Thunder Tiger Yak 54 -87"
No tudi po menjavi reglerje nisem kaj prida naletel, konkretno točno en sam polet
Sumljivi zvoki pri vseh malo hitreje izvedenih manevrih (nekaj tega se je slišalo že prej, a ni bilo tako hudo) me je prepričalo, da bo dobro model pregledati in odkriti vzrok vibracij.
In našel sem krivca AXI ja
AXI ji te velikosti imajo tehnično napako, oz slabost, ki se je v AXI ju očitno zavedajo zato so v navodila napisali, da se v primeru večjih zahtev (konkretno 3D letenja) odsvetuje obrnjena montaža motorja.
Ker nisem vedel zakaj točno, je potrebno to priporočilo in ker mi le malo manjši Welgard tako montiran že kar dolgo čisto lepo dela, pa tudi zato, ker mi je obrnjena montaža iz več praktičnih razlogov zelo všeč, sem to proporočilo gladko ignoriral
Razlog za težave je v slabem spoju med gredjo in zvonom z magneti, ki pri tem motorju ni direktno nataknjen na gred, pač pa je zvon preko prirobnice in štirih vijakov, privijačen na gred.
Prav ta prirobnica pa je prešibka in zelo slabo nalega na gred, na katero je potem privarjena, zvar pa je potem še obdelan, tako, da zarezni učinek efekt tega varenja praktično (skoraj) izniči
Zelo nepotrebna slabost če bi bil ta spoj narejen kot je treba, bi bil motor težji morda 20 ali 30 g, kar se pri motorju, ki sicer tehta okoli 900g sploh nebi poznalo, še posebej , ker je obrnjena montaža lažja in bolj preprosta, pa tudi bolj kompaktna
Sumljivi zvoki pri vseh malo hitreje izvedenih manevrih (nekaj tega se je slišalo že prej, a ni bilo tako hudo) me je prepričalo, da bo dobro model pregledati in odkriti vzrok vibracij.
In našel sem krivca AXI ja
AXI ji te velikosti imajo tehnično napako, oz slabost, ki se je v AXI ju očitno zavedajo zato so v navodila napisali, da se v primeru večjih zahtev (konkretno 3D letenja) odsvetuje obrnjena montaža motorja.
Ker nisem vedel zakaj točno, je potrebno to priporočilo in ker mi le malo manjši Welgard tako montiran že kar dolgo čisto lepo dela, pa tudi zato, ker mi je obrnjena montaža iz več praktičnih razlogov zelo všeč, sem to proporočilo gladko ignoriral
Razlog za težave je v slabem spoju med gredjo in zvonom z magneti, ki pri tem motorju ni direktno nataknjen na gred, pač pa je zvon preko prirobnice in štirih vijakov, privijačen na gred.
Prav ta prirobnica pa je prešibka in zelo slabo nalega na gred, na katero je potem privarjena, zvar pa je potem še obdelan, tako, da zarezni učinek efekt tega varenja praktično (skoraj) izniči
Zelo nepotrebna slabost če bi bil ta spoj narejen kot je treba, bi bil motor težji morda 20 ali 30 g, kar se pri motorju, ki sicer tehta okoli 900g sploh nebi poznalo, še posebej , ker je obrnjena montaža lažja in bolj preprosta, pa tudi bolj kompaktna
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Sledilo je dokaj zahtevno varenje razmajane prirobnice nazaj na gred
Problem je, da je poizkus samo eden, ko začneš variti ne moreš prekiniti, da bi bolje nastavil varilni tok, pa tudi premakniti se ne sme prav nič
Pa je k sreči uspelo tako kot je treba in zvon je spet kompaktno spojen z gredjo.
Seveda pa ponovna obrnjena montaža odpade zato, sem najprej iz 6mm letalske vezane plošče izrezal križ za montažo, ki pri tem motorju ni priložen, tako kot pri kitajcih.
Križ sem potem zaprl v sendvič prekrit z dvemi sloji GFK in enim slojem CFK tkanine.
Deluje kar kompaktno
Problem je, da je poizkus samo eden, ko začneš variti ne moreš prekiniti, da bi bolje nastavil varilni tok, pa tudi premakniti se ne sme prav nič
Pa je k sreči uspelo tako kot je treba in zvon je spet kompaktno spojen z gredjo.
Seveda pa ponovna obrnjena montaža odpade zato, sem najprej iz 6mm letalske vezane plošče izrezal križ za montažo, ki pri tem motorju ni priložen, tako kot pri kitajcih.
