ECO standard

Debate o ECO colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder

Odgovori
webmaster
Razpravljalec
Prispevkov: 89
Pridružen: 23 Apr 2001, 01:00
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a webmaster »

Miha
Razpravljalec
in [saso.cc.st]

posts: 107
since: 03 Feb, 2001 1. ECO Standard


last updated at 10 Feb, 2001 12:52 (1 times)
Cas voznje 8 minut bo vsem tekmovalcem na zacetku delal obilico tezav. Glavne tezave bodo predvsem v pomanjkanju kapacitete akumulatorjev. Zaenkrat najboljsa izbira se zdijo Powers GT3000, ki imajo po testiranju nekaterih kar 500 do 600 mAh vec kot Sayno RC3000H pri le nekoliko nizji napetosti pod enako obremenitvijo! Pri Hopfu jih prodajajo po zaenkrat zelo zasoljenih 17 DEM/posamezen akumulator http://www.hopf-modelltechnik.de/akkuwe ... s30001.htm , vendar ocitno cena vecine ne moti, saj je trenutno povprasevanje veliko vecje od ponudbe.
Druge taktike bodo definitvino boljsa voznja po progi - tesneje ob bojah in racionalna voznja kar se tice pritiskanja na plin. Zanimivo bo videti tudi kako bo s colni…

Miha

Hopfova prodaja akumulatorjev:
http://www.akku-welt.de/

Date: 10 Feb, 2001 on 12:49

SimonV
2. Re:ECO Standard


Najbljsa taktika, bo definitivno bolj racionalna voznja, kot je sparanje z gasom na ovinkih in voznja blizje bojam (idealna linija), kar pa zahteva ze kar nekaj treninga, ki pa nam je v prejsni sezoni mocno primanjkoval (Koseze-1x na teden).
Hitrosti modelov bodo verjetno ostale priblizno enake kot so bile do sedaj , seveda na racun novih celic. Kljucno vlogo bo torej imela tehnika voznje (cim manj obratov in neumnosti na progi) in rezultat bo tu.
Seveda pa bo treba to tudi prakticno pokazati, saj bo treba vseh 8 minut (kar ni malo casa!) obdrzati zbranost in izkoristiti vsako "nasprotnikovo" napako.
Torej pocakajmo na tekme in bomo videli kako se bo vse skupaj izteklo.
Simon

Date: 10 Feb, 2001 on 13:26
Odgovori

Vrni se na ECO