Krtina FunFly 2008
Moderator: Parky
Danes je minil še en lep dan za letenje, še posebej zame saj sem ponovno opravil še en testni let .Jutri bom naložil še slike,sedaj so še v proizvodnji(moram jih pomonjšati).
P.S:
-Simon hvala ker si mi pomagal pri prvem vzletu!
-ČE BO KDO NAŠEL!
Danes je na stezi Seme( na forumu THE DOCTOR) izgubil "klešče".Če jih kdo najde naj ga kotaktira.
P.S:
-Simon hvala ker si mi pomagal pri prvem vzletu!
-ČE BO KDO NAŠEL!
Danes je na stezi Seme( na forumu THE DOCTOR) izgubil "klešče".Če jih kdo najde naj ga kotaktira.
Bil zjutraj tam kot sem že napisal, travo sem ponovno pokosil( zdaj še na parkingu) letel pa sem samo z jadralčkom in bil v zraku cca. 30 min - res lepo za letet(termika).Če bo popoldan lepo vreme pridem(okoli 17 ure.) z trainerjem in če bo šlo vse po načrtih tudi piperja ali spitfireja.
Bo še kdo tam?
Lp
Bo še kdo tam?
Lp
Še en lep dan za letenje, za nekatere bolj nekatere manj(manj sreče sem imel jaz saj mi je strmoglavilo motorno letalo trainer, vendar z veseljem rečem da se ni nič poškodovalo)
VZROK oz. KAJ JE SPLOH BILO?
KAJ JE BILO:Pri vzletu ko gas "nateram" do konca se letalo normalno spelje oz. se pelje naprej, bil sem že čez sredino steze letalo pa se še kar ni dvignilo no na koncu steze mi gi je končno uspelo dvigniti a ni imel dovolj brzine in se je samo lepo prekucnil na tla(kot bi naredil ravesmana)
VZROK:Premalo moči motorja(obrati- zalit motor)
POSLEDICE:Kaj hujšega ni bilo, samo malo nagubana folija na levi strani krila.
P.S:Pravzaprav bom to z veseljem pozabil saj letalo spet leti(takoj pa crashu sem šel ponovno v zrak) saj mi je naš predsednik kluba Gusti Ogrinec pomagal pri trimanju motorja - HVALA ŠE ENKRAT.
Da ne bom samo pisal, bom dodal še tri slikce ostale pa bo dodal andrej007.
Aja pa še to Phoinix lep prelet.
VZROK oz. KAJ JE SPLOH BILO?
KAJ JE BILO:Pri vzletu ko gas "nateram" do konca se letalo normalno spelje oz. se pelje naprej, bil sem že čez sredino steze letalo pa se še kar ni dvignilo no na koncu steze mi gi je končno uspelo dvigniti a ni imel dovolj brzine in se je samo lepo prekucnil na tla(kot bi naredil ravesmana)
VZROK:Premalo moči motorja(obrati- zalit motor)
POSLEDICE:Kaj hujšega ni bilo, samo malo nagubana folija na levi strani krila.
P.S:Pravzaprav bom to z veseljem pozabil saj letalo spet leti(takoj pa crashu sem šel ponovno v zrak) saj mi je naš predsednik kluba Gusti Ogrinec pomagal pri trimanju motorja - HVALA ŠE ENKRAT.
Da ne bom samo pisal, bom dodal še tri slikce ostale pa bo dodal andrej007.
Aja pa še to Phoinix lep prelet.
- Priponke
-
- novi gostje na naši stezi
- S5001654.JPG (108.85 KiB) Pogledano 3958 krat
-
- helikopter prestal testiranje seveda v rokah odličnega pilota Simona
- S5001653.JPG (104.87 KiB) Pogledano 3958 krat
-
- strokovni pogovor
- S5001652.JPG (93.75 KiB) Pogledano 3958 krat
Pozdravljeni!
Bilo je super!Pista lepo pokošena,vreme odlično,preprosto vredu je bilo.Jaz sem sicer na začetku raje letel s fokkerjem,a sem se na koncu s piperjem pridružil Gregi.Najbolj mi je bil pa všeč prelet Phoinixa
Gustijev jadralec...
Moj fokker pri vzletu...
Simonov heli
Trainer...
Še zadnje nastavitve v komandah...
In že leti...
Kdo bo koga...
Gas do konca pa gremo...
Pa še pristanek...
Bilo je super!Pista lepo pokošena,vreme odlično,preprosto vredu je bilo.Jaz sem sicer na začetku raje letel s fokkerjem,a sem se na koncu s piperjem pridružil Gregi.Najbolj mi je bil pa všeč prelet Phoinixa
Gustijev jadralec...
Moj fokker pri vzletu...
Simonov heli
Trainer...
Še zadnje nastavitve v komandah...
In že leti...
Kdo bo koga...
Gas do konca pa gremo...
Pa še pristanek...
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika
lp Andrej
lp Andrej
Eto, končno prvi crash zame.
Pri pristajanju mi je odpovedal desni servo in helikopter mi je začel uhajati v levo in naprej. Ker polni poteg v desno ni pomagal nič, helikopter pa je letel proti ljudem in avtomobilom in sem imel še nekaj nadzora za naprej, sem ga odletel v koruzo. Sicer sem pozabil pred dejanskim crashom ugasniti motor, tako da je škode malo več (zobniki požrti) a kaj češ.
