Supra za 2008
zdravo!
prekmurci so danes zopet leteli!
jes v vlogi fotografa tadej v vlogi pilota in gremo!
najprej smo sestavili model!
ze sestavljen!
preverimo ce je vse ok!
ze visoko na nebu!
supra je tak fain model da se da kar fain nizko kroziti!
priprave na pristanek!
še malo!
in lih tolko da ni blo 1000!
pa lep pozdrav !
prekmurci so danes zopet leteli!
jes v vlogi fotografa tadej v vlogi pilota in gremo!
najprej smo sestavili model!
ze sestavljen!
preverimo ce je vse ok!
ze visoko na nebu!
supra je tak fain model da se da kar fain nizko kroziti!
priprave na pristanek!
še malo!
in lih tolko da ni blo 1000!
pa lep pozdrav !
Dejansko moraš imeti težišče tam, kjer lahko z modelom najbolj efikasno letiš in kjer se najbolj udobno počutiš.
To je seveda odvisno od načina letenja in izkušenj.
V praksi pa se je pokazalo, da je navadno optimalna točka težišča za termično jadranje tam, kjer je Rossi napisal, sam bi pa dodal le to, da jaz to počnem v speed načinu, torej z zadnjim robom dvignjenim za cca. 2mm. To je sicer stvar profila krila, a zame v večini primerov odgovarja.
Pri vseh teh testih mora model biti triman na fineso oz. za odtenek več kot je minimalna hitrost. Povečanje hitrosti pri testu ne rabi biti več kot za 30-40%. Tudi kot je lahko le 20-30°. Pazit moraš na to, da se lahko zgodi, da ti bo model naredil negativni luping, če boš imel težišče preveč nazaj.
Po vsem tem je dobro preizkusit (če si v tem vešč) še hrbtni let. Če se model lepo pelje (torej brez ali z minimalnim dodajanja višine), je težišče OK.
Lp,
Silvester
To je seveda odvisno od načina letenja in izkušenj.
V praksi pa se je pokazalo, da je navadno optimalna točka težišča za termično jadranje tam, kjer je Rossi napisal, sam bi pa dodal le to, da jaz to počnem v speed načinu, torej z zadnjim robom dvignjenim za cca. 2mm. To je sicer stvar profila krila, a zame v večini primerov odgovarja.
Pri vseh teh testih mora model biti triman na fineso oz. za odtenek več kot je minimalna hitrost. Povečanje hitrosti pri testu ne rabi biti več kot za 30-40%. Tudi kot je lahko le 20-30°. Pazit moraš na to, da se lahko zgodi, da ti bo model naredil negativni luping, če boš imel težišče preveč nazaj.
Po vsem tem je dobro preizkusit (če si v tem vešč) še hrbtni let. Če se model lepo pelje (torej brez ali z minimalnim dodajanja višine), je težišče OK.
Lp,
Silvester
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
A me lahko spomniš - če model po testu preveč zapumpa navzgor, to pomeni, da je težišče preveč naprej ali preveč nazaj ?sly napisal/-a:Dejansko moraš imeti težišče tam, kjer lahko z modelom najbolj efikasno letiš in kjer se najbolj udobno počutiš.
To je seveda odvisno od načina letenja in izkušenj.
V praksi pa se je pokazalo, da je navadno optimalna točka težišča za termično jadranje tam, kjer je Rossi napisal, sam bi pa dodal le to, da jaz to počnem v speed načinu, torej z zadnjim robom dvignjenim za cca. 2mm. To je sicer stvar profila krila, a zame v večini primerov odgovarja.
Pri vseh teh testih mora model biti triman na fineso oz. za odtenek več kot je minimalna hitrost. Povečanje hitrosti pri testu ne rabi biti več kot za 30-40%. Tudi kot je lahko le 20-30°. Pazit moraš na to, da se lahko zgodi, da ti bo model naredil negativni luping, če boš imel težišče preveč nazaj.
Po vsem tem je dobro preizkusit (če si v tem vešč) še hrbtni let. Če se model lepo pelje (torej brez ali z minimalnim dodajanja višine), je težišče OK.
Lp,
Silvester
Ja, če preveč zapumpa - prehitro izravna model, potem je težišče preveč naprej.razkent napisal/-a: A me lahko spomniš - če model po testu preveč zapumpa navzgor, to pomeni, da je težišče preveč naprej ali preveč nazaj ?
Preden prestaviš težišče nazaj, poskusi z modelom leteti, nato prestavi težišče in ga ponovno natrimaj. Če boš imel po prestavitvi z modelom boljši občutek, potem si na pravi poti, če pa se ti bo zdelo slabše, pojdi nazaj na prejšnjo nastavitev in tam ostani ne glede na dive test.
Nikakor ne iti čez točko, kjer ti v dive testu počasi izravna model.
Lp,
Silvester
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
pogon vsekakor nebom dal v supro se malo bojim! ga bom pa dal v visiona! kjer pa je seba naredil lepo v rep in je kar mocen! krila od visiona pa po mojem mnenju pravtako dovolj močna!raktivec napisal/-a:Torej imaš do ponedeljka čas, da malce utrdiš svojo Supro. Bog ne daj, da rep ostane na tleh, ko bo potegnilo.sly napisal/-a: Motor je na poti... se slišimo v ponedeljek.
No pa da še malo jaz pokažem napredek, napreduje bolj počasi, kolikor je časa. Upam da bom končal v tednu ali dveh ker sem ža bolj proti koncu.
2W25 zaenkrat ostane v Banditu za Supro pa je na poti Hyperion ZS 3025 ki je v bistvu Scorpion v drugi preobleki... Baterija bo 6S 2200mah, Drive Calcuator mi za prop 11*8 napoveduje okoli 100A, 5600g potiska, 42,5m/s pich speed. Probal bom s tem setupom in če mi ne bo všeč še vedno lahko zamenjam z 2W25.
No pa še nekaj slikic
2W25 zaenkrat ostane v Banditu za Supro pa je na poti Hyperion ZS 3025 ki je v bistvu Scorpion v drugi preobleki... Baterija bo 6S 2200mah, Drive Calcuator mi za prop 11*8 napoveduje okoli 100A, 5600g potiska, 42,5m/s pich speed. Probal bom s tem setupom in če mi ne bo všeč še vedno lahko zamenjam z 2W25.
No pa še nekaj slikic
- Priponke
-
- Supra-3.jpg (81.38 KiB) Pogledano 8556 krat
-
- Supra-2.jpg (66.22 KiB) Pogledano 8556 krat
-
- Supra.jpg (71.54 KiB) Pogledano 8556 krat