Oba sta "zatečena", HXT 2200 prav tista slaba serija. Zato pa z njima testiramKrist napisal/-a:Melly napisal/-a:
P.S.: en paket deluje malce zatečeno
Kako ravnati z Lipo akumulatorji pri nižjih temperaturah?
Živjo
Ker mi je zadnje čase ta tema precej aktualna, sem malce poGooglal in našel kar precej zanimivih, doma narejenih škatel za gretje LiPo akumulatorjev v zimskem času.
Vse stvari so kupljene v Conradu, razen škatla, ki je iz Obija. Zadeva deluje odlično! Da se sicer kupiti elektronski termostat a meni se je stvar z bimetalom bolj dopadla. Za greteje notranjosti do 38st.C je bilo potrebno manj kot 5 minut , pri temperaturi okolice 20st.C. Stiropor je zaželjen, saj je brez njega gretje trajalo dlje časa in še temperatura je hitreje padala. Termostat izklopi pri 38stC in vklopi pri 33stC...zadovoljivo.
Material:(v oklepaju so naročniške št. za Conrada)
- grelna folija 320Ă—137mm (532886)
- digitalni termometer (854237)
- termostat za stiklno omarico (185888)
Za moje potrebe je škatla dovolj velika. Noter gredo 3Ă— 4250mAh 5S. Če potrebujete več prostora kupite večjo.
Lep pozdrav, Andrej.
P.S. Med gretjem teče tok 3A.
Ker mi je zadnje čase ta tema precej aktualna, sem malce poGooglal in našel kar precej zanimivih, doma narejenih škatel za gretje LiPo akumulatorjev v zimskem času.
Vse stvari so kupljene v Conradu, razen škatla, ki je iz Obija. Zadeva deluje odlično! Da se sicer kupiti elektronski termostat a meni se je stvar z bimetalom bolj dopadla. Za greteje notranjosti do 38st.C je bilo potrebno manj kot 5 minut , pri temperaturi okolice 20st.C. Stiropor je zaželjen, saj je brez njega gretje trajalo dlje časa in še temperatura je hitreje padala. Termostat izklopi pri 38stC in vklopi pri 33stC...zadovoljivo.
Material:(v oklepaju so naročniške št. za Conrada)
- grelna folija 320Ă—137mm (532886)
- digitalni termometer (854237)
- termostat za stiklno omarico (185888)
Za moje potrebe je škatla dovolj velika. Noter gredo 3Ă— 4250mAh 5S. Če potrebujete več prostora kupite večjo.
Lep pozdrav, Andrej.
P.S. Med gretjem teče tok 3A.
- Priponke
-
- IMG_6850.jpg (60.01 KiB) Pogledano 13597 krat
-
- IMG_6848.jpg (70.02 KiB) Pogledano 13597 krat
Zadnjič spremenil Kali, dne 19 Feb 2008, 20:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Tudi mene zanima podroben opis .
LP, MILAN GRAUPNER MC-15/35 MHz/Ch 76
Svoj dodaten denar služin na Forex-u in z branjem e-mailov http://eurotrademails.com/pages/index.p ... d=pivolcan
Lahko me kontaktirate.
Svoj dodaten denar služin na Forex-u in z branjem e-mailov http://eurotrademails.com/pages/index.p ... d=pivolcan
Lahko me kontaktirate.
- Električar
- Tekmovalec
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
- Kraj: Novo mesto
Živjo
Kar se vezave tiče ni nobene znanosti. Termostat prekine tokokrog, ko temperatura doseže nastavljeno vrednost. Torej: plus iz akumulatorja gre na vhod termostata. Na izhod tremostata sta vezana plus za grelno folijo in plus ventilatorja, nato pa gresta minus folije in minus ventilatorja na minus akumulatorja. Lahko pa vežeš ventilator direktno na akumulator, tako da zrak v kovčku še vedno kroži, le grelna folija se izklaplja. Mogoče bom montiral še led diodo, da se bo videlo kdaj greje ampak za enkrat je ventilator dovolj glasen, da se lepo sliši kdaj greje.
V Conradu se dobi tudi manjše grelne folije. in jih lahko drugače razporediš.
Evo še reference:http://www.rc-network.de/forum/showthre ... heizkoffer
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... heizkoffer
Lep pozdrav, Andrej.