Križ sem potem zaprl v sendvič prekrit z dvemi sloji GFK in enim slojem CFK tkanine.
Deluje kar kompaktno
- Priponke
-
- AXI s kriĹľem 1.jpg (70.13 KiB) Pogledano 4138 krat
-
- AXI s kriĹľem.jpg (68.12 KiB) Pogledano 4138 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Tale napaka prirobnice je pravzaprav posledica šparanja pri materialu. Ni mi pa jasno, kako je lahko dodatno delo z varjenjem cenejše od kompaktne izvedbe, narejene na stružnem avtomatu.
Moram priznati, da pri mojem AXIJU nisem opazil kaj takega, sem mislil na kompaktno izvedbo!
Križ takšne izvedbe bi moral prenesti marsikaj.
LP
Marko
Moram priznati, da pri mojem AXIJU nisem opazil kaj takega, sem mislil na kompaktno izvedbo!
Križ takšne izvedbe bi moral prenesti marsikaj.
LP
Marko
We is E-xperts.
Tudi moj AXI 5330 ni nevem kako tiha zadeva, najbolj se dere pri kakšnem letu na nož oz. je takrat ta zvok še najbolj dolgotrajen. Imam pa prednjo montažo, čeprav sem razmišljal še v smeri, da bi dal nekomu predelati zadnjo ALU os (tisto, ki jo sicer uporabiš za zadnjo montažo) tako da bi bila brez navojev in fi 10 (namesto 12) in bi zadaj motorja dal še en dodaten lager.
Točno tako, kot je to narejeno tu:
- kot ideja
LP!
Jure
Točno tako, kot je to narejeno tu:
- kot ideja
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Kar nekaj časa sem razmišljal, kako bi izvedel vpetje, da bi bilo vse čim lažje, na koncu je pa prvladal razum in sem se odločil za staro preizkušeno enostavno in meni zelo všečno rešitev - navojne palčke.
Pa še sploh ni toliko težje, od kakega bolj na karbou osnovanega sistema.
Glede na moment, ki ga zmore tale AXI, me malo skrbi, če se ne bo pokazala potreba po kaki prečni povezavi, saj torzijsko takle nosilec ni ravno najbolj kompakten. Brez potrebe pa ne bom nosil teže zraven
Pa še sploh ni toliko težje, od kakega bolj na karbou osnovanega sistema.
Glede na moment, ki ga zmore tale AXI, me malo skrbi, če se ne bo pokazala potreba po kaki prečni povezavi, saj torzijsko takle nosilec ni ravno najbolj kompakten. Brez potrebe pa ne bom nosil teže zraven
- Priponke
-
- Ĺ trom je zraven.jpg (78.63 KiB) Pogledano 3952 krat
-
- AXI je gor.jpg (88.87 KiB) Pogledano 3952 krat
-
- Nov nosilec motorja.jpg (71.3 KiB) Pogledano 3952 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Takole, zadeva je preizkušena in nagravžnih zvokov ni več
Sicer je precej pihalo in letel nisem prav veliko, pa se nebi rad prehitro hvalil, da se sedaj sploh nikoli ne sliši več resonančnega rožljanja (tudi pri meni je bilo najhuje prav pri letu na nož), a razlika proti prej, je kot noč in dan.
Se pa pod pravim kotom, prav lepo vidi , kako moment motorja pri polnem plinu, križ na katerga je vpet motor kar opazno zasuče kar pa na letenje nima negativnih vplivov, morda ima celo kak pozitiven učinek blaženja ker je vibracij tako malo.
Sicer je precej pihalo in letel nisem prav veliko, pa se nebi rad prehitro hvalil, da se sedaj sploh nikoli ne sliši več resonančnega rožljanja (tudi pri meni je bilo najhuje prav pri letu na nož), a razlika proti prej, je kot noč in dan.
Se pa pod pravim kotom, prav lepo vidi , kako moment motorja pri polnem plinu, križ na katerga je vpet motor kar opazno zasuče kar pa na letenje nima negativnih vplivov, morda ima celo kak pozitiven učinek blaženja ker je vibracij tako malo.
