Align T-REX 500
Lep pozdrav
Imam T-rex 500 ESP in imam naslednji problem.
Ko heli lebdi in dodam pitch oziroma throttle mi rep trzne.
Giro je Futaba 401 servo pa 9257.
Normal TC- 0.50,80,90,100
Idle1 TC-100,90,85,90,100
Normal PC-42,46,50,75,100
Idle 1 PC-0,25,50,75,100
Hvala za odgovore
Lp
Viktor
Imam T-rex 500 ESP in imam naslednji problem.
Ko heli lebdi in dodam pitch oziroma throttle mi rep trzne.
Giro je Futaba 401 servo pa 9257.
Normal TC- 0.50,80,90,100
Idle1 TC-100,90,85,90,100
Normal PC-42,46,50,75,100
Idle 1 PC-0,25,50,75,100
Hvala za odgovore
Lp
Viktor
T-REX 500 ESP
CYPHER 3D
T-REX 250
Spektrum DX 6
CYPHER 3D
T-REX 250
Spektrum DX 6
- uničevalec
- Razpravljalec
- Prispevkov: 96
- Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
- Kraj: Celi svet
- Kontakt:
L.p.
Nabavil sem T-rex 500 in sem ga tudi danes probal! Heli prav lepo stoji v zraku težava pa nastane ko želim premikati repni del takrat pa začne helija trzat sem ter tja in postane nestabilen! Repni del začne premikati sem ter tja nekaj cm! Gyro je Futaba 401! Kaj bi lahko bilo narobe??? Je pa res da je gyro star nekje 4 leta vendar skoraj nič uporabljen ker sem ga imel prej na Raptorju ki pa nisem dosti letel! Je možno da je pokvarjen?
Nabavil sem T-rex 500 in sem ga tudi danes probal! Heli prav lepo stoji v zraku težava pa nastane ko želim premikati repni del takrat pa začne helija trzat sem ter tja in postane nestabilen! Repni del začne premikati sem ter tja nekaj cm! Gyro je Futaba 401! Kaj bi lahko bilo narobe??? Je pa res da je gyro star nekje 4 leta vendar skoraj nič uporabljen ker sem ga imel prej na Raptorju ki pa nisem dosti letel! Je možno da je pokvarjen?
Čmarko
SAM DA ROPOTA
SAM DA ROPOTA
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Odvisno kakšne so vibracije ?
Ali je "wobll" ta pomeni da se cel heli trese kot žolca.
Ali "wag" to pa pomeni da gre gre rep z večjo hrekvenco levo desno.
No za whoble je zdravilo višji obrati ali mehkejše gume v glavi, za wag pa zmanjšana občutljivost giroskopa.
LP
Ali je "wobll" ta pomeni da se cel heli trese kot žolca.
Ali "wag" to pa pomeni da gre gre rep z večjo hrekvenco levo desno.
No za whoble je zdravilo višji obrati ali mehkejše gume v glavi, za wag pa zmanjšana občutljivost giroskopa.
LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
- uničevalec
- Razpravljalec
- Prispevkov: 96
- Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
- Kraj: Celi svet
- Kontakt:
- uničevalec
- Razpravljalec
- Prispevkov: 96
- Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
- Kraj: Celi svet
- Kontakt:
- uničevalec
- Razpravljalec
- Prispevkov: 96
- Pridružen: 02 Feb 2007, 16:13
- Kraj: Celi svet
- Kontakt:
Postal sem srečni lastnik novega Trexa 500
Eno vprašanje za Trex experte - kaj narediti z vodili za štango, ki povezuje ročico servomotorja za rep in ročico na repnem rotorju? Prosto se mi sprehajajo po cevi in to se mi ne zdi ravno high-tech rešitev .
Sicer je pa heli res v nulo naštudiran, vsaka čast poševnookim!...
