahlo premaknjeni ročki za višino gor oz. dol. Skratka, model nastavim za "f3a" letenje in več delam z ročkami pri 3D letenju. :wink:

Sto ljudi, sto čudi. :lol:

LP
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Vedno je relativno, kaj pomeni za nekoga težišče spredaj in kaj zadaj.
Običajno za osnovo vzamemo težišče, ki je predpisano v načrtu oz navodilih.
Model o katerem je tu govora prav gotovo ne sodi v ozko skupino modelov, ki s svojim razmerjem teža velikost, sodi med superiorne in tak model, dokler težišče ni dovolj zadaj, nekaterih extremnih (3D) akrobacij, enostavno ne zmore, pa če ga upravlja še tak maček.
Eno od teh akrobacij vidimo na (petkrat pregledanem :lol: ) filmčku malo nazaj, za tak let na nož, kot ga vidimo takoj na začetku, mora biti na takem modelu težišče pomaknjeno precej nazaj, sicer ga ni junaka, ki bi zmogel zasukati kljun tako visoko 8)
Sicer je pa res, da je najbolje, da si vsak težišče rihta po svojih željah, a v tem primeru, o katerem je sedaj govora, mene nebi že v naprej po nepotrebnem skrbelo 8)
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Dons sem letu u primusa še po propeler pa spiner,katerega sem premjhnga naroču #-o čeprav je večji kot je bil originalni ki je bil zravn modela.Pri mehankarju sem uzel še uteži in jih nalimal kar se da spredaj na nosilec motorja,tako da je zdaj težišče še kar vredu.Mogu bi bit po podatkih na 10cm od prednjega roba krila,jest imam pa na 11cm...dobr je :roll:
Popoldan sem pa še utekal motor,nastavil sem dost bogato mešanco ,tko da je na polovičnem gasu laufal kot en 4 takter.Po četrtem kestlnu sem začel počasi zapirat iglo da je lepo zapel in ga parkrat navrl do konca.
Vžiga pa s prve,pa tud štantgas je lepo nizek.
Zdele pa BOG,jebela,dej tolk vremena da grem u "lft" [-o< :wink:
.filmček vtekanja
http://www.webtv.si/video/index/id/31295

par slik...
Priponke
privezal sem ga s štrikom,pa še spredi sem dal gajbe....zihr je zihr
privezal sem ga s štrikom,pa še spredi sem dal gajbe....zihr je zihr
DSC08231.JPG (79.92 KiB) Pogledano 2471 krat
svinc 160g
svinc 160g
DSC08227.JPG (77.72 KiB) Pogledano 2471 krat
@quattro,tkole imam montirane baterije ,takoj za tankom,pritrjene so pa z ježkom in letvico zadaj
@quattro,tkole imam montirane baterije ,takoj za tankom,pritrjene so pa z ježkom in letvico zadaj
DSC08237.JPG (63.64 KiB) Pogledano 2471 krat
Uporabniški avatar
airforce
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 27 Okt 2006, 12:13
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a airforce »

Živjo

Klemen, sam sem mnenja da bi lahko baterije pomaknil še 10cm naprej, glede na to da je trup ogromen in da je se kar nekaj prostora spredaj... pa ko bo kaputaza gor, pa bo slo brez svinca :wink: :^o

Ce pa jih ne mores tako spraviti, pa lahko na sprednjem delu, tam kjer sem označil na sliki, naredis nekaksen "predalcek" in jih tja das... Toneta vprašaj, on je specialist za takšne izvedbe...

Sliši se komplicirano, samo zakaj bi nosil 160g za brezveze... Pa sedaj je še grdo vreme, tako da imaš čas...
Priponke
dsc08227_257.jpg
dsc08227_257.jpg (222.17 KiB) Pogledano 2452 krat
Lep pozdrav
Medard
Uporabniški avatar
A6_quattro
Profesor
Prispevkov: 1169
Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a A6_quattro »

evo danes sem dal gor prop apc 15x6 model leti vredu sam obratov ne dobi tapravih. Huvram lahko sam je poteg se slabsi kot z 14x6.
Uporabniški avatar
REDBARON
Freak
Prispevkov: 779
Pridružen: 21 Jan 2005, 13:31
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a REDBARON »

Klemen pozdravljen,

veš da imam isti model, le z to razliko, da imam gor 20 ccm 4T. Baterije imam postavljene za servo za smer. Z to postavitvijo mi je prišlo težišče cca 1,5 cm za predvidenim, pa z modelom ni nobenih težav pri letenju.
Z tako razporeditvijo teže kot je pri meni gre let na nož čudovito, pri hrbtnrm letu pa malenkost odklanjam višino.
Moj nasvet je, da najprej avion opremi kompet z vso opremo, tudi z kaputažo, spinerjem in vsemi pritrdilnimi vijaki, šele potem dodajaj svinec.

Vso srečo

Peter
LP Peter
Odgovori

Vrni se na Akrobatsko in 3D letenje