- Priponke
-
- Pripravljen za štart.jpg (122.83 KiB) Pogledano 3860 krat
-
- KaputaĹľa gor.jpg (93.4 KiB) Pogledano 3860 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Ko bi le bil, pa ni bil dolgoMarko Mencin napisal/-a:
Da je zdaj le MIR
Marko
AXI ni zdržal več kot kratek preizkus novih lipotov ( Rhino 4900) na tleh, pa vzlet en prelet in eno vertikalo, ko pa sem po vertikali model prevrnil v hrbtni elevator in narahlo dodal gas , pa je nagravžno zarožljalo Odlomil se je spoj med gredjo in zvonom z magneti, ostalo je preveč žalostno, da bi napisal
Svetlejša stran je, da so pred poletom novi kitajčki motor z 23x8 zasukali na neverjetnih 7600 vrtljajev
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Res škoda!
Pri letu na nož propeler čudno potuje skozi prihajajoči zrak in se mu med samim obratom okoli osi motorja blazno spreminja vpadni kot, glede na ta prihajajoč zrak. Zaradi tega, prihaja do čudnega zvoka in momentov.
Zadeva je morda povezana tudi s hitrostjo leta v tem režimu. Večja hitrost leta in velik kot nosa modela proti gor=večji stranski efekti)
Sicer bi se moralo nekaj podobnega slišati tudi v harierju, ampak tam se leti počasneje in prihajajoči zrak nima več takega vpliva na propeler.
Ne vem, če sem se uporabil najbolj primerne besede, ampak če si zamislite propeler v položaju leta na nož, ter v mislih ( ali bolje s pravim propelerjem v roki) vizualizirate, kako se giblje propeler skozi zrak, med enim svojim obratom. Najbolje je vzeti "pod lupo" samo en njegov krak, ker je potem bolj enostavno razumeti.
V tem grmu tiči zajec!
LP Mitja
Pri letu na nož propeler čudno potuje skozi prihajajoči zrak in se mu med samim obratom okoli osi motorja blazno spreminja vpadni kot, glede na ta prihajajoč zrak. Zaradi tega, prihaja do čudnega zvoka in momentov.
Zadeva je morda povezana tudi s hitrostjo leta v tem režimu. Večja hitrost leta in velik kot nosa modela proti gor=večji stranski efekti)
Sicer bi se moralo nekaj podobnega slišati tudi v harierju, ampak tam se leti počasneje in prihajajoči zrak nima več takega vpliva na propeler.
Ne vem, če sem se uporabil najbolj primerne besede, ampak če si zamislite propeler v položaju leta na nož, ter v mislih ( ali bolje s pravim propelerjem v roki) vizualizirate, kako se giblje propeler skozi zrak, med enim svojim obratom. Najbolje je vzeti "pod lupo" samo en njegov krak, ker je potem bolj enostavno razumeti.
V tem grmu tiči zajec!
LP Mitja
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Ker mi je škoda za Braneta, sem se potrudil, da poizkusim vsaj s "post mortum-om" malce razjasniti, kaj se je najbrž dogajalo.
Vem da je lahko biti "po bitki general", a se mi zdi, da ne smem zamolčati par stvari, ki sem se jih ob tem primeru spomnil.
Torej, v letu na nož v nekem (ne)ugodnem režimu (prava kombinacija koraka propelerja, njegove obodne hitrosti, hitrosti letenja modela in kotom, pod katerim je "položen" disk propelerja) proizvaja izmenične obremenitve gredi motorja. Frekvenca izmenične obremenitve je sorazmerna z vrtljaji motorja. Zvari pa kot vemo, zelo slabo prenašajo izmenične obremenitve.
Spodnje skice prikazujejo zadevo.
Na prvi sliki sem (sicer pretirano) označil položaj modela in lego diska propelerja, glede na smer zračnega toka pred letalom. na desni strani sem označil smer vrtenja propelerja in dve področji na disku propelerja, A in B.
Na drugi sliki sem hotel nakazati, kako je z vpadnim kotom propelerja (zadeva je variabilna, ampak zaradi enostavnejše razlage ne bomo komplicirali). Torej, preseki krakov propelerja v področju A imajo relativno povečano hitrost in vpadni kot, zato proizvaja krak v področju A povečano vlečno silo.
Preseki krakov na desni strani, v področju označenim z B , pa imajo manjšo hitrost skozi zrak in zmanjšan ( ali nekje na koncu kraka celo negativen) vpadni kot!. V tem delu poti kraka propelerja ta daje zmanjšano vlečno silo, ali lahko pri vrhu kraka celo zavira.
Vse skupaj se odraža tako, kot da bi prijeli z rokami za krake propelerja in jih cukali in potiskali, zdaj na eno, zdaj na drugo stran....100 krat v sekundi!!!
