Vse o začetniškem modelu EasyStar in njemu podobnih
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Kaj?? Ko je napolnena jo še polniš? To ni dobro... Če je polna je polna...[/quote]jest jih filam kr tko najprej 0,5A pol k mi napiše da je polna dam 0,4A potem 0,3A,.. pa tko naprej do 0,1A tko se pomojem najbolje napolnijo saj na začetku!20 ur sm filov pomojem je čes glavo bla je že kar vroča tko da sm rajš isklopu!Zdaj filam še 7 celične Nimh za EasyStarja sm mislu se jutr mal vozt pa je slabo vreme skoda!
Jao pa si že nove batarije ubistvu prefilov Nevem sicer kje je logika, da batarije filaš še po tem ko so že nafilane ? Če misliš, da če batarije večkrat nafilaš da so bolj povne si se zlo zmotu. Upoštevaj nasvete drugih izkušenih modelarjev ter ne prehitevaj dneva pred nočjo.anzerozm napisal/-a:jest jih filam kr tko najprej 0,5A pol k mi napiše da je polna dam 0,4A potem 0,3A,.. pa tko naprej do 0,1A tko se pomojem najbolje napolnijo saj na začetku!20 ur sm filov pomojem je čes glavo bla je že kar vroča tko da sm rajš isklopu!Zdaj filam še 7 celične Nimh za EasyStarja sm mislu se jutr mal vozt pa je slabo vreme skoda!
Pa saj tvoj polnilec mora imeti delta peak??
Če ima, potem nisi prenapolnil, ker je polnilec zaznal, da so polne takoj, malo je šlo noter, ker imajo Ni-Mh celice samopraznitev z časom, okrog 50ma na dan. Ko so stare pa vedno več.
Anzetk:
Lahko mirno prazniš več, saj ko jih motor prazni, jih prazni okrgo 5-7,5 A (če je speed 400). S polnilcem jil lahko prazniš bp do 5A, ampak če cikliraš pa je boljše okrog 2A, zaradi prevelikega padca napetosti, pri velikem praznjenju.
Če ima, potem nisi prenapolnil, ker je polnilec zaznal, da so polne takoj, malo je šlo noter, ker imajo Ni-Mh celice samopraznitev z časom, okrog 50ma na dan. Ko so stare pa vedno več.
Anzetk:
Lahko mirno prazniš več, saj ko jih motor prazni, jih prazni okrgo 5-7,5 A (če je speed 400). S polnilcem jil lahko prazniš bp do 5A, ampak če cikliraš pa je boljše okrog 2A, zaradi prevelikega padca napetosti, pri velikem praznjenju.
LP
Mitja
Mitja
To že piše, samo to ne pomeni 24 ur z tokom npr. 5A
Ti moraš nasaviti potem 1/24 kapacitete tvojih akumulatorjev.
Na primer pri 1400mah, mora biti tok za polnjenje 24 ur 0,06 A.
recimo 0,1 A bo vredu, to je za 14 ur.
Ampak ti si jih že tako ali tako prenapolnil 5x, tako da si že naredil solato.
Sedaj kar je je, imaš pa tudi zelo butast polnilec, da ni zaznal, da so baterije že polne in nehal polnit takoj, ko si jih ti priklopil potem ko si jih že napolnil.
Drugič malo prej preberi navodila ali vprašaj koga.
Sej baterije verjetno ne bodo fuč, si jih pa kar zmatral se bo poznalo na kapaciteti.
Naredi par ciklov z polnilnim tokom 0,7 A in praznilnim prvič z 1A ,drugič z 2A, tretjič in vsakim naslednjim 3A, več pa raje ne.
Naredi vsaj 3-4 cikle, tako jih boš malo ozdravil.
Pa C pomeni POLNI, D pa PRAZNI.
Če imaš baterije polne ali do polovice polne začneš cikel z praznjenjem, če imaš manj kot pol polne pa z polnjenjem. (to velja samo za začetno cikliranje, ko pa baterije uporabljaš pa imaš napisano spodaj kako cikliraš.)
Ko greš vozit, če baterije ne sprazniš, narediš tako:
Če veš, da greš 2. dan spet vozit, narediš cikel prazni-polni, neglede kako so prazne, ker jih polnilec ne bo preveč izpraznil (ne bi jih smel) in pustiš polne do jutri, lahko čakajo tudi 2-3 dni s tem da že potem malo izgubijo kapacitete cca 50-100mah na dan
Če veš, da ne boš vozil en čas (več kot 3 dni) pa narediš spet cikel prazni polni, neglede na to kako so polne, ampak ustaviš polnjenje pri polovici kapacitete v primeru 1400mah ustaviš pri 700 in tako pustiš.
