DS - Dynamic soaring (No.1)
Moderator: brejker
Zanimivo ja; ampak ubistvu gre za dva različna modela...
Birdy http://www.aff-cnc.de/de/Model/Segler%10HLG/Birdy-DS/
in
Bird http://www.nesail.com/detail.php?productID=3430
Že imeni sami kar najbolje opišeta razlike med njima
Lp Izi
Birdy http://www.aff-cnc.de/de/Model/Segler%10HLG/Birdy-DS/
in
Bird http://www.nesail.com/detail.php?productID=3430
Že imeni sami kar najbolje opišeta razlike med njima
Lp Izi
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Matjaž_Černivc napisal/-a:Pozdravljeni,
@Miha,
Mi je všeč ta Dynamic Opus samozavest serijsko
Vendar tukaj je treba biti realen...to so za začetek povsem neprimerni modeli! Vrjamem, da so pri višjih hitrostih zelo stabilni in lepo prebijajo rotor. A do teh hitosti in velikih radijev je po primernni tajektoriji potrebno priti. Mislim in upam, da ne kvasim bučk...
Se pa rade volje pustim presenetiti( ne prvič!!!)...z primerno strpnostjo bi sigurno šlo...zavoj in zavoj pa zopet na jug...
Kak model iz družine Alex (Mibo Spider, Lindiger Limit) je za začetek definitivno optimum...ko za modelom zaslišiš drobni frrr, lepo pristaneš in greš po bolši model...
Mogoče čisto brezvezen monolog, če še kaj skrivaš v delavnici
@ Coli, brajker
Na Sorici sem po Blizzardovem krešu na glas razmišlal, da je mogoče vzrok zvitje trupa ob vstopu v rotor...se je zdelo dokaj vrjetno, pa smo dobili razlago...
Vendar ko se je zadeva skoraj identično ponovila še z JW-jem je vsaj zame ta trenutek zadeva dokaj jasna...
To je moje mnenje, sprejemam mnenja drugih, a resnica je zame ena...
Zgornji vstop v pobočnik je potrebno narediti malo višje na južni strani, saj se tako izognemo situacijo na spodnji skici.
Model je narisan posebaj in sicer je vodoravna os modela kot puščica loka. Ta puščica je na skici hriba prikazana od zadaj in sicer leti vzporedno z slemenom(v delu zavoja "na nož"). Če se zgornji zavoj dela prenizko na severni strani, ti rotor model preprosto zavrti v smeri urinega kazalca. To navadno ravno toliko da model obrne na hrbet...če takrat potegneš višino si delno do pretežno pečen v krtevi deželi, nekaj deset metrov na severnm pobočju!
p.s. Rotorji na sliki bi morali biti mnogo manjši in razporejeni ob toku pobočnika...
Takole ga je, meni se zdi, da razbil Jure
@Černivc:
Kako se je tebi zvijal, ne bi vedel
Kolikor sem jaz krožil sem krožil toliko časa, dokler se niso na easy starju začeli zvijati bovdni (zalepljeni z Silver tejpom)
p.s. Meni je DS teorija nezanimiva, dokler ne občutim andrenalina drvet po nogah navzgor
www.okarbon.eu
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
...ne se hecat no; easy star
Še temle videu bi se kak američan slatko nasmehnu in si mislil svoje...
http://www.youtube.com/watch?v=ca7swDDLbeU
Tam pri 2:30 in 3:30 pa se res začne adrenalin...tisti preskoki na dnu niso napaka kamere...ampak izredni pogoji tistega dne...
lp
p.s. Sicer enkratno posneto, vendar se zaradi oddaljenosti snemalca zelo zabriše realna hitrost; to se lepo vidi ko model nekajkrat z praktično minimalko prileti bliže pa zglea, kot da je nevrjetno pospešil; v krogu se praktično ne spreminja velikost modela (zoom se ne spreminja)...
Še temle videu bi se kak američan slatko nasmehnu in si mislil svoje...
http://www.youtube.com/watch?v=ca7swDDLbeU
Tam pri 2:30 in 3:30 pa se res začne adrenalin...tisti preskoki na dnu niso napaka kamere...ampak izredni pogoji tistega dne...
lp
p.s. Sicer enkratno posneto, vendar se zaradi oddaljenosti snemalca zelo zabriše realna hitrost; to se lepo vidi ko model nekajkrat z praktično minimalko prileti bliže pa zglea, kot da je nevrjetno pospešil; v krogu se praktično ne spreminja velikost modela (zoom se ne spreminja)...
