Stran 2 od 4

Objavljeno: 18 Jan 2008, 17:54
Napisal/-a Melly
Krist napisal/-a:
Melly napisal/-a:
P.S.: en paket deluje malce zatečeno :-k
Oba sta "zatečena", HXT 2200 prav tista slaba serija. Zato pa z njima testiram :D

Objavljeno: 18 Jan 2008, 18:02
Napisal/-a Krist
Se mi je zdelo, da je vsaj en malce bolj napihnjen #-o
Največja žalost je pa to, da se tut pokadit noče kej preterano iz njih, ko jih daš v stik #-o
Kot so mi enkrat napisali kitajci, ko sem reklamiral izdelek.

If it's American, then is American junk, if it's Chinese, then is Chinese junk :lol: #-o

Objavljeno: 19 Feb 2008, 20:20
Napisal/-a Kali
Živjo

Ker mi je zadnje čase ta tema precej aktualna, sem malce poGooglal in našel kar precej zanimivih, doma narejenih škatel za gretje LiPo akumulatorjev v zimskem času.

Vse stvari so kupljene v Conradu, razen škatla, ki je iz Obija. Zadeva deluje odlično! Da se sicer kupiti elektronski termostat a meni se je stvar z bimetalom bolj dopadla. Za greteje notranjosti do 38st.C je bilo potrebno manj kot 5 minut :D, pri temperaturi okolice 20st.C. Stiropor je zaželjen, saj je brez njega gretje trajalo dlje časa in še temperatura je hitreje padala. Termostat izklopi pri 38stC in vklopi pri 33stC...zadovoljivo.

Material:(v oklepaju so naročniške št. za Conrada)
- grelna folija 320Ă—137mm (532886)
- digitalni termometer (854237)
- termostat za stiklno omarico (185888)

Za moje potrebe je škatla dovolj velika. Noter gredo 3Ă— 4250mAh 5S. Če potrebujete več prostora kupite večjo.

Lep pozdrav, Andrej.

P.S. Med gretjem teče tok 3A.

Objavljeno: 19 Feb 2008, 20:22
Napisal/-a Kali
...

Objavljeno: 19 Feb 2008, 20:57
Napisal/-a MAGISTER
Kali, bi lahko objavil kako imaš vse skupaj zvezano. Tvoja rešitev se mi še najbolj dopade.

Hvala!

LP, Klemen

Objavljeno: 19 Feb 2008, 21:08
Napisal/-a sikimen
Tudi mene zanima podroben opis .

Objavljeno: 19 Feb 2008, 22:21
Napisal/-a Električar
Sam sem dal pred letenjem LiPo celice kar za 10 min na radijator doma, nato v škatlo, da jim temperatura ni prehitro padla. Rezultati so bili odlični (približno 0,35 V večja napetost pod obremenitvijo na celico).

Objavljeno: 20 Feb 2008, 07:26
Napisal/-a mihah
Lepo Andrej. Sedaj mora še Tomaž pokazati svoj grelnik, ki je za moje pojme še najbolj modelarski. :lol:

Objavljeno: 20 Feb 2008, 07:27
Napisal/-a Kali
Živjo

Kar se vezave tiče ni nobene znanosti. Termostat prekine tokokrog, ko temperatura doseže nastavljeno vrednost. Torej: plus iz akumulatorja gre na vhod termostata. Na izhod tremostata sta vezana plus za grelno folijo in plus ventilatorja, nato pa gresta minus folije in minus ventilatorja na minus akumulatorja. Lahko pa vežeš ventilator direktno na akumulator, tako da zrak v kovčku še vedno kroži, le grelna folija se izklaplja. Mogoče bom montiral še led diodo, da se bo videlo kdaj greje ampak za enkrat je ventilator dovolj glasen, da se lepo sliši kdaj greje.

V Conradu se dobi tudi manjše grelne folije. in jih lahko drugače razporediš.

Evo še reference:http://www.rc-network.de/forum/showthre ... heizkoffer

http://www.rc-network.de/forum/showthre ... heizkoffer

Lep pozdrav, Andrej.

