micro Flash
sem učeraj proti večeru probal še enkrat na "tople" akuje in res pridobiti najprej nekaj hitrosti in nato v vertikalo. In šlo je , sam še vedno se mi zdi da ni bilo čisto 90 stopinj. Vendar so bili akuji po 5min prazni . Že pri vseh 3 letih kar sem jih dosedaj naredil nisem nikoli letel več kot 7min.
Doma imam paket 8x gp2200, pa upam da ga nisem polomil s tem in bo model pretežak.
Preiskusil bom tudi več propov po predlogu Sašota in Mihata.
Doma imam paket 8x gp2200, pa upam da ga nisem polomil s tem in bo model pretežak.
Preiskusil bom tudi več propov po predlogu Sašota in Mihata.
Tale je pa prov "special edition"
Danes sem spet letel in imam težavo s segrevanjem motorja.
Motor se tako segreje, da ga ne morem držati več kot 2sec. in to na gp1100, kaj bi bilo šele na 2200.
Povečati je treba hlajenje, kar pomeni povečati ali narediti večje izhodne odprtine zraka za večji pretok.
Ali mi lahko kdo pove kje naj naredim dodatne izhodnje luknje ker je zdajšnja veliko premajhna če dodam še turbo spiner. Nebi pa rad delal lukenj tam, kjer je trup najbolj šibak.
Danes sem spet letel in imam težavo s segrevanjem motorja.
Motor se tako segreje, da ga ne morem držati več kot 2sec. in to na gp1100, kaj bi bilo šele na 2200.
Povečati je treba hlajenje, kar pomeni povečati ali narediti večje izhodne odprtine zraka za večji pretok.
Ali mi lahko kdo pove kje naj naredim dodatne izhodnje luknje ker je zdajšnja veliko premajhna če dodam še turbo spiner. Nebi pa rad delal lukenj tam, kjer je trup najbolj šibak.
Skozi 75 gramski motorček gredo stotine W v kratkem sunku - to je potrebno dobro hladit, še posebno v tehle pasjih dnevih
Dodatne izstopne luknje (trikotne) oblike se splača naredititakoj za krilom ob straneh.
Dodatne izstopne luknje (trikotne) oblike se splača naredititakoj za krilom ob straneh.
V tvojem kraju je proizvajalec tvojega modela in prodajalec tvojega motorja. Kaj, ko bi stopil tja in povprašal?Tilen napisal/-a:Tale je pa prov "special edition"
Danes sem spet letel in imam težavo s segrevanjem motorja.
Motor se tako segreje, da ga ne morem držati več kot 2sec. in to na gp1100, kaj bi bilo šele na 2200.
Povečati je treba hlajenje, kar pomeni povečati ali narediti večje izhodne odprtine zraka za večji pretok.
Ali mi lahko kdo pove kje naj naredim dodatne izhodnje luknje ker je zdajšnja veliko premajhna če dodam še turbo spiner. Nebi pa rad delal lukenj tam, kjer je trup najbolj šibak.
lp
Sašo
včeraj je poletel z novimi baterijami gp130LAHR in mislim da bo to to. Razlika je očitna. Tudi motor se manj greje. Sicer pa sem naredil dodatne izhodne luknje za hlajenje. Čeprav motor gonim do kraja (po tabeli ki jo imam je 13X7 prop 45A) je motor po končani vožnji mlačen.
Imam pa občutek da je model prelahek, saj zelo težko doseže kakšno visoko hitrost, razen pri pikiranju iz velike višine.
lp
Tilen
Imam pa občutek da je model prelahek, saj zelo težko doseže kakšno visoko hitrost, razen pri pikiranju iz velike višine.
lp
Tilen
Danes sem spet letel in odpravil nekatere težave ki sem jih imel z motorjem.
Da ne bom pripenjal samo slik imam danes kratek filmček 11sec.
Za predvajanje potrebujete quick time player
http://freeweb.siol.net/tcigale/mFlash.MOV
lp
Tilen
Da ne bom pripenjal samo slik imam danes kratek filmček 11sec.
Za predvajanje potrebujete quick time player
http://freeweb.siol.net/tcigale/mFlash.MOV
lp
Tilen
Oprosti, vendar nikjer nisem zasledil setupa (razen baterij in propa)?Tilen napisal/-a:Danes sem spet letel in odpravil nekatere težave ki sem jih imel z motorjem.
