Align T-REX 500
Kaj pa Parky piše neumnosti - da gre pri avio modelarstvu samo za gradnjo - veliko raje letim avione, kot pa gradim. Takega aviona pač še ne moreš kupiti v štacuni, ga pač najprej zgradiš, potem pa ga letiš po mili volji.
Ni pravi naslov za dajat v nič avio modelarstvo - vgrizni se v jezik in si povej mene bolj veselijo heliji, drugega pa bolj letala.
Sem v obeh vodah in nikoli nisem rekel, da so heliji bolj fajn kot letala, niti obratno, čeprav ima velik avion več vav efekta, že ko samo stoji na tleh.
In pa, ko smo že pri performansah - s helijem še nisem videl izpeljati preciznega F3A akro programa, kot ga lahko z akro letalom. Vedno samo neko 3D razmetavanje ali pa precizno letenje za letalo relativno enostavnih figur (kroženje na hrbtu, trebuhu, itd.), jasno da so tudi figure, ki jih pa z letalom ne moreš izpeljati.
In - s helijem ne moreš narediti tork role, ker ti manjka propeler v nosu
Ni pravi naslov za dajat v nič avio modelarstvo - vgrizni se v jezik in si povej mene bolj veselijo heliji, drugega pa bolj letala.
Sem v obeh vodah in nikoli nisem rekel, da so heliji bolj fajn kot letala, niti obratno, čeprav ima velik avion več vav efekta, že ko samo stoji na tleh.
In pa, ko smo že pri performansah - s helijem še nisem videl izpeljati preciznega F3A akro programa, kot ga lahko z akro letalom. Vedno samo neko 3D razmetavanje ali pa precizno letenje za letalo relativno enostavnih figur (kroženje na hrbtu, trebuhu, itd.), jasno da so tudi figure, ki jih pa z letalom ne moreš izpeljati.
In - s helijem ne moreš narediti tork role, ker ti manjka propeler v nosu
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Nisem bil še na nobeni vaši tekmi, na mitingih sem videl Riharda, Rozmana in še nekateri so dobro vozili helije.
Mislim, da je pametno že zaključiti to debato in se vrniti k temi:
- Se pravi kupiti se regler YGE za 60-80 A in je ekvivalent Kontronika?
- zaenkrat pustiti Align DS510 servote, nato nabaviti BLS
Mislim, da je pametno že zaključiti to debato in se vrniti k temi:
- Se pravi kupiti se regler YGE za 60-80 A in je ekvivalent Kontronika?
- zaenkrat pustiti Align DS510 servote, nato nabaviti BLS
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Skratka Kontronik je mati vsej reglerjev pa še BECa ima vgrajen YGE je baje tud dobr, sam bi vzel raje Kontronika pa boš imel mir
Sam uporabljam FUTABO že celo življenje in me ni nikoli zapustila na cedilu
Mal dnara mal muske ,,, raje malo več pa ti bo dlje trajalo.
Sam uporabljam FUTABO že celo življenje in me ni nikoli zapustila na cedilu
Mal dnara mal muske ,,, raje malo več pa ti bo dlje trajalo.
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Sam še tole!
F3A klasa je enaka F3C klasi pri helikopterjih.Ne moreš zdej primerjat F3N klase s tema dvema ker je čist drugačno letenje.
Enkrat ko bomo meli kakšno srečanje, ti bom pokazal kakšen precizen program se da tudi s helijem odpelat, ker men že gre malo na jetra ko vsi gledajo sam tist ameriški smackdown pa pravijo to je 3D letenje.V evropi prevladuje bol tehnični stil letenja z zahtevnimi liki in mehkimi prehodi!
Ok zej pa dost offtopica!
Lp!
F3A klasa je enaka F3C klasi pri helikopterjih.Ne moreš zdej primerjat F3N klase s tema dvema ker je čist drugačno letenje.
Enkrat ko bomo meli kakšno srečanje, ti bom pokazal kakšen precizen program se da tudi s helijem odpelat, ker men že gre malo na jetra ko vsi gledajo sam tist ameriški smackdown pa pravijo to je 3D letenje.V evropi prevladuje bol tehnični stil letenja z zahtevnimi liki in mehkimi prehodi!
