micro Flash

Debate o hitrih modelih pylon in hotlinerjih

Moderatorji: Pisaneli, AD

Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

sem učeraj proti večeru probal še enkrat na "tople" akuje in res pridobiti najprej nekaj hitrosti in nato v vertikalo. In šlo je :lol: , sam še vedno se mi zdi da ni bilo čisto 90 stopinj. Vendar so bili akuji po 5min prazni :cry: . Že pri vseh 3 letih kar sem jih dosedaj naredil nisem nikoli letel več kot 7min.
Doma imam paket 8x gp2200, pa upam da ga nisem polomil s tem in bo model pretežak.
Preiskusil bom tudi več propov po predlogu Sašota in Mihata.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Profesor
Prispevkov: 1973
Pridružen: 12 Dec 2002, 01:00
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MC GAYVER »

ZGP 1100 je 1,3 min motorja 10-15 min jadranja z kar nekaj afnanja vmes :o
Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name »

Visokozmogljivi modeli :o koliko visoko pa zmorejo ](*,)
Babooni so ponovno med nami !
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

no_name napisal/-a:Visokozmogljivi modeli :o koliko visoko pa zmorejo ](*,)
Odvisno predvsem od tega kako optiko ti je namenila mati narava in nekaj malega od tega, koliko časa imaš za dvig. V skrajnih primerih tudi čez 70 m/s. Vsekakor dovolj, da ti strga gate, če nisi navajen.



lp
Sašo
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

morda so krive baterije, ker mislim da motor ni zdržal 1min..
Bom probal z gp2200, takoj ko se ga malo navadim
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9306
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Poletne barve - "ADRIA" barvna shema 8)
Priponke
net1.jpg
net1.jpg (104.95 KiB) Pogledano 4443 krat
net2.jpg
net2.jpg (72.88 KiB) Pogledano 4443 krat
Uporabniški avatar
Matej1
Razpravljalec
Prispevkov: 194
Pridružen: 14 Maj 2005, 16:37
Kraj: Kranj Ejga

Odgovor Napisal/-a Matej1 »

Lep Model!A je to ze tako pobarvan,ali je folija???
NO LIMIT!!SPEED FREAK!!
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9306
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Pobarvano v kalupu! :D
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

Tale je pa prov "special edition"


Danes sem spet letel in imam težavo s segrevanjem motorja.
Motor se tako segreje, da ga ne morem držati več kot 2sec. in to na gp1100, kaj bi bilo šele na 2200.
Povečati je treba hlajenje, kar pomeni povečati ali narediti večje izhodne odprtine zraka za večji pretok.
Ali mi lahko kdo pove kje naj naredim dodatne izhodnje luknje ker je zdajšnja veliko premajhna če dodam še turbo spiner. Nebi pa rad delal lukenj tam, kjer je trup najbolj šibak.
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9306
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Skozi 75 gramski motorček gredo stotine W v kratkem sunku - to je potrebno dobro hladit, še posebno v tehle pasjih dnevih ;)

Dodatne izstopne luknje (trikotne) oblike se splača naredititakoj za krilom ob straneh.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Tilen napisal/-a:Tale je pa prov "special edition"


Danes sem spet letel in imam težavo s segrevanjem motorja.
Motor se tako segreje, da ga ne morem držati več kot 2sec. in to na gp1100, kaj bi bilo šele na 2200.
Povečati je treba hlajenje, kar pomeni povečati ali narediti večje izhodne odprtine zraka za večji pretok.
Ali mi lahko kdo pove kje naj naredim dodatne izhodnje luknje ker je zdajšnja veliko premajhna če dodam še turbo spiner. Nebi pa rad delal lukenj tam, kjer je trup najbolj šibak.
V tvojem kraju je proizvajalec tvojega modela in prodajalec tvojega motorja. Kaj, ko bi stopil tja in povprašal?Slika



lp
Sašo
Uporabniški avatar
Matej1
Razpravljalec
Prispevkov: 194
Pridružen: 14 Maj 2005, 16:37
Kraj: Kranj Ejga

Odgovor Napisal/-a Matej1 »

=D> =D> =D> =D> =D Miha res je lepo pobavrvan,jst bi tudi takega!!!! :wink:
Sej bo,pocasi,da telstarja osvojim,ane!! :wink:
NO LIMIT!!SPEED FREAK!!
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

mihah napisal/-a:Pobarvano v kalupu! :D
Ali se da to malo bolje pojasnit? Npr kako so nastali ostri robovi med barvami, iz česa je barva...



lp
Sašo
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

Da končno pokažem nekaj slik. Žal so bolj slabe :(
Priponke
in še v hitrem nizkem letu
in še v hitrem nizkem letu
3.jpg (14.72 KiB) Pogledano 4333 krat
2.jpg
2.jpg (6.64 KiB) Pogledano 4333 krat
1.jpg
1.jpg (6.73 KiB) Pogledano 4333 krat
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

včeraj je poletel z novimi baterijami gp130LAHR in mislim da bo to to. Razlika je očitna. Tudi motor se manj greje. Sicer pa sem naredil dodatne izhodne luknje za hlajenje. Čeprav motor gonim do kraja (po tabeli ki jo imam je 13X7 prop 45A) je motor po končani vožnji mlačen.
Imam pa občutek da je model prelahek, saj zelo težko doseže kakšno visoko hitrost, razen pri pikiranju iz velike višine.


