Multiplex Funjet
Moderator: carcar
Kak štart mi priporočate? , a v letu je pa stabilen? FAJN!3D napisal/-a:Zaradi propa si se brez veze sikiral. Jaz mislim, da je pri tem modelu edino, kar te lahko preseneti, njegov start. V zraku je pa tako pohleven, da je že prav smešno za tak model.
Za kovit pa tako nima posluha.
LP Bogo
HVALA ZA ODGOVOR!
Na vsak način iz roke s polnim gasom pod kotom 20 do 30 stopinj.
Problem je, ker ga moment motorja hoče zavrteti okrog osi v levo, zato moraš takoj odreagirati s smerjo.
Dvakrat se mi je zgodilo, da ga je obrnilo na hrbet, pa mi ga je uspelo rešiti, samo ustrašiti se ne smeš.
Moj prvi štart:
http://www.youtube.com/watch?v=Ca8oW_iGtQM
LP Bogo
Problem je, ker ga moment motorja hoče zavrteti okrog osi v levo, zato moraš takoj odreagirati s smerjo.
Dvakrat se mi je zgodilo, da ga je obrnilo na hrbet, pa mi ga je uspelo rešiti, samo ustrašiti se ne smeš.
Moj prvi štart:
http://www.youtube.com/watch?v=Ca8oW_iGtQM
LP Bogo
V mladosti modelar, v starosti iz dneva v dan večkrat pilot kot modelar.
Motor nameravam dati noter tak:Coil napisal/-a:Če imaš dovolj močan motor pomaga tudi da ga ne mečeš pod polnim gasom
Motor Size: 2835 (380S)
Speed: 3900kv
ESC Required: 40A
Voltage Range: 6~12v
No Load Curr: 2.0A
Max Load: 40A
Diameter: 28.2mm
Length: 37mm
Front Mounting Hole Distance: 15mm
Front Mount Thread Size: M3
Shaft Diameter: 3.2mm
Shaft Length: 12mm
Weight: 102grams
LP!
HVALA VSEM!
No s temle se jst nebi strinjal v popolnosti. Lahko imaš še tako močan motor ampak bo zaradi male elise(predvidevam da želiš imeti hitre model ne pa neki za okoli glave letet) motor ne potegne. Pri večji elisi pa ravno obratno: dosežeš lahko veliko potega ampak ne bo neke hitrosti. Seveda pa se pa tu pozna masa samega modela. Z močjo motorja gre ponavadi gor tudi sama masa, kar ti pa spet malce otežuje lahek start.Coil napisal/-a:Če imaš dovolj močan motor pomaga tudi da ga ne mečeš pod polnim gasom
Nočem zdej tukaj nekej pametovat ampak sem prepričan, da je tako. Upam da nisi jezn.
L.P. Matej
wind napisal/-a:No s temle se jst nebi strinjal v popolnosti. Lahko imaš še tako močan motor ampak bo zaradi male elise(predvidevam da želiš imeti hitre model ne pa neki za okoli glave letet) motor ne potegne.Coil napisal/-a:Če imaš dovolj močan motor pomaga tudi da ga ne mečeš pod polnim gasom
L.P. Matej
Zakaj bi bil jezen Vsak ima svoje mnenje, moje je da na funjetu elisa 4,75x4,75 ali 5x5 vsekakor ne pride do izraza... Ker samo letalo povzroča preveč upora v letu.
Vse elise pod 5,5 incha premera so bolj kot ne, mlatenje prazne slame in z njimi vsekakor ne boš dosegel velike hitrosti... Dober motor za začetnika je okoli 2700 do 3000 obratov na volt, za 3S celico z eliso Graupner 5,5x4,3. Funjet rabi potisk, ker vsekakor ni pylon.
Jaz smo svetujem, kot se mi zdi prav. Ko se mi ne da več, sem pa tiho. Vsak pa se naj seveda odloči, kot mu paše
Na funjeta sem obesil hibrida (http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=5420, 60A sentryja in 5.5x4.3 graupnerjev speed cam (WOT = ~45A s 3S).
Motor se suče v smeri urinega kazalca (gledano od zadaj), propeler je obrnjen z oznakami naprej.
Nekje od polovice gasa propeler ne centrira več (tracking) in hudo vibrira.
Če ga obrnem vibracije popolnoma izginejo in propeler lepo centrira
Debelina osi motorja je 5mm, sklopka ima M6 navoj (del kamor sede propeler okoli 7mm). Luknjo na propelerju sem povečal z vrtalnim strojem (vpetim).
Balancerja za tako mali propeler nimam (mislim da ni v tem problem).
Najbrž mi ne preostane drugega kot da kupim nov propeler?
Propelerja takih dimenzij in primernim fijem luknje ne najdem.
