Zbirka sesutih...
Zbirka sesutih...
Bom prvi. Včeraj sem doživel prvi konkreten crash na tem helikopterju. Kaj naj rečem, boli Ko sem začenjal z letenjem sem si vedno želel, da bi lahko za crash obdolžil tehnične napake in ne napake pilota - treba pazit kaj si želimo...
Letel sem z drugo baterijo, bilo je brezveterje. Planiral sem kak loop, kak valjak, potem pa vrtenje okrog navpične osi kolikor se pač da doterati do perfekcije. Kakorkoli, do zadnje naloge nisem prišel. Pri izvajanju iz loopinga sem slišal frezanje, rotor pa se je vidno upočasnil. Uvedem avtorotacijo, a sem looping izvajal tako daleč, da je vse skupaj potonilo za drevo. Da bi rešil kak del, sem nekje na 10-15m višine ugasnil motor in čakal na hrup.
Poškodbe:
- uničen prvi zobnik
- zvit flybar
- polomljen krak
- poškodovan zadnji desni nosilec sani na trupu
- poškodovan desni opornik repa
- počen canopy
Vzrok: Požrlo je prvi zobnik na avtorotacijski enoti, ki je zagotavljal prenos moči na glavni rotor.
Kaj sem se naučil: Zobnik je od zadnje menjave naletel nekaj več kot 6 ur, 46 ciklov in je že kazal znake obrabe. Če bi malo razmišljal in ga prej zamenjal, se to sigurno nebi zgodilo.
Glede na kratek seznam poškodb lahko spet rečem da je Hurricane zelo trpežna žverca. Zvitost flybara nakazuje, da je res priletel na tla z minimalnimi vrtljaji, sanke in alu struktura pa je absorbirala večino energije trka. Zadnji crosstube je namreč ostal cel.
Letel sem z drugo baterijo, bilo je brezveterje. Planiral sem kak loop, kak valjak, potem pa vrtenje okrog navpične osi kolikor se pač da doterati do perfekcije. Kakorkoli, do zadnje naloge nisem prišel. Pri izvajanju iz loopinga sem slišal frezanje, rotor pa se je vidno upočasnil. Uvedem avtorotacijo, a sem looping izvajal tako daleč, da je vse skupaj potonilo za drevo. Da bi rešil kak del, sem nekje na 10-15m višine ugasnil motor in čakal na hrup.
Poškodbe:
- uničen prvi zobnik
- zvit flybar
- polomljen krak
- poškodovan zadnji desni nosilec sani na trupu
- poškodovan desni opornik repa
- počen canopy
Vzrok: Požrlo je prvi zobnik na avtorotacijski enoti, ki je zagotavljal prenos moči na glavni rotor.
Kaj sem se naučil: Zobnik je od zadnje menjave naletel nekaj več kot 6 ur, 46 ciklov in je že kazal znake obrabe. Če bi malo razmišljal in ga prej zamenjal, se to sigurno nebi zgodilo.
Glede na kratek seznam poškodb lahko spet rečem da je Hurricane zelo trpežna žverca. Zvitost flybara nakazuje, da je res priletel na tla z minimalnimi vrtljaji, sanke in alu struktura pa je absorbirala večino energije trka. Zadnji crosstube je namreč ostal cel.
...sicer pa... to je del tega hobija tako da....
"Ko sem začenjal z letenjem sem si vedno želel, da bi lahko za crash obdolžil tehnične napake in ne napake pilota..."
Sam se bojim ravno tehničnih napak, zaradi katerih sem največkrat "zabil"--> odpoved komande, repa,... kljub rednim pregledom. Če vsadim zaradi lastne napake vsaj vem, da sem ga "usral"...
Zobnik bi moral držati PRECEJ več kot 50 štartov...slab material?
lp,S
"Ko sem začenjal z letenjem sem si vedno želel, da bi lahko za crash obdolžil tehnične napake in ne napake pilota..."
Sam se bojim ravno tehničnih napak, zaradi katerih sem največkrat "zabil"--> odpoved komande, repa,... kljub rednim pregledom. Če vsadim zaradi lastne napake vsaj vem, da sem ga "usral"...
Zobnik bi moral držati PRECEJ več kot 50 štartov...slab material?
lp,S
fly it like u stole it
No, jaz sem pa prejšnji teden mojega rešil...
Preden sem šele letet, ga za vsak slučaj primem nad glavo in malo poženem, če še vse štima... nekajkrat ga "ruknem" levo-desno, če gyro še dela... in se rep neha vrtet
Vzrok? popustila imbusa na prenosu na rep, zgleda nisem dobro zalepil To bi se verjetno lahko zelo tragično končalo, če bi bilo v zraku
Preden sem šele letet, ga za vsak slučaj primem nad glavo in malo poženem, če še vse štima... nekajkrat ga "ruknem" levo-desno, če gyro še dela... in se rep neha vrtet
Vzrok? popustila imbusa na prenosu na rep, zgleda nisem dobro zalepil To bi se verjetno lahko zelo tragično končalo, če bi bilo v zraku
No, jaz sem ga tudi včeraj "posadil".
