Primerjava krmilnikov Polytec, Kontronik Jazz in WELGARD!

Debate o el. motorjih in krmilnikih.

Moderator: Coil

Odgovori
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Primerjava krmilnikov Polytec, Kontronik Jazz in WELGARD!

Odgovor Napisal/-a mihah » 11 Feb 2007, 16:00

Kaj: Zanimalo me je koliko razlike je med relativno poceni kitajskim krmilnikom in Kontronik Jazz krmilnikom pri enakih pogojih

Opazka: Pri Jazzu sem uporabil originalne kable, ki so so precej daljši od zelo skrajšanih pri Polytecu.

Oprema pri testiranju:

Motor: Polytec , C30-36, 1220 Kv;
http://www.poly-tec.info/POLY-TEC_Motor ... 30-36.html

Krmilnik 1: Polytec Control 45-15 PRO
http://www.poly-tec.info/POLY-TEC_Regle ... egler.html

Krmilnik 2: Kontronik Jazz 40-6-18 software 1H8
http://kontronik.de/jazz2005.htm

Akumulator: Polyquest 2150XP, 3S1P

Oddajnik: Graupner/JR MX-22
Sprejemnik: Graupner SB6

Počakal sem, da je akumulatorjem padla napetost na 10.7 V pod obremenitvijo in odčital

Prop: Graupner ECO CAM 10x4

Rezultati:

Polytec: 10.7 V 22.8 A 11200 obr/min
Jazz: 10.7 V 22.3 A 11200 obr/min


Zaključek: Polytec krmilnik me je presenetil. Vsekakor zanimiv krmilnik do kratkotrajne obremenitve do 60 A, 3 A BEC in napajanje 2-5S (pri 5S so lahko priključeni do 3 servomehanizmi, pri 4S pa lahko do 4)

Jazz pa je dobro poznan, do 4 servoti (nekateri tudi 6 pri jadr. modelih) od 2 do 6 Lipo.

Prednosti Jazza pa se pokažejo pri delnem plinu, ko je izkoristek boljši...meritev nisem opravljal, lahko pa je referenca kar tole:
http://elektromodellflug.de/Projekte/contr-verg-06.htm


Akumulatorjem sem meril napetost na serivsnih priključkih



Testiranje:

Slika

Slika

Krmilnika

Slika

Kontronikova prog. kartica aka novoletna jelka ;)
Polytec pa se programira "preko ročice"

Slika

Kaptoniziran PQ2150XP 3S paket... (z namenom!)

Slika

100 gramski motorček

Slika

Meritev napetosti na servisnih priključkih (ker se mi je mudilo ni bužirk na črnem kitajskem Deans konektorju :oops:

Slika

Mirovanje...
Slika
Zadnjič spremenil mihah, dne 22 Feb 2007, 21:10, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 22 Feb 2007, 20:56

Verjetno ste se vsi spraševali: Le zakaj Holc ni testiral še Welgarda 40 A.

No, in danes je bilo tako daleč.

Ravno prejle sem pomeril in res se lahko načudim:


Rezultati:

Polytec 45 PRO: 10.7 V 22.8 A 11200 obr/min
Jazz 40-6-18: 10.7 V 22.3 A 11200 obr/min
Welgard 40 A: 10.7 V 22.0 A 11100 obr/min


Se pravi Welgard žge najmanj, in se vrti 100 obratov manj.

Res kapo dol Kitajčkom!
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 24 Feb 2007, 15:58

Kolega mi je povedal, da leti s 40 A Welgardom v Katani S 30E na 4 lipo in še vedno uporablja BEC! Priporočeno je namreč, da se BEC izklopi (izključi rdeča žica iz sprejemniškega konektorja) nad 3 S.

Zanekrat vse OK, veliko 3D letenja z dvema DS368 in dvema HS65HB na eleronih.
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5011
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec » 24 Feb 2007, 16:46

@Mihah;


Kako bi se po tvoje v tej druščini obnesel Jeti Advanced ali Hackerjev regler?
lp
Sašo

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 24 Feb 2007, 16:49

www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5011
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec » 24 Feb 2007, 17:06

Hvala!


Skrbelo me je, da me regler stane več moči. Advanced sicer ni ravno top roba, toda nekaj časa bo še šlo. Slika


Zanimivo, kako hitro te stvari postanejo zastarele. Pred kakimi dvemi leti je Jeti Advanced priromal na trgovske police, pa že pišejo o njem kot o oldtimerju.
lp
Sašo

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 25 Feb 2007, 09:51

Offtopic: Sašo, zate bi bili YGE reglerji :)
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5011
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec » 25 Feb 2007, 10:53

Hvala za namig, toda trenutno imam dva Jetija advanced. Eden je 70A, drugi pa 77A. Dokler se ne bo pokadilo ju ne zamenjam. (Glede na moje želje po 6s in 110+ A se zna kmalu dogoditi, da bo 77A zamenjan.)

Še tole: Zakaj natančno YGE?
lp
Sašo

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 25 Feb 2007, 19:25

raktivec napisal/-a: Še tole: Zakaj natančno YGE?
Poglej še enkrat link :lol:
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5011
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec » 25 Feb 2007, 19:58

Gledal sem le izkoristek, ne pa moči.
Predvsem za pilona in impelerje bo to kot brca v rit. (15 do 20 dodatnih km/h.)Slika
lp
Sašo

Odgovori

Vrni se na