Da ne bom pripenjal samo slik imam danes kratek filmček 11sec.
Za predvajanje potrebujete quick time player
http://freeweb.siol.net/tcigale/mFlash.MOV
lp
Tilen
Hvala in LP.
Tine
motor sem omenil v tej temi viewtopic.php?t=5349
tukaj pa sem res pozabil
se opravičujem, pa vendar:
motor: Cyclon mini elite
regler: Jeti 40A
servoti: 2x hitec hs125mg in 1x hitec hs81.
prop je aeronaut 12x8 in vleče nekaj manj kot 45A(podatki v tabeli, v praksi nisem meril), masa pa je 880g z 8x gp1300.
Model gre v vertikalo, vendar daleč od tega kot Sašotu strelica. Je tudi občutno prelahek da bi dosegel kakšno spodobno hitrost brez navpičnega pikiranja iz vsaj 200m. V primeru večje obtežitve pa bi bilo nujno zamenjati motor, pa tudi model ni tako ojačan kot njegov večji brat Flash.
tukaj pa sem res pozabil
se opravičujem, pa vendar:
motor: Cyclon mini elite
regler: Jeti 40A
servoti: 2x hitec hs125mg in 1x hitec hs81.
prop je aeronaut 12x8 in vleče nekaj manj kot 45A(podatki v tabeli, v praksi nisem meril), masa pa je 880g z 8x gp1300.
Model gre v vertikalo, vendar daleč od tega kot Sašotu strelica. Je tudi občutno prelahek da bi dosegel kakšno spodobno hitrost brez navpičnega pikiranja iz vsaj 200m. V primeru večje obtežitve pa bi bilo nujno zamenjati motor, pa tudi model ni tako ojačan kot njegov večji brat Flash.
Stanje se slabša in slabša in ... Zadnji let, ki je bil narejen včeraj je pokazal da je vertikala na "psu". Na nekje 150m se začne model že ustavljati in vertikala se konča. Ne vem kaj je vzrok temu. Težko bi rekel da je motor, ker je po končanem letu mlačen. Je pa res da so celice kar dobro vroče.
Bi prosil za kakšen nasvet, drugače pa gre motor ven in v f5j kategorijo,
lp
Bi prosil za kakšen nasvet, drugače pa gre motor ven in v f5j kategorijo,
lp
Čisto ugibanje: pregrel si magnete v motorju....ali pa ti morda hudič jemlje akumulatorje...Tilen napisal/-a:Stanje se slabša in slabša in ... Zadnji let, ki je bil narejen včeraj je pokazal da je vertikala na "psu". Na nekje 150m se začne model že ustavljati in vertikala se konča. Ne vem kaj je vzrok temu. Težko bi rekel da je motor, ker je po končanem letu mlačen. Je pa res da so celice kar dobro vroče.
Bi prosil za kakšen nasvet, drugače pa gre motor ven in v f5j kategorijo,
lp
LP Mitja
bom jutri probal še na druge baterije, vendar dvomim da je motor, ker se je pošteno segrel samo 2x ko še ni bilo dodatnih rež za hlajenje, pa še takrat se ga ja delo držati cca 2sec. Po tistem pa je šel kar solidno v vertikalo, zdaj pa je vedno slabše. Po drugi strani pa bi baterije morale zdržati 50A, jast pa jih teram na nekaj več kot 40A.
Žal bo imel Ultralajt najbrže prav. Druga možnost je pa regler. Če ni dovolj hlajen tudi "trokira". Magneti imajo dovolj če jih samo za nekaj trenutkov segreješ nad 120 oC.
Po moje je ceneje in učinkoviteje modelu privoščit npr. kakega axija 28... kot nabavit nove akuje.
Pazi okrog motorja! Nisem ravno prepričan, toda zdi se mi, da ti lahko motor, ki ima neenakomerno močne magnete uniči regler.
lp
Sašo
Po moje je ceneje in učinkoviteje modelu privoščit npr. kakega axija 28... kot nabavit nove akuje.
Pazi okrog motorja! Nisem ravno prepričan, toda zdi se mi, da ti lahko motor, ki ima neenakomerno močne magnete uniči regler.
lp
Sašo
Debata na RC Groups o Cyclon Mini Elite:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=400802
Debata je dolga.... vendar poučno branje
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=400802
Debata je dolga.... vendar poučno branje