Eno vprašanje za Trex experte - kaj narediti z vodili za štango, ki povezuje ročico servomotorja za rep in ročico na repnem rotorju? Prosto se mi sprehajajo po cevi in to se mi ne zdi ravno high-tech rešitev .
Sicer je pa heli res v nulo naštudiran, vsaka čast poševnookim!...
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Rešitvi sta vsaj dve, kapljica CA lepila ali pa selotejp,...
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Ne morem kaj, da ne bi napisal par besed. Najbrž so že zgodbe o Trexih zlajnane, vendar ne morem zadržat
Zelo zadovoljen s tem helijem, odzivnost in preciznost je res top. Pri flipih super drži nagib in smer, tudi hitrost rotacije pri raznih flipih in rolah je navdušujoča. Vsak cent svoje cene si zasluži - svaka čast tajvancem . Nabavil sem superior combo (Align servoti (Savox) DS510 in DS520, gyro GP 780, regler 60A, motor 1600 kV). Celice so 6S 2800 mAh firme Storm (nabavil pri Kitajcih tri komade za 50 EUR, pri nas (EU) daaaleč predrago za potrošno robo), kar zadostuje za 5 min akro in 6 min bolj nežnega letenja, pri tem se spraznijo za cca. 70%. 3 paketi celic in dva polnilca zadostujeta praktično za non-stop letenje, s pavzami za živce . Napram Blejdu 400 (ki sem ga tudi spremenil v dober heli) je moč brutalna
Zelo zadovoljen s tem helijem, odzivnost in preciznost je res top. Pri flipih super drži nagib in smer, tudi hitrost rotacije pri raznih flipih in rolah je navdušujoča. Vsak cent svoje cene si zasluži - svaka čast tajvancem . Nabavil sem superior combo (Align servoti (Savox) DS510 in DS520, gyro GP 780, regler 60A, motor 1600 kV). Celice so 6S 2800 mAh firme Storm (nabavil pri Kitajcih tri komade za 50 EUR, pri nas (EU) daaaleč predrago za potrošno robo), kar zadostuje za 5 min akro in 6 min bolj nežnega letenja, pri tem se spraznijo za cca. 70%. 3 paketi celic in dva polnilca zadostujeta praktično za non-stop letenje, s pavzami za živce . Napram Blejdu 400 (ki sem ga tudi spremenil v dober heli) je moč brutalna
- Priponke
-
- Trex_2.JPG (107.08 KiB) Pogledano 3581 krat
-
- naj bo še tu....
- Trex_1.JPG (111.19 KiB) Pogledano 3581 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Glede na to, da hitro vrteči (zaprti) kroglični ležaji še zdaleč niso večni in je mazanje zelo dobrodošlo, kakšne imate izkušnje s 5-imi ležaji v cevi Trexa 500 ESP. Vsaj do 3 sredinskih ležajev je zelo težko priti, oz. bi bilo treba razstaviti celi tail boom. To se mi pa res ne ljubi delat na vsakih par poletov Narediti par lukenj v cev za mazanje ali pustiti, da crkne, pa potem menjat, hmm? Se mi zdi, da mi eden od teh ležajev včasih že piska, po komaj 2-3 urah letenja... Če ne bom pa zabrisal ven te blesave zobnike in kardan ter namestil dobri stari jermen. Tam prideš lepo do vseh kuglagerjev z lahkoto zraven.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
pa je po začetnem navdušenju sledilo razočaranje nad tem helikopterjem igračo:
Po enem mesecu uporabe (vsakodnevno letenje povprečno cca. 15 min na dan), 3 štarti na dan:
- na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!? - na srečo (nekontrolirano) skeširal v smreko, minimalna škoda na heliju, na tleh kadilo iz reglerja, pa se mi je zdelo, da bi moral biti to dober regler (konec koncev ta heli in njegove komponente niso ravno poceni...)