No dobra novica je to, da sem ga že dejansko prenovil. Novi bladi že čakajo, glava je še sicer stara, z mnogo lufta, a tudi to bom še zrihtal.
Desni servo je zamenjal prejšnji repni servo, za repni servo pa sem vzel še prejšnjega, default Esky servo.
Pri pristajanju mi je odpovedal desni servo in helikopter mi je začel uhajati v levo in naprej. Ker polni poteg v desno ni pomagal nič, helikopter pa je letel proti ljudem in avtomobilom in sem imel še nekaj nadzora za naprej, sem ga odletel v koruzo. Sicer sem pozabil pred dejanskim crashom ugasniti motor, tako da je škode malo več (zobniki požrti) a kaj češ.
No dobra novica je to, da sem ga že dejansko prenovil. Novi bladi že čakajo, glava je še sicer stara, z mnogo lufta, a tudi to bom še zrihtal.
Desni servo je zamenjal prejšnji repni servo, za repni servo pa sem vzel še prejšnjega, default Esky servo.
Servis končan
Nazaj sem dal ta boljšo glavo (tisto, ki sem jo danes nakrivil), zamenjal dele (main shaft, feather shaft, 1 blade clamp, 1 počen link, os za paddle) in dejansko bi jutri že lahko spet letel, če ne bi ob preizkusu na tleh, ob povečanih vrtljajih, opazil trzanja levega servota. Po moje bo kmalu kaput, kot je šel ta, ki je začel 1 teden nazaj v nevtralni legi trzati. Z malo razmigavanja sem mu trzavico eliminiral, vendar je bil to očitno simptom bližnje smrti.
No, važno, da je mehansko vse ok, servo bom pa tudi še zamenjal.
Na tem mestu bi se še rad zahvalil vsem pri iskanju malega helikopterja v velikem polju koruze
Nazaj sem dal ta boljšo glavo (tisto, ki sem jo danes nakrivil), zamenjal dele (main shaft, feather shaft, 1 blade clamp, 1 počen link, os za paddle) in dejansko bi jutri že lahko spet letel, če ne bi ob preizkusu na tleh, ob povečanih vrtljajih, opazil trzanja levega servota. Po moje bo kmalu kaput, kot je šel ta, ki je začel 1 teden nazaj v nevtralni legi trzati. Z malo razmigavanja sem mu trzavico eliminiral, vendar je bil to očitno simptom bližnje smrti.
No, važno, da je mehansko vse ok, servo bom pa tudi še zamenjal.
Na tem mestu bi se še rad zahvalil vsem pri iskanju malega helikopterja v velikem polju koruze
Jp, jp, samo je še ta teden še 3 lete oddelal, pa danes skoraj cel 1 let - pri pristajanju mi je odpovedal. Še danes bom naročil cca. 3 servote. Malo rezerve ne škodi.
Ja, tisti je bil, ki je trzal. Zato pa ne bom šel v zrak s tem, dokler novega trzajočega ne zamenjam.
Drugič pa... ja ugasnit motor pred padcem. Sam, ko ga rešuješ, da ne bi heli odletel med gledalce in avte, samo premišljuješ, kako bi ga čim dlje od ljudi odletel, tako da je bil moj prvotni namen, ki se mi je dogajal takrat v glavi - stran od ljudi in v koruzo. Samo, ko je koruza tako visoka, da nisem imel več pregleda nad dogajanjem.
No, konec dober, vse dobro. Vse rezervne dele sem imel že doma, samo še servote zamenjam, pa bom spet v luftu.
Aja, zamenjati sem moral tudi zobnike in pa kabino.
Eto, popravljenega lepotca. Novi blade-i že čakajo
Ja, tisti je bil, ki je trzal. Zato pa ne bom šel v zrak s tem, dokler novega trzajočega ne zamenjam.
Drugič pa... ja ugasnit motor pred padcem. Sam, ko ga rešuješ, da ne bi heli odletel med gledalce in avte, samo premišljuješ, kako bi ga čim dlje od ljudi odletel, tako da je bil moj prvotni namen, ki se mi je dogajal takrat v glavi - stran od ljudi in v koruzo. Samo, ko je koruza tako visoka, da nisem imel več pregleda nad dogajanjem.
No, konec dober, vse dobro. Vse rezervne dele sem imel že doma, samo še servote zamenjam, pa bom spet v luftu.
Aja, zamenjati sem moral tudi zobnike in pa kabino.
Eto, popravljenega lepotca. Novi blade-i že čakajo
- Priponke
-
- DSC00508.jpeg (24.49 KiB) Pogledano 3738 krat
Če gre pri heliju kaj v smislu kontrol narobe, večinoma ne moraš nič več naredit. Vsako sekundo dlje ko je helikopter v zraku brez pravega nadzora, bolj so izpostavljene osebe in premoženje. Nič probavat in upat, samo ugasnit, pa da pade dol kjer je. Crash je crash, neizpravni helikopterji pa ne letijo.
Edina, edina izjema bi bila, če se ti feler naredi, ko si nad kako osebo, ki pa že tako ali tako v tej zgodbi pod helikopterjem nima tam kaj iskati. Ljudje in avti morajo že po defaulti biti na varni razdalji.
Edina, edina izjema bi bila, če se ti feler naredi, ko si nad kako osebo, ki pa že tako ali tako v tej zgodbi pod helikopterjem nima tam kaj iskati. Ljudje in avti morajo že po defaulti biti na varni razdalji.