Ok zej pa dost offtopica!
Lp!
Po tujih forumih jih zmerjam več, ki imajo yge in kontronik, bolj priporočajo yge.Parky napisal/-a:Skratka Kontronik je mati vsej reglerjev pa še BECa ima vgrajen YGE je baje tud dobr, sam bi vzel raje Kontronika pa boš imel mir
Sam uporabljam FUTABO že celo življenje in me ni nikoli zapustila na cedilu
Mal dnara mal muske ,,, raje malo več pa ti bo dlje trajalo.
brrrm brrrm
Mi ni treba govorit malo dnara, malo muzike, ampak včasih tudi za dosti dnara žal ni dosti muzike....pa pustimo zdaj to. Jaz z JR/Graupner v 23 letih nisem imel še enega problema, za heli sicer uporabljam Spektrum DX6i, ki je še ravno dovolj za tak heli, tudi delalo že ure in ure brez problemov.
Bom najbrž vzel Kontronika 80 LV. Upam, da bo precej dlje zdržal kot ta, verjamem, da je solidna zadeva, ne verjamem pa v čudeže, da je to neuničljivo in da je oh in sploh, ker ga ne izdeluje božanstvo, ampak obični zmotljivi ljudje....
Potrebujem kartico za programirat?
Zakaj je potrebno nabaviti poseben kabel za uporabo BEC-a, ni mi jasno?
Bom najbrž vzel Kontronika 80 LV. Upam, da bo precej dlje zdržal kot ta, verjamem, da je solidna zadeva, ne verjamem pa v čudeže, da je to neuničljivo in da je oh in sploh, ker ga ne izdeluje božanstvo, ampak obični zmotljivi ljudje....
Potrebujem kartico za programirat?
Zakaj je potrebno nabaviti poseben kabel za uporabo BEC-a, ni mi jasno?
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Če si dal 500e za combo in kaj?
Dobil si gyro, ki je soliden (ampak še vedno krepko slabši od Quarka), dobil si servote, ki so solidni (dokler ne crknejo, na 250tki jih je crknilo 33%), dobil si krmilnik, ki je crknil, dobil si soliden motor (in nič več), dobil si blejde align (ki so spet samo solidni).
Mehanika je... ležaji crkujejo, lufti vsepovsod, (pišem, ker sem imel in še imam Align, mogoče glih zato, da vem kakšno kakovost jaz prodajam).
Sedaj boš dal spet kupček evrov za kontronika, počasi še za servote... ne vem.
Kako leti Protos, lahko ti ga posodim, pa sam vidiš, če je kaj na tem.
Samo sam veš, kaj pomeni 15% manjša teža pri letalih...
Podpora za Align v Sloveniji?
p.s. YGE so bivši razvojniki od kontronika, YGE 60A za 115e dobiš "kontronik", če ti pa YGE ni všeč je pa še vedno CastleCreation, praktično neuničljiv krmilnik.
Dobil si gyro, ki je soliden (ampak še vedno krepko slabši od Quarka), dobil si servote, ki so solidni (dokler ne crknejo, na 250tki jih je crknilo 33%), dobil si krmilnik, ki je crknil, dobil si soliden motor (in nič več), dobil si blejde align (ki so spet samo solidni).
Mehanika je... ležaji crkujejo, lufti vsepovsod, (pišem, ker sem imel in še imam Align, mogoče glih zato, da vem kakšno kakovost jaz prodajam).
Sedaj boš dal spet kupček evrov za kontronika, počasi še za servote... ne vem.
Kako leti Protos, lahko ti ga posodim, pa sam vidiš, če je kaj na tem.
Samo sam veš, kaj pomeni 15% manjša teža pri letalih...
Podpora za Align v Sloveniji?
p.s. YGE so bivši razvojniki od kontronika, YGE 60A za 115e dobiš "kontronik", če ti pa YGE ni všeč je pa še vedno CastleCreation, praktično neuničljiv krmilnik.
lp Melly
Melly, mene zanima katero scale ohišje paše na protosa, si se s tem že kaj poigral, ker mi je kar obstaja protos streech kit na 550 klaso nekako zadeva postala precej zanimiva da bi jo predelal v scale?
