F5J 2004 Electric Soaring World Challenge
Odlično......
Se bo potrebno pripraviti in jih obiskati v bližniji prihodnosti...
Ponovno mi je padlo v oči, da podeljujejo nagrado za "overall winer" se pravi zmagovalca v vseh kategorijah.....NO, rešitev kako oživeti vse podkategorije....
In ponovno nekaj....kar sicer ne želim pogrevati.....ampak vsepovsod imajo enake težave z nesmislom.
Many agree that the fixed launch window approach needs updating. Currently the limited motor run lengths are specified at 60 seconds for Speed 400, 40 seconds for 7 Cell, and 20 seconds for Unlimited. With today’s technologies this skews the contest to those with better eyesight, and not as much emphasis on locating and sustaining in lift. David Hobby and others have pointed out a solution used in other countries—fly it like F3J. You get to run your motor one time for as long (or short) as you like. Your scoring time within the flight window begins with motor shutoff. Imagine pilots running their motors for just a few seconds, banking on their ability to quickly locate lift.
Komaj čakam naslednje leto, da vidim "bav bavae" iz 7 celic in Unlimited, kako letijo z dalnogledi....
lp. rok
Se bo potrebno pripraviti in jih obiskati v bližniji prihodnosti...
Ponovno mi je padlo v oči, da podeljujejo nagrado za "overall winer" se pravi zmagovalca v vseh kategorijah.....NO, rešitev kako oživeti vse podkategorije....
In ponovno nekaj....kar sicer ne želim pogrevati.....ampak vsepovsod imajo enake težave z nesmislom.
Many agree that the fixed launch window approach needs updating. Currently the limited motor run lengths are specified at 60 seconds for Speed 400, 40 seconds for 7 Cell, and 20 seconds for Unlimited. With today’s technologies this skews the contest to those with better eyesight, and not as much emphasis on locating and sustaining in lift. David Hobby and others have pointed out a solution used in other countries—fly it like F3J. You get to run your motor one time for as long (or short) as you like. Your scoring time within the flight window begins with motor shutoff. Imagine pilots running their motors for just a few seconds, banking on their ability to quickly locate lift.
Komaj čakam naslednje leto, da vidim "bav bavae" iz 7 celic in Unlimited, kako letijo z dalnogledi....
lp. rok
Ne želim "pogrevati".....Ravno tako jemlem nazaj besedo "nesmisel"....
Naj povem, da sem z našimi pravili več kot zadovoljen.....
Druge dežele....AVSTRALIJA...
http://www.maaa.asn.au/electric/rules/f5j.htm
David Hooby je avstralec....in on je to predlagal
No, ena zanimivost o David Hooby-ju. Je Avstralec. Nikoli ni letel F3J....je pa ogromno letel Avstralski F5J.
Lani je prvič poskusil F3J. Letos je šel na svetovno v Kanado, tako, da so pač šli kot ekipa. No na koncu je postal svetovni prvak v F3J in s tem največje presenečenje svetovnega prvenstva, ter vseh F3J krogov....
Vse zasluge za to gredo F5J...... .....in avstralskemu sistemu tekmovanja
Naj povem, da sem z našimi pravili več kot zadovoljen.....
Druge dežele....AVSTRALIJA...
http://www.maaa.asn.au/electric/rules/f5j.htm
David Hooby je avstralec....in on je to predlagal
No, ena zanimivost o David Hooby-ju. Je Avstralec. Nikoli ni letel F3J....je pa ogromno letel Avstralski F5J.
Lani je prvič poskusil F3J. Letos je šel na svetovno v Kanado, tako, da so pač šli kot ekipa. No na koncu je postal svetovni prvak v F3J in s tem največje presenečenje svetovnega prvenstva, ter vseh F3J krogov....
Vse zasluge za to gredo F5J...... .....in avstralskemu sistemu tekmovanja
Ja, to je super za take kot je tale Hooby.
Ampak za večino to pelje v stroškovni nesmisel in pretirano posvečanje elektro pogonu. To sem mislil.
Četudi bi bila hipotetično gledano pravila zelo omejena, bi še vedno lahko kaj hitro prišlo do konfliktov, kar samo odbija začetnike. Pa še vse se zelo zakomplicira...
Jaz menim, da to v Sloveniji ne bi delovalo
Lahko pa poskusimo! Sem takoj zraven
Ampak za večino to pelje v stroškovni nesmisel in pretirano posvečanje elektro pogonu. To sem mislil.