Hudič je tole, vendar si nikoli ne bi mislil, da so lahko posledice take, da uničijo vitalni del motorja!
Mitja
Vem da je lahko biti "po bitki general", a se mi zdi, da ne smem zamolčati par stvari, ki sem se jih ob tem primeru spomnil.
Torej, v letu na nož v nekem (ne)ugodnem režimu (prava kombinacija koraka propelerja, njegove obodne hitrosti, hitrosti letenja modela in kotom, pod katerim je "položen" disk propelerja) proizvaja izmenične obremenitve gredi motorja. Frekvenca izmenične obremenitve je sorazmerna z vrtljaji motorja. Zvari pa kot vemo, zelo slabo prenašajo izmenične obremenitve.
Spodnje skice prikazujejo zadevo.
Na prvi sliki sem (sicer pretirano) označil položaj modela in lego diska propelerja, glede na smer zračnega toka pred letalom. na desni strani sem označil smer vrtenja propelerja in dve področji na disku propelerja, A in B.
Na drugi sliki sem hotel nakazati, kako je z vpadnim kotom propelerja (zadeva je variabilna, ampak zaradi enostavnejše razlage ne bomo komplicirali). Torej, preseki krakov propelerja v področju A imajo relativno povečano hitrost in vpadni kot, zato proizvaja krak v področju A povečano vlečno silo.
Preseki krakov na desni strani, v področju označenim z B , pa imajo manjšo hitrost skozi zrak in zmanjšan ( ali nekje na koncu kraka celo negativen) vpadni kot!. V tem delu poti kraka propelerja ta daje zmanjšano vlečno silo, ali lahko pri vrhu kraka celo zavira.
Vse skupaj se odraža tako, kot da bi prijeli z rokami za krake propelerja in jih cukali in potiskali, zdaj na eno, zdaj na drugo stran....100 krat v sekundi!!!
Hudič je tole, vendar si nikoli ne bi mislil, da so lahko posledice take, da uničijo vitalni del motorja!
Mitja
- Priponke
-
- Izmenična upogibna obremenitev gredi in elementov povezanih z njo.
- noĹľ3.jpg (30.64 KiB) Pogledano 4051 krat
-
- Vo=obodna hitrost
VL=hitrost letenja
Rumeno področje=vpadni kot kraka - noĹľ2.jpg (49.07 KiB) Pogledano 4051 krat
- Vo=obodna hitrost
-
- Zaradi jasnosti karikiran položaj letala in prihajajočega zračnega toka.
- noĹľ1.jpg (60.7 KiB) Pogledano 4051 krat
Torej Yak je cel, niti praske ali skrivljenega podvozja nima, vse je bilo dovolj visoko, le na stezi ni pristal, tu se pa pozitivne stvari nehajo.
AXI je ... torej ne vem točno v kakšnem stanju, zvon se vsekakor maje, očitno je spoj oz zvar počil in se je očitno krepko podrsal po statorju, kako je z navitjem, nimam pojma.
SPIN 99 ne dela in se ne odziva na programsko kartico, vidnega, razen tega, da sta oba kondenzatorja odžgana na minus kontaktu ni.
Pa še novi iz reklamacije prispeli Sentilon, sedaj ima že serijsko 3 kondenzatorje, ki je prišel prav ta dan.
Preden sem šel letet, sem ga preizkusil na 12S na manjšem EF Yaku, ki ima vgrajenega nekoliko manjšega Welgarda. Motor je štartal zelo lepo in veliko bolj mehko, kot s starim Sentilonom in z užitkom sem ga nekajkrat poslal na polne vrtljaje.
Po katastrofi na letališču, sem ga nekoliko prenastavil s programsko kartico in ponovno preizkusil na istem motorju z 12S paketom, a motor se je ponovno odzval podobno kot s prejšnjim reglerjem, s samo nekaj cukanja gasa raje nisem več dajal, sem pa poizkusil z 10S paketom in motor je speljal in deloval normalno, a zagon ni bil tako mehak, kot prej z 12S. Več kot očitno je, da je tudi pri tem reglerju nekaj šlo. In to med prvim preizkusom in naslednjim zagonom. Sumim, da močan preskok iskre pri močnem 12S paketu uniči nek šibki člen (upam, da so to nekvalitetni kondenzatorji)
V takih primerih me hudo jezi, zakaj namesto na strojno, nisem hodil na elektro tehnično šolo
Torej na en dan, sem uničil skoraj največjega AXIja in posmodil 2 komada 100 A 12S lipo reglerja
Mail na kitajsko sem že poslal, ker Sentilon sicer dela in se odziva na programsko kartico, sem si v mailu skušal izboriti možnost, da najprej sam poizkusim z menjavo kondenzatorjev, brez da bi si s tem zaprl možnost za reklamacijo, če pa ne bodo za to, ga bom pač nedotaknjenega poslal nazaj. Kako bo z ostalim, še ne vem
AXI je ... torej ne vem točno v kakšnem stanju, zvon se vsekakor maje, očitno je spoj oz zvar počil in se je očitno krepko podrsal po statorju, kako je z navitjem, nimam pojma.
