Align T-REX 500
V modu 4 ne smes uporabljat krivulje!!!!!!!!!!! Lahko skuris regler!!!
Mode 4 je governor mode in sam dodoaja in odvzema gas ko je to potrebno in ves cas vzdarzuje konstantne obrate.
Cez cel hod rocice moras imeti ravno crto pa zacni z tako vrednostjo:
normal 0- 0- 0
idle up 1 65-65-65
idle up 2 85-85-85
Mode 4 je governor mode in sam dodoaja in odvzema gas ko je to potrebno in ves cas vzdarzuje konstantne obrate.
Cez cel hod rocice moras imeti ravno crto pa zacni z tako vrednostjo:
normal 0- 0- 0
idle up 1 65-65-65
idle up 2 85-85-85
Ah ja, to pa nikjer ne piše, spet nekaj novega. Jaz sem mislil, da vzdržuje konstantne obrate na področju, ki je nstavljeno - npr. če je 85%, potem vzdržuje 85% od max. obratov, tudi če motor bolj obremeniš, avtomatsko poviša napetost, da kompenzira. Zakaj pa ne potem kar 100-100-100? Ne razumem najbolj nastavitve 0-0-0 - saj tu motor (krmilnik) nima signala, da bi sploh delal
Še enkrat sem prebral navodila in tam nikjer ni omenjeno, da mora biti krivulja konstantna. Sicer bi naj bil gas na ločenem prostem kanalu, s katerim se nastavlja gas in on poskuša držati ture ki se pojavijo na določeni poziciji potenciometra ob pitchu 0 v vseh fazah (to je res neke vrste "ravna krivulja" ne glede na pozicijo pitcha).
OK 100-100-100 ne, ker ne more več regulirati vrtljajev navzgor (pri povečani obremenitvi) - torej za idle up 85-85-85, za normal pa je dobro imeti neko krivuljo, ki se v spodnjem delu približa na 0, da pri ročici navzdol izklopiš motor, pa naj bo potem 0-80-80 (piše v navodilih, da je dobro, da je signal nad 80% - izkoristek reglerja, segrevanje...). Glede na to, da pri normal voziš pretežno samo s pozitivnim pitchem, si ves čas v področju konstantnih vrtljajev. Bo ta nastavitev OK?
PS: tri sporočila sem strnil v 1, da ne bomo preveč filali teme,...
Še enkrat sem prebral navodila in tam nikjer ni omenjeno, da mora biti krivulja konstantna. Sicer bi naj bil gas na ločenem prostem kanalu, s katerim se nastavlja gas in on poskuša držati ture ki se pojavijo na določeni poziciji potenciometra ob pitchu 0 v vseh fazah (to je res neke vrste "ravna krivulja" ne glede na pozicijo pitcha).
OK 100-100-100 ne, ker ne more več regulirati vrtljajev navzgor (pri povečani obremenitvi) - torej za idle up 85-85-85, za normal pa je dobro imeti neko krivuljo, ki se v spodnjem delu približa na 0, da pri ročici navzdol izklopiš motor, pa naj bo potem 0-80-80 (piše v navodilih, da je dobro, da je signal nad 80% - izkoristek reglerja, segrevanje...). Glede na to, da pri normal voziš pretežno samo s pozitivnim pitchem, si ves čas v področju konstantnih vrtljajev. Bo ta nastavitev OK?
PS: tri sporočila sem strnil v 1, da ne bomo preveč filali teme,...
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 23 Jul 2010, 22:22, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
100-100-100 ni vredu ker gov. ne more dodajat gasa nad 100% pri obremenitvi. Čeprav ta regler vseeno to prepreči tako, da tudi če nastaviš v komandi na 100% gasa, regler se nastavi na 92%, 8% si pusti prosto za dodajat pri obremenitvi. Najbolj optimalno je imeti ravno krivuljo nekje od 75-85%, da mu ostane dovolj rezerve za hude manevre
V normal 0-0-0 ker itak ga nobeden ne uporablja, pa tudi če bi ga hotel, ne bi delovalo pravilno z običajno krivuljo in governorjem s softstartom.
V normal 0-0-0 ker itak ga nobeden ne uporablja, pa tudi če bi ga hotel, ne bi delovalo pravilno z običajno krivuljo in governorjem s softstartom.
Če je 0-0-0, motor ne more delati in je normal mode neuporaben. Predlog za normal 0-32-65-65-65 ? Je pa res, da je normal več ali manj samo za pristat ali kakšen easy hovering naokoli naredit, če pa je že na razpolago, pa naj bo vsaj uporaben. Bo to OK?