Kar se vezave tiče ni nobene znanosti. Termostat prekine tokokrog, ko temperatura doseže nastavljeno vrednost. Torej: plus iz akumulatorja gre na vhod termostata. Na izhod tremostata sta vezana plus za grelno folijo in plus ventilatorja, nato pa gresta minus folije in minus ventilatorja na minus akumulatorja. Lahko pa vežeš ventilator direktno na akumulator, tako da zrak v kovčku še vedno kroži, le grelna folija se izklaplja. Mogoče bom montiral še led diodo, da se bo videlo kdaj greje ampak za enkrat je ventilator dovolj glasen, da se lepo sliši kdaj greje.
V Conradu se dobi tudi manjše grelne folije. in jih lahko drugače razporediš.
Evo še reference:http://www.rc-network.de/forum/showthre ... heizkoffer
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... heizkoffer
Lep pozdrav, Andrej.
Dobro narejeno, kaj pa testi pri 0 stopinjah, koliko časa rabi, da doseže 30 in več stopinj? 3A je nekje 36W moj je imel malo več, tvoj kovček ima pa izolacijo, tako, da verjetno še bolj greje. Bo treba po stiropor...
Sicer pa se najbolj obnese celice na radiator doma, potem hitro v žep in na letališče. (400m stran)
Sicer pa se najbolj obnese celice na radiator doma, potem hitro v žep in na letališče. (400m stran)
Zadnjič spremenil Melly, dne 20 Feb 2008, 10:38, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Melly
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Sam zmeraj pogledam extreme...
http://shop.conrad.si/cgi/websale6.cgi? ... x=..532894..
Tale zadevca lahko:
-dela z močjo celo 150W
-ne segreje se na višjo T kot 68oC
Problem pa je dobiti stikalo ki bo prebavilo tok 15A
lp
p.s. Kje dobite krtačne motorje iz Pc-ja...vse kaj sam razstavim je brezkrtačno...
http://shop.conrad.si/cgi/websale6.cgi? ... x=..532894..
Tale zadevca lahko:
-dela z močjo celo 150W
-ne segreje se na višjo T kot 68oC
Problem pa je dobiti stikalo ki bo prebavilo tok 15A
lp
p.s. Kje dobite krtačne motorje iz Pc-ja...vse kaj sam razstavim je brezkrtačno...
Tale grelnik bi bil res hud.Matjaž_Černivc napisal/-a:Sam zmeraj pogledam extreme...
http://shop.conrad.si/cgi/websale6.cgi? ... x=..532894..
Tale zadevca lahko:
-dela z močjo celo 150W
-ne segreje se na višjo T kot 68oC
Problem pa je dobiti stikalo ki bo prebavilo tok 15A
lp
p.s. Kje dobite krtačne motorje iz Pc-ja...vse kaj sam razstavim je brezkrtačno...
Če sem prav pogledal, so to v bistvu trije v enem ohišju. Tako da lahko vsakega posebaj vklapljaš, odvisno od moči, ki jo potrebuješ. Za tistih nekaj A bo vsako stikalo ali pa rele dober, ki prenese vsaj nekje 5A.
Jih ni, razen v cd rom enoti za pomik vodil. Drugače pa uporabi ventilatorje, ki so služili hlajenju procesorja ali pa napajalnika.
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
15A ni več problem...z veseljem vam predstavim najcenejšo vrjanto:
avtomobilski rele
http://conrad-diskont.com/RELEJI/RELE-ZA-VOZILA.htm
Ja...imam pa ša še vedno problem, saj mi ne uspe dobiti ventilatorja katerega bi lahko priklopil kar na 12v in bi pihal a so vsi zanič...a če na njih piše brez ščetin ne delajo???
lp
avtomobilski rele
http://conrad-diskont.com/RELEJI/RELE-ZA-VOZILA.htm
Ja...imam pa ša še vedno problem, saj mi ne uspe dobiti ventilatorja katerega bi lahko priklopil kar na 12v in bi pihal a so vsi zanič...a če na njih piše brez ščetin ne delajo???
lp
Jaz sicer prisegam na umazane, glasne, vibrirajoče... batne motorje, ker so mi pač všeč. Ampak čez nekaj let, ko bo cena akumulatorjev krepko nižja ali pa celo še kakšna novejša tehnologija akumulatorjev bomo vsi prej kot slej na elektro pogonu. To je dejstvo. Sicer pa, koliko krame pa potrebujemo za metanolca? Gorivo, črpalko, gretje svečke, el. starter, svinčev akumulator za štarter, polnilec, merilec vrtljajev .... potem pa še hudič včasih nagaja in noče vžgati. Mislim da je elektro pogon elegantnejši in bolj praktičen, ima pa seveda tudi slabosti.