- vse tri 6S 2800 mAh celice (firme Storm) so že rahlo napihnjene, sicer še moč ni opazno padla, nikoli (niti enkrat!!) praznil pod 70% kapacitete, oz. pod 22,5 V, vedno balanciral, nikoli polnil z večjim tokom od 2,8 A (1C), stil letenja: akro recimo temu "soft 3D", tu in tam kakšen oster poteg v velikim šlukom amperov. Vsaka je stala ca. 50 EUR - 150 EUR na mesec za celice??????!!!!!
... pa sem mislil, da so problemi samo z velikimi avioni z bencinskimi motorji (odpovedi elektronike za vžig itd..):
Zaključki iz 10 mesečne heli kareire:
1. mama je imela dva sinova, eden je bil pameten, drugi pa modelar : Stroški takega helija so precej višji, kot vzdrževanje Audija A6 letnik 2003
2. Še dobro, da nisem bil tak idiot, da bi nabavil elektro 600 klaso ali pa BOG NE DAJ total idiot - 700 Elektro klaso
3. Čeprav 50 EUR ni tako veliko za 6S 2800 mAh še vedno občutno predrago za totalno potrošno robo.
4. Več je tehnike, slabše je.... še nikoli ni bilo drugače
5. Dražja elektronika, dalj časa drži - SPLOH NE DRŽI!!! Pri Blejdu 400 je stock elektronika (cenen 25 A regler, ki je velikokrat skusil svojo 25 A mejo, stock cheap servoti za 10 EUR) - zdržali 120 ur letenja, nato res vse skupaj po vrsti crknilo, z stock žirotom vred.), drag žiro servo 5084 od Hiteca crknil po treh tednih, 60 A Align regler, ki ni skusil več kot 35A crknil po enem mesecu!!)
6. Daleč najbolj zdržljiv "heli": Lama V3 - po enem letu pogoste uporabe do sedaj crknile ščetke na enem elektromotorju
Po enem mesecu uporabe (vsakodnevno letenje povprečno cca. 15 min na dan), 3 štarti na dan:
- na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!? - na srečo (nekontrolirano) skeširal v smreko, minimalna škoda na heliju, na tleh kadilo iz reglerja, pa se mi je zdelo, da bi moral biti to dober regler (konec koncev ta heli in njegove komponente niso ravno poceni...)
- vse tri 6S 2800 mAh celice (firme Storm) so že rahlo napihnjene, sicer še moč ni opazno padla, nikoli (niti enkrat!!) praznil pod 70% kapacitete, oz. pod 22,5 V, vedno balanciral, nikoli polnil z večjim tokom od 2,8 A (1C), stil letenja: akro recimo temu "soft 3D", tu in tam kakšen oster poteg v velikim šlukom amperov. Vsaka je stala ca. 50 EUR - 150 EUR na mesec za celice??????!!!!!
... pa sem mislil, da so problemi samo z velikimi avioni z bencinskimi motorji (odpovedi elektronike za vžig itd..):
Zaključki iz 10 mesečne heli kareire:
1. mama je imela dva sinova, eden je bil pameten, drugi pa modelar : Stroški takega helija so precej višji, kot vzdrževanje Audija A6 letnik 2003
2. Še dobro, da nisem bil tak idiot, da bi nabavil elektro 600 klaso ali pa BOG NE DAJ total idiot - 700 Elektro klaso
3. Čeprav 50 EUR ni tako veliko za 6S 2800 mAh še vedno občutno predrago za totalno potrošno robo.
4. Več je tehnike, slabše je.... še nikoli ni bilo drugače
5. Dražja elektronika, dalj časa drži - SPLOH NE DRŽI!!! Pri Blejdu 400 je stock elektronika (cenen 25 A regler, ki je velikokrat skusil svojo 25 A mejo, stock cheap servoti za 10 EUR) - zdržali 120 ur letenja, nato res vse skupaj po vrsti crknilo, z stock žirotom vred.), drag žiro servo 5084 od Hiteca crknil po treh tednih, 60 A Align regler, ki ni skusil več kot 35A crknil po enem mesecu!!)