Kako naj najbolj optimalno povečam luknjo na novem propelerju (prop reamerja nimam).
Hvala za nasvete in pomoč. Lp, Blaž.
Motor se suče v smeri urinega kazalca (gledano od zadaj), propeler je obrnjen z oznakami naprej.
Nekje od polovice gasa propeler ne centrira več (tracking) in hudo vibrira.
Če ga obrnem vibracije popolnoma izginejo in propeler lepo centrira
Debelina osi motorja je 5mm, sklopka ima M6 navoj (del kamor sede propeler okoli 7mm). Luknjo na propelerju sem povečal z vrtalnim strojem (vpetim).
Balancerja za tako mali propeler nimam (mislim da ni v tem problem).
Najbrž mi ne preostane drugega kot da kupim nov propeler?
Propelerja takih dimenzij in primernim fijem luknje ne najdem.
Kako naj najbolj optimalno povečam luknjo na novem propelerju (prop reamerja nimam).
Hvala za nasvete in pomoč. Lp, Blaž.
V Mantua Model je paličica na katerio pritrdiš prop manj kot 5e, rabiš še dva magneta ali balansiraš med prsti... Če pa ti manjkata 2 manhna magnetka pa mi pošlji naslov na ZS in ti jih pošljem jaz 4free
Si ko si obrnil prop zamenjal smer vrtenja motorja ? ko ni nič treslo.
Nimam pojma kaj bi lahko bilo pri tvoji konfiguraciji, lahko je kriv motor, vmestnik z prop... najceneje pa je če je kriv samo prop zbalansiraš in zadeva je odpravljena.
Z kitajskimi outrunnerji je zelo težko dobiti miren tek pri vseh obratih, ker ne balansirajo rotorjev motorjev. To počnejo le bolj priznani proizvajalci Hyperion, AXi, Scorpion,...
Si ko si obrnil prop zamenjal smer vrtenja motorja ? ko ni nič treslo.
Nimam pojma kaj bi lahko bilo pri tvoji konfiguraciji, lahko je kriv motor, vmestnik z prop... najceneje pa je če je kriv samo prop zbalansiraš in zadeva je odpravljena.
Z kitajskimi outrunnerji je zelo težko dobiti miren tek pri vseh obratih, ker ne balansirajo rotorjev motorjev. To počnejo le bolj priznani proizvajalci Hyperion, AXi, Scorpion,...
Rešeno.
Najprej sem dal propeler na balancer (magnetni) in je bil res sila slabo zbalanciran (Graupner! ), kar pa ni odpravilo vibracij.
Na osi tega motorja je pripravljen utor za vijak.
Ker imam vmesnik za propeler v stilu sklopke je ta povsem odveč in zje ato na osi manjka teža za pravilno centriranje.
Utor smo zalili s cinom in pobrusili os (motor na majhnih obratih + pila se odlično obnese). Zdaj teče gladko, da je kaj
Nikoli si ne bi mislil, da lahko tako majhna sprememba teže na eni strani osi botruje tako močnim vibracijam.
Še enkrat vsa čast lokalnima somodelarjema za idejo in rešitev problema (hvala gre Primožu in Stankotu)
Najprej sem dal propeler na balancer (magnetni) in je bil res sila slabo zbalanciran (Graupner! ), kar pa ni odpravilo vibracij.
Na osi tega motorja je pripravljen utor za vijak.
Ker imam vmesnik za propeler v stilu sklopke je ta povsem odveč in zje ato na osi manjka teža za pravilno centriranje.
Utor smo zalili s cinom in pobrusili os (motor na majhnih obratih + pila se odlično obnese). Zdaj teče gladko, da je kaj
Nikoli si ne bi mislil, da lahko tako majhna sprememba teže na eni strani osi botruje tako močnim vibracijam.
Še enkrat vsa čast lokalnima somodelarjema za idejo in rešitev problema (hvala gre Primožu in Stankotu)
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Kopija funjeta vizdelanega v kalupih.
Porezani zaključki kril in malce dodelana kabina in trup....
http://www.baronerosso.net/forum/aeromo ... 009-a.html
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=988413
http://www.youtube.com/watch?v=4-solJYxFTA&e
Porezani zaključki kril in malce dodelana kabina in trup....
http://www.baronerosso.net/forum/aeromo ... 009-a.html
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=988413
http://www.youtube.com/watch?v=4-solJYxFTA&e
Kaj pa pravite na kitajskega brata ali ima kdo kakšne izkušnje oz. mnenja?
Link: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Motor_ARF
Model je RTF in gre do 100 km/h, pa še drag ni!
Lp, Primož
Link: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Motor_ARF
Model je RTF in gre do 100 km/h, pa še drag ni!
Lp, Primož