308mph
Pri 6min 40sec naprej pa trga...
http://www.youtube.com/watch?v=m4_yqX4L ... ded#at=170
Se opravičujem če je ta posnetek že kje objavljen, zdel se mi je zanimiv
Lep pozdrav!
Simon
Pri 6min 40sec naprej pa trga...
http://www.youtube.com/watch?v=m4_yqX4L ... ded#at=170
Se opravičujem če je ta posnetek že kje objavljen, zdel se mi je zanimiv
Lep pozdrav!
Simon
A je to raktivec?
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Ali nisi opazil podobnosti?!Matjaž_Černivc napisal/-a:...ne se hecat no; easy star
Zadnjič spremenil brejker, dne 10 Nov 2009, 19:32, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu
Podobnost je gromozanska, vsak opazi iste značilnice da sta modela iz STIROPORA!!!!!!!!!!!!brejker napisal/-a: Ali nisi opazil podobnosti?!
Pa lepo te prosim no, malo bolj podrobno poglej kje večinoma pokajo penasti modeli, najhitreje na trupu za krilom (največji moment prenešen iz krila), ter večinoma je vzrok poka stik z tlemi.
Kar se tiča kreša blizzarda, je šel v enem konsu proti tlom!!!!! V zraku je bil še cel, pač je zaradi krilnega flatra izgubil vodljivost.
Kako se je izi zlomil ne vem, vsekakor pa to ni letalo za DSanje, da ne govorim o tem koliko izkušenj lahko pridobiš z parimi krogi (po možnosti izkoriščanje pridobljene kinetične energije od 'pikeranja')
DS was allright
Sicer hobi varjanta ampak bilo je pospeševanje iz ovinka v ovinek.
Počil je tako: da servomehanizmi niso bili več zmožni dvignit krmilnih povezav in posledično je šel v krtovo deželo.
Sem letalo kasneje zrihtal in zopet krožil, dokler ni bil slišati zvoka stiroporja pred zlomom krila (kakšne 5-6kroge) Je pa prejšnji crash pustil letalu dolgotrajne posledice
Sicer hobi varjanta ampak bilo je pospeševanje iz ovinka v ovinek.
Počil je tako: da servomehanizmi niso bili več zmožni dvignit krmilnih povezav in posledično je šel v krtovo deželo.
Sem letalo kasneje zrihtal in zopet krožil, dokler ni bil slišati zvoka stiroporja pred zlomom krila (kakšne 5-6kroge) Je pa prejšnji crash pustil letalu dolgotrajne posledice
www.okarbon.eu
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Na prvi uč povsem brezvezen podatek...vendar če ga primerjamo z gibanjem planetov dobimo dobro primerjavo...Dlje kot je planet od sonca, večja je krožnica, obhodni čas je dalši, a planet se hitreje giblje!razkent napisal/-a:Na ameriškem videu so daljši krogi. V povprečju slabe 4 sekunde na krog, na slovenskem pa slabe 3 sekunde.
So pa teil Amiši norci...trije na kupu; en komando, drug pištolo in tretji kamero; pa gase čez buče brisat... Merjenje z radarskimi pištolami se bo hitro končalo, ko se zgodi prva nesreča...
lp
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Evo fantje teorijo preizkusil še v praksi...pa lepo počasi...Matjaž_Černivc napisal/-a:
To je moje mnenje, sprejemam mnenja drugih, a resnica je zame ena...
Zgornji vstop v pobočnik je potrebno narediti malo višje na južni strani, saj se tako izognemo situacijo na spodnji skici.
Model je narisan posebaj in sicer je vodoravna os modela kot puščica loka. Ta puščica je na skici hriba prikazana od zadaj in sicer leti vzporedno z slemenom(v delu zavoja "na nož"). Če se zgornji zavoj dela prenizko na severni strani, ti rotor model preprosto zavrti v smeri urinega kazalca. To navadno ravno toliko da model obrne na hrbet...če takrat potegneš višino si delno do pretežno pečen v krtevi deželi, nekaj deset metrov na severnm pobočju!