Objavljeno: 20 Feb 2008, 08:52
Napisal/-a Melly
Dobro narejeno, kaj pa testi pri 0 stopinjah, koliko časa rabi, da doseže 30 in več stopinj? 3A je nekje 36W moj je imel malo več, tvoj kovček ima pa izolacijo, tako, da verjetno še bolj greje. Bo treba po stiropor...
Sicer pa se najbolj obnese celice na radiator doma, potem hitro v žep in na letališče. (400m stran)

Objavljeno: 20 Feb 2008, 10:15
Napisal/-a Kali
...hja na nič stopinjah pa žal še nisem imel priložnosti stestirat bo pa sigurno trajalo malce dlje. Na terenu bo kovček počival v pritljažniku avtomobila in ne bo direktno izpostavljen vremenskim neprilikam.

LP, Andrej.

Objavljeno: 21 Feb 2008, 17:28
Napisal/-a Krist
Hehe, lepo si poštimal =D> =D>

Vidim, da je bila moja ideja na koncu najbolj uporabna. :wink:

Objavljeno: 21 Feb 2008, 18:03
Napisal/-a Matjaž_Černivc
Sam zmeraj pogledam extreme...

http://shop.conrad.si/cgi/websale6.cgi? ... x=..532894..

Tale zadevca lahko:
-dela z močjo celo 150W
-ne segreje se na višjo T kot 68oC

Problem pa je dobiti stikalo ki bo prebavilo tok 15A #-o

lp

p.s. Kje dobite krtačne motorje iz Pc-ja...vse kaj sam razstavim je brezkrtačno...

Objavljeno: 21 Feb 2008, 19:02
Napisal/-a Krist
Matjaž_Černivc napisal/-a:Sam zmeraj pogledam extreme...

http://shop.conrad.si/cgi/websale6.cgi? ... x=..532894..

Tale zadevca lahko:
-dela z močjo celo 150W
-ne segreje se na višjo T kot 68oC

Problem pa je dobiti stikalo ki bo prebavilo tok 15A #-o

lp

p.s. Kje dobite krtačne motorje iz Pc-ja...vse kaj sam razstavim je brezkrtačno...
Tale grelnik bi bil res hud.
Če sem prav pogledal, so to v bistvu trije v enem ohišju. Tako da lahko vsakega posebaj vklapljaš, odvisno od moči, ki jo potrebuješ. Za tistih nekaj A bo vsako stikalo ali pa rele dober, ki prenese vsaj nekje 5A.


Jih ni, razen v cd rom enoti za pomik vodil. Drugače pa uporabi ventilatorje, ki so služili hlajenju procesorja ali pa napajalnika.

Objavljeno: 23 Feb 2008, 19:22
Napisal/-a Matjaž_Černivc
15A ni več problem...z veseljem vam predstavim najcenejšo vrjanto:

avtomobilski rele
http://conrad-diskont.com/RELEJI/RELE-ZA-VOZILA.htm

Ja...imam pa ša še vedno problem, saj mi ne uspe dobiti ventilatorja katerega bi lahko priklopil kar na 12v in bi pihal #-o #-o #-o a so vsi zanič...a če na njih piše brez ščetin ne delajo???

lp

Objavljeno: 23 Feb 2008, 21:35
Napisal/-a borisk
sej vsi računalniški ventilatorji delajo na 12 V, čeprav piše gor brušles, ma ven samo dva kabla...

Objavljeno: 24 Feb 2008, 07:34
Napisal/-a Ultralajt
borisk napisal/-a:sej vsi računalniški ventilatorji delajo na 12 V, čeprav piše gor brušles, ma ven samo dva kabla...
Brushless.....to pomeni, da ni treba z njega dol prahu čistiti s KRTAČO!

:lol: :lol: :lol:

Objavljeno: 24 Feb 2008, 10:36
Napisal/-a racman
:lol: :lol: :lol: :jumpjump: :P

Objavljeno: 02 Jul 2008, 14:18
Napisal/-a Paps
joj kolk je enih stvari treba za te LIPO baterije. K vse to berem se mi kar mal meša...