Vzrok ? Ne, ni bil pilot error... snel se je kugelgelenk na repnem heblu, pa smo šli po svoje
Zakaj in kje ne vem čisto točno, ker je večina delov odfrčala na vse strani, imam pa na sumu repni servo (s9254), ker je bil takoj po crashu zelo vroč. Res je malo pihalo in je imel kaj delat, ampak vseeno, to ni to.
Verjetno ga bom poslal na futabo da mi ga zamenjajo in ga imel za gas, na rep bom pa dal jr8900, bojda je špica.
Škode je kar nekaj... klasika - obojni blejdi, glavna in prečna gred, nekaj malega linkov, rep... dodatno pa še jermen (ga je stisnilo in precvikalo, ko se je boom upognil), 85z zobnik in ohišje repnega rotorja, oba stabilizatorja, sani so krepko upognjene a ne zlomljene (ne bom tvegal in bom raje zamenjal, čeprav so še funkcionalne), repni nosilci za servo, alu flybar arm (quickuk )...
Ocenjujem na cca 150€, če bo vse po sreči bo naslednji vikend že turnin' n' burnin'
j
Vzrok ? Ne, ni bil pilot error... snel se je kugelgelenk na repnem heblu, pa smo šli po svoje
Zakaj in kje ne vem čisto točno, ker je večina delov odfrčala na vse strani, imam pa na sumu repni servo (s9254), ker je bil takoj po crashu zelo vroč. Res je malo pihalo in je imel kaj delat, ampak vseeno, to ni to.
Verjetno ga bom poslal na futabo da mi ga zamenjajo in ga imel za gas, na rep bom pa dal jr8900, bojda je špica.
Škode je kar nekaj... klasika - obojni blejdi, glavna in prečna gred, nekaj malega linkov, rep... dodatno pa še jermen (ga je stisnilo in precvikalo, ko se je boom upognil), 85z zobnik in ohišje repnega rotorja, oba stabilizatorja, sani so krepko upognjene a ne zlomljene (ne bom tvegal in bom raje zamenjal, čeprav so še funkcionalne), repni nosilci za servo, alu flybar arm (quickuk )...
Ocenjujem na cca 150€, če bo vse po sreči bo naslednji vikend že turnin' n' burnin'
j
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Sem upal da bo ta tema nekaj časa nedotaknjena. Dobro ti ga je raztrgalo. Kaka slika? Črn humor, vem.
Če prav razumem si zgubu repno komando? Si šel v avtorotacijo ali si bil v kakem nemogočem manevru? Moj 9254 se malo segreje ampak nikoli ni vroč. Koliko je pa star tvoj?
Tudi jaz sem imel eno manjšo prigodo, ampak nič konkretnega. Jeti SPIN se mi je izklopil na temperaturni zaščiti. Sem že pisal na JETI da nekaj ne valja... Upam da čim prej zamenjajo. Ne vem kako, ampak pri meni vse preživi, do sedaj sem moral zamenjat le en cross tube sani, eno lopato in včeraj tail boom. Toliko od 4 crashov. Žal že dvakrat Jeti krivec, enkrat pa zobnik...
Če prav razumem si zgubu repno komando? Si šel v avtorotacijo ali si bil v kakem nemogočem manevru? Moj 9254 se malo segreje ampak nikoli ni vroč. Koliko je pa star tvoj?
Tudi jaz sem imel eno manjšo prigodo, ampak nič konkretnega. Jeti SPIN se mi je izklopil na temperaturni zaščiti. Sem že pisal na JETI da nekaj ne valja... Upam da čim prej zamenjajo. Ne vem kako, ampak pri meni vse preživi, do sedaj sem moral zamenjat le en cross tube sani, eno lopato in včeraj tail boom. Toliko od 4 crashov. Žal že dvakrat Jeti krivec, enkrat pa zobnik...
Slika bo, ampak iz delavnice, ne na crime sceni
9254 je star leto in pol... kupljen lani pozimi... sej na rr je polno threadov o tem, kako ti servoti crkujejo na repu, za gas so pa bojda čisto ok. Malo brezveze je, da ti 100€ vreden servo v dveh crashih naredi 300€ škode - enkrat maja sem že počil na isti način, pa modifikacija linka očitno ni bila uspešna... je pa zadaj na repu na nosilcih in direktna karbonska palca 3/5 nazaj...
Ne vem, tole me že rahlo nervira...
Od zdaj naprej en cheap ass digitalc kot obvezna oprema v štartboxu, prmejdun!