No jaz bi lipote grel z vrečko iz starega termoflisa ter vložkom za gretje rok. Cena nekaj centov, greje tudi do par ur. Nobenih komplikacij, po uporabi vržeš v smeti.
No jaz bi lipote grel z vrečko iz starega termoflisa ter vložkom za gretje rok. Cena nekaj centov, greje tudi do par ur. Nobenih komplikacij, po uporabi vržeš v smeti.
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
V četrtek, ko sem treniral F3A sport program, je bilo proti večeru samo še 13 st. C. Lipoti so dajali OBČUTNO MANJ kot sicer. Kdor je letel poleti pri 30 st. C bo sedaj pod 20 st. C opazil razliko.
Pri nizkih temperaturah se napetost hitro sesede.
http://krcorg.sts.winisp.net/Newsletter ... dition.pdf
Optimalna temperatura polnjenja je od 20 do 25. st. C. Zato poskrbi, da ne polniš pri prenizkih temperaturah.
Pri nizkih temperaturah se napetost hitro sesede.
http://krcorg.sts.winisp.net/Newsletter ... dition.pdf
Optimalna temperatura polnjenja je od 20 do 25. st. C. Zato poskrbi, da ne polniš pri prenizkih temperaturah.
Don't charge a pack at sub-zero temperatures, pack swelling has been known to occur at -10 deg. C
www.lipo.si
Včeraj sem šel letet, bilo je ravno po dežju in kr hladno.
Pripravim letalo, na koncu vstavim baterije. V bateriji je bilo vedno za 14 minut motoriranja in varen pristanek. Včeraj je po nekaj minutah avion izgubil moč. Pristanem.
Vstavim novo baterijo manjše kapacitete in normalno letim.
Grem domov, počakam da se baterije pogreje, dam polnit. Kapaciteta baterije je 3600, vendar napolnil jo je samo 1200. Za test, če je res mraz tako hudo zmanjšal kapaciteto, jo spraznim in polnilec jo je spraznil 3300.
Je pa res, da je baterija 30C in da imam preslab motor, da bi jo pogrel.
Druga baterija pa je bila samo 2400 mAh, ta se pa vedno malo segreje in očitno ravno toliko, da jo je lepo spraznil do konca.
Torej če hočem letet, bo potrebno celice gret... Takoj v izdelavo grelnega kovčka, dele že imam...
Sej res, kako pa letate z Lipoti ob pravem mrazu, recimo okol 0C?
Pripravim letalo, na koncu vstavim baterije. V bateriji je bilo vedno za 14 minut motoriranja in varen pristanek. Včeraj je po nekaj minutah avion izgubil moč. Pristanem.
Vstavim novo baterijo manjše kapacitete in normalno letim.
Grem domov, počakam da se baterije pogreje, dam polnit. Kapaciteta baterije je 3600, vendar napolnil jo je samo 1200. Za test, če je res mraz tako hudo zmanjšal kapaciteto, jo spraznim in polnilec jo je spraznil 3300.
Je pa res, da je baterija 30C in da imam preslab motor, da bi jo pogrel.
Druga baterija pa je bila samo 2400 mAh, ta se pa vedno malo segreje in očitno ravno toliko, da jo je lepo spraznil do konca.
Torej če hočem letet, bo potrebno celice gret... Takoj v izdelavo grelnega kovčka, dele že imam...
Sej res, kako pa letate z Lipoti ob pravem mrazu, recimo okol 0C?
Raje je ne prazni tako za test na polno kapaciteto, ker jo boš uničil. Preverjanje max. kapacitete s praznjnenjem
Največji sovražnik lipo baterij je prekomerno izpraznjenje (do konca), prazni največ 80% kapacitete (pa ne pod 3V na celico).
Ob mrazu se kapaciteta ne zmanjša. Samo krivulja napetosti in toka bolj strmo pada...
Največji sovražnik lipo baterij je prekomerno izpraznjenje (do konca), prazni največ 80% kapacitete (pa ne pod 3V na celico).
Ob mrazu se kapaciteta ne zmanjša. Samo krivulja napetosti in toka bolj strmo pada...
lp Melly