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Pol si ga nastavi na karkoli samo da je linearna krivulja, npr. 60-60-60. Čeprav zaradi varnosti je vseeno boljše imeti normal na 0, če kdaj po nesreči rukneš throttle hold, da se ti heli nepričakovano ne zažene.
EDIT: še ena možnost bi bila, da daš krivuljo na nekaj takega 0-60-60-60-60.
EDIT: še ena možnost bi bila, da daš krivuljo na nekaj takega 0-60-60-60-60.
Zadnjič spremenil denys, dne 23 Jul 2010, 22:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Normal: 0-0-0 je ko regulator priklopis in se inecializira tukaj ne sme zavrteti motorja, ko preklopis v idle up 1/2 regulator avtomatsko zazene motor z "soft startom" na dolocen % gasa, ki je nastavljen z ravno crto. Ko pa zelis motor ugasniti pa preklopis na normal in motor ugasne. Normal je zaradi varnosti da ves kje je motor ugasnjen ne glede kje je rocica gasa!
Ta vrednost pomeni na koliko % gasa vzrzuje vrtljaje! Vec kot 85% gasa se pri 3D letenju ne uporablja ker regulator rabi maneverski prostor-rezervo da governor da lahko konstantno vzrzuje vrtljaje pod povecano obremenitvijo.
Polek zgoraj navedenih stvari bi priporocil ogled tegale videa za osnovno nastavitev regulatorja nato pa nastavis se to kar sem jaz napisal.
To pocni z helijem brez rotorjev in dosleno sledi postopku ki je v posnetku!!!
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
Ta vrednost pomeni na koliko % gasa vzrzuje vrtljaje! Vec kot 85% gasa se pri 3D letenju ne uporablja ker regulator rabi maneverski prostor-rezervo da governor da lahko konstantno vzrzuje vrtljaje pod povecano obremenitvijo.
Polek zgoraj navedenih stvari bi priporocil ogled tegale videa za osnovno nastavitev regulatorja nato pa nastavis se to kar sem jaz napisal.
To pocni z helijem brez rotorjev in dosleno sledi postopku ki je v posnetku!!!
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
Zadnjič spremenil Roby, dne 23 Jul 2010, 22:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Nastavil bom 0-60-60-60-60. Naj se motor izklopi, ko je ročica na dnu. V delovnem področju (v zraku) bo pa vedno na liniji konstante, saj ga med letom v normal ne spravljam v tako negativen pitch. Na throttle hold imam krivuljo 0-0-0, ki izklopi motor, če pride do kakšne havarije. Mislim, da tu nima biti kaj narobe.
Te nastavitve (normal, throttle hold) izhajajo iz RTF nastavitev Blejda 400, ki so se mi vedno zdele OK in sem se tudi navadil nanje.
Te nastavitve (normal, throttle hold) izhajajo iz RTF nastavitev Blejda 400, ki so se mi vedno zdele OK in sem se tudi navadil nanje.
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 23 Jul 2010, 22:37, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
To mi je sedaj že vse jasno, edino normal bom naredil malo drugače. Cel čas bo linija konstanta, edino na koncu bo izklopilo. Normal mode je tudi za letenje, ....Roby napisal/-a:Normal: 0-0-0 je ko regulator priklopis in se inecializira tukaj ne sme zavrteti motorja, ko preklopis v idle up 1/2 regulator avtomatsko zazene motor z "soft startom" na dolocen % gasa, ki je nastavljen z ravno crto. Ko pa zelis motor ugasniti pa preklopis na normal in motor ugasne.
Ta vrednost pomeni na koliko % gasa vzrzuje vrtljaje! Vec kot 85% gasa se pri 3D letenju ne uporablja ker regulator rabi maneverski prostor-rezervo da governor da lahko konstantno vzrzuje vrtljaje pod povecano obremenitvijo.
Polek zgoraj navedenih stvari bi priporocil ogled tegale videa za osnovno nastavitev regulatorja nato pa nastavis se to kar sem jaz napisal.
To pocni z helijem brez rotorjev in dosleno sledi postopku ki je v posnetku!!!
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Eh kaka varnost, pa regler crkne, pa grejo vrtljaji neznano kam in ti signal 0 iz oddajnika nič več ne pomaga Tudi pri tem reglerju ti dajo vedeti, da ni večen - piše da z izdatnim hlajenjem podaljšaš življenjsko dobo - ni večen, torej prej ali slej tudi ta Jive Kontronik crkne....
