Vakumiranje krila za SAL ?
Moderator: samo3d
Karbonraktivec napisal/-a:In kje nabaviš ta karbon, ter mylar folijo, če ni skrivnost?belovic napisal/-a:65 g/m2
http://www.emc-vega.de/epages/62405086. ... roducts/99
Folijo (celo rolo) pa mi je pred nekaj leti zrihtal g.Svoljšak
p.s.
Mitja, dobre stvari so v majhnih količinah
24 ur kasneje
Sledi natančna obdelava/brušenje sprednjega roba, odrez zadnjega roba in spajanje obeh polovic krila. Glede na to, da sem delal s PVA ločilcem me zanima kako spravit tale PVA s krila, da se trak karbona ki bo spajal obe polovici dobro oprime obstoječega laminata?
Sledi natančna obdelava/brušenje sprednjega roba, odrez zadnjega roba in spajanje obeh polovic krila. Glede na to, da sem delal s PVA ločilcem me zanima kako spravit tale PVA s krila, da se trak karbona ki bo spajal obe polovici dobro oprime obstoječega laminata?
- Priponke
-
- 4 014.jpg (164.83 KiB) Pogledano 7649 krat
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Krila iz karbona so torzijsko tako močna, da po večini ni potrebno zapirati "flaperonov" jaz pa jih iz preventivnih razlogov zaprem s trakom 50gr. steklenke pod kotom 45st.
Ko sem PVA odstranjeval z vodo sem vedno dobil zelo lepljivo površino...
Ko sem PVA odstranjeval z vodo sem vedno dobil zelo lepljivo površino...
- Priponke
-
- Površina krila
- 4 004.jpg (153.73 KiB) Pogledano 7520 krat
Zelo lep izdelek
Zanima me zakaj si še na mylar folijo nanašal PVA ločilec ? Ni sama folija dovolj dobra za kvalitetno površino in se lahko lepo loči.
Zanima me namreč kar nekaj stvari. Ker mislim v kratkem izdelati sal po podobnem postopku. Sicer sem izdelal pred nekaj leti en hlg s takimi krili , vendar sem se nekaj zadev lotil napačno . Zato z zanimanjem spremljam to temo , ker vidim ka uporabljaš kar nekaj boljših rešitev.
Zanima me zakaj si še na mylar folijo nanašal PVA ločilec ? Ni sama folija dovolj dobra za kvalitetno površino in se lahko lepo loči.
Zanima me namreč kar nekaj stvari. Ker mislim v kratkem izdelati sal po podobnem postopku. Sicer sem izdelal pred nekaj leti en hlg s takimi krili , vendar sem se nekaj zadev lotil napačno . Zato z zanimanjem spremljam to temo , ker vidim ka uporabljaš kar nekaj boljših rešitev.
LP MITJA H.
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Načeloma se folija lahko loči tudi brez ločilca vendar se zna zgoditi da se na mestih zelo zlepi in je potrebna velika sila da se jo loči ter tako nehote poškoduje izdelek. Sem že imel nekoč podobno izkušnjo zato od takrat vedno uporabljam ločilec in nimam problemovzmrzek napisal/-a: Zanima me zakaj si še na mylar folijo nanašal PVA ločilec ? Ni sama folija dovolj dobra za kvalitetno površino in se lahko lepo loči.
Trenutno razmišljam na kakšen način stisniti sredinski trak karbona, ki bo spajal obe polovici
V mislih imam dve rešitvi in sicer:
1. Čez trak položiti tanko folijo in nato srednji del krila vpeti med dve peni ali po domače "spužvi" ter leseni deščici
2. Lokalno zvakumirati srednji del krila... Tega še nisem počel in se bojim kako bo držala vreča. Ideja je da ca. 10 cm od sredine krila prilepim slikopleskarski trak, na katerega iztisnem akrilni kit, ki bo tesnil vrečo a še vedno se bojim, da bo zrak iz vreče uhajal skozi samo krilo
uporabljam PVA že precej več kot desetletje (mogoče dva...), vzrok je premalo sprana površina. Uporabi tekočo vodo v veliki količini, najbolje v banjo in naprimer gobo za pranje avtomobila - mehko.belovic napisal/-a:Krila iz karbona so torzijsko tako močna, da po večini ni potrebno zapirati "flaperonov" jaz pa jih iz preventivnih razlogov zaprem s trakom 50gr. steklenke pod kotom 45st.
Ko sem PVA odstranjeval z vodo sem vedno dobil zelo lepljivo površino...
lp
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
- Priponke
-
- Zlepljeni polovici s 24urno epoxi smolo ter mikrobaloni, ki sta fiksirani pod kotom 2x6 stopinj.
- 7 008.jpg (165.08 KiB) Pogledano 8083 krat
-
- Izrezkana utora na mestih kjer bo luknja za vijake. Namesto lesene ploščice sem utora zapolnil z mešanico mikrobalonov in bombažnih kosmičev.
- 7 003.jpg (141.1 KiB) Pogledano 8083 krat
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Mission Completed!
Krilo je spojeno - 32mm širok trak iz karbonske tkanine 93gr. sem prilepil čez srednji spoj in vse skupaj "sprešal" med dvema spužvama. Sedaj nadaljujem s "finomehaničnimi" deli (odrez in zapiranje flaperonov, vgradnja servotov) kar pa ne zadeva več tematike "Vakumiranje krila za SAL ?" in je bolj ali manj individualna zadeva tako, da s tole sliko končnega izgleda zaključujem svoj prispevek o izdelavi tekmovalnega krila za SAL model.
Končna masa po pričakovanjih za "Voll CFK" krilo znaša 146gr.
Pa lep modelarski pozdrav
Krilo je spojeno - 32mm širok trak iz karbonske tkanine 93gr. sem prilepil čez srednji spoj in vse skupaj "sprešal" med dvema spužvama. Sedaj nadaljujem s "finomehaničnimi" deli (odrez in zapiranje flaperonov, vgradnja servotov) kar pa ne zadeva več tematike "Vakumiranje krila za SAL ?" in je bolj ali manj individualna zadeva tako, da s tole sliko končnega izgleda zaključujem svoj prispevek o izdelavi tekmovalnega krila za SAL model.
Končna masa po pričakovanjih za "Voll CFK" krilo znaša 146gr.
Pa lep modelarski pozdrav
- Priponke
-
- 8 002.jpg (154.97 KiB) Pogledano 7546 krat