lp
Tilen
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

Danes sem spet letel in odpravil nekatere težave ki sem jih imel z motorjem.
Da ne bom pripenjal samo slik imam danes kratek filmček 11sec.
Za predvajanje potrebujete quick time player


http://freeweb.siol.net/tcigale/mFlash.MOV


lp
Tilen
Uporabniški avatar
Tekmovalec
Prispevkov: 278
Pridružen: 04 Apr 2002, 01:00
Kraj: Bloke - Notranjska

Odgovor Napisal/-a »

Tilen napisal/-a:Danes sem spet letel in odpravil nekatere težave ki sem jih imel z motorjem.
Da ne bom pripenjal samo slik imam danes kratek filmček 11sec.
Za predvajanje potrebujete quick time player


http://freeweb.siol.net/tcigale/mFlash.MOV


lp
Tilen
Oprosti, vendar nikjer nisem zasledil setupa (razen baterij in propa)?

Hvala in LP.

Tine
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

motor sem omenil v tej temi viewtopic.php?t=5349

tukaj pa sem res pozabil :oops:
se opravičujem, pa vendar:

motor: Cyclon mini elite
regler: Jeti 40A
servoti: 2x hitec hs125mg in 1x hitec hs81.
prop je aeronaut 12x8 in vleče nekaj manj kot 45A(podatki v tabeli, v praksi nisem meril), masa pa je 880g z 8x gp1300.
Model gre v vertikalo, vendar daleč od tega kot Sašotu strelica. Je tudi občutno prelahek da bi dosegel kakšno spodobno hitrost brez navpičnega pikiranja iz vsaj 200m. V primeru večje obtežitve pa bi bilo nujno zamenjati motor, pa tudi model ni tako ojačan kot njegov večji brat Flash.
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

Stanje se slabša in slabša in ... :( Zadnji let, ki je bil narejen včeraj je pokazal da je vertikala na "psu". Na nekje 150m se začne model že ustavljati in vertikala se konča. Ne vem kaj je vzrok temu. Težko bi rekel da je motor, ker je po končanem letu mlačen. Je pa res da so celice kar dobro vroče.
Bi prosil za kakšen nasvet, drugače pa gre motor ven in v f5j kategorijo,



lp
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Tilen napisal/-a:Stanje se slabša in slabša in ... :( Zadnji let, ki je bil narejen včeraj je pokazal da je vertikala na "psu". Na nekje 150m se začne model že ustavljati in vertikala se konča. Ne vem kaj je vzrok temu. Težko bi rekel da je motor, ker je po končanem letu mlačen. Je pa res da so celice kar dobro vroče.
Bi prosil za kakšen nasvet, drugače pa gre motor ven in v f5j kategorijo,



lp
Čisto ugibanje: pregrel si magnete v motorju....ali pa ti morda hudič jemlje akumulatorje...

LP Mitja
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

bom jutri probal še na druge baterije, vendar dvomim da je motor, ker se je pošteno segrel samo 2x ko še ni bilo dodatnih rež za hlajenje, pa še takrat se ga ja delo držati cca 2sec. Po tistem pa je šel kar solidno v vertikalo, zdaj pa je vedno slabše. Po drugi strani pa bi baterije morale zdržati 50A, jast pa jih teram na nekaj več kot 40A.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Žal bo imel Ultralajt najbrže prav. Druga možnost je pa regler. Če ni dovolj hlajen tudi "trokira". Magneti imajo dovolj če jih samo za nekaj trenutkov segreješ nad 120 oC.

Po moje je ceneje in učinkoviteje modelu privoščit npr. kakega axija 28... kot nabavit nove akuje.

Pazi okrog motorja! Nisem ravno prepričan, toda zdi se mi, da ti lahko motor, ki ima neenakomerno močne magnete uniči regler.




lp
Sašo
Uporabniški avatar
Tilen
Razpravljalec
Prispevkov: 169
Pridružen: 11 Jul 2003, 08:09
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Tilen »

bom probal pa poročam.
V mFlasha pa verjetno pride axi 2820/12 pa nekje 12 do 14 akujev, odvisno koliko se lahko spravi noter in koliko model prenese. Vendar to so zaenkrat še samo iluzije. [-o<
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Tilen napisal/-a:bom probal pa poročam.
V mFlasha pa verjetno pride axi 2820/12 pa nekje 12 do 14 akujev, odvisno koliko se lahko spravi noter in koliko model prenese. Vendar to so zaenkrat še samo iluzije. [-o<

Axi 2826/10 in 14 akujev GP110 bi šlo lepo v zrak.




lp
Sašo
Uporabniški avatar
Tekmovalec
Prispevkov: 278
Pridružen: 04 Apr 2002, 01:00
Kraj: Bloke - Notranjska

Odgovor Napisal/-a »

Debata na RC Groups o Cyclon Mini Elite:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=400802

Debata je dolga.... vendar poučno branje
Odgovori

Vrni se na Visokozmogljivi modeli