6. Daleč najbolj zdržljiv "heli": Lama V3 - po enem letu pogoste uporabe do sedaj crknile ščetke na enem elektromotorju
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Ce mislis da je Align in Hitec top of the line roba glede elektronike je cas da se zbudis!
Ce bi rad imel mir kupis top zadeve kot so:
- Kontronikiov regulator JIVE 80LV ki ima vgrajen najbolsi BEC in najbilsi governor alternativa je se CastleCreation Ice 75 vndar je brez BECa
- motor PYRO 600 ali Scorpion
- servoti absolutno Futaba
- gyiro futaba GY 520 ali Spartan Qark
Temu se rece top zadeve in da z temi imas potem mir!!!
Zacni malce brati tuje forume in bos izvedel da je se precej podobnih primerov.
Koliko denarja toliko muzike!
Kar se pa tice lezajev jih pa furas da crknejo nato pa jih zamenjas z bilj kvalitetnimi in jih ne bo potrebno mazat (tudi tukaj se zelo pozna da dajejo v kite najslabse lezaje kar jih dobijo). Sam sem imel T600Nitro in je bilo enako po nekih 20-tih poletih sem moral zamenjati vse lezaje z bolj kvalitetnimi potem je bil pa mir.
Ce bi rad imel mir kupis top zadeve kot so:
- Kontronikiov regulator JIVE 80LV ki ima vgrajen najbolsi BEC in najbilsi governor alternativa je se CastleCreation Ice 75 vndar je brez BECa
- motor PYRO 600 ali Scorpion
- servoti absolutno Futaba
- gyiro futaba GY 520 ali Spartan Qark
Temu se rece top zadeve in da z temi imas potem mir!!!
Zacni malce brati tuje forume in bos izvedel da je se precej podobnih primerov.
Koliko denarja toliko muzike!
Kar se pa tice lezajev jih pa furas da crknejo nato pa jih zamenjas z bilj kvalitetnimi in jih ne bo potrebno mazat (tudi tukaj se zelo pozna da dajejo v kite najslabse lezaje kar jih dobijo). Sam sem imel T600Nitro in je bilo enako po nekih 20-tih poletih sem moral zamenjati vse lezaje z bolj kvalitetnimi potem je bil pa mir.
bruhpilot napisal/-a: - na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!?
Kako to misliš, da ni možno izklopiti preko komande? Če je to dobesedno tako, potem si nekaj izredno narobe naredil pri nastavitvah oddajnika ali reglerja.
Nižji obrati načeloma pomenijo, da se bo regler pregreval. Enako smo že ugotovili mnogi, saj so reglerji najbolj učinkoviti od srednjih 90% gasa navzgor, v tem območju so hladni kot špricer. Če želiš leteti z nižjimi obrati moraš to urediti mehansko z zobniki.
Elektronika za helikopterje je draga, ampak če kupiš v redu je to to, za kar nekaj časa. Rek: "nimam denarja, da bi šparal" pri RC helikopterjih še kako velja.
hja, tega najbolj ne verjamem, moje izkušnje so drugačne. Hitec ima kvalitetne servote, uporabljam na velikih letalih, pa ni problemov, samo enkrat je en crknil, na Pittsu pa imajo že okoli 90 ur miganja!! Preden sem nabavil Hitec 5084, sem bral po forum od amijev itd, kako so z njimi zadovoljni. Pa sem kupil. Nihče ga ni šimfal, nihče ni imel težav, meni je crknil po treh tednih na Blejdu 400, skuril ga je Futabin GY 401 na DS mode.
Jaz nisem zaverovan v ta zveneča imena - saj ne delajo Kontronika bogovi ampak enaki zmotljivi človečki, nič ne zaupam tem dragim stvarem ala Kontronik, tudi tiste crknejo - izkušnje iz prve roke (in od modelarskih kolegov). 23 let se že ukvarjam z modelarstvom. Grem stavit, da so v Kontroniku ravno tako isti elementi, čipi itd. made in China ali made in Taiwan, kot v Alignovem reglerju. Očitno pa je Alignov regler res repa, če crkne po nekje 120 poletih.