BeastX je že doma tako, da bo zadeva FBL.
Povej mi še koliko bi pri tebi prišel komplet Protos CF z skorpiončkom YGE krmilnikom vsemi MKS servoti, streech kit-om in FBL predelavo glave?
BeastX je že doma tako, da bo zadeva FBL.
Povej mi še koliko bi pri tebi prišel komplet Protos CF z skorpiončkom YGE krmilnikom vsemi MKS servoti, streech kit-om in FBL predelavo glave?
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
zdaj komaj vidim, kaj vse sem dobil za 500 E , poleg tega pa še fino lepo šminkersko mehaniko in lepo pobarvano havbicoMelly napisal/-a:Če si dal 500e za combo in kaj?
Dobil si gyro, ki je soliden (ampak še vedno krepko slabši od Quarka), dobil si servote, ki so solidni (dokler ne crknejo, na 250tki jih je crknilo 33%), dobil si krmilnik, ki je crknil, dobil si soliden motor (in nič več), dobil si blejde align (ki so spet samo solidni).
Mehanika je... ležaji crkujejo, lufti vsepovsod, (pišem, ker sem imel in še imam Align, mogoče glih zato, da vem kakšno kakovost jaz prodajam).
Pri 250-tki: sub mikro servoti, če niso zelo kvalitetni sploh radi crkujejo. Majhni ležajčki tudi doosti prej crknejo, kot z večjim premerom - kroglice ne šibajo tako hitro.
Kontronik Jive 80 LV že naročen... Roby, Parky prepričala težko stranko ... Če Alignov regler že stane 80 EUR, potem niti ni tako draga zadeva. Sem še vseeno skeptičen, da se tudi ta Kontronik ne bo skuril po določenem času, a vendar ima večjo tokovno rezervo in že zato pričakujem več robustnosti.
Ne tako udrihat, Trex 500 je že precej dober kar se mehanike tiče, ne mi reči, da je Protos čudo tehnike totalno brez lufta - mogoče flybarless, ki itak v glavi nima nič mehanike - samo dve povezavi na blejde, ne pa enakovredna padel verzija. Ležaji niti ne crkujejo, če jih lepo mažeš - me je že nekdo od tukaj naučil in zelo drži. Mehanika Trexa ima res minimalni luft. Protos bo lahko naslednji model, ampak ne morem po enem mesecu nabavit spet novega helija, me stara ubije Protos ima tudi sigurno slabosti napram Trexu - npr. večji upor zaradi jermena ki je napeljan vsepovsod, kjer se le da (večja poraba štroma, slabša avtorotacija,...). Kardanček Trexa pa se vrti in vrti še dolgo potem, ko je motor ugasnjen. Bo pa Protos sigurno naslednja heli investicija (upam da ne veriga upgrejdov na Trexu)...
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Veš, se veliko več energije porabi pri zobniškem prenosu (sploh s takim razmerjem kot ga imajo alignovi heliji).
Avtorotacije so prav take ali še lažje saj je heli krepko lažji. (nič ti ne pomaga, če se glava še tako prosto vrti, če imaš preveliko težo, pomembna je teža na površino rotorja).
Sicer pa, moraš videt v živo, ti bo takoj jasno. (če bo miting 15.8 v Lescah, bom imel enga viška sabo, lepo originalnega brez upgrade-ov)
Avtorotacije so prav take ali še lažje saj je heli krepko lažji. (nič ti ne pomaga, če se glava še tako prosto vrti, če imaš preveliko težo, pomembna je teža na površino rotorja).
Sicer pa, moraš videt v živo, ti bo takoj jasno. (če bo miting 15.8 v Lescah, bom imel enga viška sabo, lepo originalnega brez upgrade-ov)
lp Melly
Hehe, si pa dober prodajalec , dober se ne da. Ja me zanima ta igrača od Protosa, mogoče bom celo res enkrat nabavil, ampak ¨zaenkrat je zame Trex več kot OK, imam ga zelo rad - ampak ljubezen je pogojna - samo naj hudič ne crkuje!