Na polnilcu imaš napisano koliko mah ti je že napolnil, ne piše pa koliko mah baterije imajo v sebi, zato delaš cikel, ker ko v ciklu izprazni pa začne polnit začne iz 0, ker so baterije čisto prazne. (na sprazni glih do 0 mah, ker so potem zanič ampak, da ne boš vse zmiksal, zate naj bo 0, ker pusti notri zelo malo in se to ne pozna pri shranjevanju.)
Ti moraš nasaviti potem 1/24 kapacitete tvojih akumulatorjev.
Na primer pri 1400mah, mora biti tok za polnjenje 24 ur 0,06 A.
recimo 0,1 A bo vredu, to je za 14 ur.
Ampak ti si jih že tako ali tako prenapolnil 5x, tako da si že naredil solato.
Sedaj kar je je, imaš pa tudi zelo butast polnilec, da ni zaznal, da so baterije že polne in nehal polnit takoj, ko si jih ti priklopil potem ko si jih že napolnil.
Drugič malo prej preberi navodila ali vprašaj koga.
Sej baterije verjetno ne bodo fuč, si jih pa kar zmatral se bo poznalo na kapaciteti.
Naredi par ciklov z polnilnim tokom 0,7 A in praznilnim prvič z 1A ,drugič z 2A, tretjič in vsakim naslednjim 3A, več pa raje ne.
Naredi vsaj 3-4 cikle, tako jih boš malo ozdravil.
Pa C pomeni POLNI, D pa PRAZNI.
Če imaš baterije polne ali do polovice polne začneš cikel z praznjenjem, če imaš manj kot pol polne pa z polnjenjem. (to velja samo za začetno cikliranje, ko pa baterije uporabljaš pa imaš napisano spodaj kako cikliraš.)
Ko greš vozit, če baterije ne sprazniš, narediš tako:
Če veš, da greš 2. dan spet vozit, narediš cikel prazni-polni, neglede kako so prazne, ker jih polnilec ne bo preveč izpraznil (ne bi jih smel) in pustiš polne do jutri, lahko čakajo tudi 2-3 dni s tem da že potem malo izgubijo kapacitete cca 50-100mah na dan
Če veš, da ne boš vozil en čas (več kot 3 dni) pa narediš spet cikel prazni polni, neglede na to kako so polne, ampak ustaviš polnjenje pri polovici kapacitete v primeru 1400mah ustaviš pri 700 in tako pustiš.
Na polnilcu imaš napisano koliko mah ti je že napolnil, ne piše pa koliko mah baterije imajo v sebi, zato delaš cikel, ker ko v ciklu izprazni pa začne polnit začne iz 0, ker so baterije čisto prazne. (na sprazni glih do 0 mah, ker so potem zanič ampak, da ne boš vse zmiksal, zate naj bo 0, ker pusti notri zelo malo in se to ne pozna pri shranjevanju.)
LP
Mitja
Mitja
Hmm misliš, da bo vredu da polni batarije z več kot 1C kajti pri njegovih batarijah 1400mah je 1C 1,4A kar naj bi bilo še zdravo za batarijo kar je pa več pa naj nebi bilo priporočljivo razen pod pogojem če si kupil batarije katere jim v navodilih piše, da so primerne za filanje nad 1C v tvojem primeru več kot 1,4A če si jaz to prav razlagam.
Ja saj sem mu napisal, da pač občasno ne škodi več kot 1C, to škodi lipojem, ZELO škodi, lahko tudi explodirajo zaradi tega.
Če se pa ne mudi, pa jaz polnim vse celice tudi lipote ponavadi manj kot 1C.
Razen na terenu pri Lipotih 1C, imam pa tudi kakšne Ni Mh, pa mi je bolj ali manj vseeno za njih pa niso za več kot 1C pa sem jih polnil velikokrat tudi z 3C, pa sem imel celile po 2-3 leta, imam pa tudi celice visoke kvalitete in predpisane za več kot 1C pa jih nikoli nisem polnil z več kot 1C, ker so bile presneto drage, pa so mi crknile po 3-4 mesecih....
Ni zmeraj dražje bolše !
Če se pa ne mudi, pa jaz polnim vse celice tudi lipote ponavadi manj kot 1C.
Razen na terenu pri Lipotih 1C, imam pa tudi kakšne Ni Mh, pa mi je bolj ali manj vseeno za njih pa niso za več kot 1C pa sem jih polnil velikokrat tudi z 3C, pa sem imel celile po 2-3 leta, imam pa tudi celice visoke kvalitete in predpisane za več kot 1C pa jih nikoli nisem polnil z več kot 1C, ker so bile presneto drage, pa so mi crknile po 3-4 mesecih....
Ni zmeraj dražje bolše !
LP
Mitja
Mitja