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 23 Jul 2010, 22:42, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
ja, tako sem mislil. in že pri -75% in dalje naprej je na konstanti 60, ki jo fura do konca - do +100%. To bi moralo biti OK, kaj misliš? Pri normal mode pa ne prideš pod -20%, ker je brezveze in pade na tla kot kamen .Roby napisal/-a:V bistu je ta gas 0% mislen na poziciji rocice na -100%
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 23 Jul 2010, 22:45, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Bolj kot to berem
Heli, governor, krivulje...
Daj nastavi kot je Roby napisal, ne izumljat tople vode, ker bo strašansko draga.
Heli krmilmiki ne trpijo hitrega izklopa in ponovnega vklopa... soft start, se mu zmeša, ali crkne krmilnik ali zmelje zobnike... ali dol pade ko rukneš inverted do kcnca in izklopi (ker si prej pozabil preklopit iz normal moda, se je že vsem zgodilo...). Če si dal toliko denarja za krmilnik, mu zaupaj da zna narediti soft start.
Jaz imam tipko za TH, stikalo (palčko) za način letenja "avtorotacija", drugo tripoložajno stikalo za tri načine letenja (normal, acro, 3d), pri vseh pa imam čisto enako krivuljo za pitch, če se zajebem mi heli vedno enako leti, samo vrednosti gasa so drugačne (ampak konstantne za vsak način letenja). TH da na nulo, avtorotacija da tudi na nulo, vsak način letenja od treh pa ima svojo vrednost obratov glave 2300, 2400, 2500 in to je to.
Heli, governor, krivulje...
Daj nastavi kot je Roby napisal, ne izumljat tople vode, ker bo strašansko draga.
Heli krmilmiki ne trpijo hitrega izklopa in ponovnega vklopa... soft start, se mu zmeša, ali crkne krmilnik ali zmelje zobnike... ali dol pade ko rukneš inverted do kcnca in izklopi (ker si prej pozabil preklopit iz normal moda, se je že vsem zgodilo...). Če si dal toliko denarja za krmilnik, mu zaupaj da zna narediti soft start.
Jaz imam tipko za TH, stikalo (palčko) za način letenja "avtorotacija", drugo tripoložajno stikalo za tri načine letenja (normal, acro, 3d), pri vseh pa imam čisto enako krivuljo za pitch, če se zajebem mi heli vedno enako leti, samo vrednosti gasa so drugačne (ampak konstantne za vsak način letenja). TH da na nulo, avtorotacija da tudi na nulo, vsak način letenja od treh pa ima svojo vrednost obratov glave 2300, 2400, 2500 in to je to.
lp Melly
Ja, OK, razmišljam, upoštevam predloge .
Torej vklop in izklop samo preko TH? Lahko tudi tako naredim, bo normal potem bolj "soft" idle up. Imaš prav, ne zajebeš se pri inverted (tudi to smo že sprobali ), pa na srečo ni bilo škode....
Ampak ne bi smel crkniti pri moji varijanti, ki se mi še vedno dopade predvsem zaradi varnosti in navade (da se ne bi zaj.... pri štartu), softstart je sicer soft, ampak precej hitro pospeši na zahtevane obrate....
Torej vklop in izklop samo preko TH? Lahko tudi tako naredim, bo normal potem bolj "soft" idle up. Imaš prav, ne zajebeš se pri inverted (tudi to smo že sprobali ), pa na srečo ni bilo škode....
Ampak ne bi smel crkniti pri moji varijanti, ki se mi še vedno dopade predvsem zaradi varnosti in navade (da se ne bi zaj.... pri štartu), softstart je sicer soft, ampak precej hitro pospeši na zahtevane obrate....
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 23 Jul 2010, 22:53, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Poglej video ki sem ti ga pripel in nastavi kot je prikazano.
Ko bos prvic zacel delat tic-toce v normalu bos zabil heli!!!
Zato ker, ko znizas gas na nulo motor ugasne in ko v naslednjem momentu dodas gas se bo zagnal soft start ki potrebuje 10sekund do postavitve delovnih vrtljajev
Sicer pa vsaka sola nekaj stane naredi po svoji pameti in ne stokaj, da je crknil regler ker bos sam zaje***!
Ko bos prvic zacel delat tic-toce v normalu bos zabil heli!!!