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Tkaj pravzaprav ne gre za dobrega prodajalca (oprosti Melly), pač pa za dober heli!bruhpilot napisal/-a:Hehe, si pa dober prodajalec , dober se ne da. Ja me zanima ta igrača od Protosa, mogoče bom celo res enkrat nabavil, ampak ¨zaenkrat je zame Trex več kot OK, imam ga zelo rad - ampak ljubezen je pogojna - samo naj hudič ne crkuje!
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Tako, Kontronik je privezan, nastavljen na Mode 4. Zanima me, ali je dobro natakniti hladilni površini še kakšna dodatna rebrca? Glede na to, da je za 80+ A, max. tokovi stock motorja pa so cca. 35 A ne bi smelo biti problema tudi tako.
Naštudirati še moram razliko med Mode 4 in Mode 11, teksti so povsod enaki, le v naslovu piše da ima mode 11 pravo regulacijo obratov - governor? Ampak regulacija konst. vrtljajev (governor) je opisana že pri mode 4. Morda drži pri mode 11 bolj "brezkompromisno" - večji vlek štroma, tudi že pri bolj praznih celicah?
Naštudirati še moram razliko med Mode 4 in Mode 11, teksti so povsod enaki, le v naslovu piše da ima mode 11 pravo regulacijo obratov - governor? Ampak regulacija konst. vrtljajev (governor) je opisana že pri mode 4. Morda drži pri mode 11 bolj "brezkompromisno" - večji vlek štroma, tudi že pri bolj praznih celicah?
- Priponke
-
- IMG_0929.JPG (111.82 KiB) Pogledano 2994 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Po mojem mnenju ne potrebuješ reber ... sicer pa pojdi leteti pa poglej koliko se segreje ... vendar dvomim da bo vroč regulator.
Preštudiraj tudi navodila, predvsem v primeru ''okvar'' (glej rdečo lučko).
Mode 4 je taprava ... Mode 11 je bolj kompliciran po mojem je narejen bolj za F3C elektro modele ?!
Preštudiraj tudi navodila, predvsem v primeru ''okvar'' (glej rdečo lučko).
Mode 4 je taprava ... Mode 11 je bolj kompliciran po mojem je narejen bolj za F3C elektro modele ?!
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
OK, bomo probali. Pri prvem (kratkem) testiranju ga je bolj segrela okolica kot pa štrom motorčka .
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 23 Jul 2010, 16:00, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Evo, narejena dva testna poleta s par flipsi, rolicami, lupingi itd. Dober 1. vtis. Samo naj tako ostane, da ne bo še ta crknil.
Regler komaj kaj topel (zunaj pa 30+!), ampak Align tudi ni bil močno topel. Mehki prehodi pri Idle up (Align je preklopil tako trdo, da me je bilo strah za zobnike). Governor poboljša zadevo tako, da motor pri sunkovitih obremenitvah ni tako zadušen, precej bolje se da tiktokat, itd. Zdi pa se mi, da ne upošteva pri idle up nastavljene V krivulje 100-85-100, ampak kar tera blizu ful gasa. Prej se je teh 85% kar konkretno slišalo (čutilo). Nisem pa nastavil hoda ročice gasa, ker se mi je zdelo, da zadeva brez tega v redu dela - a bi bilo treba?
Regler komaj kaj topel (zunaj pa 30+!), ampak Align tudi ni bil močno topel. Mehki prehodi pri Idle up (Align je preklopil tako trdo, da me je bilo strah za zobnike). Governor poboljša zadevo tako, da motor pri sunkovitih obremenitvah ni tako zadušen, precej bolje se da tiktokat, itd. Zdi pa se mi, da ne upošteva pri idle up nastavljene V krivulje 100-85-100, ampak kar tera blizu ful gasa. Prej se je teh 85% kar konkretno slišalo (čutilo). Nisem pa nastavil hoda ročice gasa, ker se mi je zdelo, da zadeva brez tega v redu dela - a bi bilo treba?
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358