x
jet
Danes mi je prvič uspelo zagnati turbino. Štart je bil ročen in zato težko ponovljiv. Po občutku dobro izhodišče za zadovoljiv rezultat. Poraba goriva, moč črpalke, pospeševanje... Kupljeni so samo hibridni ležaji in turbinski kompresor. Elementov sem izdelal za tri turbine, je namreč popolnoma po mojem načrtu. Ko bo izdelan kontoler, mislim da v enem mescu, sporočim podatke o potisku. S težo nisem bil skromen, seveda bo letela, pri naslednji pa bom izbral drugačen pristop k izbiri elementov.
Re: test
Prebrisano narejena sklopka!
Izkoriščanje vztrajnosti in ena vzmet?
Speed 480?
Re: izgorevalnik
Ob teh zadevah pa vedno znova dobim take okejadJ napisal/-a:nova komora
Se eno vprasanje...kaksno funkcijo ima pri turbinah ECU in kaksne so cene teh zadev? Sprasujem zato, ker bi se verjetno dalo kaj doma spacat...najbrz veliko ceneje.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
combustor&NGV&difuzor
...še pred novim letom novi testi in video z dinamometrom...
...to pa je nov izgorevalnik z NGV in difuzorjem. Pred difuzorjem pa je sesalka. Zgleda lepo, upam, da bo tudi rezultat! Turbina, seveda!
...to pa je nov izgorevalnik z NGV in difuzorjem. Pred difuzorjem pa je sesalka. Zgleda lepo, upam, da bo tudi rezultat! Turbina, seveda!
Zadnjič spremenil jadJ, dne 24 Nov 2009, 08:36, skupaj popravljeno 1 krat.