Četudi bi bila hipotetično gledano pravila zelo omejena, bi še vedno lahko kaj hitro prišlo do konfliktov, kar samo odbija začetnike. Pa še vse se zelo zakomplicira...
Jaz menim, da to v Sloveniji ne bi delovalo
Lahko pa poskusimo! Sem takoj zraven
Miha, z vsem se strinjam...
Sam sem veliko razmišljal o tem.....in tudi prišel do velikih nesmislov, zato verjamem, da to ni rešitev...
Naša rešitev s tisto dodano minuto in o imenovanju delovniha časov ter s tem drugačno obračunavanje časa je veliko boljša...
Kakorkoli na svetovno bo treba iti......sam se bom pripravljav v to smer...čisto slučajno imam po novem žlahto tam blizu...
Sam sem veliko razmišljal o tem.....in tudi prišel do velikih nesmislov, zato verjamem, da to ni rešitev...
Naša rešitev s tisto dodano minuto in o imenovanju delovniha časov ter s tem drugačno obračunavanje časa je veliko boljša...
Kakorkoli na svetovno bo treba iti......sam se bom pripravljav v to smer...čisto slučajno imam po novem žlahto tam blizu...
Še tole....tekst skoraj enak, slike pa večje..
http://www.soarabq.org/f5j_wc_2004/f5j_ ... adband.htm
http://www.soarabq.org/f5j_wc_2004/f5j_ ... adband.htm
Glede štetja motorja se strinjam z Rokom - predčasno izklapljanje motorja. Drugo leto še ne, za 2006 bomo videli, v prihodnosti pa bo to prava varjanta.
Že 60 sekund na 400 je predolg čas. Saj ni treba vedno dosegati maxa. 30 sekund bi bilo čisto dovolj. Jadranje med marjeticami pusti dosti več znanja pa tudi daljnogleda ne rabiš
Že 60 sekund na 400 je predolg čas. Saj ni treba vedno dosegati maxa. 30 sekund bi bilo čisto dovolj. Jadranje med marjeticami pusti dosti več znanja pa tudi daljnogleda ne rabiš
Zadnjič spremenil CINX, dne 30 Mar 2005, 13:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Zadnjič spremenil CINX, dne 30 Mar 2005, 12:55, skupaj popravljeno 1 krat.
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
mihah napisal/-a:Ja tole na koncu je pereče - nesmisel. Pol je že bolje, da se gre v F5B
Ne vem pa kje je to?
solution used in other countries
The subtraction of motor run is the only way to go. Atleast how I see it. Otherwise you will have a landing competition. I dont think I will support a world challenge or Euro"tour" with flight windows.
Here in Norway we have done subtraction of motor run since 1999 and together with a handicap system it has worked very well.
Take a look at the "F5J Extreme" events held right here at RCgroups. Seems to also work just fine and those rules have been finetuned for a year now.
Regards Jojo
www.grini.no
vir: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=312122
O F5J Extrem smo že govorili...... dirka na netu
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=269221
Pravila sem pa tudi že objavil, ko sem delal prispevek, kako se leti F5J po svetu....
Kaj si moremo?????.... kljub temi da se vse leto "godrnja", moramo pač enako pot prehoditi, kot ostali.... ker jim pač ne moremo verjeti, če na lastni koži ne občutimo...
lp, rok
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=269221
Pravila sem pa tudi že objavil, ko sem delal prispevek, kako se leti F5J po svetu....
Kaj si moremo?????.... kljub temi da se vse leto "godrnja", moramo pač enako pot prehoditi, kot ostali.... ker jim pač ne moremo verjeti, če na lastni koži ne občutimo...
lp, rok
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=309221
dodali so točke za temperaturo.
Dokaj uspešno so nastopili tudi naši slovaški kolegi.
http://www.rivamodels.sk/f5magazin_61_sk.html
Jaz se bom naslednjič tudi udeležil za foro; s Senzorjem za F5J-400.
Se mi bo kdo pridružil (bodisi pri udeležbi oz še bolje dejansko na terenu)?
dodali so točke za temperaturo.
Dokaj uspešno so nastopili tudi naši slovaški kolegi.
http://www.rivamodels.sk/f5magazin_61_sk.html
Jaz se bom naslednjič tudi udeležil za foro; s Senzorjem za F5J-400.
Se mi bo kdo pridružil (bodisi pri udeležbi oz še bolje dejansko na terenu)?