Včeraj na Sorici razmere resnično brutalna. Pihal je JZZ veter in iz primorske prinašal meglo, ki se je vile čez sedlo med ds-placom in smučiščem. Le-ta se je nekajkrt dvignila skoraj do mesta kjer sem stal. Zgledalo je kot v vetrovniku, ko spustijo meglo...zelo lepo se je videl spodnji rotor in predvsem vsak mali rotorček na mejni plasti...in seveda morje iz oblakov, ki je letenju dalo še poseben čar...
DS-anje z mojo povsem prelahko "jotico" Laser je bilo, vsaj sedaj vem nemogoče...model je bil mnogo prelahek, da bi se lahko učinkovito prebijal iz zavetrja nazaj v tok vetra...no, v primeru pa, da si pravilno ujel katerega od vrtincev, pa je zgledalo huje kot bi model streljel z lastiko...
Evo sedaj pa nazaj k citatu... takole zgleda, ko imaš to nesrečo, da zapelješ po celi dolžini grebena skozi plast malih rotorjev...korigiranje kaj dosti ne pomaga...
http://www.youtube.com/watch?v=p6sYRrlnYJY
- Priponke
-
- ds_rotor.jpg (26.58 KiB) Pogledano 8703 krat
Meni je videti kot "pilot error".... je pa res, da nimam nobenih izkušenj z letenjem s takimi modeli na takih terenih v takih vremenskih pogojih, tako da je to samo mnenje (beri moj podpis)Matjaž_Černivc napisal/-a: takole zgleda, ko imaš to nesrečo, da zapelješ po celi dolžini grebena skozi plast malih rotorjev...korigiranje kaj dosti ne pomaga...
http://www.youtube.com/watch?v=p6sYRrlnYJY
Ful sem, ful tja, ful za greben... adijo v milisekundah....
RIP, model!
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
...to je vedno napaka pilota!
Se pa dobro sliši kdaj sem korigeral model(piski) in celo v kero smer (dva različna tona)...sicer je kar nekaj zamika, saj je oče z kamero vsaj kakih 100m stran...
...malo bol podrobno kaj se je zgogilo:
-pri zgornjem vstopu mi je na začetku malo zasukalo model...še ok za nadaljevanje kroga, vendar bo pač šlo malo nižje...100x že odpeljal tako situacijo!
-NAPAKA: nisem uspel prebiti vetra (le-ta je botrovala za nadalnje sranje)
-nižje na grebenu sem bil še vedno na S strani kjer je bilo malo bolj pošteno zrotirano...
-model ima ponovno spet večjo tendenco po rotaciji...od tukaj naprej pa nisem več 100% siguren...
-mislim pa, da sem preveč korigiral, in v trenutku ko je rotor spustil me je izstrelilo v konta rotacijo...
-poizkušal še "kontra" korigirati vendar je bilo vse prepoznno...
lp
Se pa dobro sliši kdaj sem korigeral model(piski) in celo v kero smer (dva različna tona)...sicer je kar nekaj zamika, saj je oče z kamero vsaj kakih 100m stran...
...malo bol podrobno kaj se je zgogilo:
-pri zgornjem vstopu mi je na začetku malo zasukalo model...še ok za nadaljevanje kroga, vendar bo pač šlo malo nižje...100x že odpeljal tako situacijo!
-NAPAKA: nisem uspel prebiti vetra (le-ta je botrovala za nadalnje sranje)
-nižje na grebenu sem bil še vedno na S strani kjer je bilo malo bolj pošteno zrotirano...
-model ima ponovno spet večjo tendenco po rotaciji...od tukaj naprej pa nisem več 100% siguren...
-mislim pa, da sem preveč korigiral, in v trenutku ko je rotor spustil me je izstrelilo v konta rotacijo...
-poizkušal še "kontra" korigirati vendar je bilo vse prepoznno...
lp
1.Preveliki hodi(jih tudi sam rad uporabljam,da rešiš če je treba, v tem primeru preveč)
2.panika(prehitra reakcija na ročki)
Vem sem bil že v podobnih situacijah!
Pismo če bi vedel da bo tako vreme gor včeraj bi tudi jaz šel gor!
LP Boštjan
p.s. Na napakah se učimo!
2.panika(prehitra reakcija na ročki)
Vem sem bil že v podobnih situacijah!
Pismo če bi vedel da bo tako vreme gor včeraj bi tudi jaz šel gor!
LP Boštjan
p.s. Na napakah se učimo!
LP Boštjan
Vsako tele ima svoje veselje!
Vsako tele ima svoje veselje!