Objavljeno: 02 Jul 2008, 16:18
Napisal/-a iztok_p
Jaz sicer prisegam na umazane, glasne, vibrirajoče... batne motorje, ker so mi pač všeč. Ampak čez nekaj let, ko bo cena akumulatorjev krepko nižja ali pa celo še kakšna novejša tehnologija akumulatorjev bomo vsi prej kot slej na elektro pogonu. To je dejstvo. Sicer pa, koliko krame pa potrebujemo za metanolca? Gorivo, črpalko, gretje svečke, el. starter, svinčev akumulator za štarter, polnilec, merilec vrtljajev .... potem pa še hudič včasih nagaja in noče vžgati. Mislim da je elektro pogon elegantnejši in bolj praktičen, ima pa seveda tudi slabosti.
No jaz bi lipote grel z vrečko iz starega termoflisa ter vložkom za gretje rok. Cena nekaj centov, greje tudi do par ur. Nobenih komplikacij, po uporabi vržeš v smeti.

Objavljeno: 22 Sep 2008, 14:13
Napisal/-a tomazcc
Kolk je tista mejna temperatura pri Lipo, da je potrebno pazit?

Pa še vprašanje, ali pri nizkih temeraturah ne dobro praznit baterij? Kaj pa polnit?
Recimo daš toplo baterijo v letalo, voziš in potem bi na letališču ponovno napolnil. Ali mraz škoduje tudi pri polnjenju?

Objavljeno: 22 Sep 2008, 14:44
Napisal/-a mihah
V četrtek, ko sem treniral F3A sport program, je bilo proti večeru samo še 13 st. C. Lipoti so dajali OBČUTNO MANJ kot sicer. Kdor je letel poleti pri 30 st. C bo sedaj pod 20 st. C opazil razliko.

Pri nizkih temperaturah se napetost hitro sesede.

http://krcorg.sts.winisp.net/Newsletter ... dition.pdf

Optimalna temperatura polnjenja je od 20 do 25. st. C. Zato poskrbi, da ne polniš pri prenizkih temperaturah.
Don't charge a pack at sub-zero temperatures, pack swelling has been known to occur at -10 deg. C

Objavljeno: 31 Okt 2008, 15:41
Napisal/-a tomazcc
Včeraj sem šel letet, bilo je ravno po dežju in kr hladno.
Pripravim letalo, na koncu vstavim baterije. V bateriji je bilo vedno za 14 minut motoriranja in varen pristanek. Včeraj je po nekaj minutah avion izgubil moč. Pristanem.
Vstavim novo baterijo manjše kapacitete in normalno letim.

Grem domov, počakam da se baterije pogreje, dam polnit. Kapaciteta baterije je 3600, vendar napolnil jo je samo 1200. Za test, če je res mraz tako hudo zmanjšal kapaciteto, jo spraznim in polnilec jo je spraznil 3300.
Je pa res, da je baterija 30C in da imam preslab motor, da bi jo pogrel.
Druga baterija pa je bila samo 2400 mAh, ta se pa vedno malo segreje in očitno ravno toliko, da jo je lepo spraznil do konca.

Torej če hočem letet, bo potrebno celice gret... Takoj v izdelavo grelnega kovčka, dele že imam...

Sej res, kako pa letate z Lipoti ob pravem mrazu, recimo okol 0C?

Objavljeno: 31 Okt 2008, 17:44
Napisal/-a Melly
Raje je ne prazni tako za test na polno kapaciteto, ker jo boš uničil. Preverjanje max. kapacitete s praznjnenjem :evil:
Največji sovražnik lipo baterij je prekomerno izpraznjenje (do konca), prazni največ 80% kapacitete (pa ne pod 3V na celico).

Ob mrazu se kapaciteta ne zmanjša. Samo krivulja napetosti in toka bolj strmo pada...

Objavljeno: 31 Okt 2008, 19:10
Napisal/-a andraz16
men se je že zgodilo da je padla kar iz nenada na 2.8 V, vendar sem jo rešil :D . Takoj sem jo dal polniti in jo napolnil do konca in je spet delala.
takrat sem mel pa srečo :D