Najmanj od vsega zaupam nemški elektroniki, ta je v mojem letalskem modelarstvu po defaultu vedno zatajila (vsak vžig od 3W-ja in Kinga ter Emcotec DPSI - toliko o kvaliteti Made in Germany!).
Nerad dam toliko denarja za te igrače, tudi se mi vseeno zdi, da je ceneje imeti dva Align reglerja, enega vedno v garanciji na popravilu, , ker meni tako hitro crknejo (mesečno naredim s helijem vsaj 150 štartov!), brezplačno porihtaš , kot pa dati 200 EUR za en Kontronik regler, za katerega ne verjamem, da je neuničljiv.
Ležaje sem porihtal, tiste, do katerih sem imel dostop in se vrtijo preko 10.000 /min sem naoljil, mehanika je tako OK, niso bili krivi ležaji v cevi.
Jaz nisem zaverovan v ta zveneča imena - saj ne delajo Kontronika bogovi ampak enaki zmotljivi človečki, nič ne zaupam tem dragim stvarem ala Kontronik, tudi tiste crknejo - izkušnje iz prve roke (in od modelarskih kolegov). 23 let se že ukvarjam z modelarstvom. Grem stavit, da so v Kontroniku ravno tako isti elementi, čipi itd. made in China ali made in Taiwan, kot v Alignovem reglerju. Očitno pa je Alignov regler res repa, če crkne po nekje 120 poletih.
Najmanj od vsega zaupam nemški elektroniki, ta je v mojem letalskem modelarstvu po defaultu vedno zatajila (vsak vžig od 3W-ja in Kinga ter Emcotec DPSI - toliko o kvaliteti Made in Germany!).
Nerad dam toliko denarja za te igrače, tudi se mi vseeno zdi, da je ceneje imeti dva Align reglerja, enega vedno v garanciji na popravilu, , ker meni tako hitro crknejo (mesečno naredim s helijem vsaj 150 štartov!), brezplačno porihtaš , kot pa dati 200 EUR za en Kontronik regler, za katerega ne verjamem, da je neuničljiv.
Ležaje sem porihtal, tiste, do katerih sem imel dostop in se vrtijo preko 10.000 /min sem naoljil, mehanika je tako OK, niso bili krivi ležaji v cevi.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
...Midva pa se nisva najbolje razumela....sem se najbrž nejasno izrazilPhoinix napisal/-a:bruhpilot napisal/-a: - na lepem se je skuril (seveda v zraku) stock Align regler - odpovedal BEC, motor delal na relativno majhnih obratih, ni bilo možno izklopiti preko komande - NEVARNO!!?
Kako to misliš, da ni možno izklopiti preko komande? Če je to dobesedno tako, potem si nekaj izredno narobe naredil pri nastavitvah oddajnika ali reglerja.
Izklop motorja = Throttle hold in grem stavit, da imaš nastavljenega in ga uporabljaš tudi ti.
ja, te puhlice o nisem tako bogat,..... načeloma držijo, ampak ti Align Comboti bi naj imeli solidno tehniko za povprečne uporabnike (kot sem jaz). Sploh pa ne gre za nek cenen heli, če pa je Align kao top klasa. Krivulja motorja, ki sem jo uporabljal je bila 100-85-100. Pitch je bil -12, +12.
Ne iskat napak pri mojem postopanju, verjemite, da je tehnika vzdrževana 100%.