9254 je star leto in pol... kupljen lani pozimi... sej na rr je polno threadov o tem, kako ti servoti crkujejo na repu, za gas so pa bojda čisto ok. Malo brezveze je, da ti 100€ vreden servo v dveh crashih naredi 300€ škode - enkrat maja sem že počil na isti način, pa modifikacija linka očitno ni bila uspešna... je pa zadaj na repu na nosilcih in direktna karbonska palca 3/5 nazaj...
Ne vem, tole me že rahlo nervira...
Od zdaj naprej en cheap ass digitalc kot obvezna oprema v štartboxu, prmejdun!
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Evo, rešitve...
http://www.rcmarket.org/Futaba-BLS251-B ... 20064.html
3.6kg, 0.06s/60*, brushless motor, dva lagra... samo ceno bojo morali zbiti na manj kot 1/2, pol pa bo...
Zgleda da je s temi 9254 res nekaj narobe, da so pri futabi tako na hitro vrgli ven čisto nov servo...
j
http://www.rcmarket.org/Futaba-BLS251-B ... 20064.html
3.6kg, 0.06s/60*, brushless motor, dva lagra... samo ceno bojo morali zbiti na manj kot 1/2, pol pa bo...
Zgleda da je s temi 9254 res nekaj narobe, da so pri futabi tako na hitro vrgli ven čisto nov servo...
j
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
@Boeing: Napisal si da se je snel kugelgelenk...torej ni crknil servo ali pač
S 9253 je bil servo kot se šika...nobenih problemov glede na n-uporabikov. In potem pride ven 9254 (zakaj sploh? zaradi tistih 0,02 s? -->bulšit!), ki je polom ,vsaj glede na bad reporte. Futaba je imela probleme, ker je menjala dobavitelja motorjev za servote in mislim, da so do sedaj zamenjali že tri če ne celo štiri . Upam, da je moj eden tistih, ki delajo
Vsi poznamo GY-601---gyro, ki je bil "pred časom"... ultimate performance, zanesljivost,...in potem dajo ven GY-611. Nič revolucionarnega, dejansko samo "preoblečena" 601-ka. In heliji padajo dol zaradi gyrota, ki crkne. Mislim...no comment! In kaj pomaga, če ga zamenjajo...spet riziko, če odštejem to, da sem prej na kakšnem Vib-u naredil za 300 EUR škode zaradi tega. Tudi Futaba ni več kar je bila... na žalost.
Čimprej poflikaj in nazaj v zrak
lp,S
S 9253 je bil servo kot se šika...nobenih problemov glede na n-uporabikov. In potem pride ven 9254 (zakaj sploh? zaradi tistih 0,02 s? -->bulšit!), ki je polom ,vsaj glede na bad reporte. Futaba je imela probleme, ker je menjala dobavitelja motorjev za servote in mislim, da so do sedaj zamenjali že tri če ne celo štiri . Upam, da je moj eden tistih, ki delajo
Vsi poznamo GY-601---gyro, ki je bil "pred časom"... ultimate performance, zanesljivost,...in potem dajo ven GY-611. Nič revolucionarnega, dejansko samo "preoblečena" 601-ka. In heliji padajo dol zaradi gyrota, ki crkne. Mislim...no comment! In kaj pomaga, če ga zamenjajo...spet riziko, če odštejem to, da sem prej na kakšnem Vib-u naredil za 300 EUR škode zaradi tega. Tudi Futaba ni več kar je bila... na žalost.
Čimprej poflikaj in nazaj v zrak
lp,S
fly it like u stole it
Bil na morju, zato pozen odgovor
Ja, pribil sem ga z repom pri letu nazaj. Ravno sem bil v zavoju cca 3m nad tlemi, pa sem zgubil komando smeri, pa je usekalo še preden sem dobro skapiral, za kaj gre
Moral bi (oz. lahko bi) ga ustavit in z avtorotacijo probat kej nardit, pa še nisem tako daleč, da bi obvladal nose-in in avtorotacije. Jebiga, druge smrti nima
Ne uporabljam nobenega step-downa, ker imam 4 celični paket. Če bi šel na 6V, bi vzel opcijo 2s lipo + arizona regulator, ker ima 6V za servote in 5V posebej za gyro + rep.
lp
j
Ja, pribil sem ga z repom pri letu nazaj. Ravno sem bil v zavoju cca 3m nad tlemi, pa sem zgubil komando smeri, pa je usekalo še preden sem dobro skapiral, za kaj gre
Moral bi (oz. lahko bi) ga ustavit in z avtorotacijo probat kej nardit, pa še nisem tako daleč, da bi obvladal nose-in in avtorotacije. Jebiga, druge smrti nima
Ne uporabljam nobenega step-downa, ker imam 4 celični paket. Če bi šel na 6V, bi vzel opcijo 2s lipo + arizona regulator, ker ima 6V za servote in 5V posebej za gyro + rep.
lp
j
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...