SPIN 99 ne dela in se ne odziva na programsko kartico, vidnega, razen tega, da sta oba kondenzatorja odžgana na minus kontaktu ni.
Pa še novi iz reklamacije prispeli Sentilon, sedaj ima že serijsko 3 kondenzatorje, ki je prišel prav ta dan.
Preden sem šel letet, sem ga preizkusil na 12S na manjšem EF Yaku, ki ima vgrajenega nekoliko manjšega Welgarda. Motor je štartal zelo lepo in veliko bolj mehko, kot s starim Sentilonom in z užitkom sem ga nekajkrat poslal na polne vrtljaje.
Po katastrofi na letališču, sem ga nekoliko prenastavil s programsko kartico in ponovno preizkusil na istem motorju z 12S paketom, a motor se je ponovno odzval podobno kot s prejšnjim reglerjem, s samo nekaj cukanja gasa raje nisem več dajal, sem pa poizkusil z 10S paketom in motor je speljal in deloval normalno, a zagon ni bil tako mehak, kot prej z 12S. Več kot očitno je, da je tudi pri tem reglerju nekaj šlo. In to med prvim preizkusom in naslednjim zagonom. Sumim, da močan preskok iskre pri močnem 12S paketu uniči nek šibki člen (upam, da so to nekvalitetni kondenzatorji)
V takih primerih me hudo jezi, zakaj namesto na strojno, nisem hodil na elektro tehnično šolo
Torej na en dan, sem uničil skoraj največjega AXIja in posmodil 2 komada 100 A 12S lipo reglerja
Mail na kitajsko sem že poslal, ker Sentilon sicer dela in se odziva na programsko kartico, sem si v mailu skušal izboriti možnost, da najprej sam poizkusim z menjavo kondenzatorjev, brez da bi si s tem zaprl možnost za reklamacijo, če pa ne bodo za to, ga bom pač nedotaknjenega poslal nazaj. Kako bo z ostalim, še ne vem
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
AXI - magneti so krepko podrsani, a lepo na svojih mestih .
- navitje je videti v redu , na delih kjer se je drsal rotor, sicer rahlo umazano, a kakega suma, da bi kje temperatura dosegala kake hude vrednosti ni, prav tako kakega sumljivega -znanega- vonja ne. Prav sigurno, pa ni stika na maso, kako je med ovoji, ne vem, kako bi sploh lahko pomeril, da bi bil podatek siguren.
Mail na Jeti je že poslan, sedaj čakam odgovor. Malo me jezi, dokler sem imel poln plin, je vse delovalo v redu, ko je zarožljalo, je bilo doziranja plina zelo malo in za zelo kratek čas, pa je regler vseeno crknil no ja, bomo videli.
Še dve sliki statorja in navitja, na mestu, kjer je najbolj podrsan.
- navitje je videti v redu , na delih kjer se je drsal rotor, sicer rahlo umazano, a kakega suma, da bi kje temperatura dosegala kake hude vrednosti ni, prav tako kakega sumljivega -znanega- vonja ne. Prav sigurno, pa ni stika na maso, kako je med ovoji, ne vem, kako bi sploh lahko pomeril, da bi bil podatek siguren.
Mail na Jeti je že poslan, sedaj čakam odgovor. Malo me jezi, dokler sem imel poln plin, je vse delovalo v redu, ko je zarožljalo, je bilo doziranja plina zelo malo in za zelo kratek čas, pa je regler vseeno crknil no ja, bomo videli.
Še dve sliki statorja in navitja, na mestu, kjer je najbolj podrsan.
- Priponke
-
- Navitje.jpg (77.82 KiB) Pogledano 3749 krat
-
- Podrsan stator.jpg (97.94 KiB) Pogledano 3749 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Brane upam, da mrcino spraviš v življenje s čim manj stroški...