Regler je bil komaj topel tudi sedaj, v najbolj vročih dneh, se pa je motor precej grel. Ves čas delovanja je dajal vtis dobrega reglerja, nobene potrebe nisem čutil po kakšnem Kontroniku itd., Je pa začel kazat čudne znake že prej, ki pa sem jih zaradi neizkušenosti z elektro modeli morda spregledal. Večkrat sem moral priklopiti napetost, da je startup reglerja pravilno potekel, a to je bilo samo, kadar je bil heli pred poletom v vročem avtu, tako sem osumil visoko začetno temperaturo in kakšno termično zaščito v reglerju. Čudno mi je bilo, saj se regler lahko med delovanjem bolj segreje. Vendar tudi po tem je regler normalno deloval, do danes.
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 18 Jul 2010, 00:30, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Zakaj pa jokas po forumu ce ti je skoda denarja za konkretno elektroniko!
Potem pa kupuj Aligna in Hiteca in veselo zbijaj
Sam imam heli 700-size 4K vrednosti in imam notri same preizkuseno najbolse komponente (Kontronik JIVE 120+HV,Scorpion motor, gyro AC-3X, repni servo Futaba BLS 251, ciklic servoti JR 8717) ker mi ga je skoda zabiti zaradi tehnicno pomanklive elektonike (to sem ze dal cez na Protosu 500 ker sem kupoval 2x).
Za repni servo ti priporocam BLS 257 ali cenejsi S9257 od Futabe in bo zaneslivo deloval na GY 401!
GY 401 ni skuril tvojega servota ampak servo ni bil zmozen opravljati svoje naloge, GY 401 je svojo nalogo opravljal ko je ravnal rep enako kot to dela na dobrem servotu!!!
Na helikopterjih morajo servoti malce bolj garati kot pa na avijonckih in je bistveno bolj pomembno da delujejo 100%
Forumi ki so namenjeni helikopterjem in izves veliko koristnega pa so:
http://rc.runryder.com
http://www.helifreak.com/
Potem pa kupuj Aligna in Hiteca in veselo zbijaj
Sam imam heli 700-size 4K vrednosti in imam notri same preizkuseno najbolse komponente (Kontronik JIVE 120+HV,Scorpion motor, gyro AC-3X, repni servo Futaba BLS 251, ciklic servoti JR 8717) ker mi ga je skoda zabiti zaradi tehnicno pomanklive elektonike (to sem ze dal cez na Protosu 500 ker sem kupoval 2x).
Za repni servo ti priporocam BLS 257 ali cenejsi S9257 od Futabe in bo zaneslivo deloval na GY 401!
GY 401 ni skuril tvojega servota ampak servo ni bil zmozen opravljati svoje naloge, GY 401 je svojo nalogo opravljal ko je ravnal rep enako kot to dela na dobrem servotu!!!
Na helikopterjih morajo servoti malce bolj garati kot pa na avijonckih in je bistveno bolj pomembno da delujejo 100%
Forumi ki so namenjeni helikopterjem in izves veliko koristnega pa so:
http://rc.runryder.com
http://www.helifreak.com/
Align definitivno ni top klasa. Je pa nekaj vmes med dobrim in poceni in prav zaradi tega je najbolj popularen, kar pa še ne pomeni, da je dober.Sploh pa ne gre za nek cenen heli, če pa je Align kao top klasa. Krivulja motorja, ki sem jo uporabljal je bila 100-85-100. Pitch je bil -12, +12.
Kar se tiče regulatorja, tudi sam sem imel pred kratkim odpoved, in res, ko gre regulator te helikopter pač ne uboga več - pri meni niso delovale nobene krivulje, tako da sem moral počakati da se je baterija do konca spraznila. Pri 30 stopinjah zunaj +toplota od baterije in pod kaputažo je prišla baterija ven skoraj okrogla. Ampak zaradi tega je ne mislim vreči v smeti. Sem jo lepo napolnil, sprazni in še enkrat napolnil, jutri pa ima nov let, tako da bom videl kako se bo obneslo. Ne vidim razloga zakaj hočeš kupovati nove baterije, samo ker so malo napihnjene.
brrrm brrrm