Zato ker, ko znizas gas na nulo motor ugasne in ko v naslednjem momentu dodas gas se bo zagnal soft start ki potrebuje 10sekund do postavitve delovnih vrtljajev
Sicer pa vsaka sola nekaj stane naredi po svoji pameti in ne stokaj, da je crknil regler ker bos sam zaje***!
ah daj no, ne bit zdaj preveč pameten, nič ne škodi če razmišljaš tudi s svojo glavo, ne pa samo slepo kopiraš. Align je crknil, pa je bilo čisto vse naštimano točno tako, kot je priporočil proizvajalec, še celo trotelj krivulja .Parky napisal/-a:Roby ... ne se sekirat, včasih so eni preveč trmoglavi in radi delajo po svoje sam sem že strani nazaj napisal za ''flat'' krivuljo in mode 4 ampak očitno zaman
Potemtakem nekateri z*ebajo elektroniko potem je pa proizvajalec kriv
Skratka, naredil sem tri krivulje in upošteval vaše nasvete:
0-0-0 - throttle hold (avtorotacija - pitch krivulja nesimetrična -3st/+12st)
65-65-65 normal (pitch krivulja enaka kot idle up simetrična - upošteval Melly-jev nasvet)
85-85-85 idle up (pitch krivulja simetrična)
moti me edino, da sedaj lahko ugasnem motor edino s throttle hold, ne pa z ročico na komandi (za heliće imam DX6i) - zato sem razmišljal o "svoji" krivulji pri normal, predvsem iz varnostnih razlogov, da se iz navade ne zaj....bem, ne pa zaradi trmoglavosti Ampak OK, na spremembe se je tudi treba navadit, jaz sem vseeno bolj začetnik, vsak začetnik pa je težak
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
...zelo zabavnoMatt-X napisal/-a:Pa bo lahko možakar kej novga izumu ??? semena za heli! JAAA
ja OK, sem hvaležen, ampak oprosti meni zveni to zgoraj rahlo arogantno....malo se zamisli nad svojim stilom....pa nič zamerit.Parky napisal/-a:pa naprej do takih kot si ti... če se pa ne moreš prilagoditi taki simpl stvari, pol pa delaj po svoje.
Nobenega prepira, vse OK!
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
bruhpilot napisal/-a: ah daj no, ne bit zdaj preveč pameten, nič ne škodi če razmišljaš tudi s svojo glavo, ne pa samo slepo kopiraš. Align je crknil, pa je bilo čisto vse naštimano točno tako, kot je priporočil proizvajalec, še celo trotelj krivulja .
moti me edino, da sedaj lahko ugasnem motor edino s throttle hold, ne pa z ročico na komandi (za heliće imam DX6i) - zato sem razmišljal o "svoji" krivulji pri normal, predvsem iz varnostnih razlogov, da se iz navade ne zaj....bem, ne pa zaradi trmoglavosti Ampak OK, na spremembe se je tudi treba navadit, jaz sem vseeno bolj začetnik, vsak začetnik pa je težak
Fantje ti svetujejo na podlagi dolgoletnih izkušen, tako da ne bomo začeli s "pametnimi", ane? Ni narobe če razmišljaš s svojo glavo, ni pa ravno evolucijsko da rineš na iste grablje kot nekdo pred tabo. Včasih je slepo kopiranje boljše, saj izkušeni navsezadnje le vedo zakaj ti tako svetujejo, če pa kaj ni jasno (žakaj), se pa vpraša (žato). Je pa vsekakor tvoja izbira in stvar presoje.
Throttle hold je funkcija za motorje z notranjim zgorevanjem kjer ti zadrži obrate, throttle cut je pa izklop motorja. Večinoma je tako, lahko pa kaj varira pri posameznih proizvajalcih. Drugače pa je throttle cut eno od najbolj koristnih stikal, ki prihrani konkretne eure (v smislu mehanskega prenosa in vrtečih delov) ko gre situacija na zelo slabo. Splača se natrenirat to reakcijo izklopa v simulatorju do onemoglosti.
Saj zato pa upoštevam njihove nasvete - do zdaj sem vse naredil točno tako... svoje ideje sem dal na plano (še preden sem to sprogramiral v oddajnik), da jih skupaj premeljemo, OK so rekli da ni v redu, moti me pa način komunikacije nekaterih...
..Throttle hold stikalo pri elektro modelu ima funkcijo Throttle cut + p. krivulja za avtorotacijo - to so me naučili Horizon pri RTF sprogramiranem Blejdu 400, od tod Throttle hold = ugasniti motor, vklopiti Pitch avtorotacije, se strinjam zelo koristno stikalo pri kreših....
..Throttle hold stikalo pri elektro modelu ima funkcijo Throttle cut + p. krivulja za avtorotacijo - to so me naučili Horizon pri RTF sprogramiranem Blejdu 400, od tod Throttle hold = ugasniti motor, vklopiti Pitch avtorotacije, se strinjam zelo koristno stikalo pri kreših....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358