Mitja tebi pa hvala za poljudno razlago rožlajanja modelov med letom na nož. Zadeva je zelo izrazita pri okoli obrnjenih elektro outrunnerjih s togimi propi. Če je prop zložljiv, več ali manj utihne.
Pri bencincih tega ni toliko slišat . Poleg glasnosti samega delovanja najbrž pomaga tudi to, da je glavna gred bencinskega motorja precej bolj robustno vpeta/uležajena...
LP
Robi
Mitja tebi pa hvala za poljudno razlago rožlajanja modelov med letom na nož. Zadeva je zelo izrazita pri okoli obrnjenih elektro outrunnerjih s togimi propi. Če je prop zložljiv, več ali manj utihne.
Pri bencincih tega ni toliko slišat . Poleg glasnosti samega delovanja najbrž pomaga tudi to, da je glavna gred bencinskega motorja precej bolj robustno vpeta/uležajena...
LP
Robi
Tudi jaz upam, da stroški ne bodo šli v višaveRLogar napisal/-a:Brane upam, da mrcino spraviš v življenje s čim manj stroški...
Mitja tebi pa hvala za poljudno razlago rožlajanja modelov med letom na nož. Zadeva je zelo izrazita pri okoli obrnjenih elektro outrunnerjih s togimi propi. Če je prop zložljiv, več ali manj utihne.
Pri bencincih tega ni toliko slišat . Poleg glasnosti samega delovanja najbrž pomaga tudi to, da je glavna gred bencinskega motorja precej bolj robustno vpeta/uležajena...
LP
Robi
Kar se tiče Ultralajtovih razlag, pa moram povedati, da dobesedno uživam ob takih in podobnih nazornih razlagah, tudi zaradi lepih skic, Ultralajt res imaš roko in občutek
Jaz moram priznati da se mi je zdelo, da se dogaja nekaj takega, samo vzroka, od kod prihaja do takih razlik, pa si nisem predstavljal.
Pri bencinarjih s takimi čudnimi zvoki res nismo imeli težav, da pa ta efekt, ki požira tudi nekaj moči tudi pri bencinarjih ni zanemarljiv, pa mi je prišlo na misel potem, ko sem se spomnil, da sem pred časom prebiral forumske debate, ki so govorile o tem, da motor pri letu na nož izgublja moč. Razlog za to bi bil že lahko v tem, da s propelerjem nekoliko preobremenjen motor, ki pri normalnem letenju te preobremenjenosti ne pokaže prav očitno, to udari na plan pri letu na nož, ko motor bolj zajamra, kot bi bilo treba.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
AXI je dobil novo akso
Prebijalna igla z do stotimke mm točno enako mero, kot original gred je kot nalašč da nadomesti originalno gred, orenk adapter, ki natančno nalega na to novo gred, pa bo poskrbel, da bo odslej zvon z magneti orenk spojen z gredjo. Opletanja je 0,03mm kar mislim da je kar OK.
Manjka še regler
Prebijalna igla z do stotimke mm točno enako mero, kot original gred je kot nalašč da nadomesti originalno gred, orenk adapter, ki natančno nalega na to novo gred, pa bo poskrbel, da bo odslej zvon z magneti orenk spojen z gredjo. Opletanja je 0,03mm kar mislim da je kar OK.
Manjka še regler
- Priponke
-
- Adapter za vpetje rotorja 1.jpg (55.23 KiB) Pogledano 4194 krat
-
- Adapter za vpetje rotorja.jpg (78.31 KiB) Pogledano 4194 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Morda, če mi takega pošljejo, namesto reklamiranega, se pa rahlo bojim, ko sem regler kupil je ravno prišla nova V 4,0 verzija, pa ni delala niti za probo, ko sem dobil novega, v razmaku kakih treh tednov, je prispela že naslednja posodobljena izvedba, z enim kondenzatorjem več.
No ta izvedba je delala eno minuto, da sem pomeril tok in dvakrat nagazil gas, po preprogramiranju, pa motor ni več startal na 12 S, na 10 S pa je regler še delal, a start ni bil tako mehak, kot prej.
Sedaj spet čakam novega, oz karkoli bodo že poslali, samo da bo delal
No ta izvedba je delala eno minuto, da sem pomeril tok in dvakrat nagazil gas, po preprogramiranju, pa motor ni več startal na 12 S, na 10 S pa je regler še delal, a start ni bil tako mehak, kot prej.
Sedaj spet čakam novega, oz karkoli bodo že poslali, samo da bo delal
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???